Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Die is toch al verkast?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- RJA
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Nationale topspeler
Bijzonder, lees jij ooit jouw posts terug?ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2024, 06:53 En maar klagen dat de maatschappij verhardt. Ondertussen er gewoon aan meedoen vanachter een toetsenbord.
- These users thanked the author Thoresen for the post (total 6):
- Eindhovenvoetbal • Brael • Zuc0 • ArdaMattaveld • TylerDurdn • Leon77M
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
Wat een groot man ooit zei: "It ain't over ttttil it's over" - Ten Hag
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Benitez040
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Niet door de keuring gekomen bij Hoffenheim. Gister heeft Southampton aangegeven dat hij mag vertrekken is de 5/6de cb in de pikorde.
- LaFoquita
Yes dit is een gevoel. Weinig tijd over, transfersom is betaalbaar en bekend met de club. Maar weet niet wat Bosz ervan zou vinden.
- ShovingNE2
- Site Admin
Dan zou ik hem halen. Maar niet voor meer dan 6 miljoen. Of 8, prima. Maar dan moet ie wel minimaal 2000 minuten kunnen maken in de Eredivisie.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik ben overtuigd van niet. Die jongen is niet door een medische keuring gekomen en heeft, zelfs toen hij fit was, niet gespeeld onder Bosz.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- loginnaam
-
- Moderator
ABK heeft ons afgelopen jaar helemaal niets gebracht. Ook niet toen hij uiteindelijk wel fit was. Toen bleef Ramalho de voorkeur krijgen. Kan me niet voorstellen dat we daar een zak geld op stuk gaan slaan.
Buiten dat ben ik benieuwd wat er waar is over de geruchten dat er vorig jaar geen tijd meer was om hem te keuren, wetende dat hij nu weer niet door een keuring is gekomen.
Buiten dat ben ik benieuwd wat er waar is over de geruchten dat er vorig jaar geen tijd meer was om hem te keuren, wetende dat hij nu weer niet door een keuring is gekomen.
- ruuddevil
- Legende
Belangrijke nuance: het niveau op X is zo laag dat Elfrink zijn reacties moet uitzetten. Het is idioot dat iemand die alleen meldt wat er gebeurt of niet gebeurt daarop wordt aangevallen. Maar laten we niet de indruk wekken dat dit alleen een probleem van PSV supporters is. X en sociale media in het algemeen zijn een riool geworden.ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2024, 06:53 Het niveau van de PSV-supporters is dus al zover gedaald dat Elfrink zijn reacties onder de tweets uit moet zetten omdat hij zo'n beetje de schuld krijgt van het uitblijven van transfers. Hier zitten ook posters wier laatste 100 posts (ben er een paar doorgescrolled) alleen maar heel cynisch maar vooral boos zijn.
En maar klagen dat de maatschappij verhardt. Ondertussen er gewoon aan meedoen vanachter een toetsenbord. Snap best dat mensen nu al op versterkingen hadden gehoopt, maar holyfuck een hele zomer janken en klagen. En dat zo uit klauwen laten gieren dat journalisten op twitter bergen stront over zich heen krijgen. Nooit meer iets zeggen over supporters van andere clubs graag als je je aangesproken voelt.
Ik ga weer genieten van een transferwindowdagje. En sommigen gun ik het vanuit de grond van mijn hart dat Mees Hilgers gehaald wordt. Ik hou nog steeds hoop op Itakura
Ik ben er van overtuigd dat het grootste deel van de mensen op dit forum (99%+) zich hier niet schuldig aan maakt. Dus de link tussen wat er op X gebeurt en wat er hier wordt gepost is onjuist. Ik vind zelfs dat het hier allemaal nog wel mee valt. Natuurlijk is er naarmate de deadline nadert meer gemopper, maar het is vooral irritant dat er tientallen pagina’s per dag bijkomen terwijl het over niks gaat. Mensen gaan op elkaar reageren om futiliteiten. Maar ik heb wel gekkere dingen gezien hier op het forum.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 8):
- Grasmat • Joenepsv • Standbeeld • 0946351 • Tijn • Hipster4Life • TylerDurdn • SKERLA
- LaFoquita
PSV is gevoelig voor spelers die bekend zijn met de taal/club. Daarnaast is deze link snel gelegd als de tijd dringt. Hilgers of ABK is voor mij duidelijk.Vanthaman18 wrote: ↑29 Aug 2024, 07:39Ik ben overtuigd van niet. Die jongen is niet door een medische keuring gekomen en heeft, zelfs toen hij fit was, niet gespeeld onder Bosz.
-
Bosz was toch totaal geen fan van ABK? En kwam vast met een reden niet door de keuring bij Hoffenheim, dus dit fitheid zal ook wel meevallen. Ritme nog niet eens besproken, voetbalt al een jaar niet.
- Tjompie
Hatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 07:19De paniek bij sommige is al omgeslagen naar hysterie.
Is daar ook een shirt van?
- LaFoquita
Dat is een interssante, ik ben het ermee eens en geef ook aan dat Bosz het mogelijk niet ziet zitten. Ik denk dat het juist voor Stewart een makkelijke optie is zodat hij ook nog op RB en LB kan focussen. We will see.Jwoeloe wrote: ↑29 Aug 2024, 07:39 ABK heeft ons afgelopen jaar helemaal niets gebracht. Ook niet toen hij uiteindelijk wel fit was. Toen bleef Ramalho de voorkeur krijgen. Kan me niet voorstellen dat we daar een zak geld op stuk gaan slaan.
- Joenepsv
- Legende
Grotendeels eens behalve over Branthwaite. Die stond nooit echt te boek als toptalent. Volgens mij is die vooral in beeld gekomen omdat Brands hem ooit naar Everton heeft gehaald en hem dus kende. Bij het inside Branthwaite filmpje (of hoe dat ook heette) moest John zich zelfs nog voorstellen. Dat was wel een transfer waar financieel veel meer in had gezeten en ik hoop een dergelijke constructie nooit weer te zien bij PSV.Standbeeld wrote: ↑29 Aug 2024, 07:26Ik vind jouw post wel een beetje overdreven hoor. "Onbegrijpelijk" gaat mij veel te ver. Udinese eindigt vaak rond plek 12-15 op de ranglijst in Italië. Dat is dan nog het niveau waar Van Breemen aan zal moeten haken. Totaal niet te vergelijken met een Branthwaite of ABK, die beiden te boek stonden als toptalent bij hun clubs in de PL (de 1e competitie van Europa) en praktisch gezien een directe versterking voor ons waren, waar het met ABK dan door omstandigheden helaas anders liep. Laat Van Breemen eerst maar eens wat zien bij een middenmotor in Italië (de 4e competitie van Europa).O Goleiro Grande wrote: ↑29 Aug 2024, 06:57
Vind het echt onbegrijpelijk dat PSV niet op een jongen als deze aansluit. Heten ze Branthwaite of Bella Kotchap dan lijkt geen huursom te hoog om ze voor laaggeklasseerde PL-clubs een jaartje van waardevermindering te willen voorzien en laten ze met deze Van Breemen weer een jongen geruisloos zijn weg richting de top vinden in Italië.
Wat Van Breemen betreft eens. Dat is typisch zo'n speler die je bij Ado al had moeten oppikken en in Jong kon stallen. Nu is hij te duur om er gewoon even bij te pakken. Basel heeft trouwens ook altijd een uitstekend ook voor talent.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- fernando redondo
- M.Delgado
- Vaste waarde in elftal
Kijk aan, laten we elkaar allemaal de maat gaan nemen. We zijn, uitzonderingen daargelaten, toch volwassen mensen hier? X laat ik buiten beschouwing, het is juist een afspiegeling van de samenleving, dat lees je ook hier terug. We hebben daarbij 1 gemeenschappelijke liefde (hoop ik althans) en dat is PSV, de gemene deler daarbij is dat we allemaal een zo sterk mogelijk team zien, logisch, iedereen uit ongeduld op een andere wijze, laat dat toch lekker gaan.
- ShovingNE2
- Site Admin
Er gaan er gewoon nog een stuk of 3 a 4 komen. De lampen waren om 23u nog lang niet uit volgens mij.
- ruuddevil
- Legende
Ik had vannacht een nare droom. Rosario speelde weer voor PSV en kreeg in zijn eerste wedstrijd een domme rode kaart.
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
Eens, sterke gast maar zo wendbaar als grote oceaantankerJwoeloe wrote: ↑29 Aug 2024, 07:39 ABK heeft ons afgelopen jaar helemaal niets gebracht. Ook niet toen hij uiteindelijk wel fit was. Toen bleef Ramalho de voorkeur krijgen. Kan me niet voorstellen dat we daar een zak geld op stuk gaan slaan.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Waar lees jij 3 of 4? Askin for a frenShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2024, 07:46 Er gaan er gewoon nog een stuk of 3 a 4 komen. De lampen waren om 23u nog lang niet uit volgens mij.
We can't change the world until we change ourselves.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Fixed that for you.
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
- DT1913
We can't change the world until we change ourselves.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Een shirt, een tour, zelfs een heel album:Hatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 07:19De paniek bij sommige is al omgeslagen naar hysterie.
Is daar ook een shirt van?
- ShovingNE2
- Site Admin
Hoop en vertrouwen!
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- DeefPeef • NotoriousBIG046
- Hatseflats
- Vedette