Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
NotoriousBIG046
Nationale topspeler

StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 16:45 Ik ben zelf ook in een achterbuurt opgegroeid en zit ook helemaal onder de tattoos, maar blijkbaar ben ik in de zware minderheid hier. Begin me wel steeds meer af te vragen wat voor gedrochten er dan wel niet aan de andere kant moeten zitten..
Ik ben met je maat 💪❤️
We can't change the world until we change ourselves.
Jur1913
Internationale topspeler

NotoriousBIG046 wrote: 29 Aug 2024, 17:51
StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 16:45 Ik ben zelf ook in een achterbuurt opgegroeid en zit ook helemaal onder de tattoos, maar blijkbaar ben ik in de zware minderheid hier. Begin me wel steeds meer af te vragen wat voor gedrochten er dan wel niet aan de andere kant moeten zitten..
Ik ben met je maat 💪❤️
Lullig dat je StratumZuid niet uitnodigt dan
  • These users thanked the author Jur1913 for the post:
    johan derksen
    Standbeeld
    Mister PSV
    Clubvoorkeur: PSV

Mikelvb wrote: 29 Aug 2024, 17:47 Laten we zelf Diks aantrekken, past wel in het huidige beleid. Nog zo’n ontzettende topper.
    PSV chicks love Diks. :mrgreen:
    StratumZuid
    Vedette

Geen tijd, spring dadelijk ff lekker op mn nepwijf
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Jur1913 wrote: 29 Aug 2024, 17:52
    NotoriousBIG046 wrote: 29 Aug 2024, 17:51

Ik ben met je maat 💪❤️
    Lullig dat je StratumZuid niet uitnodigt dan
    Wie zegt dat we nu niet samen op een zolderkamertje met 2 pc's en een wijntje zitten? ;)
    We can't change the world until we change ourselves.
    Kezmania
    Meervoudig international

Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!

En zie nu, ineens is iedereen dolgelukkig en wordt er naarstig naar redenen gezocht om hem te kunnen bewieroken. Iedereen is wel heel desperaat op zoek naar nieuwe spelers zeg, allememachies.
  • These users thanked the author Kezmania for the post (total 5):
    BBiertjeMr. SpockStratumZuidTomPSV023Bram
    GiveCup2day
    International
    Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Kezmania wrote: 29 Aug 2024, 18:06 Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!

En zie nu, ineens is iedereen dolgelukkig en wordt er naarstig naar redenen gezocht om hem te kunnen bewieroken. Iedereen is wel heel desperaat op zoek naar nieuwe spelers zeg, allememachies.

Gaat het?
  • These users thanked the author GiveCup2day for the post (total 5):
    ArdbegSmeets14TomPSVTinuZzZDe Realist
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Kezmania wrote: 29 Aug 2024, 18:06 Karsdorp heb ik weken geleden hier voor het eerst genoemd. PSV had toen al contact gehad over zijn situatie ongeveer gelijk met Owen Wijndal. Man wat kreeg ik toen een bak gezeik en clownpoppetjes over me heen zeg, wat dacht ik wel niet? Het was allemaal VERZONNEN!

En toch weer gepikeerd. Grow a pair.
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 19):
    TomPSVArdbegVanthaman18Smeets14YayaTouréFrisian1913OntbijtkoekElTigreGrasmatIl YouriTrixmTinuZzZTylerDurdnJ O H NDe RealistLucieNilisHatseflats29.04.2007DaveB
    Galactico
    Meervoudig international

Fanatic-U-s wrote: 29 Aug 2024, 17:49 Zou dit geplanned zijn door Earnie, stiekem contact met Rickie die na zijn contractontbinding meteen in Ehv een krabbel zet? Dat zou goud zijn hoor👌🏼
    Goud??? Stukkie geverfd verrijkt uranium. At best
    Frisian1913
    Regelmatige invaller
    Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid

Gast er is al gezegd dat hij hiervoor niet in beeld was. Hij zal vast wel ergens op een lijstje hebben gestaan, maar nu die transfervrij is, is die opeens interessant.
    Maar gefeliciteerd je had iets goed gegokt
  • These users thanked the author Frisian1913 for the post (total 4):
    TomPSVGrasmatEindhovenvoetbalLucieNilis
    GillesdelaCroquette
    Internationale topspeler

Is goed, chef. Volgende keer ietsje minder confirmation bias, ok?
  • These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 3):
    TomPSVGrasmatLucieNilis
    When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
    Kezmania
    Meervoudig international

Grow a pair? Ik heb rechtstreekse bronnen bij PSV die ik met jullie deel en krijg altijd de volle laag, maar als het dan vervolgens wordt opgepakt door de media dan is iedereen dat ineens vergeten. Ik doe dit voor jullie he, niet voor mezelf. Ik vind het respectloos en ik ga het ook niet meer doen.
    Standbeeld
    Mister PSV

Kezmania brengt het op een kinderachtige manier, maar hij heeft wel een punt. Hij zat gewoon juist met Wijndal en Karsdorp om vervolgens uitgelachen te worden.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    rjg1992Noosa
    Kezmania
    Meervoudig international

Frisian1913 wrote: 29 Aug 2024, 18:09

Gast er is al gezegd dat hij hiervoor niet in beeld was. Hij zal vast wel ergens op een lijstje hebben gestaan, maar nu die transfervrij is, is die opeens interessant.
    Maar gefeliciteerd je had iets goed gegokt
    Door Eindjehoger ja, die dat blijkbaar niet weet? Enfin ik ben weer weg hier. Succes met het smachten naar spelers die je verder gaan brengen in de Champions League. Dat kon nog wel eens een teleurstelling worden. Houdoe.
    Ardbeg
    Mister PSV

Je hebt helemaal niks bij PSV, man. Doe gewoon even relaxed. Oh, je bent weer weg. Tot straks dus.

Cue the violins.
    Last edited by Ardbeg on 29 Aug 2024, 18:14, edited 4 times in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    LucieNilis
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Kezmania wrote: 29 Aug 2024, 18:11 Grow a pair? Ik heb rechtstreekse bronnen bij PSV die ik met jullie deel en krijg altijd de volle laag, maar als het dan vervolgens wordt opgepakt door de media dan is iedereen dat ineens vergeten. Ik doe dit voor jullie he, niet voor mezelf. Ik vind het respectloos en ik ga het ook niet meer doen.
    Oké, bedankt voor bewezen diensten dan. We zullen er weemoedig aan terugdenken in het volgende transferwindow…
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Grasmat
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Voor de transferliefhebbers... er is dus een serieuze kans dat de kaarten geschud zijn. Karsdorp en Itakura erbij op deadlineday en voor de rest is het 'better luck next year'.
    Maikel
    Site Admin

Ga jij maar je eerder druk maken over Itakura.
    Want je belofte is nog niet vergeten
  • These users thanked the author Maikel for the post (total 4):
    ArdbegTomPSVGrasmatLucieNilis
    Garnaal
    Basisspeler

Hey zie ik nou dat er een RB in aantocht is?? Zou niet mijn voorkeur zijn maar heeft een behoorlijke staat van dienst. Voor mij is hij meer dan welkom. Earnie mag een vinkje zetten. Morgen het échte vuurwerk!
  • These users thanked the author Garnaal for the post:
    10. Nilis
    Standbeeld
    Mister PSV

Thijs wrote: 29 Aug 2024, 18:13
    Kezmania wrote: 29 Aug 2024, 18:11 Grow a pair? Ik heb rechtstreekse bronnen bij PSV die ik met jullie deel en krijg altijd de volle laag, maar als het dan vervolgens wordt opgepakt door de media dan is iedereen dat ineens vergeten. Ik doe dit voor jullie he, niet voor mezelf. Ik vind het respectloos en ik ga het ook niet meer doen.
    Oké, bedankt voor bewezen diensten dan. We zullen er weemoedig aan terugdenken in het volgende transferwindow…
    Ik snap dat hij met zijn manier van posten irritatie opwekt, maar ik zou het op zich wel jammer vinden als hij niet meer post.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    Tijn
    Kezmania
    Meervoudig international

Oké ho maar weer, zo is het wel weer mooi geweest.
  • These users thanked the author Kezmania for the post:
    johan derksen
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

11 Tinus wrote: 29 Aug 2024, 18:14 Voor de transferliefhebbers... er is dus een serieuze kans dat de kaarten geschud zijn. Karsdorp en Itakura erbij op deadlineday en voor de rest is het 'better luck next year'.
    Ik hoop toch echt dat Earnie een knaller uit de hoge hoed tovert
    jpnussf
    Verbannen
    Clubvoorkeur: Wat denk jezelf
    Favoriete speler: Dessi

Ben ik de enige die zich zo erg irriteert aan Opa Toivonen op Twitter. Hij vindt zichzelf ZO grappig
    Armada
    Internationale topspeler

Tja. We zien het wel. Ben niet erg onder de indruk van transferwindow deel 2 tot nog toe.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

jpnussf wrote: 29 Aug 2024, 18:16 Ben ik de enige die zich zo erg irriteert aan Opa Toivonen op Twitter. Hij vindt zichzelf ZO grappig
    Ik vind hem vooral grappig.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    SlothtinPowers
    Post Reply