Dat is dus ontkracht door Rik. PSV wist weken dat Karsdorp gratis op te halen was. Maar vond hem niet geschikt genoeg. Komen nu dus alleen terug omdat ze geen andere optie hebbenTimheu97 wrote: ↑29 Aug 2024, 16:53Paniek wil ik dit niet noemen. Hier is gewoon huiswerk voor gedaan en de speler is geschikt bevonden. Bij twijfel zou PSV dit echt niet doen.LarsKempie wrote: ↑29 Aug 2024, 16:51 Mooi dat Rik bevestigd wat vele hier al verkondigen die door sommige leden belachelijk gemaakt worden. Karsdorp stond niet op het lijstje, de situatie was al weken bekend bij PSV. Dit is dus puur een aankoop omdat geen andere geschikte kandidaat gelukt is. Dat noemt men ook wel paniek
Transferwindow 2024/25
-
- Jeugdinternational
-
- Internationale topspeler
Karsdorp zijn contract is vandaag pas ontbondenLarsKempie wrote: ↑29 Aug 2024, 16:55Dat is dus ontkracht door Rik. PSV wist weken dat Karsdorp gratis op te halen was. Maar vond hem niet geschikt genoeg. Komen nu dus alleen terug omdat ze geen andere optie hebben
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- NotoriousBIG046
- Hatseflats
- Vedette
Van Paulus1913
Paulus1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 16:39 Hummels naar PSV krijg ik door. Bron gaat niet genoemd worden, wel betrouwbaar.
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Volgens mij is ‘ie ook gewoon nog in, ik gok, München.
https://www.instagram.com/stories/ausse ... NwcjJmM2Fu
-
- Talent
Oké dat wist ik niet. Thanks. Dan vind ik het inderdaad opvallend. Achja, uiteindelijk moedigen we iedere speler in een PSV shirt aan.LarsKempie wrote: ↑29 Aug 2024, 16:55Dat is dus ontkracht door Rik. PSV wist weken dat Karsdorp gratis op te halen was. Maar vond hem niet geschikt genoeg. Komen nu dus alleen terug omdat ze geen andere optie hebben
-
- Vaste waarde in elftal
Mwa, dat staat er niet. Er staat dat hij niet in beeld was, maar dat kan ook schijn zijn.LarsKempie wrote: ↑29 Aug 2024, 16:55Dat is dus ontkracht door Rik. PSV wist weken dat Karsdorp gratis op te halen was. Maar vond hem niet geschikt genoeg. Komen nu dus alleen terug omdat ze geen andere optie hebben
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Waarom als je iemand/een speler niet mag word het gelijk gezegt dat je dat zegt vanwege zijn uiterlijk! Tattoos/Geen tattoos maakt toch allemaal niet uit?
Zijn domme rotkop staat me gewoon niet aan.
Zijn domme rotkop staat me gewoon niet aan.
-
- Vedette
Behalve de ballenjongens, die worden met pek en veren weggejaagd.Standbeeld wrote: ↑29 Aug 2024, 16:52Maakt niet uit kerel. Tattoos of geen tattoos, achterbuurt of villawijk, hier is iedereen gelijk.StratumZuid wrote: ↑29 Aug 2024, 16:45 Ik ben zelf ook in een achterbuurt opgegroeid en zit ook helemaal onder de tattoos, maar blijkbaar ben ik in de zware minderheid hier. Begin me wel steeds meer af te vragen wat voor gedrochten er dan wel niet aan de andere kant moeten zitten..
- These users thanked the author Chucky for the post:
- TylerDurdn
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Regelmatige invaller
Rik loopt, met alle respect, deze transferperiode toch wel achter de feiten aan. Er zijn constant andere media die eerder het nieuws weten te brengen.
Het heen en weer volgen bij personen binnen PSV en Karsdorp suggereert natuurlijk dat ze al verder zijn dan een gesprek.
Het heen en weer volgen bij personen binnen PSV en Karsdorp suggereert natuurlijk dat ze al verder zijn dan een gesprek.
- These users thanked the author ArdaMattaveld for the post (total 2):
- DeefPeef • BBiertje
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Niet Dortmund?DonyellMalen wrote: ↑29 Aug 2024, 16:56Volgens mij is ‘ie ook gewoon nog in, ik gok, München.
https://www.instagram.com/stories/ausse ... NwcjJmM2Fu
- Tjompie
Wel een boskabouter
- These users thanked the author Tjompie for the post (total 2):
- Paulus1913 • QE#1
-
- Ballenjongen
Dat is een aanname. Misschien wilde Karsdorp zelf andere opties afwachten en zich nog niet binden aan PSV..? Wellicht stelde Roma eerst nog enkele eisen waar PSV niet aan wilden voldoen..?LarsKempie wrote: ↑29 Aug 2024, 16:55Dat is dus ontkracht door Rik. PSV wist weken dat Karsdorp gratis op te halen was. Maar vond hem niet geschikt genoeg. Komen nu dus alleen terug omdat ze geen andere optie hebben
Wij als buitenstaanders kunnen enkel gissen
- DonyellMalen
- Legende
Ziet er niet echt uit als Dortmund, maar kan het mis hebben.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- VTheMan
-
Als je nu nog niet door hebt dat Rik geen 'scoopjes journalist' is dan kun je het maar beter laten.. Rik brengt geverifieerd nieuws, en dat is doorgaans gewoon niet zo snel omdat hij de scoopjes nog moet controleren.ArdaMattaveld wrote: ↑29 Aug 2024, 16:57 Rik loopt, met alle respect, deze transferperiode toch wel achter de feiten aan. Er zijn constant andere media die eerder het nieuws weten te brengen.
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
- Ittot • Dai Ragazzi
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
dan ben ik ook in de minderheidStratumZuid wrote: ↑29 Aug 2024, 16:45 Ik ben zelf ook in een achterbuurt opgegroeid en zit ook helemaal onder de tattoos, maar blijkbaar ben ik in de zware minderheid hier. Begin me wel steeds meer af te vragen wat voor gedrochten er dan wel niet aan de andere kant moeten zitten..
- These users thanked the author Boszball1913 for the post:
- StratumZuid
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Precies. Gewoon even een beetje met terugwerkende kracht damage control. Tis al rond natuurlijk, maar nu wordt het process omschreven door Rik en Marco.ArdaMattaveld wrote: ↑29 Aug 2024, 16:57 Rik loopt, met alle respect, deze transferperiode toch wel achter de feiten aan. Er zijn constant andere media die eerder het nieuws weten te brengen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Voor hen geldt gewoon hetzelfde als voor de rest: als je jezelf gedraagt is er niks aan de hand.Chucky wrote: ↑29 Aug 2024, 16:56Behalve de ballenjongens, die worden met pek en veren weggejaagd.Standbeeld wrote: ↑29 Aug 2024, 16:52
Maakt niet uit kerel. Tattoos of geen tattoos, achterbuurt of villawijk, hier is iedereen gelijk.
-
Dit dus. Bekijk eens hoe wij onze 'nep' insiders behandelen. In de journalistiek is dat zijn bestaansrecht dat hij een beetje betrouwbaar is.Jur1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 16:58Als je nu nog niet door hebt dat Rik geen 'scoopjes journalist' is dan kun je het maar beter laten.. Rik brengt geverifieerd nieuws, en dat is doorgaans gewoon niet zo snel omdat hij de scoopjes nog moet controleren.ArdaMattaveld wrote: ↑29 Aug 2024, 16:57 Rik loopt, met alle respect, deze transferperiode toch wel achter de feiten aan. Er zijn constant andere media die eerder het nieuws weten te brengen.
- These users thanked the author Breur for the post:
- tezzyunited
-
- Jeugdinternational
Het verschil is dat ik me beroep op informatie van een journalist die vrij goed betrouwbare informatie vanuit PSV gevoerd krijgt. Jij bent juist degene met aannamesbarthez wrote: ↑29 Aug 2024, 16:58Dat is een aanname. Misschien wilde Karsdorp zelf andere opties afwachten en zich nog niet binden aan PSV..? Wellicht stelde Roma eerst nog enkele eisen waar PSV niet aan wilden voldoen..?LarsKempie wrote: ↑29 Aug 2024, 16:55
Dat is dus ontkracht door Rik. PSV wist weken dat Karsdorp gratis op te halen was. Maar vond hem niet geschikt genoeg. Komen nu dus alleen terug omdat ze geen andere optie hebben
Wij als buitenstaanders kunnen enkel gissen
-
- Vaste waarde in elftal
Eindjehoger is Assignon dus ook geen optie meer doordat Karsdorp aanstaande is? Of mogen we stiekem nog hopen dat ze Karsdorp transfervrij als een extra buitenkansje zien ?Eindjehoger wrote: ↑29 Aug 2024, 12:51 Nou kleine update van wat dingen die ik afgelopen dagen heb vernomen:
-Bella Kotchap zichzelf aangeboden heeft Bosz gebeld, maar heeft hem afgewezen.
-Warmed Omari & Lorenz Assignon van Rennes worden genoemd als potentiële versterkingen.
- Hatseflats
- Vedette
En dan moet de apotheose nog komen!! Schitterend is dit! Wat een gebash op elkaar, op de speler. Who cares! Het is een rechtsback waar iedereen om zeurde! Nu lekker door naar 2 andere klasbakken!!
Kampioenuh!!
Kampioenuh!!
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 8):
- Ronzz • James Rodriguez • Tjompie • Sjaakbanaan1913 • SKERLA • DoubleUCoolman • Vanthaman18 • Rikkert1234
-
- Regelmatige invaller
Het verschil tussen wat ik zeg en scoopjes journalist is nogal groot. Er waren vandaag meerdere personen die dit nieuws (deels) konden brengen. Het Instagram gebeuren zegt ook behoorlijk wat naar mijn inziens. Als PSV-watcher, wat volgens mij zijn meest belangrijke functie is bij het ED, zou hij best mogen weten dat dit speelt.Jur1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 16:58Als je nu nog niet door hebt dat Rik geen 'scoopjes journalist' is dan kun je het maar beter laten.. Rik brengt geverifieerd nieuws, en dat is doorgaans gewoon niet zo snel omdat hij de scoopjes nog moet controleren.ArdaMattaveld wrote: ↑29 Aug 2024, 16:57 Rik loopt, met alle respect, deze transferperiode toch wel achter de feiten aan. Er zijn constant andere media die eerder het nieuws weten te brengen.
-
- Vaste waarde in elftal
Jeetje. Een teamlead. In de financiele sector. Met tatoeaties. What is the world coming to. Als je maar niet in de compliance hoek zit want dat staat toch raar.Ardbeg wrote: ↑29 Aug 2024, 16:52Ik ben niet in een achterbuurt opgegroeid, heb veel tattoos en daar komen nog steeds bij. Tegelijkertijd ben in teamlead in de financiële sector, geef ik veel training en presentaties. Achterhaalde gedachtengang omdat iemand een hekel heeft aan tattoos zul je altijd blijven houden. Niets van aantrekken.StratumZuid wrote: ↑29 Aug 2024, 16:45 Ik ben zelf ook in een achterbuurt opgegroeid en zit ook helemaal onder de tattoos, maar blijkbaar ben ik in de zware minderheid hier. Begin me wel steeds meer af te vragen wat voor gedrochten er dan wel niet aan de andere kant moeten zitten..
- Doperwt11
- Regelmatige invaller
Sommige kunnen alles wat krom is proberen recht te lullen maar ik geloof nooit dat Karsdorp hoog op een lijstje stond.
Dit is puur een wanhoopspoging omdat alle andere kandidaten mislukt zijn. Ook omdat hij een totaal ander profiel heeft dan Teze.
Een contract wordt niet zomaar ontbonden lijkt me.
Dit is puur een wanhoopspoging omdat alle andere kandidaten mislukt zijn. Ook omdat hij een totaal ander profiel heeft dan Teze.
Een contract wordt niet zomaar ontbonden lijkt me.
- These users thanked the author Doperwt11 for the post (total 2):
- Ittot • LucieNilis