Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
29.04.2007
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Ykhim wrote: 29 Aug 2024, 13:11
Sensation wrote: 29 Aug 2024, 11:53Dan kan je weer helemaal opnieuw beginnen. Dan moet er erkend worden dat er grove fouten zijn gemaakt en dat dat nooit maar dan ook nooit meer mag gebeuren.

Stewart en co. verdienen alle complimenten voor de zomer van 2023 en de landstitel die daaruit voortkwam, maar sindsdien wordt er op drie of vier situaties na gewoon prutswerk geleverd. Van Vertessen tot aan de jeugdopleiding tot aan contractverlengingen tot aan de defensieve malaise die we nu zien. Daar mogen we echt wel wat kritischer op zijn. En als er niet heel gauw versterkingen volgen, dan zal de kritiek ook echt niet mals zijn.
Uiteindelijk valt of staat alles met de resultaten op het veld. Wanneer Itakura en Lodi gehaald worden en zij vallen tegen en PSV wordt geen kampioen, dan was het een slechte transferwindow van Stewart. Wanneer Hilgers en van Aanholt gehaald worden en zij spelen prima en we worden kampioen, dan heeft Stewart het goed gedaan.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
    BBiertje
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Boszball1913 wrote: 29 Aug 2024, 13:16
    dannyPSV wrote: 29 Aug 2024, 13:14
    wat een clickbait kneus :lol: "TRANSFERNACHTMERRIE VAN PSV KOMT UIT''
    "Lijkt" dat ene woordje gebruikt ie wel vaak. Dan zit ie altijd goed :tear:
    Hatseflats
    Vedette

Cas wrote: 29 Aug 2024, 12:38
    Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 12:37 Zo dan! De ratten komen hun holletje uit om toch maar weer eens hun gal te spuwen op alles en nog wat :lol:

:fish: :fish:
    @Hatseflats nog nieuws vanuit topsport/geplande keuringen?
    Nope
    Yoghurt
    Ballenjongen

Uit het zelfde stuk van de Telegraaf:
    Als alternatieven voor Itakura gelden Danilho Doekhi (Union Berlin) en Adamo Nagalo (FC Nordsjaelland). PSV is behalve naar een nieuwe centrumverdediger ook op zoek naar een links- en rechtsback.
    Nagalo nog niet helemaal afgeschreven dan

https://www.telegraaf.nl/sport/40381842 ... a-naar-PSV
    Ardbeg
    Mister PSV

Tot zover de geloofwaardigheid van die stakker.

"Maar we willen geen verdedigers kwijtraken, we willen er eerst één binnenhalen." - Of z'n begrijpend lezen schort of hij doet het expres.
    LarsKempie
    Jeugdinternational

TomV23 wrote: 29 Aug 2024, 13:10
    TomV23 wrote: 29 Aug 2024, 13:07

Klinkt als goed nieuws
    “Er is volop interesse in de 27-jarige centrale verdediger uit Italië, Duitsland en Oostenrijk, maar nu is Borussia Mönchengladbach zeer concreet in de markt melden bronnen rond de Deense club. Het probleem is dat FC Kopenhagen zich vooralsnog zeer halsstarrig opstelt en net zoals het geval is bij PSV en Olivier Boscagli van plan is om de speler gewoon aan zijn contract te houden en de transfervrije status volgende zomer dan maar voor lief te nemen. Borussia Mönchengladbach dringt echter zeer aan bij FC Kopenhagen voor Diks, die dit seizoen alweer tien duels achter zijn naam heeft en daarin tweemaal doel trof.”
    Misschien kan Ernie 16 miljoen bieden voor Diks en hem daarna ruilen voor Itakura😂
    Ivicii
    Bankzitter

Iemand enig idee wat een beetje de centrale verdedigers zijn die bij topclubs net buiten de boot gaan vallen? Want die optie wordt steeds waarschijnlijker denk ik
    Boszball1913
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 13:18 Tot zover de geloofwaardigheid van die stakker.

"Maar we willen geen verdedigers kwijtraken, we willen er eerst één binnenhalen." - Of z'n begrijpend lezen schort of hij doet het expres.
    Link naar soccernews met clickbait titel uiteraard doet hij dat expres.
  • These users thanked the author Boszball1913 for the post:
    Ardbeg
    grasveld
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 29 Aug 2024, 13:11 Inderdaad: het kan nog veranderen, maar het is echt niet meer onwaarschijnlijk dat we straks met PvA en Hilgers gaan spelen. Dat kan gewoon niet. Dat kun je simpelweg niet oplossen door slechts te erkennen dat er grove fouten zijn gemaakt.
    En dan noem jij nu ook nog eens iemand die niet eens bij ons onder contract staat. :tear: Dus hoe waarschijnlijk is dat dan?

Alsof Twente hem zo maar laat gaan? Sowieso is het een prima talent die wat op zal moeten brengen voor Twente. En als wij nu aankloppen, zien zij ook wel dat onze leiding in paniek is. Volgens sommigen is dat niet zo. Maar als je op 29 augustus moet aankloppen voor een basisspeler van een concurrent (al speelt Twente niet mee voor de titel), dan is de paniek toegeslagen in de bestuurskamer.
    Last edited by grasveld on 29 Aug 2024, 13:22, edited 1 time in total.
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

Terugkomend op die Omari, heeft vorig jaar 25 potjes gespeeld. Eerste twee wedstrijden dit seizoen op de bank zonder speelminuten. We moeten toch hoger mikken dan de bank van Rennes?
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

29.04.2007 wrote: 29 Aug 2024, 13:17Uiteindelijk valt of staat alles met de resultaten op het veld. Wanneer Itakura en Lodi gehaald worden en zij vallen tegen en PSV wordt geen kampioen, dan was het een slechte transferwindow van Stewart. Wanneer Hilgers en van Aanholt gehaald worden en zij spelen prima en we worden kampioen, dan heeft Stewart het goed gedaan.
    Ja, nogal logisch, want het draait om resultaat. Maar als je voorbij dat resultaat kijkt (en we zijn kampioen, ja), dan zie ik in 2024 vooral een hoop dingen die misgaan. Niet alleen op het gebied van inkomende transfers, waarbij we continu lijken mis te grijpen en nu in een situatie komen waarin we teveel geld gaan betalen voor wat we ervoor terugkrijgen, maar ook op het gebied van uitgaande transfers, hoe dat opgevangen, gemanaget en gecommuniceerd wordt, contractverlengingen die niet in orde zijn, een jeugdopleiding die nauwelijks versterking krijgt, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is dat we kampioen zijn en dat het daarom nog relatief rustig is, maar het lijkt momenteel nergens op bij PSV. Soms kan dat gebeuren, is het pech, maar bij zoveel tegenslagen is er wel meer aan de hand. Ik ben benieuwd wat er intern bij PSV gaande is, want ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen er zo rustig onder blijft als het richting de buitenwereld moet overkomen. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat Bosz niet op z'n minst gefrustreerd is met de gang van zaken.
    grasveld wrote: 29 Aug 2024, 13:21En dan noem jij nu ook nog eens iemand die niet eens bij ons onder contract staat. :tear: Dus hoe waarschijnlijk is dat dan?
    Daarom zeg ik ook: het is niet meer onwaarschijnlijk dat het tot zo'n scenario komt.
    Last edited by Ykhim on 29 Aug 2024, 13:23, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 5):
    11 TinusBarryBanaanLeandroBonfimLucieNilisDaveB
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Standbeeld wrote: 29 Aug 2024, 12:41
    Bram wrote: 29 Aug 2024, 12:36 Als we op 3 September met 3 grabbelbak spelers eindigen is het wel een regelrechte schande hoor. Maar we wachten af
    Als we op 3 september met 3 topspelers eindigen is het wel een regelrechte overwinning hoor. Maar we wachten af.
    Je hoeft niet af te wachten om de feiten zoals ze nu zijn te beoordelen. En de feiten nu zijn dat er nul resultaat is geboekt. Het is wat het is, en het is een shitshow. Misschien is het over 4 dagen anders en hebben we 4 geweldige verdedigers, maken we dan weer de balans op. Blijft het een shitshow, ontvang ik dan graag alle lof voor het feit dat ik het al die tijd goed gezien had.
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Ivicii wrote: 29 Aug 2024, 13:20 Iemand enig idee wat een beetje de centrale verdedigers zijn die bij topclubs net buiten de boot gaan vallen? Want die optie wordt steeds waarschijnlijker denk ik
    Bij Real lijkt Alaba op de bank te moeten plaatsnemen. Niet geschoten is altijd mis lijkt me.
    Pierre
    Lid 2e elftal

Ivicii wrote: 29 Aug 2024, 13:20 Iemand enig idee wat een beetje de centrale verdedigers zijn die bij topclubs net buiten de boot gaan vallen? Want die optie wordt steeds waarschijnlijker denk ik
    Chelsea schijnt er een stuk of 14 over te hebben.
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

VTheMan wrote: 29 Aug 2024, 13:14 Wanneer sluit de franse markt?
    30 augustus 2024 om 20.00 uur = Duitsland
    30 augustus 2024 om 23.00 uur = Frankrijk
    30 augustus 2024 om 23.59 uur = Engeland, Spanje Italië
  • These users thanked the author Leon77M for the post:
    VTheMan
    Tyyne
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Couhaib Driouech

Hoop nog steeds op Nagalo aangezien hij ook prima als rechtsback kan spelen en er tenminste een fatsoenlijke verdediger bij komt met veel potentie. Als dat lukt samen met een meer ervaren speler zoals Itakura, en niemand vertrekt meer, dan heeft Earnie heerlijk gekookt wat mij betreft. Liefst nog een fatsoenlijke linksback natuurlijk erbij.
    Last edited by Tyyne on 29 Aug 2024, 13:24, edited 1 time in total.
    Guussmuldersrgp
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Xavi

Sergi Reguilon van Tottenham
    StratumZuid
    Vedette

Dit denk ik ook
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    De Realist
    Internationale topspeler

Leon77M wrote: 29 Aug 2024, 13:23
    Om het nog verwarrender te maken: 23:59 West Europese tijd of Engelse tijd? 😅
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Standbeeld
    Mister PSV

Leon77M wrote: 29 Aug 2024, 13:23
    Is het een idee om deze info toe te voegen aan het vastgemaakte bericht bovenaan iedere pagina in deze topic? Algemene moderators
    grasveld
    Internationale topspeler

Ykhim wrote: 29 Aug 2024, 13:22 Daarom zeg ik ook: het is niet meer onwaarschijnlijk dat het tot zo'n scenario komt.
    Het lijkt me wel onwaarschijnlijk dat Hilgers bij ons onder contract komt te staan deze window. Waarom zou Twente hem laten gaan? Ook zij zullen een opvolger moeten zien te strikken, terwijl ze ook al Propper kwijt zijn geraakt. Nou heeft Twente nog wel even, tot en met aankomende maandag. Maar ook voor hen geldt dat ze dan waarschijnlijk mooi in de buidel mogen tasten voor een opvolger.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

grasveld wrote: 29 Aug 2024, 13:27
    Ykhim wrote: 29 Aug 2024, 13:22 Daarom zeg ik ook: het is niet meer onwaarschijnlijk dat het tot zo'n scenario komt.
    Het lijkt me wel onwaarschijnlijk dat Hilgers bij ons onder contract komt te staan deze window. Waarom zou Twente hem laten gaan? Ook zij zullen een opvolger moeten zien te strikken, terwijl ze ook al Propper kwijt zijn geraakt. Nou heeft Twente nog wel even, tot en met aankomende maandag. Maar ook voor hen geldt dat ze dan waarschijnlijk mooi in de buidel mogen tasten voor een opvolger.
    Eigenlijk kunnen we het einde van de transferwindow dus wel afschaffen, aangezien geen enkele club nog tijd heeft om een vervanger te halen en dus daardoor spelers niet meer laten gaan.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

grasveld wrote: 29 Aug 2024, 13:27Het lijkt me wel onwaarschijnlijk dat Hilgers bij ons onder contract komt te staan deze window. Waarom zou Twente hem laten gaan? Ook zij zullen een opvolger moeten zien te strikken, terwijl ze ook al Propper kwijt zijn geraakt. Nou heeft Twente nog wel even, tot en met aankomende maandag. Maar ook voor hen geldt dat ze dan waarschijnlijk mooi in de buidel mogen tasten voor een opvolger.
    Omdat Twente echt geen nee gaat zeggen als PSV straks met miljoenen aanklopt voor Hilgers. Net zo min als dat wij Boscagli aan boord houden als Brighton vanavond 25 miljoen biedt.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Dan moet je echt hopen dat je bij Chelsea een Chalobah of Adarabioyo kan huren, voor weinig een Lindelöf (30 jaar, 1jarig contract) bij ManU kan ophalen of Tiago Djaló die niet aan bod lijkt te komen bij Juve. Die laatste zal ook om huur gaan aangezien hij in de winter gekocht is.

Al met al kom je dan imo of op huurspelers (omdat ze normaliter nog veel potentie hebben of simpelweg te duur zijn) of een oudere Lindelöf die geen laag salaris zal verdienen bij ManU.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Ykhim wrote: 29 Aug 2024, 13:22
    29.04.2007 wrote: 29 Aug 2024, 13:17Uiteindelijk valt of staat alles met de resultaten op het veld. Wanneer Itakura en Lodi gehaald worden en zij vallen tegen en PSV wordt geen kampioen, dan was het een slechte transferwindow van Stewart. Wanneer Hilgers en van Aanholt gehaald worden en zij spelen prima en we worden kampioen, dan heeft Stewart het goed gedaan.
    Ja, nogal logisch, want het draait om resultaat. Maar als je voorbij dat resultaat kijkt (en we zijn kampioen, ja), dan zie ik in 2024 vooral een hoop dingen die misgaan. Niet alleen op het gebied van inkomende transfers, waarbij we continu lijken mis te grijpen en nu in een situatie komen waarin we teveel geld gaan betalen voor wat we ervoor terugkrijgen, maar ook op het gebied van uitgaande transfers, hoe dat opgevangen, gemanaget en gecommuniceerd wordt, contractverlengingen die niet in orde zijn, een jeugdopleiding die nauwelijks versterking krijgt, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het is dat we kampioen zijn en dat het daarom nog relatief rustig is, maar het lijkt momenteel nergens op bij PSV. Soms kan dat gebeuren, is het pech, maar bij zoveel tegenslagen is er wel meer aan de hand. Ik ben benieuwd wat er intern bij PSV gaande is, want ik kan me moeilijk voorstellen dat iedereen er zo rustig onder blijft als het richting de buitenwereld moet overkomen. Ik kan me ook echt niet voorstellen dat Bosz niet op z'n minst gefrustreerd is met de gang van zaken.
    En toch hangt het nog steeds af van het resultaat. Ik zeg niet dat ik het verwacht, maar als een Hilgers gehaald wordt en die doet het onverwacht goed en wordt veel meer waard, dan is het een uitstekende transfer, terwijl die nu al afgebrand wordt. Als Boscagli, Veerman en Bakayoko na 3 september met een jaar verlengen, is dat ook prima. Er wordt vandaag nog gesproken over een nieuwe aanwinst voor Jong PSV. Je bent te voorbarig in mijn ogen.
    Post Reply