Transferwindow 2024/25
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
Earnie heeft volgens mij een rooksessie gedaan met aboriginals op de Uluru en ziet nu dusdanig veel patronen en dimensies dat hij acties onderneemt die wij leken niet eens kunnen te beginnen te begrijpen. Wij zijn simpelweg aan het ganzenborden terwijl Earnie op 20 verschillende 8D schaaksets wereldmeesters aan het verslaan is. Alles wat ons te doen staat is wachten en deze meesterlijke zetten bewonderen.
- These users thanked the author James Rodriguez for the post (total 4):
- Fanatic-U-s • Ardbeg • BBiertje • Hipster4Life
-
- Jeugdspeler
Het ergste vind ik dat Teze, Mauro, Boscagli en Benitez deze window ingingen met 1-jarige contacten. Dan vind ik echt dat je vervangers in je achterhoofd MOET hebben want nu laten we ons door de spelers onder druk zetten. Elk van die vier is een risico, zeker Teze en Boscagli, en je moet eigenlijk de window in gaan met een duidelijk 'wat als'. Naar mijn idee is dit niet genoeg gedaan. Veel te lang gewacht met die contracten OF het klaar hebben staan van plan B.
- These users thanked the author CDune for the post (total 3):
- mateja • PeterPSV • Hipster4Life
- Joenepsv
- Legende
Nee staat helemaal niks nieuws in. Vond dit stukje wel opvallend:dannyPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 11:53 https://www.vi.nl/pro/stewart-moet-de-k ... en-bij-PSV
Staat hier nog iets interessants in?
"Het is heel aannemelijk dat de Amerikaan de verdediging van PSV al eerder van kwalitatieve impulsen had voorzien als de Eindhovenaren bijvoorbeeld voorrondewedstrijden had moeten spelen om de Champions League te bereiken"
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Alex
Opeens zijn het nog maar 2 spelers.....wat een kutgedoeBruneau wrote: ↑29 Aug 2024, 11:55Nee, moeten in elk geval twee spelers komen (rechtsback en rcv), Zalewski en Lodi onwaarschijnlijk, PSV nog steeds bezig voor Itakura.dannyPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 11:53 https://www.vi.nl/pro/stewart-moet-de-k ... en-bij-PSV
Staat hier nog iets interessants in?
- These users thanked the author JasperPSV7 for the post (total 2):
- TomPSV • Hipster4Life
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
-
- Jeugdspeler
LB: Mauro / Oppegard
LCV: Boscagli / Obispo
RCV: Flamingo / Schouten
RB: Dest / Ledezma
Ik ga me er iig alvast mentaal op voorbereiden
- These users thanked the author SlothtinPowers for the post:
- Hipster4Life
- StratumZuid
- Vedette
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
FixedSlothtinPowers wrote: ↑29 Aug 2024, 11:57 LB: Mauro / Oppegard
LCV: Dams / Obispo
RCV: Flamingo / Van de Blaak
RB: Ledezma / jeugdspeler
- Tjompie
-
- Nationale topspeler
Na een blessure van Boscagli CL wedstrijd in Santiago Bernabeu met Oppergard-Obispo-Flamingo-LedezmaSlothtinPowers wrote: ↑29 Aug 2024, 11:57 LB: Mauro / Oppegard
We zijn daar.
- These users thanked the author Teletubby for the post:
- Hipster4Life
- DadOfFour
Ik vind het spannend, en jullie? Kan de temperatuur hier niet zo goed peilen...
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Legende
Mauro keert weer terug na de interlandperiode
- Asterix
- Meervoudig international
Het zal wel een te dure Itakura worden en een huurling als rechtsback. Stewart en Bosz spreken het vertrouwen uit in Oppegard en wachten op een buitenkansje in de winterstop. Dan gaan we de Champions League campagne in zonder nieuwe linksback en zonder 2e rechtsback.
Last edited by Asterix on 29 Aug 2024, 12:04, edited 1 time in total.
Ich liebe gegenpressung
-
- Jeugdinternational
Rondje stadion zojuist was nogal suf, buiten de stofwolken van het afrondingswerk van de nieuwe stoep voor Zuid. Volgens mij stond wel de duurste PSV BMW SUV op de parkeerplaats, dus Brands of Stewart zullen wel aanwezig zijn. Verder zoals afgelopen dagen: veel PSV-auto's, maar niks geen oorlellen of iets...
Overigens sprak ik Marco Timmer dinsdag kort, maar hij (en Rik, for that matter) lijken echt ook verdomd weinig te weten. Enige dat ze 'weten', is dat ze willen vertrouwen op Stewart en dat hij echt wel met een CL-waardige defensie zal komen. Maar zoals je ook aan Riks posts van afgelopen dagen ziet: hij brengt echt niets dat wij niet allang zelf in konden vullen (buiten die occasional nietszeggende "Die is nog niet opgegeven" of "Die geluiden worden niet herkend").
Overigens sprak ik Marco Timmer dinsdag kort, maar hij (en Rik, for that matter) lijken echt ook verdomd weinig te weten. Enige dat ze 'weten', is dat ze willen vertrouwen op Stewart en dat hij echt wel met een CL-waardige defensie zal komen. Maar zoals je ook aan Riks posts van afgelopen dagen ziet: hij brengt echt niets dat wij niet allang zelf in konden vullen (buiten die occasional nietszeggende "Die is nog niet opgegeven" of "Die geluiden worden niet herkend").
- These users thanked the author EDG for the post (total 7):
- Sensation • Mithras • Michel • Juancho • Ren Höek • danko-lazovic • Hipster4Life
-
- Jeugdspeler
- Stefan1913
- Jeugdspeler
Ik denk dat je sowieso voor RB wel eens gelijk kan hebben. Het wordt nu allemaal wel heel krap, kun je nog zo positief zijn, maar drie spelers halen in de resterende tijd is gewoon heel lastig. Ik zie PvA nog wel terugkomen.SlothtinPowers wrote: ↑29 Aug 2024, 11:57 LB: Mauro / Oppegard
Last edited by Stefan1913 on 29 Aug 2024, 12:08, edited 1 time in total.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Schouten
Het lijkt erop dat Stewart misschien dacht dat er betere opties waren of dat hij een sterke onderhandelingspositie had met betrekking tot Itakura. Soms pakt zo'n inschatting goed uit, maar helaas deze keer minder omdat we meer gaan betalen dan in de clausule stond (als hij komt...)
Waar ik wel vraagtekens bij heb, is wat erachter zit als het gaat om talentontwikkeling in de verdediging. Stel dat we erin slagen een ervaren centrale verdediger aan te trekken, hebben we dan nog iemand met potentie om in de toekomst op het gewenste niveau te spelen? We lijken als PSV de afgelopen jaren niet heel succesvol te zijn geweest in het ontwikkelen of aankopen van verdedigers die zo goed als direct de positie kunnen invullen op ruim voldoende niveau en een sterke toekomstige verkoopwaarde hebben. Dan zitten we straks weer vast aan het betalen van de hoofdprijs. Heeft iemand hier meer inzicht in?
Daarnaast blijft het ook opvallend stil rondom een nieuwe rechtsback. Mauro komt na de interlandperiode terug (vermoedelijk voor de linksbackpositie), maar dat blijft kwetsbaar. Voor de rechtsbackpositie hebben we gewoon geen echte verdediger, of zie ik iets over het hoofd?
Wat zouden volgens jullie goede (en haalbare) opties zijn?
Waar ik wel vraagtekens bij heb, is wat erachter zit als het gaat om talentontwikkeling in de verdediging. Stel dat we erin slagen een ervaren centrale verdediger aan te trekken, hebben we dan nog iemand met potentie om in de toekomst op het gewenste niveau te spelen? We lijken als PSV de afgelopen jaren niet heel succesvol te zijn geweest in het ontwikkelen of aankopen van verdedigers die zo goed als direct de positie kunnen invullen op ruim voldoende niveau en een sterke toekomstige verkoopwaarde hebben. Dan zitten we straks weer vast aan het betalen van de hoofdprijs. Heeft iemand hier meer inzicht in?
Daarnaast blijft het ook opvallend stil rondom een nieuwe rechtsback. Mauro komt na de interlandperiode terug (vermoedelijk voor de linksbackpositie), maar dat blijft kwetsbaar. Voor de rechtsbackpositie hebben we gewoon geen echte verdediger, of zie ik iets over het hoofd?
Last edited by PeterPSV on 29 Aug 2024, 12:09, edited 1 time in total.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Zeuven ennun half.
Die is afwezig.
Last edited by Fanatic-U-s on 29 Aug 2024, 12:10, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- ramonheesch
Ex unitate vires
-
- Jeugdspeler
Voor rechtback Milan van Ewijk; nog jong, past perfect in de stijl en Nederlands. Voor centraal toch Nagalo; zal wel te koop zijn, talent en wil naar PSV. Voor links zou ik voor overbruggingshuur gaan, dus dat is lastig in te schatten.PeterPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 12:08 Het lijkt erop dat Stewart misschien dacht dat er betere opties waren of dat hij een sterke onderhandelingspositie had met betrekking tot Itakura. Soms pakt zo'n inschatting goed uit, maar helaas deze keer minder.
- Lorenzo von Matterhorn
Zou Stewart die nog aan het schrijven zijn?
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
- Hipster4Life