Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
loginnaam
Internationale topspeler

Misschien is het 3 miljoen vast + 12 miljoen aan bonussen...
Garnala
Basisspeler
Clubvoorkeur: PSV

5 ton aanbetaling en de rest over 10 jaar uitgesmeerd. En dan zal City nog wel een clausule hebben dat ze over deze deal ook nog geld krijgen.
Hatseflats
Vedette

Unuvar kreeg ook gewoon 1 mil per jaar... Wordt door Espanyol gekocht bij handhaving voor, jawel, een schamele 1 miljoen. :lol:
Breur
Internationale topspeler

We weten inderdaad de inhoud niet. Eventueel wordt het ook door Ajax gebruikt om de prijs op te drijven.
Ittot
Internationale topspeler

Ja het is onduidelijk of het klopt. Maar als het klopt is het echt te zot voor woorden dat de mindere versie van Bruma 15m oplevert.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

Ik geloof er echt helemaal niks van, maar ik laat Ajax graag verassen.
koetje
Legende

Harminator wrote: 28 Aug 2024, 21:41 Ik geloof er echt helemaal niks van, maar ik laat Ajax graag verassen.
Dat laatste gaat wel heel ver
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Lyon die 15 miljoen gaat betalen voor Forbs. Dit klinkt als een slechte mop.
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

11 Tinus wrote: 28 Aug 2024, 21:47 Lyon die 15 miljoen gaat betalen voor Forbs. Dit klinkt als een slechte mop.
Package deal met Borges.
Dus 7,5 per stuk.
  • These users thanked the author Mr. Spock for the post:
    Heissenberrug
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

En Carlos er gratis bij dan?
    Ex unitate vires
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

koetje wrote: 28 Aug 2024, 21:42
    Harminator wrote: 28 Aug 2024, 21:41 Ik geloof er echt helemaal niks van, maar ik laat Ajax graag verassen.
    Dat laatste gaat wel heel ver
    Vind je?
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Lyon is broko. Die gaan in natura betalen.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

In de AD Voetbalpodcast wordt een heerlijk kernbommetje onder het beleid van Ajax gelegd. Dat wordt genieten als er niets of weinig meer verandert!
    Ex unitate vires
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

Wat gaat het mooiste zijn dan?
    Standbeeld
    Mister PSV

Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2024, 07:10 In de AD Voetbalpodcast wordt een heerlijk kernbommetje onder het beleid van Ajax gelegd. Dat wordt genieten als er niets of weinig meer verandert!
    Logisch. Ze zouden 40-50mln transferwinst moeten draaien om überhaupt de cijfers te redden, volgens die gozer van dat Twitteraccount die de financiën bijhoudt. Volgens mij zitten ze nog niet eens op de helft en niemand is geïnteresseerd in de spelers van ajax. Alles wordt verkocht met verlies of verhuurt om maar ruimte te maken in het salarishuis. Nu zitten ze er zelfs over na te denken om Brubbie dan maar op te offeren. Die swappen ze dan praktisch gezien voor een Weghorst zonder restwaarde. Dit jaar zal waarschijnlijk al een financieel slecht jaar worden, maar missen ze dit jaar onverhoopt de CL dan zal er nog eens een versnelling op de dalende trend worden ingezet.
    ShovingNE2
    Site Admin

Standbeeld wrote: 29 Aug 2024, 07:34Logisch. Ze zouden 40-50mln transferwinst moeten draaien om überhaupt de cijfers te redden, volgens die gozer van dat Twitteraccount die de financiën bijhoudt. Volgens mij zitten ze nog niet eens op de helft en niemand is geïnteresseerd in de spelers van ajax. Alles wordt verkocht met verlies of verhuurt om maar ruimte te maken in het salarishuis. Nu zitten ze er zelfs over na te denken om Brubbie dan maar op te offeren. Die swappen ze dan praktisch gezien voor een Weghorst zonder restwaarde. Dit jaar zal waarschijnlijk al een financieel slecht jaar worden, maar missen ze dit jaar onverhoopt de CL dan zal er nog eens een versnelling op de dalende trend worden ingezet.
    Ze gaan richting 70 miljoen euro verlies. En dat was 11 dagen geleden:

Image

Hele draadje:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

En Weghorst komt als international met een gigantisch ego ook niet voor een appel en een ei spelen natuurlijk. Die zal ook aan de bovenkant zitten van de sarissen.
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 29 Aug 2024, 07:37Ze gaan richting 70 miljoen euro verlies.
    Die kunnen ze dan wel nog over heel het seizoen goedmaken. Niet dat ik het idee heb dat ze dat gaan doen verder. Die moeten straks "kroonjuwelen" gaan verkopen of echt heel erg flink interen op hun eigen vermogen.
    ShovingNE2
    Site Admin

Standbeeld wrote: 29 Aug 2024, 07:44Die kunnen ze dan wel nog over heel het seizoen goedmaken. Niet dat ik het idee heb dat ze dat gaan doen verder. Die moeten straks "kroonjuwelen" gaan verkopen of echt heel erg flink interen op hun eigen vermogen.
    Verdomd lastig, want sowieso lopen alle kosten en afschrijvingen (nu al twee) uiteindelijk 6 maanden door. Dat worden al dramatische half jaarcijfers. Eind september de jaarcijfers, met een hele forse winstwaarschuwing erbij.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

*Insert Earnie dancing GIF*
    Ex unitate vires
    Hatseflats
    Vedette

Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2024, 07:57 *Insert Earnie dancing GIF*
    Stewart
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    Fanatic-U-s
    ShovingNE2
    Site Admin

Berghuis lijkt er even uit te zijn. Als je een MRI moet ondergaan is het niet tof.
    Farioli komt vervolgens met minder goed nieuws. 'We zijn gisteren Berghuis verloren. Hij raakte geblesseerd tijdens de training na een contactmoment. Hij zal geen onderdeel zijn van de wedstrijd van morgen', aldus de Italiaanse trainer, die in het midden liet hoe zwaar de blessure van Berghuis is. Ook is het niet bekend waaraan Berghuis geblesseerd is. Wel zei Farioli: 'We moeten afwachten hoe ernstig het is. Hij heeft een scan ondergaan, maar we wachten nog op de uitslag. Ik ben redelijk positief. Morgen is hij er niet bij, maar we moeten afwachten wat de MRI-scan ons gaat vertellen.'
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Ach ze hebben nog een paar dagen om een vervanger te kopen. :mrgreen:
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Grasmat wrote: 29 Aug 2024, 08:26 Ach ze hebben nog een paar dagen om een vervanger te kopen. :mrgreen:
    Gewoon Adil Amghar el Yettefti een kans geven in Ajax 1, het niveauverschil zal maar beperkt zijn.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

3 Linksbuitens, 3 spitsen. 1 rechtsbuiten. 3 keepers, 3 zessen. Lekker evenwichtige selectie.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 2):
    Captain(C)Ren Höek
    Post Reply