Lijkt me top. Heb je ergens een linkje? Kijken of we nog meer kunnen uitvogelen.
Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- PCGC
- Vedette
En die komt, 100%
- These users thanked the author PCGC for the post (total 11):
- Vanthaman18 • Maria-Franciscus • Boszball1913 • LucNilisLegend • TylerDurdn • Bolinho • Alex Rodrigo Dias da Costa • De Realist • Frisian1913 • J O H N • FritskePhilips
#FreeGeneratie4
- colocolofc
- Meervoudig international
Hummels woont blijkbaar in München en gaat momenteel door een scheiding. Schijnt dat hij in München blijft omdat ‘ie dan het meeste kans maakt op voogdij over zijn kinderen. Daarom is het dus ook logisch dat hij niet naar Spanje verkast en -mits hij doorgaat met voetballen, er zijn ook geluiden dat hij stopt- is het logisch dat hij wat dichter in de buurt van München gaat voetballen, Augsburg ofzo.
Ik weet dus ook niet zeker of hij nu al zin heeft in “lots of woman” in Eindhoven
Ik weet dus ook niet zeker of hij nu al zin heeft in “lots of woman” in Eindhoven
-
- Internationale topspeler
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Ik denk van wel, lekker wat afleiding.colocolofc wrote: ↑29 Aug 2024, 08:50 Hummels woont blijkbaar in München en gaat momenteel door een scheiding. Schijnt dat hij in München blijft omdat ‘ie dan het meeste kans maakt op voogdij over zijn kinderen. Daarom is het dus ook logisch dat hij niet naar Spanje verkast en -mits hij doorgaat met voetballen, er zijn ook geluiden dat hij stopt- is het logisch dat hij wat dichter in de buurt van München gaat voetballen, Augsburg ofzo.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Het enige wat ik kan voorstellen is dat Earnie alle transfers in een keer wilt afronden. Stel je voor dat er nu uitkomt dat PSV Itakura heeft aangetrokken voor 15 miljoen. Dan zegt al Hilal "ja dan kan je ook wel 2 miljoen meer betalen aan de huur van Lodi". Dit is puur wensdenken maar het zou kunnen.Eindhovenvoetbal wrote: ↑29 Aug 2024, 08:52Jouw bron klopt toch niet volgens Rik? Er is nog geen akkoord, in tegenstelling tot wat die bron meldde.
- PCGC
- Vedette
Rik tweet wat hij te horen krijgt binnen PSV en PSV kan officieel nog geen akkoord melden nee, dus feitelijk was hij correct. Maar denk je echt dat de bron binnen PSV aan Rik gaat melden dat ze allang akkoord zijn, maar nog wachten op het groene licht van BMG? Natuurlijk niet. Die melden het pas als het 1000% is.Eindhovenvoetbal wrote: ↑29 Aug 2024, 08:52Jouw bron klopt toch niet volgens Rik? Er is nog geen akkoord, in tegenstelling tot wat die bron meldde.
Maar dat groene licht schijnt er nu wel te zijn.
We wachten het maar af.
- These users thanked the author PCGC for the post (total 13):
- Boszball1913 • VanAnkeren • ShovingNE2 • loginnaam • Alex Rodrigo Dias da Costa • DaveB • De Realist • Leon77M • Tjompie • FieseFriedrich • Eindhovenvoetbal • J O H N • Doperwt11
#FreeGeneratie4
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Vandaar dat Rik misschien ook al specifiek kon melden dat ze er vrijdag klap op willen geven, en niet vandaag?PCGC wrote: ↑29 Aug 2024, 08:56Rik tweet wat hij te horen krijgt binnen PSV en PSV kan officieel nog geen akkoord melden nee, dus feitelijk was hij correct. Maar denk je echt dat de bron binnen PSV aan Rik gaat melden dat ze allang akkoord zijn, maar nog wachten op het groene licht van BMG? Natuurlijk niet. Die melden het pas als het 1000% is.Eindhovenvoetbal wrote: ↑29 Aug 2024, 08:52
Jouw bron klopt toch niet volgens Rik? Er is nog geen akkoord, in tegenstelling tot wat die bron meldde.
We wachten het maar af.
- PCGC
- Vedette
Kan ook na de wedstrijd tegen Bochum zijn, maar dan moet alles binnen bij BMG al wel 100% officieel, klaar en rond zijn want die markt is dan dicht dacht ik.Vanthaman18 wrote: ↑29 Aug 2024, 09:00Vandaar dat Rik misschien ook al specifiek kon melden dat ze er vrijdag klap op willen geven, en niet vandaag?PCGC wrote: ↑29 Aug 2024, 08:56
Rik tweet wat hij te horen krijgt binnen PSV en PSV kan officieel nog geen akkoord melden nee, dus feitelijk was hij correct. Maar denk je echt dat de bron binnen PSV aan Rik gaat melden dat ze allang akkoord zijn, maar nog wachten op het groene licht van BMG? Natuurlijk niet. Die melden het pas als het 1000% is.
We wachten het maar af.
#FreeGeneratie4
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Hangt t ook niet af van wanneer BMG zelf definitief een vervanger hebben aangetrokken?PCGC wrote: ↑29 Aug 2024, 08:56Rik tweet wat hij te horen krijgt binnen PSV en PSV kan officieel nog geen akkoord melden nee, dus feitelijk was hij correct. Maar denk je echt dat de bron binnen PSV aan Rik gaat melden dat ze allang akkoord zijn, maar nog wachten op het groene licht van BMG? Natuurlijk niet. Die melden het pas als het 1000% is.Eindhovenvoetbal wrote: ↑29 Aug 2024, 08:52
Jouw bron klopt toch niet volgens Rik? Er is nog geen akkoord, in tegenstelling tot wat die bron meldde.
We wachten het maar af.
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Vaste waarde in elftal
Dit scenario is ook al door mijn hoofd gegaan ja, al kan ik het me toch niet voorstellen dat ze zich in één jaar twee keer aan dezelfde steen stoten. Zelfs niet in deze echt aparte markt, want dat verdient vind ik enige coulance.
- Riffii
Indd en dan kan t alsnog klappen ondanks dat ze al overeenstemming hebben met club en speler .
Verder kunnen we ook al met potlood Lodi als LB optekenen. Ik denk als Cancelo def aansluit bij Al Hilal dat we dan Lodi kunnen ophalen.
Alleen de RB positie baart mij nog wel zorgen. 0,0 nieuws of geruchten paar laatste dagen voor de positie van Teze.
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: Wa denkte?
- Favoriete speler: Jan Heintze
Stel hem anders gelijk even voor aan Cindy!NotoriousBIG046 wrote: ↑29 Aug 2024, 08:47Excuses, het is nog vroeg.Persepolis wrote: ↑29 Aug 2024, 08:37
Ik zou toch liever a lot of women hebben dan a lot of woman, maar ieder z'n eigen smaak uiteraard
- snibbo
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Onze Joey
#CreatingCindyTogether
- These users thanked the author snibbo for the post:
- Sjaakbanaan1913
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Idd, zegt niet zoveel. Driehoek presteerde daar ook sub optimaal zeg maar. Maar verder is ABK natuurlijk wel een risico, zoveel is geblekenHatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 08:30Heb jij Tillman zien voetballen bij Jong PSV?
Als je opzoekt wat een ronddartelende kip zonder kop is, dan kom je bij Tillman uit.
-
- Veelbelovend talent
Ik vermoed dat het mede zo lang duurt, omdat het dominosteentjes. Weet je hoeveel je kwijt bent aan de cv, dan kun je pas een plan maken voor de rb en als sluitstuk de lb. Zijn het dus combinaties van spelers. Dan kan je niet alvast een minder prio-positie invullen als je de belangrijkste bouwsteen nog niet hebt.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: Wa denkte?
- Favoriete speler: Jan Heintze
https://nl.soccerway.com/players/cindy- ... ha/503396/
Is dit niks?
- Riffii
Een prestatie contract met evaluatie moment na 1 jaar met mogelijkheid tot een verlenging met goed bijhorende € zou ik wel aandurven.psvgouda wrote: ↑29 Aug 2024, 09:13Idd, zegt niet zoveel. Driehoek presteerde daar ook sub optimaal zeg maar. Maar verder is ABK natuurlijk wel een risico, zoveel is geblekenHatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 08:30
Heb jij Tillman zien voetballen bij Jong PSV?
Als je opzoekt wat een ronddartelende kip zonder kop is, dan kom je bij Tillman uit.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Het is niet heel lekker om terug te komen / speelminuten te mogen maken in een elftal dat vaak wisselt met de opstelling en daardoor beperkt is met vastigheden. Je valt als spelers van PSV 1 altijd tegen tenzij je het hele elftal op sleeptouw neemt maar dat is niet echt iets wat je van menig speler mag verwachten. Laat staan dat de speelwijze van teams in de KKD nogal verschilt met hetgeen in de Eredivisie te zien ispsvgouda wrote: ↑29 Aug 2024, 09:13Idd, zegt niet zoveel. Driehoek presteerde daar ook sub optimaal zeg maar. Maar verder is ABK natuurlijk wel een risico, zoveel is geblekenHatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 08:30
Heb jij Tillman zien voetballen bij Jong PSV?
Jong PSV is prima om ritme op te doen en wedstrijdconditie op te bouwen maar daar kan je inderdaad weinig uit concluderen
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Ik denk dat hij vooreen andere ''klasse'' dan Cindy kijkt.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Ja, dit is niksSjaakbanaan1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 09:15https://nl.soccerway.com/players/cindy- ... ha/503396/
Is dit niks?
- These users thanked the author Prof_napo for the post:
- Sjaakbanaan1913
- billyboy
- Bankzitter
Haha het is maar hoe je klasse definiertNotoriousBIG046 wrote: ↑29 Aug 2024, 09:17Ik denk dat hij vooreen andere ''klasse'' dan Cindy kijkt.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler