... kunnen [...] rustig geslapen... Is hij journalist of zo? Minder drinken zo laat op de avond, Marco #besteedzorgaanjepostdannyPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 09:41Volgens Chrisje wel al om half 10ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2024, 07:46 Er gaan er gewoon nog een stuk of 3 a 4 komen. De lampen waren om 23u nog lang niet uit volgens mij.
Transferwindow 2024/25
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- These users thanked the author psvgouda for the post:
- Frankalbers1984
- Psv fan 1913
- Verbannen
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Noa lang
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ook wel aardig dat Marco middels een hashtag stilstaat bij de dood van Line Nadert
► Show Spoiler
- psvgouda
- Vedette
Is dan ook een gevoelig verlies, treurnis alom. Gaan wij ook nog merken hoor! Rust zacht Line
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria
Absoluut waar.Den Bondskoots wrote: ↑29 Aug 2024, 09:46 Wat natuurlijk wel degelijk aan de hand is/was:
De laatste 2 jaar heeft Saudi-Arabië zich naast Engeland gevestigd als big spender. Spelers werden door clubs uit die 2 landen voor torenhoge bedragen overal weggekocht.
Wat je daardoor krijgt is dat verkopende clubs daardoor hele hoge vraagprijzen gaan hanteren want ‘er komt toch wel een engelse / sa club langs. Dat valt dit jaar heel erg tegen. Bijvoorbeeld Liverpool, City, Arsenal hebben niet heel veel transfers gedaan. Maar ook de topteams in Duitsland zijn rustig.
Wat wel zou kunnen is dat na het sluiten van de markt in de top 5 competities het relatief makkelijker wordt om toch elders nog spelers te halen ondanks de korte tijd die je dan nog hebt. Of wellicht wordt het dan makkelijker om left overs weg te halen bij City/Chelsea etc.
En in Italië zit al jaren veel minder geld dan voorheen. Real Madrid is met Endrick en Mbappé ook wel klaar. Barcelona heeft geen cent te makken en in Frankrijk is er eigenlijk maar 1 die 20+ kan en wil betalen. Portugal is heel stil. En Turkije/Griekenland zijn van oudsher teams die de restjes (33 jaar+) oppikken. Zo komt het nooit echt op gang dit jaar.
Er zit heel weinig beweging in en dat speelt PSV wel parten denk ik. Maar ook Feyenoord en Ajax. Dat laatste is dan weer in ons voordeel.
Ik zie daarom het meest waarschijnlijke scenario dat we 1 aankoop doen (Ikatura) en twee backs huren uit de uitpuilende stal van een Chelsea of ManCity. Die laatste twee zullen relatief goedkoop zijn, waardoor je centen op zak houdt om volgende jaar een nieuwe poging te wagen. De wereld ziet er dan weer heel anders uit.
- These users thanked the author Kezza75! for the post:
- NilisRomariooo
Champions are not born. Champions are made during practice.
-
- Jeugdinternational
Ik mis alles bij elkaar ook de geruchten over een rechtsback. Die hebben we harder nodig dan een linksback. Tete wordt m niet, vEwijk is te duur, Nagalo om onduidelijke redenen is niet interessant meer, Zalewski wil niet.
- These users thanked the author Bruneau for the post:
- LucNilisLegend
- ruuddevil
- Legende
Vind ie wel lekker die Kees, Wijndal samen met Tillman bij PSV.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -zijn.html
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Eensch, twee is tekort, dat gaat nooit lukken.Juancho wrote: ↑29 Aug 2024, 00:07Vrijdagavond, dat is wel zo'n beetje het meetpunt. Ja de markt is nog 2 dagen langer open voor PSV maar iedereen weet dat je dan in de grabbelbak met graaien of je betaalt je suf of clubs zeggen NO omdat er geen tijd meer is voor vervanging.
Kortom, nog 2 dagen voor Earnie om z'n shit te regelen. Gezien wat er allemaal nog moet gebeuren en eigenlijk mag je jong PSV daarbij ook meenemen (heb ik nog iets gemist of is het daar ook muisstil?) is dat vrij kansloos.
Ik geloof er iig niks van dat je in 2 dagen nog een speler of 5 a 6 kan halen die ook echt aanwinsten zijn. Daar hadden er allang 3 van binnenmoeten zijn.
En ja Earnie kan me verrassen. Graag zelfs. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat het die Itakura moet worden, Patje die terug komt en daarmee gaan we het doen want blablabla.
Go Earnie! Snoer me de mond!
Maar gelukkig hebben we er drie!!!!!1@!11!!1!1!1!!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
De NL markt is langer open dan de markt in andere landen. Mocht Earnie het dan echt niet lukken om nog een LB te halen en Wijndal is net voor het sluiten van de NL markt nog niet verkocht/verhuurd, wellicht dat er dan alsnog iets te halen valt. Maar ik denk dat PSV hun zaken dan al op orde heeft.ruuddevil wrote: ↑29 Aug 2024, 09:59 Vind ie wel lekker die Kees, Wijndal samen met Tillman bij PSV.
-
- Vaste waarde in elftal
Wel grappig dat het aantal noodzakelijke aanwinsten, wat al weken 3 is, ineens naar 5 a 6 gegaan is.Juancho wrote: ↑29 Aug 2024, 00:07 Vrijdagavond, dat is wel zo'n beetje het meetpunt. Ja de markt is nog 2 dagen langer open voor PSV maar iedereen weet dat je dan in de grabbelbak met graaien of je betaalt je suf of clubs zeggen NO omdat er geen tijd meer is voor vervanging.
Kortom, nog 2 dagen voor Earnie om z'n shit te regelen. Gezien wat er allemaal nog moet gebeuren en eigenlijk mag je jong PSV daarbij ook meenemen (heb ik nog iets gemist of is het daar ook muisstil?) is dat vrij kansloos.
Ik geloof er iig niks van dat je in 2 dagen nog een speler of 5 a 6 kan halen die ook echt aanwinsten zijn. Daar hadden er allang 3 van binnenmoeten zijn.
En ja Earnie kan me verrassen. Graag zelfs. Maar ik heb zo'n voorgevoel dat het die Itakura moet worden, Patje die terug komt en daarmee gaan we het doen want blablabla.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Vedette
We worden zo verrast komende dagen!!
Geen idee of we er blij van worden, maar verrast worden we.
Ik heb nog steeds vertrouwen in Stewart, tot nu toe in ruim een jaar altijd goede keuzes gemaakt, waarbij Bella Kotchap helaas een pech-geval was maar op het moment van halen wel buitencategorie leek. Benieuwd waar het gaat eindigen 3 september. Voor onze gemoedstoestand zou alvast één of twee verdedigers wel fijn zijn.
Hopelijk blijft het rustig aan uitgaande zijde.
Geen idee of we er blij van worden, maar verrast worden we.
Ik heb nog steeds vertrouwen in Stewart, tot nu toe in ruim een jaar altijd goede keuzes gemaakt, waarbij Bella Kotchap helaas een pech-geval was maar op het moment van halen wel buitencategorie leek. Benieuwd waar het gaat eindigen 3 september. Voor onze gemoedstoestand zou alvast één of twee verdedigers wel fijn zijn.
Hopelijk blijft het rustig aan uitgaande zijde.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- Sensation
-
- Vedette
- RechtsbackPSVTOPOss wrote: ↑29 Aug 2024, 10:07Wel grappig dat het aantal noodzakelijke aanwinsten, wat al weken 3 is, ineens naar 5 a 6 gegaan is.Juancho wrote: ↑29 Aug 2024, 00:07 Vrijdagavond, dat is wel zo'n beetje het meetpunt. Ja de markt is nog 2 dagen langer open voor PSV maar iedereen weet dat je dan in de grabbelbak met graaien of je betaalt je suf of clubs zeggen NO omdat er geen tijd meer is voor vervanging.
- CV
- Linksback
- Opvolger Lozano
- Opvolger Van Duiven
Dat de verdediging prioriteit heeft betekent niet dat de andere vacatures vergeten mogen worden
-
- Legende
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Zou wel een waarschuwing mogen zijn voor menig panikerend forumlid de afgelopen dagenJosef Dettelbacher wrote: ↑29 Aug 2024, 10:10Deze man is overleden aan een hartaanval. Eil je er iets mee zeggen?
- StratumZuid
- Vedette
Mijn F5 gedrag begint nu toch wel problematische vormen aan te nemen
- These users thanked the author StratumZuid for the post (total 2):
- Sjaakbanaan1913 • BBiertje
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- psvgouda
- Vedette