Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Rikkert1234
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

Hoffenheim trekt zich dus terug. Hopelijk kunnen we hem nog verleiden, helaas heeft Sparta Praag ook CL gehaald.
Joenepsv
Legende

ShovingNE2 wrote: 29 Aug 2024, 07:51
NotoriousBIG046 wrote: 29 Aug 2024, 07:49Waar lees jij 3 of 4? Askin for a fren :mrgreen:
Hoop en vertrouwen!
Hoop? Mijn opa vroeg dan altijd: Als je in de ene hand hoop hebt en in de andere hand stront, welke hand is dan voller?

(Hoop met je mee hoor :pul: )
TRM
Ballenjongen

Ben ik de enige die niet echt gelooft dat buitenlandse clubs spelers tot en met maandag laten gaan? Clubs zullen hun spelers van de hand willen doen voor de algemene deadline want anders is het risico om met spelers achter te blijven te groot. Kleinere clubs zoals een BMG zullen zeker geen belangrijke spelers zoals Itakura laten gaan omdat ze niemand terug kunnen halen. België heeft al jaren een langere deadline en kan me niet herinneren dat die daardoor leuke spelers opgepikt hebben..
  • These users thanked the author TRM for the post (total 5):
    TomPSVEindhovenvoetbalJames RodriguezHipster4LifedannyPSV
    TomPSV
    Legende

Rikkert1234 wrote: 29 Aug 2024, 07:54

Hoffenheim trekt zich dus terug. Hopelijk kunnen we hem nog verleiden, helaas heeft Sparta Praag ook CL gehaald.
    Die hadden toch een bod van 18 miljoen ofzo afgeslagen? Totaal onhaalbaar in dat geval
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    HansjeRommel
    Brael
    Vedette

LaFoquita wrote: 29 Aug 2024, 07:40
    Vanthaman18 wrote: 29 Aug 2024, 07:39

Ik ben overtuigd van niet. Die jongen is niet door een medische keuring gekomen en heeft, zelfs toen hij fit was, niet gespeeld onder Bosz.
    PSV is gevoelig voor spelers die bekend zijn met de taal/club. Daarnaast is deze link snel gelegd als de tijd dringt. Hilgers of ABK is voor mij duidelijk.
    Nog even los van of PSV/Bosz hem überhaupt willen hebben, waarom zou hij bij ons wel door de keuring komen?
    TRM
    Ballenjongen

Ik verwacht minimaal een rechtsback en centraal verdediger. Linksback heb ik twijfels over omdat Mauro alweer snel terug is.. Overigens denk ik dat de kans best groot is dat het een speler wordt die (in de media) totaal niet is genoemd, was vorig jaar ook bij ABK die pas op het allerlaatst bekend werd.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Ja maar als ABK gaat komen dan ga zelfs ik muiten hoor. De tering, wat een suggestie. Die gast is één grote scam geweest en heeft al zijn lichamelijk ongemak bij ons op laten lossen.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 4):
    BadShakerTrixmHipster4Life11 Tinus
    Ex unitate vires
    TomPSV
    Legende

Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2024, 07:59 Ja maar als ABK gaat komen dan ga zelfs ik muiten hoor. De tering, wat een suggestie. Die gast is één grote scam geweest en heeft al zijn lichamelijk ongemak bij ons op laten lossen.
    Wel goed voor de tandartspraktijk in Eindhoven. Bergen met werk erbij.
    Klapstoel
    Basisspeler

Hummels gaat toch niet naar Spanje lees je hier en daar omdat hij dicht bij familie wil blijven. Zou het ? 😁
  • These users thanked the author Klapstoel for the post (total 2):
    DoubleUCoolmanHipster4Life
    ShovingNE2
    Site Admin

TRM wrote: 29 Aug 2024, 07:55 Ben ik de enige die niet echt gelooft dat buitenlandse clubs spelers tot en met maandag laten gaan? Clubs zullen hun spelers van de hand willen doen voor de algemene deadline want anders is het risico om met spelers achter te blijven te groot. Kleinere clubs zoals een BMG zullen zeker geen belangrijke spelers zoals Itakura laten gaan omdat ze niemand terug kunnen halen. België heeft al jaren een langere deadline en kan me niet herinneren dat die daardoor leuke spelers opgepikt hebben..
    Dat geloof ik ook niet. Het moet vandaag en morgen gebeuren. En prima dat je een akkoord hebt morgen en maandag presenteert, maar in het weekend onderhandelingen starten lijkt mij onhaalbaar.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
    TRMEindhovenvoetbalPeeJ
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Olai
    Lid 2e elftal

Een lekker wijf als vriendin is "dicht bij de familie"? 🤣
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Klapstoel wrote: 29 Aug 2024, 08:00 Hummels gaat toch niet naar Spanje lees je hier en daar omdat hij dicht bij familie wil blijven. Zou het ? 😁
    Dat zou wel CL-waardiger zijn dan Hilgers he?
    Ex unitate vires
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 29 Aug 2024, 07:39

Ik ben overtuigd van niet. Die jongen is niet door een medische keuring gekomen en heeft, zelfs toen hij fit was, niet gespeeld onder Bosz.
    PSV is gevoelig voor spelers die bekend zijn met de taal/club. Daarnaast is deze link snel gelegd als de tijd dringt. Hilgers of ABK is voor mij duidelijk.
    Toen ABK na zijn blessure weer instroomde bij Jong PSV, bakte hij er niet veel van als ik de berichten moest geloven. Ik vraag me af of de staf staat te springen om nog een jaar ABK.
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Klapstoel wrote: 29 Aug 2024, 08:00 Hummels gaat toch niet naar Spanje lees je hier en daar omdat hij dicht bij familie wil blijven. Zou het ? 😁
    Hummels BMG en Itakura PSV? :wonder:
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Ik denk dat ze totaal afgeknapt zijn op ABK. Zegt inderdaad genoeg dat hij na z’n blessure nul minuten heeft gemaakt.
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Image

One for the team.
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post (total 6):
    Hipster4LifeVanthaman18VanAnkerenHueveraWolfAlex Rodrigo Dias da Costa
    We can't change the world until we change ourselves.
    Klapstoel
    Basisspeler

D.Millpants wrote: 29 Aug 2024, 08:18
    Hummels BMG en Itakura PSV? :wonder:
    Dat zou ook nog kunnen, maar Dortmund naar Eindhoven is ook mogelijk qua reistijd
  • These users thanked the author Klapstoel for the post:
    D.Millpants
    Joenepsv
    Legende

Het Kanon wrote: 29 Aug 2024, 08:17

Toen ABK na zijn blessure weer instroomde bij Jong PSV, bakte hij er niet veel van als ik de berichten moest geloven. Ik vraag me af of de staf staat te springen om nog een jaar ABK.
    Ik heb die wedstrijden van hem bij Jong PSV gezien en hij was echt dramatisch slecht. Zegt natuurlijk niet zoveel als je maanden niet gespeeld hebt. Maar ik vond hem in de spaarzame minuten voor zijn blessure ook niet zo goed eigenlijk.
    Hatseflats
    Vedette

Het Kanon wrote: 29 Aug 2024, 08:17

Heb jij Tillman zien voetballen bij Jong PSV? :grin:
    Als je opzoekt wat een ronddartelende kip zonder kop is, dan kom je bij Tillman uit.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

TRM wrote: 29 Aug 2024, 07:55 Ben ik de enige die niet echt gelooft dat buitenlandse clubs spelers tot en met maandag laten gaan? Clubs zullen hun spelers van de hand willen doen voor de algemene deadline want anders is het risico om met spelers achter te blijven te groot. Kleinere clubs zoals een BMG zullen zeker geen belangrijke spelers zoals Itakura laten gaan omdat ze niemand terug kunnen halen. België heeft al jaren een langere deadline en kan me niet herinneren dat die daardoor leuke spelers opgepikt hebben..
    Enkel de afvallers zullen beschikbaar zijn of komen. Een (semi)basisspeler lijkt me ook uitgesloten. Voor Itakura geldt inderdaad uiterlijk vrijdag.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

ABK willen ze niet eens gratis joh. En als Earnie dat al zou overwegen geeft Bosz hem een mep. En als die het ook niet meer uit maakt steekt de medische staf er wel een kruk voor.
    Persepolis
    Vedette

NotoriousBIG046 wrote: 29 Aug 2024, 08:26 Image

One for the team.
    Ik zou toch liever a lot of women hebben dan a lot of woman, maar ieder z'n eigen smaak uiteraard :L
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    SKERLA
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

One for the team.
    Pak Sergio Ramos dan ook gelijk even mee :mrgreen:
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    NotoriousBIG046
    El Sordo
    Vedette

Persepolis wrote: 29 Aug 2024, 08:37

One for the team.
    Ik zou toch liever a lot of women hebben dan a lot of woman, maar ieder z'n eigen smaak uiteraard :L
    Rosie?
  • These users thanked the author El Sordo for the post (total 2):
    SKERLAHipster4Life
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Persepolis wrote: 29 Aug 2024, 08:37

One for the team.
    Excuses, het is nog vroeg.
    We can't change the world until we change ourselves.
    Post Reply