Transferwindow 2024/25
- Stefan1913
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Dat het voor clubs nu lastig is om een vervanger te halen is natuurlijk niet iets wat niet te verwachten was. Er is (bewust) gewacht tot het laatste omdat de markt op gang moest komen, maar "vloeibaar" lijkt het vooralsnog niet te worden.
- StratumZuid
- Vedette
Lodi komt om 12:30 aan op Airport, wie zet hem op de foto?Heissenberrug wrote: ↑29 Aug 2024, 11:39 Allemaal leuk en aardig dit geneuzel over bosscagli en itakura, ik heb liever een keer een back. Daar is de nood NOG hoger…
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Lid scoutingsteam
Er is nog tijd, maar als PvA en Hilgers straks de aanwinsten blijken, dan moet je wat mij betreft wel serieus gaan nadenken of je nog verder wil met de mensen die erover gaan. Er moet zoveel fout gaan om überhaupt in deze situatie te komen, dat het echt niet alleen maar aan botte pech ligt. Dan zijn er ook fouten gemaakt. Dat kan gebeuren, maar deze fouten zouden hele ingrijpende gevolgen kunnen hebben, dus dan passen daar ook ingrijpende consequenties voor de verantwoordelijken bij.Captain(C) wrote: ↑29 Aug 2024, 11:42Wat voor consequenties? Stewart krijgt intern ruggensteun dus er zijn geen consequenties denkbaar.
Maar goed, laten we hopen dat het allemaal alsnog goed valt. Dan hoeven we het over bovenstaande niet te gaan hebben.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Inderdaad even afwachten wat er gaat gebeuren. Maar ben het helemaal met je eens.Ykhim wrote: ↑29 Aug 2024, 11:46Er is nog tijd, maar als PvA en Hilgers straks de aanwinsten blijken, dan moet je wat mij betreft wel serieus gaan nadenken of je nog verder wil met de mensen die erover gaan. Er moet zoveel fout gaan om überhaupt in deze situatie te komen, dat het echt niet alleen maar aan botte pech ligt. Dan zijn er ook fouten gemaakt. Dat kan gebeuren, maar deze fouten zouden hele ingrijpende gevolgen kunnen hebben, dus dan passen daar ook ingrijpende consequenties voor de verantwoordelijken bij.Captain(C) wrote: ↑29 Aug 2024, 11:42Wat voor consequenties? Stewart krijgt intern ruggensteun dus er zijn geen consequenties denkbaar.
Maar goed, laten we hopen dat het allemaal alsnog goed valt. Dan hoeven we het over bovenstaande niet te gaan hebben.
-
- Vedette
Boscagli nog uit, Nagalno, Hilgers in en een huurback van een engelse mogendheid in het komende weekend. Puinbak.
Los van of Stewart het voor elkaar bokst een topper te halen, hij had Itakura voor 30 juni op kunnen halen voor 15 miljoen. Het is niet makkelijk maar we zijn zeker niet in "control".
Los van of Stewart het voor elkaar bokst een topper te halen, hij had Itakura voor 30 juni op kunnen halen voor 15 miljoen. Het is niet makkelijk maar we zijn zeker niet in "control".
- These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
- Hipster4Life
-
- Nationale topspeler
Maar uiteindelijk lose je nu in principe op 3 plekken in dezelfde linie. Waarschijnlijk geen linksback van niveau, RCV zit je 80% van het window te wachten op Sepp en heb je daardoor niet genoeg tijd voor een andere speler en op RB laat je Teze gaan en heb je niet eens een RB in je selectie. Dat is veel te veel verliezen in dezelfde linie.Standbeeld wrote: ↑29 Aug 2024, 11:43Tsja, ik zie dat eerder als een risico van het vak. You wine some you lose some. We hebben al die tijd gewacht op Vd Berg. Als je ergens een fout in wil zien dan kan je beter daar kijken hoe het kan dat PSV zolang gewacht heeft en dat Sepp uiteindelijk gaat voor het dubbele van wat je wilde betalen. Maar goed, wat mij betreft focussen we ons nu op de window en maken we na de deadline een analyse.
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- Hipster4Life
-
- Talent
We zijn zo geobsedeerd door Itakura dat we voor het gemak vergeten dat we ook nog niet eens een lb en rb hebben (gehaald). Tactiek van Earnie?
-
- Legende
Heerlijk vloeibaar momenteel, de ene na de andere topper komt beschikbaar op de markt voor een vriendenprijsje. Stewart weet eigenlijk niet meer wie hij moet kiezen, zoveel keuze is er, daarom is er nog niemand gehaald.
Last edited by TomPSV on 29 Aug 2024, 11:48, edited 1 time in total.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Nog ff geduld, moet nog een beetje op gang komen
- These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
- Hipster4Life
-
- Vaste waarde in elftal
Echt letterlijk niemand is vergeten dat we nog een LB en RB nodig hebben.SWillykuiltje wrote: ↑29 Aug 2024, 11:47 We zijn zo geobsedeerd door Itakura dat we voor het gemak vergeten dat we ook nog niet eens een lb en rb hebben (gehaald). Tactiek van Earnie?
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Ik zou wel erg graag een keer een reconstructie van de zaak V/D Berg willen zien (en dan niet obv de info die wij als supporters hebben). PSV/Stewart lijkt daar echt flink aan het lijntje te zijn gehouden en een compleet verkeerde inschatting van de markt/prijs hebben gedaan. Maar goed, dat is dus mijn inschatting obv zeer weinig echte info.Ykhim wrote: ↑29 Aug 2024, 11:46Er is nog tijd, maar als PvA en Hilgers straks de aanwinsten blijken, dan moet je wat mij betreft wel serieus gaan nadenken of je nog verder wil met de mensen die erover gaan. Er moet zoveel fout gaan om überhaupt in deze situatie te komen, dat het echt niet alleen maar aan botte pech ligt. Dan zijn er ook fouten gemaakt. Dat kan gebeuren, maar deze fouten zouden hele ingrijpende gevolgen kunnen hebben, dus dan passen daar ook ingrijpende consequenties voor de verantwoordelijken bij.Captain(C) wrote: ↑29 Aug 2024, 11:42Wat voor consequenties? Stewart krijgt intern ruggensteun dus er zijn geen consequenties denkbaar.
- These users thanked the author Boktor for the post:
- Hipster4Life
-
- Legende
Loopt er bij Top Oss niks rond, toch de koploper van de KKDPSVTOPOss wrote: ↑29 Aug 2024, 11:48Echt letterlijk niemand is vergeten dat we nog een LB en RB nodig hebben.SWillykuiltje wrote: ↑29 Aug 2024, 11:47 We zijn zo geobsedeerd door Itakura dat we voor het gemak vergeten dat we ook nog niet eens een lb en rb hebben (gehaald). Tactiek van Earnie?
-
- Bankzitter
Helemaal eens.Ykhim wrote: ↑29 Aug 2024, 11:46Er is nog tijd, maar als PvA en Hilgers straks de aanwinsten blijken, dan moet je wat mij betreft wel serieus gaan nadenken of je nog verder wil met de mensen die erover gaan. Er moet zoveel fout gaan om überhaupt in deze situatie te komen, dat het echt niet alleen maar aan botte pech ligt. Dan zijn er ook fouten gemaakt. Dat kan gebeuren, maar deze fouten zouden hele ingrijpende gevolgen kunnen hebben, dus dan passen daar ook ingrijpende consequenties voor de verantwoordelijken bij.Captain(C) wrote: ↑29 Aug 2024, 11:42Wat voor consequenties? Stewart krijgt intern ruggensteun dus er zijn geen consequenties denkbaar.
De stroeve zoektoch naar een RCV is nog te begrijpen, gezien Stewart de Sepp-zaak gewoon helemaal verkeerd heeft ingeschat. Oké, kan gebeuren, maar vervolgens schakel je door.
Maar het feit dat Teze al bijna twee weken weg is - terwijl het een maand (?) geleden is dat Teze voor het eerst werd genoemd bij Monaco - en er nog steeds geen duidelijkheid is omtrent een RB, is natuurlijk wel ernstig. Zelfde verhaal aan de linkerkant, al denk ik dat PSV hoopte dat Oppegard een hoger basisniveau had en stiekem gokte op een fitte Mauro.
- These users thanked the author JasperPSV for the post:
- Hipster4Life
-
- Vaste waarde in elftal
De hele selectie kun je hebben voor minder dan 1 Itakura.... Ik zou het wel weten als ik Stewart was :-)
-
- Nationale topspeler
Precies, als alle andere markten dicht zijn dan staan al die spelers in de rij om zich aan te sluiten bij PSV. Ze kunnen immers nergens anders meer heen, wij zitten allemaal dammen te spelen terwijl Earnie aan het 5D schaken is.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Geloof er niks van, hoogstens een klonterige pap waar je als je doorrent overheen kan rennen. Als je stilstaat langzaam verdwijnt in de klonterige drap...
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Dan moet er erkend worden dat er grove fouten zijn gemaakt en dat dat nooit maar dan ook nooit meer mag gebeuren.Ykhim wrote: ↑29 Aug 2024, 11:46Er is nog tijd, maar als PvA en Hilgers straks de aanwinsten blijken, dan moet je wat mij betreft wel serieus gaan nadenken of je nog verder wil met de mensen die erover gaan. Er moet zoveel fout gaan om überhaupt in deze situatie te komen, dat het echt niet alleen maar aan botte pech ligt. Dan zijn er ook fouten gemaakt. Dat kan gebeuren, maar deze fouten zouden hele ingrijpende gevolgen kunnen hebben, dus dan passen daar ook ingrijpende consequenties voor de verantwoordelijken bij.Captain(C) wrote: ↑29 Aug 2024, 11:42Wat voor consequenties? Stewart krijgt intern ruggensteun dus er zijn geen consequenties denkbaar.
of we halen kwartfinale CL en worden kampioen met Hilgers en PvA, dat kan ook
Nee maar zonder dollen, gelijk koppen laten rollen vind ik overdreven, maar er moet dan wel een hele, hele serieuze evaluatie komen.
- These users thanked the author Sensation for the post (total 3):
- Ardbeg • 29.04.2007 • loginnaam
-
- Jeugdinternational
Nee, moeten in elk geval twee spelers komen (rechtsback en rcv), Zalewski en Lodi onwaarschijnlijk, PSV nog steeds bezig voor Itakura.dannyPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 11:53 https://www.vi.nl/pro/stewart-moet-de-k ... en-bij-PSV
Staat hier nog iets interessants in?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk dat praktisch alle informatie in de media is verschenen op verschillende plekken zonder dat er informatie niet met elkaar zou stroken.Boktor wrote: ↑29 Aug 2024, 11:49 Ik zou wel erg graag een keer een reconstructie van de zaak V/D Berg willen zien (en dan niet obv de info die wij als supporters hebben). PSV/Stewart lijkt daar echt flink aan het lijntje te zijn gehouden en een compleet verkeerde inschatting van de markt/prijs hebben gedaan. Maar goed, dat is dus mijn inschatting obv zeer weinig echte info.
Sepp was absoluut keuze nummer 1 en daar hebben ze vol op ingezet. Ze wisten dat ze een transferrecord voor hem moesten breken maar wellicht bij het uitblijven van concrete interesse was het financieel aantrekkelijk om te wachten tot de laatste week. Om dit mogelijk te maken hebben ze eerst Ramalho proberen te verlengen en toen dat niet lukte hebben ze asap Flamingo gehaald zodat Bosz in ieder geval vooruit kon. Sepp moest de vervanger van ABK worden en daar kon zodoende op worden gewacht. Toen Liverpool flink wat telefoontjes kreeg werd het steeds lastiger om hem alsnog los te weken en toen er zelfs een bod van 20+ miljoen GBP op tafel kwamen hebben ze het ingeslikt en zijn ze naar de 2e op de lijst gegaan. Sepp zag het verhaal van PSV zitten maar zolang hij op de markt was heeft PSV hoop gehouden. Je kunt niet anders dan bevestigen dat dit een grote inschattingsfout is geweest. Is op zich niet eens erg want PSV heeft zich in de positie gesteld om te kunnen wachten op Sepp. Het is 100% een aanname vanuit mij maar IK ben overtuigd dat je met het alles of niets bod op Itakura waarschijnlijk beet had gehad bij Sepp als je dat rond 1 juli had gedaan. En ja ik hoef geen draai om me oren dat het aanname is want dat zeg ik er duidelijk bij.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- Hipster4Life