Ik ben met je maatStratumZuid wrote: ↑29 Aug 2024, 16:45 Ik ben zelf ook in een achterbuurt opgegroeid en zit ook helemaal onder de tattoos, maar blijkbaar ben ik in de zware minderheid hier. Begin me wel steeds meer af te vragen wat voor gedrochten er dan wel niet aan de andere kant moeten zitten..
Transferwindow 2024/25
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Internationale topspeler
Lullig dat je StratumZuid niet uitnodigt danNotoriousBIG046 wrote: ↑29 Aug 2024, 17:51Ik ben met je maat 💪❤️StratumZuid wrote: ↑29 Aug 2024, 16:45 Ik ben zelf ook in een achterbuurt opgegroeid en zit ook helemaal onder de tattoos, maar blijkbaar ben ik in de zware minderheid hier. Begin me wel steeds meer af te vragen wat voor gedrochten er dan wel niet aan de andere kant moeten zitten..
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- johan derksen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- StratumZuid
- Vedette
Geen tijd, spring dadelijk ff lekker op mn nepwijf
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
-
- Meervoudig international
Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!
En zie nu, ineens is iedereen dolgelukkig en wordt er naarstig naar redenen gezocht om hem te kunnen bewieroken. Iedereen is wel heel desperaat op zoek naar nieuwe spelers zeg, allememachies.
En zie nu, ineens is iedereen dolgelukkig en wordt er naarstig naar redenen gezocht om hem te kunnen bewieroken. Iedereen is wel heel desperaat op zoek naar nieuwe spelers zeg, allememachies.
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:06 Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!
Gaat het?
- These users thanked the author GiveCup2day for the post (total 5):
- Ardbeg • Smeets14 • TomPSV • TinuZzZ • De Realist
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
En toch weer gepikeerd. Grow a pair.Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:06 Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 19):
- TomPSV • Ardbeg • Vanthaman18 • Smeets14 • YayaTouré • Frisian1913 • Ontbijtkoek • ElTigre • Grasmat • Il Youri • Trixm • TinuZzZ • TylerDurdn • J O H N • De Realist • LucieNilis • Hatseflats • 29.04.2007 • DaveB
-
Goud??? Stukkie geverfd verrijkt uranium. At bestFanatic-U-s wrote: ↑29 Aug 2024, 17:49 Zou dit geplanned zijn door Earnie, stiekem contact met Rickie die na zijn contractontbinding meteen in Ehv een krabbel zet? Dat zou goud zijn hoor
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Gast er is al gezegd dat hij hiervoor niet in beeld was. Hij zal vast wel ergens op een lijstje hebben gestaan, maar nu die transfervrij is, is die opeens interessant.Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:06 Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!
Maar gefeliciteerd je had iets goed gegokt
- These users thanked the author Frisian1913 for the post (total 4):
- TomPSV • Grasmat • Eindhovenvoetbal • LucieNilis
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Is goed, chef. Volgende keer ietsje minder confirmation bias, ok?Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:06 Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 3):
- TomPSV • Grasmat • LucieNilis
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
Grow a pair? Ik heb rechtstreekse bronnen bij PSV die ik met jullie deel en krijg altijd de volle laag, maar als het dan vervolgens wordt opgepakt door de media dan is iedereen dat ineens vergeten. Ik doe dit voor jullie he, niet voor mezelf. Ik vind het respectloos en ik ga het ook niet meer doen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Kezmania brengt het op een kinderachtige manier, maar hij heeft wel een punt. Hij zat gewoon juist met Wijndal en Karsdorp om vervolgens uitgelachen te worden.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
- rjg1992 • Noosa
-
Door Eindjehoger ja, die dat blijkbaar niet weet? Enfin ik ben weer weg hier. Succes met het smachten naar spelers die je verder gaan brengen in de Champions League. Dat kon nog wel eens een teleurstelling worden. Houdoe.Frisian1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 18:09Gast er is al gezegd dat hij hiervoor niet in beeld was. Hij zal vast wel ergens op een lijstje hebben gestaan, maar nu die transfervrij is, is die opeens interessant.Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:06 Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!
Maar gefeliciteerd je had iets goed gegokt
- Ardbeg
- Mister PSV
Je hebt helemaal niks bij PSV, man. Doe gewoon even relaxed. Oh, je bent weer weg. Tot straks dus.
Cue the violins.
Cue the violins.
Last edited by Ardbeg on 29 Aug 2024, 18:14, edited 4 times in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- LucieNilis
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Oké, bedankt voor bewezen diensten dan. We zullen er weemoedig aan terugdenken in het volgende transferwindow…Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:11 Grow a pair? Ik heb rechtstreekse bronnen bij PSV die ik met jullie deel en krijg altijd de volle laag, maar als het dan vervolgens wordt opgepakt door de media dan is iedereen dat ineens vergeten. Ik doe dit voor jullie he, niet voor mezelf. Ik vind het respectloos en ik ga het ook niet meer doen.
- Maikel
- Site Admin
Ga jij maar je eerder druk maken over Itakura.Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:06 Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!
Want je belofte is nog niet vergeten
- Garnaal
- Basisspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik snap dat hij met zijn manier van posten irritatie opwekt, maar ik zou het op zich wel jammer vinden als hij niet meer post.Thijs wrote: ↑29 Aug 2024, 18:13Oké, bedankt voor bewezen diensten dan. We zullen er weemoedig aan terugdenken in het volgende transferwindow…Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:11 Grow a pair? Ik heb rechtstreekse bronnen bij PSV die ik met jullie deel en krijg altijd de volle laag, maar als het dan vervolgens wordt opgepakt door de media dan is iedereen dat ineens vergeten. Ik doe dit voor jullie he, niet voor mezelf. Ik vind het respectloos en ik ga het ook niet meer doen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Tijn
-
Oké ho maar weer, zo is het wel weer mooi geweest.
- These users thanked the author Kezmania for the post:
- johan derksen
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik vind hem vooral grappig.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- SlothtinPowers