Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Hatseflats
Vedette

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2024, 13:44 Voor wat het waard is, medium met een update.

Image
Dit had ik ook wel kunnen verzinnen. PSVMedium heeft helemaal geen lijntjes meer en vat alleen samen wat er vandaag is gezegd.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    Fanatic-U-sBoszball1913
    Remontada
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: PSV

Medium jomanda's bron is al even droog
  • These users thanked the author Remontada for the post:
    billyboy
    dannyPSV
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Jerdy Schouten

Guussmuldersrgp wrote: 29 Aug 2024, 13:24
    Ivicii wrote: 29 Aug 2024, 13:20 Iemand enig idee wat een beetje de centrale verdedigers zijn die bij topclubs net buiten de boot gaan vallen? Want die optie wordt steeds waarschijnlijker denk ik
    Sergi Reguilon van Tottenham
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2024, 13:36
    YPLee wrote: 29 Aug 2024, 13:33 Straks gaan we nog 9 miljoen voor Hilgers aftikken. Alles leek op rolletjes te lopen, maar er is nu zóveel onrust binnen de club. Erg jammer om te zien. Er is echt veel en veel te laat geschakeld door Stewart en consorten.
    Bullshit. Er is onrust binnen dit forum. Niemand hier weet precies wat er binnen de club speelt en of er überhaupt sprake is van onrust.
    Daar heb je zeker gelijk in, maar heel eerlijk gezegd: het lijkt me dat als je Stewart 2 maanden geleden had gevraagd hoe hij hoopte dat de situatie er op 29 augustus uit zou zien, niet dit in gedachten had. Daarmee zeg ik niet dat alles mis gaat - en er is nog tijd - maar ik denk wel dat ze zich enigszins verkeken hebben op bepaalde zaken.
    Last edited by Boktor on 29 Aug 2024, 13:52, edited 1 time in total.
    CDune
    Jeugdspeler

VTheMan wrote: 29 Aug 2024, 13:47
    CDune wrote: 29 Aug 2024, 13:45

Dat vind ik ook (veel) te veel geld voor Ko. Te oud voor zo veel geld.
    Hoezo is dat nou weer te oud, Als hij drie jaar een dragende kracht kan zijn voor PSV zodat je niet met alleen talenten in de verdediging staat is dat toch dikke prima?
    17 miljoen, dat is heel veel geld. Als je hem verkoopt is ie 29 of 30, wat is dan de restwaarde? Je schrijft zo 10 miljoen af denk ik. Voor dat geld moet iemand toch echt overduidelijk heel erg goed zijn op die leeftijd. Dan kan je toch beter voor Nagalo voor de helft gaan?
    Ardbeg
    Mister PSV

Teletubby wrote: 29 Aug 2024, 13:47
    Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2024, 13:46 Die PSV Medium is gewoon een kopieer en plaksite ook.
    Gewoon aantoonbaar niet waar. Heeft recentelijk ook nog de Lodi primeur gehad, kijk de Twitter van Marko er maar op na.
    En de tachtig keer dat hij met hagel schoot en er compleet mis zat moet je ook niet vergeten.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Medium is hier ook maar spoorloos deze transferperiode
    Ardbeg
    Mister PSV

Jur1913 wrote: 29 Aug 2024, 13:51 Medium is hier ook maar spoorloos deze transferperiode
    Omdat ie de mond gesnoerd is na gevoelige info delen.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    TomPSV023Boszball1913
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

CDune wrote: 29 Aug 2024, 13:49
    VTheMan wrote: 29 Aug 2024, 13:47

Hoezo is dat nou weer te oud, Als hij drie jaar een dragende kracht kan zijn voor PSV zodat je niet met alleen talenten in de verdediging staat is dat toch dikke prima?
    17 miljoen, dat is heel veel geld. Als je hem verkoopt is ie 29 of 30, wat is dan de restwaarde? Je schrijft zo 10 miljoen af denk ik. Voor dat geld moet iemand toch echt overduidelijk heel erg goed zijn op die leeftijd. Dan kan je toch beter voor Nagalo voor de helft gaan?
    Ja, is veel geld maar ervaring is toch ook geld waard? Als je al je spelers met winst wilt verkopen dan speel je zometeen met alleen maar 18 tot 22 jarige en het dan raar vinden dat je in de CL kapot word gemaakt door teams met ervaren spelers in de selectie.
    Juancho
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 13:51
    Jur1913 wrote: 29 Aug 2024, 13:51 Medium is hier ook maar spoorloos deze transferperiode
    Dan mogen wel veel meer mensen hier de mond gesnoerd worden hoor.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Teletubby
    Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 13:50

Gewoon aantoonbaar niet waar. Heeft recentelijk ook nog de Lodi primeur gehad, kijk de Twitter van Marko er maar op na.
    En de tachtig keer dat hij met hagel schoot en er compleet mis zat moet je ook niet vergeten.
    Ik nodig je graag uit om met al die voorbeelden van hagel schieten te komen als het er zoveel zijn. De meeste namen die hij noemt zijn vaak ook bevestigd geweest door Rik. Hier alvast de tweet van Marco (excuses) dat PSV medium inderdaad de primeur had.

Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2024, 13:46 Die PSV Medium is gewoon een kopieer en plaksite ook.
    Zegt dat iets over PSV Medium of over Marco? En een leuk primeurtje maakt hem niet heilig. Hij heeft al een tijd niks gepost dus post nu even een update met de huidige berichtgeving. Kopieer + plak.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    Ardbeg
    Ex unitate vires
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

SKERLA wrote: 29 Aug 2024, 12:18
    Chucky wrote: 29 Aug 2024, 12:17

Het lijkt me allesbehalve onverstandig om Jong PSV ook nog van wat impulsen te voorzien. Robin van Duiven is overigens geen potentieel PSV-1 materiaal.
    Een spits hoeft niet, Bouhoudane is er ook nog. Een vleugelaanvaller waren ze wel naar op zoek volgens mij.
    Deze bijvoorbeeld Chucky:

https://transferwatch.nl/artikelen/PSV- ... -younis-19
    CDune
    Jeugdspeler

VTheMan wrote: 29 Aug 2024, 13:52
    CDune wrote: 29 Aug 2024, 13:49

Ja, is veel geld maar ervaring is toch ook geld waard? Als je al je spelers met winst wilt verkopen dan speel je zometeen met alleen maar 18 tot 22 jarige en het dan raar vinden dat je in de CL kapot word gemaakt door teams met ervaren spelers in de selectie.
    Qua salaris wel, maar zo een transferbedrag vind ik echt teveel. Moreno, Guardado, Hazard, Benitez, dat zijn vergelijkbare spelers in dezelfde leeftijdscategorie toen ze kwamen maar daar werd geen vorstelijke transfersom voor betaald. Nogmaals, ik laat me verrassen, maar ik vind het enorm veel geld voor hem.
    Ardbeg
    Mister PSV

Teletubby wrote: 29 Aug 2024, 13:53
    Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 13:50

Ik nodig je graag uit om met al die voorbeelden van hagel schieten te komen als het er zoveel zijn. De meeste namen die hij noemt zijn vaak ook bevestigd geweest door Rik. Hier alvast de tweet van Marco (excuses) dat PSV medium inderdaad de primeur had.

Ja hoe is het? Ik verdoe al genoeg tijd door als een maniak de F5-en in de hoop van nieuws. Tig voorbeelden in zijn Instagram stories en posts die hij naderhand heeft verwijderd. Geloof wat je wil geloven natuurlijk.
    Juancho wrote: 29 Aug 2024, 13:53

Ik heb het over vanuit zijn bron/PSV. Dat hij de laatste tijd wat meer dingen goed had klopt maar er is ook zo veel fantasie bij.
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

Itakura, Reguilon, Lodi en Assignon...Dat zou pas diks zijn.
    Hatseflats
    Vedette

Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2024, 13:54

Zegt dat iets over PSV Medium of over Marco? En een leuk primeurtje maakt hem niet heilig. Hij heeft al een tijd niks gepost dus post nu even een update met de huidige berichtgeving. Kopieer + plak.
    Vorig transferwindow was hij hier ook als de kippen bij om z'n primeurtjes te showen en eventueel op vragen in te gaan. Nu helemaal niet gezien. 1 zwaluw....
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    ArdbegRemontada
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

CDune wrote: 29 Aug 2024, 13:55
    VTheMan wrote: 29 Aug 2024, 13:52

Qua salaris wel, maar zo een transferbedrag vind ik echt teveel. Moreno, Guardado, Hazard, Benitez, dat zijn vergelijkbare spelers in dezelfde leeftijdscategorie toen ze kwamen maar daar werd geen vorstelijke transfersom voor betaald. Nogmaals, ik laat me verrassen, maar ik vind het enorm veel geld voor hem.
    Ik begrijp je CDUNE, maar tijden zijn veranderd. Je krijgt die ervaring niet meer voor een appel en een ei. Alles is duurder geworden incl. voetballers. Ja, je kan is geluk hebben en een tamelijk onbekende speler voor bijna niets ophalen die het dan goed blijkt te doen. Maar voor bewezen staat van dienst betaal je tegenwoordig gewoon een aardige duit.
  • These users thanked the author VTheMan for the post:
    Ardbeg
    CDune
    Jeugdspeler

VTheMan wrote: 29 Aug 2024, 13:57
    CDune wrote: 29 Aug 2024, 13:55

Ik begrijp je CDUNE, maar tijden zijn veranderd. Je krijgt die ervaring niet meer voor een appel en een ei. Alles is duurder geworden incl. voetballers. Ja, je kan is geluk hebben en een tamelijk onbekende speler voor bijna niets ophalen die het dan goed blijkt te doen. Maar voor bewezen staat van dienst betaal je tegenwoordig gewoon een aardige duit.
    Je hebt gelijk. Maar laat ik het anders verwoorden - liever iemand in de categorie 21-24.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Post bijna dagelijks op zijn Instagram en had nog geen week geleden de Lodi primeur. Om hem dan weg te zetten als een knip en plak site dat is wel heel negatief ingestoken vind ik. Heeft duidelijk nog steeds (een) bron(nen) binnen de club. Na het uitlekken van de Tillman deal is hij natuurlijk wel op de vingers getikt en kan minder delen maar de Lodi primeur laat zien dat hij weldegelijk nog wel wat hoort.
    Juancho
    Mister PSV

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 13:55
    Teletubby wrote: 29 Aug 2024, 13:53

Ja hoe is het? Ik verdoe al genoeg tijd door als een maniak de F5-en in de hoop van nieuws. Tig voorbeelden in zijn Instagram stories en posts die hij naderhand heeft verwijderd. Geloof wat je wil geloven natuurlijk.
    Juancho wrote: 29 Aug 2024, 13:53

Ik heb het over vanuit zijn bron/PSV. Dat hij de laatste tijd wat meer dingen goed had klopt maar er is ook zo veel fantasie bij.
    Allicht maar de beste jongen of vrouw heeft ook overduidelijk wel bronnen en/of ingangen. Ook nu nog. Zie dat voorbeeld van Lodi.

Net als bij iedereen... Geloof lekker wat een ieder wil.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Hatseflats
    Vedette

Teletubby wrote: 29 Aug 2024, 14:00

Post bijna dagelijks op zijn Instagram en had nog geen week geleden de Lodi primeur. Om hem dan weg te zetten als een knip en plak site dat is wel heel negatief ingestoken vind ik. Heeft duidelijk nog steeds (een) bron(nen) binnen de club. Na het uitlekken van de Tillman deal is hij natuurlijk wel op de vingers getikt en kan minder delen maar de Lodi primeur laat zien dat hij weldegelijk nog wel wat hoort.
    Nou, psvmedium kom er maar in. Hedde gij nog wa spannends te vertellen over de transferwindow? Heb je nog een transferjosti ofzo?
    Eindjehoger
    Regelmatige invaller
    Favoriete speler: Luc Nilis

Juancho wrote: 29 Aug 2024, 14:00
    Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 13:55

Allicht maar de beste jongen of vrouw heeft ook overduidelijk wel bronnen en/of ingangen. Ook nu nog. Zie dat voorbeeld van Lodi.

100 procent, Lodi is niet een naam die je opeens bedenkt om de wereld in te slingeren dat PSV belangstelling zou hebben. Je moet daarnaast ook wel beetje geluk hebben dat erna een journalist het post haha. Dus RikElfrink meld ff snel iets over die spelers van Rennes!
    Cas
    Meervoudig international

Ik mis echt de vage foto’s/geruchtjes die we normaal rond deze tijd op het forum rond zouden zien gaan
  • These users thanked the author Cas for the post:
    Boktor
    Ardbeg
    Mister PSV

Eindjehoger wrote: 29 Aug 2024, 14:02
    Juancho wrote: 29 Aug 2024, 14:00

100 procent, Lodi is niet een naam die je opeens bedenkt om de wereld in te slingeren dat PSV belangstelling zou hebben. Je moet daarnaast ook wel beetje geluk hebben dat erna een journalist het post haha. Dus @RikElfrink meld ff snel iets over die spelers van Rennes!
    Niemand zei ook dat hij 0 ingangen had. Ik zei dat hij ook een hoop dingen had die niet kloppen. Verder boeit het ook totaal niet want ik focus liever op daadwerkelijke resultaten ipv driehonderd insiders.
    Post Reply