Interessante spelers
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Hoewel het nooit een waterdicht concept betreft, met garantie tot aan de deur, zou ik er wel wat in zien om bijvoorbeeld een potje van 5 tot 10 miljoen te reserveren voor de beste KKD talenten. Ophalen voor max 1 miljoen, dan jaar jong PSV en daarna n jaar Eredivisie. Daarna balans opmaken.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Lijkt me een prima vervanger van Kökcu…11 Sir Tinus wrote: ↑15 May 2021, 17:20 Feyenoord is niet echt gelukkig geweest in hun aankopen maar die Antonucci heeft ook 2 miljoen gekost toch?
- Ardbeg
- Mister PSV
- ShovingNE2
- Site Admin
'Miljoenen' daargelaten.
Maar stel dat zijn prijs rond de 1 a 1,5 miljoen ligt. Dan moet je het m.i. op de lange termijn bekijken. Stel je haalt 5 spelers in die prijsklasse. Dan hoeft er maar 1 goed te zijn en dan is het fantastisch. voor 1 andere beur je geld terug want kan op Eredivisie niveau acteren en nog eentje pak je een half miljoen op. Dit is long term altijd een fantastische deal als je denkt dat de kans 20% is dat hij slaagt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
Van de Ven was vandaag erg matig, maar dat was een van de enige wedstrijden van dit seizoen dat hij het slecht deed. Ik kijk de wedstrijden van Volendam nu en dan, omdat ik zeer fan ben van VD Ven. Zo snel en sterk heb ik lang niet gezien...( wel met de juiste coördinatie tussen lengte en snelheid dan)
-
- Internationale topspeler
Ik zeg doen. Maar niet verhuren. Haal hem, betrek hem meteen bij hoe het er bij PSV aan toe gaat, in de kleedkamer, rondom Europese duels. De druk van het presteren, de binnenlandse toppers, de kritische blik van buitenaf. Maar laat ie de minuten dan eerst bij Jong maken.
Ik ben geen fan van verhuren, het loopt vaker verkeerd af dan dat het goed is. Ga je hem verhuren aan pakweg Fortuna, dan krijgt die jongen te maken met onnodige druk. Want je haalt hem uit zijn vaste omgeving, zet hem dan in een tijdelijke omgeving (wat niet bevorderlijk is), op een hoger niveau waar hij aan zal moeten wennen en dan word er daar dan ook nog eens van hem verwacht dat ie uitstekend presteert, aangezien het de jongen van een topclub is. Niet slim imo.
Ik ben geen fan van verhuren, het loopt vaker verkeerd af dan dat het goed is. Ga je hem verhuren aan pakweg Fortuna, dan krijgt die jongen te maken met onnodige druk. Want je haalt hem uit zijn vaste omgeving, zet hem dan in een tijdelijke omgeving (wat niet bevorderlijk is), op een hoger niveau waar hij aan zal moeten wennen en dan word er daar dan ook nog eens van hem verwacht dat ie uitstekend presteert, aangezien het de jongen van een topclub is. Niet slim imo.
-
- Moderator
Er wordt hierboven gerefereerd aan 'een paar miljoen' en dus miljoenen. En ik denk dat dat ook de prijsklasse is waar je aan moet denken tegenwoordig. Wat je in de Eredivisie ziet, gebeurt ook vaker voor talentvolle spelers in de KKD: ze worden steeds duurder. Van Hecke, Musaba, Schuurs, Antonucci: allemaal 2+ miljoen. Dat is wat Boscagli en Thomas ook hebben gekost, en zijn niet zomaar meer gokjes voor PSV denk ik. Al snap ik wel wat je bedoelt hoor, het is een beetje schieten met hagel bij dit soort transfers. En als hij inderdaad +- 1 miljoen kost: serieus het overwegen waard.ShovingNE2 wrote: ↑15 May 2021, 18:31 'Miljoenen' daargelaten.
Maar stel dat zijn prijs rond de 1 a 1,5 miljoen ligt. Dan moet je het m.i. op de lange termijn bekijken. Stel je haalt 5 spelers in die prijsklasse. Dan hoeft er maar 1 goed te zijn en dan is het fantastisch. voor 1 andere beur je geld terug want kan op Eredivisie niveau acteren en nog eentje pak je een half miljoen op. Dit is long term altijd een fantastische deal als je denkt dat de kans 20% is dat hij slaagt.
Maar er moet dan ook wel een serieus plan moet zijn voor al die jongens. Op dit moment hebben we al 2 jonge LCVs, lijkt mij niet dat PSV in dit specifieke geval op korte termijn heel veel kan beloven.
-
- Vaste waarde in elftal
Onnodige druk? Als professional voetballer is er altijd druk en als je wil zien of een speler de top aan kan zul je de druk juist moeten verhogen. Als je zon speler bij jong PSV laat spelen dan gaat hij een niveau omlaag. Betrek je hem bij het eerste dan speelt ie nooit. Het is nou eenmaal een stuk moeilijker om een verdediger langzaam te brengen dan een aavaller of middenvelder.Revolinho wrote: ↑15 May 2021, 18:59 Ik zeg doen. Maar niet verhuren. Haal hem, betrek hem meteen bij hoe het er bij PSV aan toe gaat, in de kleedkamer, rondom Europese duels. De druk van het presteren, de binnenlandse toppers, de kritische blik van buitenaf. Maar laat ie de minuten dan eerst bij Jong maken.
Zolang je hem niet naar een wespennest als bijvoorbeeld ado stuurt, is verhuur de beste, zoniet de enige optie.
- ShovingNE2
- Site Admin
Boscagli en Thomas hadden al ervaring op het hoogste niveau. Thomas is sowieso een ander verhaal. Die werd voor 12-16 gehaald op oudere leeftijd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Ik denk dat het goed is om naar de grootste talenten in de KKD te kijken, maar ik vind ook dat je naar je eigen selectie en talenten moet kijken. Ik zie niet in waarom je als PSV zijnde geld gaat uitgeven aan iemand als Van de Ven als je zelf nog Obispo hebt lopen en nog niet is afgeschreven. Tenzij je zo overtuigt bent dat zo'n speler binnen no time stukken beter wordt dan de andere jonge speler.
-
- Regelmatige invaller
-
- Internationale topspeler
Nee dankje wij hebben Don Pablo al;).Bakkertje01 wrote: ↑16 May 2021, 17:07 Van Ginkel van Chelsea schijnt transfervrij op te pikken zijn, iets voor PSV?
Last edited by AddoCultheld on 16 May 2021, 17:10, edited 1 time in total.
- Tomm
- Vedette
Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat hij daar zelf niet onwelwillend tegenover staat :haha:Bakkertje01 wrote: ↑16 May 2021, 17:07 Van Ginkel van Chelsea schijnt transfervrij op te pikken zijn, iets voor PSV?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
We kunnen allemaal zien dat Zahavi er niet genoeg in schiet, en dat hij ook niet makkelijk kansen voor anderen creëert en dat het er technisch ook niet goed uit ziet. De vraag is alleen of andere spelers op die positie wel hetzelfde kunnen doen wat Zahavi wel goed doet. Het druk zetten, de professionele houding, de fitheid en het tactische concept wat hij volgens Schmidt prima beheerst.
De wedstrijden waar hij niet speelde was PSV niet minder ofzo dus ik denk dat er best kritisch gekeken mag worden of we onszelf kunnen versterken op die positie.
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Nu iedereen zijn transferpool al ingeleverd heeft kan ik mijn gokje hier wel delen:
Rashica van Werder voor de half 10. Heeft nog een eenjarig contract en Werder staat met nog een speelronde te gaan op een 16e plek en zou er dus wel eens uit kunnen vliegen. Staat dit seizoen zeker niet altijd in de basis maar heeft daar wel laten zien een hele degelijke speler te zijn en had vorig jaar nog interesse van grotere clubs uit Duitsland (?). Transfermarkt schat zijn waarde op 12 mln maar is bij degradatie wel een stuk goedkoper op te halen denk ik. Met zijn snelheid en felheid een interessante optie
Rashica van Werder voor de half 10. Heeft nog een eenjarig contract en Werder staat met nog een speelronde te gaan op een 16e plek en zou er dus wel eens uit kunnen vliegen. Staat dit seizoen zeker niet altijd in de basis maar heeft daar wel laten zien een hele degelijke speler te zijn en had vorig jaar nog interesse van grotere clubs uit Duitsland (?). Transfermarkt schat zijn waarde op 12 mln maar is bij degradatie wel een stuk goedkoper op te halen denk ik. Met zijn snelheid en felheid een interessante optie
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Ik vind Eggestein van datzelfde Bremen ook een hele interessante optie. Rashica was ik nooit opgekomen, maar lijkt mij wel een aardige gok inderdaad!Manolev25 wrote: ↑17 May 2021, 15:25 Nu iedereen zijn transferpool al ingeleverd heeft kan ik mijn gokje hier wel delen:
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford