Renan Lodi

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Toch alvast een eigen topic want het is wel echt een realistische kans aan het worden voor mijn gevoel.

https://www.transfermarkt.nl/renan-lodi ... ler/476352

https://www.vi.nl/nieuws/PSV-zet-zinnen-op-renan-lodi
Hoogstwaarschijnlijk gaat PSV proberen hem te huren. Eerder op vrijdag werd al bekend dat PSV heeft geïnformeerd naar Nicola Zalewski, een 22-jarige Poolse vleugelspeler van AS Roma, maar Lodi is kandidaat nummer één.
Op zich wel gek dat PSV dan 9 miljoen biedt op Zalewski als Lodi de 'droomkandidaad' is.
Naar nu duidelijk is geworden, is de Braziliaan Renan Lodi de topkandidaat om de club op die positie te versterken. Hij was vier, vijf jaar geleden bij Atlético Madrid een gigantisch talent en haalde toen het Braziliaanse nationale team, waarvoor hij 19 interlands speelde.
https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-heeft-d ... ~a95053ed/

Met zijn 26 jaar wel even 118 wedstrijden bij Atletico, 32 wedstrijden bij Forrest en 23 bij Marseille in 7 maanden tijd. Hij speelt nu ook gewoon nog praktische volle wedstrijden dus het is wel een fitte speler, weinig blessures en past in het plaatje dat hij een tijdelijke oplossing is tot Dest terug is. PSV was vorig jaar bereid 4 miljoen voor ABK te betalen dus dan wellicht ook voor Lodi.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 2):
NotoriousBIG046Mithras
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Dan krijgen we vanmiddag te horen dat het geen Lodi wordt, elke keer wanneer een topic wordt aangemaakt gaat t mis. ;)
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

NotoriousBIG046 wrote: 26 Aug 2024, 13:37 Dan krijgen we vanmiddag te horen dat het geen Lodi wordt, elke keer wanneer een topic wordt aangemaakt gaat t mis. ;)
Snel die slot erop dan!
User avatar
deninho32
Site Admin
Posts: 16178
Joined: 25 Aug 2017, 11:14
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Vinnie Jones
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 26 Aug 2024, 13:35 118 wedstrijden bij Atletico, 32 wedstrijden bij Forrest en 23 bij Marseille in 7 maanden tijd.
Dat doet hij best snel.
These users thanked the author deninho32 for the post:
snibbo
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Je weet dat dit ongeluk brengt toch? :L
These users thanked the author Grasmat for the post:
DadOfFour
User avatar
R.Manco
Regelmatige invaller
Posts: 344
Joined: 06 Jun 2023, 16:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 26 Aug 2024, 13:38
11 Tinus wrote: 26 Aug 2024, 13:35 118 wedstrijden bij Atletico, 32 wedstrijden bij Forrest en 23 bij Marseille in 7 maanden tijd.
Dat doet hij best snel.
Dat is er een van tempo-team!
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 26 Aug 2024, 13:35 PSV was vorig jaar bereid 4 miljoen voor ABK te betalen dus dan wellicht ook voor Lodi.
Dat lijkt me nou niet echt goed doordacht beleid, zoveel miljoenen in de put smijten voor huurspelers.
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Het zal idd uitkomen op ong 4 miljoen. Die gast krijgt nu 10.8 en een huursom zal wel 1-2 miljoen worden.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

deninho32 wrote: 26 Aug 2024, 13:38
11 Tinus wrote: 26 Aug 2024, 13:35 118 wedstrijden bij Atletico, 32 wedstrijden bij Forrest en 23 bij Marseille in 7 maanden tijd.
Dat doet hij best snel.
Touché haha.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Ok dat wordt dus doorschakelen
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No



Typisch zo'n speler waarvoor de ED iig als een speeltuin zal voelen
User avatar
snibbo
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 31 Aug 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Onze Joey
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 26 Aug 2024, 13:42 Het zal idd uitkomen op ong 4 miljoen. Die gast krijgt nu 10.8 en een huursom zal wel 1-2 miljoen worden.
Vraag me af of zo'n huursom uberhaupt van toepassing is. Al-Hilal wil er graag vanaf en die 1-2 miljoen meer of minder zal ze niet veel schelen denk ik.
These users thanked the author snibbo for the post:
Captain(C)
RIO
Legende
Posts: 14073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

snibbo wrote: 26 Aug 2024, 13:59
RIO wrote: 26 Aug 2024, 13:42 Het zal idd uitkomen op ong 4 miljoen. Die gast krijgt nu 10.8 en een huursom zal wel 1-2 miljoen worden.
Vraag me af of zo'n huursom uberhaupt van toepassing is. Al-Hilal wil er graag vanaf en die 1-2 miljoen meer of minder zal ze niet veel schelen denk ik.
Klopt ja. Voor de moeite. Ik denk dat PSV graag een koop optie erbij wilt. Als ze toch van hem af willen.....
Anders is het echt alleen maar kale huur en tis toch een verrekte goede speler. Dest op rechts en Lodi op links, hawk tuah.
These users thanked the author RIO for the post:
snibbo
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

snibbo wrote: 26 Aug 2024, 13:59
RIO wrote: 26 Aug 2024, 13:42 Het zal idd uitkomen op ong 4 miljoen. Die gast krijgt nu 10.8 en een huursom zal wel 1-2 miljoen worden.
Vraag me af of zo'n huursom uberhaupt van toepassing is. Al-Hilal wil er graag vanaf en die 1-2 miljoen meer of minder zal ze niet veel schelen denk ik.
Ze willen ook vooral die buitenlandse speler plek vrij hebben. Ze moeten maar meedenken haha.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Voor wat het waard is, de supporters van Nottingham Forest zijn over het algemeen echt vol lof over hem (pagina 61 tm 63 zijn recent, vanaf januari 2024).

De tendens is dat ze hem terug zouden willen, dat hij dat seizoen één van de meest consistente spelers was en altijd 100% gaf, wordt ook veel aangegeven als favoriete speler van het seizoen of zelfs van de afgelopen jaren (speelde in seizoen 22/23 voor Nottingham).

https://www.forestforum.co.uk/index.php ... 90/page-61
These users thanked the author Sensation for the post:
Maax
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 26 Aug 2024, 14:07 Voor wat het waard is, de supporters van Nottingham Forest zijn over het algemeen echt vol lof over hem (pagina 61 tm 63 zijn recent, vanaf januari 2024).

De tendens is dat ze hem terug zouden willen, dat hij dat seizoen één van de meest consistente spelers was en altijd 100% gaf, wordt ook veel aangegeven als favoriete speler van het seizoen of zelfs van de afgelopen jaren (speelde in seizoen 22/23 voor Nottingham).

https://www.forestforum.co.uk/index.php ... 90/page-61
Des te meer medelijden dat ze nu te dealen krijgen met een matige Mexicaan die voor veel te veel geld aangetrokken wordt. (A)
User avatar
Captain(C)
Vaste waarde in elftal
Posts: 743
Joined: 04 Nov 2020, 14:35
FOOTB_REM_S: No

Laten we aub hopen dat dit rond gaat komen, dit is echt een hele goede speler. Normaliter schier onhaalbaar maar vanwege de situatie bij zijn club, die van hem af willen lijkt er nu toch iets mogelijk te zijn. Mocht je hem kunnen toevoegen aan je selectie is dit een enorme upgrade in verhouding tot wat er nu rondloopt op de linksback positie.
Ik ken hem vooral nog vanuit zijn jaren bij Atlético, waar hij speelde als zeer aanvallend (left) wing-back. Qua speelstijl lijkt hij enigzins op Angelino, waarbij deze Lodi het meer moet hebben van zijn loopvermogen, waar Angelino meer een uitstekende basis-techniek bezit.

Laten we hopen dat dit snel rond komt .
These users thanked the author Captain(C) for the post (total 2):
SensationNotoriousBIG046
Koekoek!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Captain(C) wrote: 26 Aug 2024, 14:10 Laten we aub hopen dat dit rond gaat komen, dit is echt een hele goede speler. Normaliter schier onhaalbaar maar vanwege de situatie bij zijn club, die van hem af willen lijkt er nu toch iets mogelijk te zijn. Mocht je hem kunnen toevoegen aan je selectie is dit een enorme upgrade in verhouding tot wat er nu rondloopt op de linksback positie.
Ik ken hem vooral nog vanuit zijn jaren bij Atlético, waar hij speelde als zeer aanvallend (left) wing-back. Qua speelstijl lijkt hij enigzins op Angelino, waarbij deze Lodi het meer moet hebben van zijn loopvermogen, waar Angelino meer een uitstekende basis-techniek bezit.

Laten we hopen dat dit snel rond komt .
Stemt mij ook wel tevreden dat hij in zijn verhuurperiode bij Nottingham Forest wel de harten van de fans gestolen heeft en 100% gaf, wat niet altijd vanzelfsprekend is wanneer het een huurperiode betreft.

Lodi heeft ook een uitstekende voorzet in huis, iets waar Luuk, maar ook Til/Tillman, absoluut van gaan profiteren. Hopen dat het rond komt!
These users thanked the author Sensation for the post (total 5):
TijnArdbegNotoriousBIG046DonyellMalenMaax
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 26 Aug 2024, 13:58

Typisch zo'n speler waarvoor de ED iig als een speeltuin zal voelen
Heerlijke speler inderdaad, vooral dat moment op 1.10 min zie je hoe snel hij is.
Dan ook nog een heerlijke pass erachteraan.
Ik ben normaal geen fan van huren maar deze huur zou ik dan begrijpen wanneer je CL wilt spelen.
Als je 5 jaar geleden had gezegd dat hij naar PSV zou komen dan had iedereen je voor gek verklaard, was echt een mega talent.
Met optie tot koop zou geniaal zijn overigens.
Last edited by NotoriousBIG046 on 26 Aug 2024, 14:22, edited 2 times in total.
We can't change the world until we change ourselves.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Laat dit aub rondkomen. Zie dit helemaal zitten. Huur met optie tot koop zou helemaal geweldig zijn.
User avatar
snibbo
Lid 2e elftal
Posts: 174
Joined: 31 Aug 2021, 11:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Onze Joey
FOOTB_REM_S: No

Als we hem ineens binnenhalen

Earnie cooking
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

NotoriousBIG046 wrote: 26 Aug 2024, 14:18
Sensation wrote: 26 Aug 2024, 13:58

Typisch zo'n speler waarvoor de ED iig als een speeltuin zal voelen
Heerlijke speler inderdaad, vooral dat moment op 1.10 min zie je hoe snel hij is.
Dan ook nog een heerlijke pass erachteraan.
Ik ben normaal geen fan van huren maar deze huur zou ik dan begrijpen wanneer je CL wilt spelen.
Als je 5 jaar geleden had gezegd dat hij naar PSV zou komen dan had iedereen je voor gek verklaard, was echt een mega talent.
Met optie tot koop zou geniaal zijn overigens.
Het is niet veel, maar geeft altijd wel een ander beeld dan alleen maar highlights, maar hierin zie je wel een speler die verdedigend stabiel is, een lekkere curve in de voorzet heeft en oog heeft voor lopende spelers

grasveld
Internationale topspeler
Posts: 3092
Joined: 08 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 26 Aug 2024, 14:21 Laat dit aub rondkomen. Zie dit helemaal zitten. Huur met optie tot koop zou helemaal geweldig zijn.
Ik las dat hij 10 meloen per jaar verdient, dat zal daar wel netto zijn. Kan me best voorstellen dat hij wat wil inleveren. Maar om binnen ons salarishuis te passen, moet zijn salaris denk ik gedeeld door 5 (of meer). En in Nederland blijft er dan 1/10 over van zijn Midden Oosten salaris. :mrgreen:
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 26 Aug 2024, 14:24
NotoriousBIG046 wrote: 26 Aug 2024, 14:18

Heerlijke speler inderdaad, vooral dat moment op 1.10 min zie je hoe snel hij is.
Dan ook nog een heerlijke pass erachteraan.
Ik ben normaal geen fan van huren maar deze huur zou ik dan begrijpen wanneer je CL wilt spelen.
Als je 5 jaar geleden had gezegd dat hij naar PSV zou komen dan had iedereen je voor gek verklaard, was echt een mega talent.
Met optie tot koop zou geniaal zijn overigens.
Het is niet veel, maar geeft altijd wel een ander beeld dan alleen maar highlights, maar hierin zie je wel een speler die verdedigend stabiel is, een lekkere curve in de voorzet heeft en oog heeft voor lopende spelers

Het is ook wel echt een pitbull zeg, bijt zich helemaal vast in zijn tegenstander. Zoals je aangeeft ook verdedigend stabiel, klinkt normaal maar dat is niet voor elke verdediger bij ons normaal zeg maar.
Ik begin met de minuut enthousiaster te worden.
We can't change the world until we change ourselves.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

NotoriousBIG046 wrote: 26 Aug 2024, 14:28
Sensation wrote: 26 Aug 2024, 14:24

Het is niet veel, maar geeft altijd wel een ander beeld dan alleen maar highlights, maar hierin zie je wel een speler die verdedigend stabiel is, een lekkere curve in de voorzet heeft en oog heeft voor lopende spelers

Het is ook wel echt een pitbull zeg, bijt zich helemaal vast in zijn tegenstander. Zoals je aangeeft ook verdedigend stabiel, klinkt normaal maar dat is niet voor elke verdediger bij ons normaal zeg maar.
Ik begin met de minuut enthousiaster te worden.
Eigen topic? Forumgangers die enthousiast worden? Dit kan maar een ding betekenen... Vanavond 22:34 stipt een tweet van Rik Elfrink dat Lodi van de baan is en PSV de markt verkent voor een andere optie (lees Big Patje)
Post Reply