Ajax - deel III
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Wat zou het lekker zijn he... weer een 5e plek waardoor heel de club kapot gaat
- These users thanked the author PSVerDenBosch for the post (total 3):
- Heissenberrug • De Realist • Brael
- billyboy
- Bankzitter
Zelden zo'n scherpe en correcte opmerking gezienPSVerDenBosch wrote: ↑28 Aug 2024, 10:58Wat zou het lekker zijn he... weer een 5e plek waardoor heel de club kapot gaat
- These users thanked the author billyboy for the post (total 2):
- Heissenberrug • PSVerDenBosch
-
- Internationale topspeler
Het is wel apart om hem te halen vóórdat Brobbey of Akpom zijn verkocht. Kan me niet voorstellen dat er niet al iets bijna rond is. Anders is dit echt financieel mismanagement van de hoogste orde. Je hebt 2 dure spitsen en je haalt een hele dure 3e spits die je niet nodig hebt en die de waarde van de andere 2 laat kelderen.
Ik vind Weghorst de beste van de drie, daar niet van, maar het verschil is niet gigantisch groot. Met de 2 die er nog zitten én de financiele nood die er is snap ik niet dat ze hem al halen voor er iemand weg is.
Ik vind Weghorst de beste van de drie, daar niet van, maar het verschil is niet gigantisch groot. Met de 2 die er nog zitten én de financiele nood die er is snap ik niet dat ze hem al halen voor er iemand weg is.
-
- Lid scoutingsteam
Is dat zo? Ik heb Ajax vooralsnog weinig anders zien spelen dan countervoetbal. Daar past Brobbey beter in dan Weghorst, lijkt me.VeresRivne wrote: ↑28 Aug 2024, 09:22Ykhim kan wel zeggen dat Ajax veel lager eindigden zonder Brobbey (klopt,) maar dit seizoen ga je voetballen waarin zijn beperkingen meer naar boven komen.
- These users thanked the author Ykhim for the post (total 2):
- Heissenberrug • guus
-
- Legende
Gisteren kwam er een bericht van VI dat AEK Athene Akpom wilde huren, dus tot nu toe loopt dat nog niet zo lekker. Vorig jaar hebben ze 12,3 miljoen voor Akpom betaald dat met bonussen kan oplopen tot 14,3 miljoen. Dus dat wil allemaal nog niet zo heel erg vlotten tot nu. In de laatste doldwaze dagen kunnen nog gekke dingen gebeuren, maar Kroes had er op voorhand heel anders over gedacht hoe het allemaal zou gaan lopen.
- billyboy
- Bankzitter
Het is wel handig als je een spits hebt die niet structureel geblesseerd is...Ykhim wrote: ↑28 Aug 2024, 11:04Is dat zo? Ik heb Ajax vooralsnog weinig anders zien spelen dan countervoetbal. Daar past Brobbey beter in dan Weghorst, lijkt me.VeresRivne wrote: ↑28 Aug 2024, 09:22Ykhim kan wel zeggen dat Ajax veel lager eindigden zonder Brobbey (klopt,) maar dit seizoen ga je voetballen waarin zijn beperkingen meer naar boven komen.
- VeresRivne
- Vedette
Brobbey Levert bijna geen defensive arbeid, hij heeft voor zijn lengte een relatief goede startsnelheid en duelkracht maar dat is het dan ook wel. Voor de eredivisie kan Wehhorst over de hele (minder geblesseerd) wel eens nuttiger blijken.Ykhim wrote: ↑28 Aug 2024, 11:04Is dat zo? Ik heb Ajax vooralsnog weinig anders zien spelen dan countervoetbal. Daar past Brobbey beter in dan Weghorst, lijkt me.VeresRivne wrote: ↑28 Aug 2024, 09:22Ykhim kan wel zeggen dat Ajax veel lager eindigden zonder Brobbey (klopt,) maar dit seizoen ga je voetballen waarin zijn beperkingen meer naar boven komen.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Die bonussen had je niet hoeven te benoemen denk ik of krijgt hij die als ze minimaal 5e werden?Massimo wrote: ↑28 Aug 2024, 11:05 Gisteren kwam er een bericht van VI dat AEK Athene Akpom wilde huren, dus tot nu toe loopt dat nog niet zo lekker. Vorig jaar hebben ze 12,3 miljoen voor Akpom betaald dat met bonussen kan oplopen tot 14,3 miljoen. Dus dat wil allemaal nog niet zo heel erg vlotten tot nu. In de laatste doldwaze dagen kunnen nog gekke dingen gebeuren, maar Kroes had er op voorhand heel anders over gedacht hoe het allemaal zou gaan lopen.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Psv fan 1913
- Verbannen
- Favoriete speler: Noa lang
Ajax gaat weer mee strijden om plek 1 met hun aankopen.
Je kan zeggen wat je wilt maar hun halen wel ff weghorst en een Italiaanse international.
PSV kan niet eens verdedigers halen terwijl ze goed verdient hebben in de cl afgelopen jaren.
Blijkbaar is het erg moeilijk en scouting niet op orde.
Boscagli gaat ook weg, jammer want PSV heeft hem altijd gesteund en nu PSV in moeilijkheden zit wil hij perse vertrekken. Maar ja dat is blijkbaar de voetbal wereld iemand zoals Barry van Aarle komen we niet meer tegen die PSV trouw bleef.
Je kan zeggen wat je wilt maar hun halen wel ff weghorst en een Italiaanse international.
PSV kan niet eens verdedigers halen terwijl ze goed verdient hebben in de cl afgelopen jaren.
Boscagli gaat ook weg, jammer want PSV heeft hem altijd gesteund en nu PSV in moeilijkheden zit wil hij perse vertrekken. Maar ja dat is blijkbaar de voetbal wereld iemand zoals Barry van Aarle komen we niet meer tegen die PSV trouw bleef.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
TROLL ALERT!PSV fan 1913 wrote: ↑28 Aug 2024, 11:31 Ajax gaat weer mee strijden om plek 1 met hun aankopen.
Edit: meestrijden om plek 1 -->
-
- Nationale topspeler
Zouden die Ajacieden hun kinderen nu ook naar die holistische scholen van Woutje sturen?
https://www.powned.tv/article/maniak-wo ... rten~1650/
https://www.powned.tv/article/maniak-wo ... rten~1650/
- VeresRivne
- Vedette
Kwa inkomemde kant zat ik wel redelijk goed begin van de transfermarkt. Toen zei ok Al dat ik wat transfervrij, een enkele aankoop uit de range 5-7.5 miljoen verwachtte en wat huurlingen. Dat is precies gebeurt met Rugani, Traore en Wehhorst.Massimo wrote: ↑28 Aug 2024, 11:05 Gisteren kwam er een bericht van VI dat AEK Athene Akpom wilde huren, dus tot nu toe loopt dat nog niet zo lekker. Vorig jaar hebben ze 12,3 miljoen voor Akpom betaald dat met bonussen kan oplopen tot 14,3 miljoen. Dus dat wil allemaal nog niet zo heel erg vlotten tot nu. In de laatste doldwaze dagen kunnen nog gekke dingen gebeuren, maar Kroes had er op voorhand heel anders over gedacht hoe het allemaal zou gaan lopen.
Uitgaand had ik verwacht dat uit het groepje Forbs, Akpom tenminste een van de twee vertrokken was en ik had uit het groepje Tahirovic, Van den Boomen ook nog wel een vertrekker verwacht + iemand uit de groep Sutalo, Bergwijn, Berghuis. Tot slot had ik ook een vertrek van Ramaj verwacht..
De transfer van Vos naar Milan schijnt rond te zijn (3 miljoen + bonussen; te weinig imo), Unuvar kan mogelijk naar Espanyol en voor Wijndal zijn wat huurclubs In de markt.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Zelfs meestrijden om plek 2 zit er niet inVanthaman18 wrote: ↑28 Aug 2024, 11:32TROLL ALERT!PSV fan 1913 wrote: ↑28 Aug 2024, 11:31 Ajax gaat weer mee strijden om plek 1 met hun aankopen.
Edit: meestrijden om plek 1 -->
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- VeresRivne
- Vedette
Hopelijk zijn we daar te broke voor.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
-
- Geselecteerd voor Oranje
Voor een pakje Stimorol doet Pablo het ook wel hoor
- GillesdelaCroquette
Ja, we hebben weer een undercover!PSV fan 1913 wrote: ↑28 Aug 2024, 11:31 Ajax gaat weer mee strijden om plek 1 met hun aankopen.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post:
- Grasmat
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- VeresRivne
- Vedette
Moet zeggen de bijnamen zijn leuk, zal hoogstens 1 van de 2 vertrekken.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Ardbeg
- Mister PSV
Te overduidelijk.PSV fan 1913 wrote: ↑28 Aug 2024, 11:31 Ajax gaat weer mee strijden om plek 1 met hun aankopen.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- DonyellMalen • Grasmat
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
En Stevie dan? Zat die niet bij Leicester op de tribune? Ik vind Bout echt beneden Ajax niveau sorry.VeresRivne wrote: ↑28 Aug 2024, 11:43Moet zeggen de bijnamen zijn leuk, zal hoogstens 1 van de 2 vertrekken.
- VeresRivne
- Vedette