Transferwindow 2024/25
-
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
En maar positief blijven dit is al jaren aan de gang deze onzin en elke window weer lukt het niet om een goeie cv te halen. En dan op de laatste dag huren ze weer een net niet speler
- These users thanked the author vak kk 1988 for the post:
- Johan86
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV und der BVB
Bedrijven evalueren vaak ook pas achterafBadShaker wrote: ↑29 Aug 2024, 12:27Exact. Bedrijven kijken naar resultaten. Niet of je vrolijk kunt dansen. Dat soort emotie heeft geen plaats in de harde afweging die de RVC straks gaat maken.ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2024, 12:23
Hahaha. Tuurlijk joh. Gelukkig denken bedrijven niet zoals emo-supporters.
-
- Nationale topspeler
- TomPSV023
- Favoriete speler: Messi
-
- Internationale topspeler
- Juancho
- Mister PSV
Huh? PSV had toch al eerder 15 miljoen geboden? Als ze nu pas in die fase zitten kan je het wel schudden idd. BMG zal ook nog een vervanger moeten halen. Dat last minut werk is een recept voor falen.
Als je van een 27 jarige CV je duurste aankoop ooit moet maken ben ik wel heul benieuwd wat je opties dan nog zijn in die laatste 48 uur. Begint krankzinnig te worden met alles wat er verder nog moet gebeuren.
Als je van een 27 jarige CV je duurste aankoop ooit moet maken ben ik wel heul benieuwd wat je opties dan nog zijn in die laatste 48 uur. Begint krankzinnig te worden met alles wat er verder nog moet gebeuren.
Last edited by Juancho on 29 Aug 2024, 12:34, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Ja, zei ik gisteren ook al. In plaats van genieten van de naderende climax in de window, alvast je verkneukelen over hoe de directie afgemaakt gaat worden.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Vanthaman18 • 29.04.2007
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Hoe ver werkt dat eigenlijk door? Want BMG wil ergens een verdediger weghalen, maar die club moet misschien ook eerst een vervanger halen. En de club waar zij de vervanger willen halen, zal ook een vervanger moeten halen. En die club ook weer...
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dan is dat misschien ook een beetje een teken dat het allemaal niet zo makkelijk is als het lijkt hè?vak kk 1988 wrote: ↑29 Aug 2024, 12:30 En maar positief blijven dit is al jaren aan de gang deze onzin en elke window weer lukt het niet om een goeie cv te halen. En dan op de laatste dag huren ze weer een net niet speler
- Hatseflats
- Vedette
Verkeerde interpretatie van Bruneau . Er staat dat er qua aantallen er zeker 2 spelers bij moeten en dat zegt Marco Timmer.
Gezien de aantallen en de wens om dubbel bezet te zijn, moet Stewart er dus in elk geval twee verdedigers bij halen
- Standbeeld
- Mister PSV
En sowieso hoort dat wat mij betreft niet in deze topic.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Ardbeg • Grasmat • Maax
-
Ik ga hier mijn stellingen droppen:
1. Ik denk dat het een mooi en knallend einde van de window word (behalve voor de mensen die zich door de media hebben laten leiden en zich dus hebben voorgenomen dat het allemaal k*t is)
2. Ik denk dat PSV, áls het toch tegen blijkt te vallen met de verdediging, alsnog kampioen word omdat er verrassingen gaan ontstaan en Ollie dus ook gewoon blijft
3. Europees word moeilijk als er geen echte topverdedigers komen, maar ik denk dat het verschil mét of zonder die verdedigers sowieso kleiner is dan men wil aannemen (ik zeg niet dat het níks scheelt)
1. Ik denk dat het een mooi en knallend einde van de window word (behalve voor de mensen die zich door de media hebben laten leiden en zich dus hebben voorgenomen dat het allemaal k*t is)
2. Ik denk dat PSV, áls het toch tegen blijkt te vallen met de verdediging, alsnog kampioen word omdat er verrassingen gaan ontstaan en Ollie dus ook gewoon blijft
3. Europees word moeilijk als er geen echte topverdedigers komen, maar ik denk dat het verschil mét of zonder die verdedigers sowieso kleiner is dan men wil aannemen (ik zeg niet dat het níks scheelt)
-
-
- Legende
De mooiste figuren hier vind ik nog degenen die hun boosheid/teleurstelling steeds een beetje aanpassen aan de hand van de ontwikkelingen.
Duurt te lang..
Speler in beeld? Veel te duur..
Goedkoper alternatief genoemd? Veel te matig..
Boscagli niet verkocht? Ja je wist dat er interesse in was he, kon je op voorsorteren
Nieuw beleid om niet meer de goedkoopste te zijn? Ja je kunt ook té veel vragen he
Wordt een speler aan z'n contract gehouden? Ja, die is nu super gedemotiveerd he..
Duurt te lang..
Speler in beeld? Veel te duur..
Goedkoper alternatief genoemd? Veel te matig..
Boscagli niet verkocht? Ja je wist dat er interesse in was he, kon je op voorsorteren
Nieuw beleid om niet meer de goedkoopste te zijn? Ja je kunt ook té veel vragen he
Wordt een speler aan z'n contract gehouden? Ja, die is nu super gedemotiveerd he..
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 5):
- VTheMan • D.Millpants • Thijs • 29.04.2007 • Ren Höek
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ShovingNE2
- Site Admin
Als die grabbelbak spelers een prima niveau hebben zal het mij aan de reet roesten.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- 29.04.2007
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-