Ajax - deel III
- Hatseflats
- Vedette
Unuvar kreeg ook gewoon 1 mil per jaar... Wordt door Espanyol gekocht bij handhaving voor, jawel, een schamele 1 miljoen.
-
- Geselecteerd voor Oranje
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Package deal met Borges.
Dus 7,5 per stuk.
- These users thanked the author Mr. Spock for the post:
- Heissenberrug
- Fanatic-U-s
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
Vind je?koetje wrote: ↑28 Aug 2024, 21:42Dat laatste gaat wel heel verHarminator wrote: ↑28 Aug 2024, 21:41 Ik geloof er echt helemaal niks van, maar ik laat Ajax graag verassen.
- Fanatic-U-s
In de AD Voetbalpodcast wordt een heerlijk kernbommetje onder het beleid van Ajax gelegd. Dat wordt genieten als er niets of weinig meer verandert!
Ex unitate vires
-
- Standbeeld
- Mister PSV
Logisch. Ze zouden 40-50mln transferwinst moeten draaien om überhaupt de cijfers te redden, volgens die gozer van dat Twitteraccount die de financiën bijhoudt. Volgens mij zitten ze nog niet eens op de helft en niemand is geïnteresseerd in de spelers van ajax. Alles wordt verkocht met verlies of verhuurt om maar ruimte te maken in het salarishuis. Nu zitten ze er zelfs over na te denken om Brubbie dan maar op te offeren. Die swappen ze dan praktisch gezien voor een Weghorst zonder restwaarde. Dit jaar zal waarschijnlijk al een financieel slecht jaar worden, maar missen ze dit jaar onverhoopt de CL dan zal er nog eens een versnelling op de dalende trend worden ingezet.Fanatic-U-s wrote: ↑29 Aug 2024, 07:10 In de AD Voetbalpodcast wordt een heerlijk kernbommetje onder het beleid van Ajax gelegd. Dat wordt genieten als er niets of weinig meer verandert!
- ShovingNE2
- Site Admin
Ze gaan richting 70 miljoen euro verlies. En dat was 11 dagen geleden:Standbeeld wrote: ↑29 Aug 2024, 07:34Logisch. Ze zouden 40-50mln transferwinst moeten draaien om überhaupt de cijfers te redden, volgens die gozer van dat Twitteraccount die de financiën bijhoudt. Volgens mij zitten ze nog niet eens op de helft en niemand is geïnteresseerd in de spelers van ajax. Alles wordt verkocht met verlies of verhuurt om maar ruimte te maken in het salarishuis. Nu zitten ze er zelfs over na te denken om Brubbie dan maar op te offeren. Die swappen ze dan praktisch gezien voor een Weghorst zonder restwaarde. Dit jaar zal waarschijnlijk al een financieel slecht jaar worden, maar missen ze dit jaar onverhoopt de CL dan zal er nog eens een versnelling op de dalende trend worden ingezet.
Hele draadje:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Standbeeld
- Mister PSV
Die kunnen ze dan wel nog over heel het seizoen goedmaken. Niet dat ik het idee heb dat ze dat gaan doen verder. Die moeten straks "kroonjuwelen" gaan verkopen of echt heel erg flink interen op hun eigen vermogen.
- ShovingNE2
- Site Admin
Verdomd lastig, want sowieso lopen alle kosten en afschrijvingen (nu al twee) uiteindelijk 6 maanden door. Dat worden al dramatische half jaarcijfers. Eind september de jaarcijfers, met een hele forse winstwaarschuwing erbij.Standbeeld wrote: ↑29 Aug 2024, 07:44Die kunnen ze dan wel nog over heel het seizoen goedmaken. Niet dat ik het idee heb dat ze dat gaan doen verder. Die moeten straks "kroonjuwelen" gaan verkopen of echt heel erg flink interen op hun eigen vermogen.
- Fanatic-U-s
- Hatseflats
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
Berghuis lijkt er even uit te zijn. Als je een MRI moet ondergaan is het niet tof.
Farioli komt vervolgens met minder goed nieuws. 'We zijn gisteren Berghuis verloren. Hij raakte geblesseerd tijdens de training na een contactmoment. Hij zal geen onderdeel zijn van de wedstrijd van morgen', aldus de Italiaanse trainer, die in het midden liet hoe zwaar de blessure van Berghuis is. Ook is het niet bekend waaraan Berghuis geblesseerd is. Wel zei Farioli: 'We moeten afwachten hoe ernstig het is. Hij heeft een scan ondergaan, maar we wachten nog op de uitslag. Ik ben redelijk positief. Morgen is hij er niet bij, maar we moeten afwachten wat de MRI-scan ons gaat vertellen.'
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA