Captain(C) wrote: ↑26 Aug 2024, 14:10 Qua speelstijl lijkt hij enigzins op Angelino, waarbij deze Lodi het meer moet hebben van zijn loopvermogen, waar Angelino meer een uitstekende basis-techniek bezit.
Laten we hopen dat dit snel rond komt .
Ik ken hem verder niet hoor, maar afgaande op wat je hierboven zegt:
Dan hebben we toch juist bar weinig aan hem? Dest is bijvoorbeeld iemand die loop vermogen koppelt aan een geweldige techniek (dito voorzet) waar o.a. Luuk constant van profiteerde. Als deze jongen niet zo’n beste techniek heeft, maar vooral kan rennen, dan krijgt ie weinig ruimte in de Eredivisie en heb je weinig aan hem als ie niet de techniek heeft voor een goede voorzet. Dat zag je bijvoorbeeld al aan Oppergard, kan leuk rennen en voorbij zijn man maar de voortzetting daarna was vaak dramatisch.
Captain(C) wrote: ↑26 Aug 2024, 14:10 Qua speelstijl lijkt hij enigzins op Angelino, waarbij deze Lodi het meer moet hebben van zijn loopvermogen, waar Angelino meer een uitstekende basis-techniek bezit.
Dan hebben we toch juist bar weinig aan hem? Dest is bijvoorbeeld iemand die loop vermogen koppelt aan een geweldige techniek (dito voorzet) waar o.a. Luuk constant van profiteerde. Als deze jongen niet zo’n beste techniek heeft, maar vooral kan rennen, dan krijgt ie weinig ruimte in de Eredivisie en heb je weinig aan hem als ie niet de techniek heeft voor een goede voorzet. Dat zag je bijvoorbeeld al aan Oppergard, kan leuk rennen en voorbij zijn man maar de voortzetting daarna was vaak dramatisch.
Niemand zegt dat hij vooral hard kan rennen niet zo'n beste techniek heeft hoor. Dit is absolute buitencategorie voor PSV. De vergelijking met Oppegård gaat dan ook totaal niet op. Tevens heeft deze knakker en lel van een voorzet.
Klopt, maar wel zeer kinderlijk verdedigd. Reactie komt van een supporter van Al-Hilal en die zullen niet heel erg verdrietig zijn mocht hij vertrekken bij hun
Deze jongen heeft een prima techniek, en een uitstekende voorzet. Wat ik bedoelde is dat Angelino technisch nog iets beter op het aspect van technische vaardigheid. Deze jongeman heeft bijvoorbeeld meer kracht/defensive skills.
Heb alle wedstrijden van hem gezien bij Atletico en vond hem altijd onderschat.
Was dan ook jammer dat Simeone het niet in hem zag zitten, in mijn ogen een hele goede speler!
Hij moest bij Atletico weg vanwege Simeone dacht ik te lezen. Dan binnen 7 maanden naar de zandbak en na 8 maanden weer weg. Beetje gek verloop zou ik zeggen. Qua kwaliteit wel één van de betere beschikbare opties die over zijn in het geruchtencircuit. Van mij mag het al is het wel een hele dure oplossing.
DeBruyne wrote: ↑26 Aug 2024, 14:38
Klopt, maar wel zeer kinderlijk verdedigd. Reactie komt van een supporter van Al-Hilal en die zullen niet heel erg verdrietig zijn mocht hij vertrekken bij hun
Hoezo zullen ze dat niet zijn? Je praat regelmatig met ze?
DeBruyne wrote: ↑26 Aug 2024, 14:38
Nou lekker denigrerend weer!
Kijk maar eens op X (misschien ken je het nog als Twitter). Dan zoek je op PSV en Lodi. Desnoods even vertalen en dan kun je de reacties lezen
Nou lekker denigrerend weer!
Kijk maar eens op X (misschien ken je het nog als Twitter). Dan zoek je op PSV en Lodi. Desnoods even vertalen en dan kun je de reacties lezen
Begrijp me niet verkeerd maar je dat als indicatie neemt (de anus van het internet) van een toch al druistig supportersvolk, dan is m'n advies om die meningen daar met een flinke lading zout te nemen.