Kezmania wrote: ↑29 Aug 2024, 18:11
Grow a pair? Ik heb rechtstreekse bronnen bij PSV die ik met jullie deel en krijg altijd de volle laag, maar als het dan vervolgens wordt opgepakt door de media dan is iedereen dat ineens vergeten. Ik doe dit voor jullie he, niet voor mezelf. Ik vind het respectloos en ik ga het ook niet meer doen.
Grow a pair ja. Ik heb het al eerder gezegd: Er zijn veel leden die het (zeer) waarderen als je iets deelt, waaronder ik.
Maar als je er niet tegen kan dat anderen er om lachen, kan je inderdaad beter stoppen. Maar voor hun doe je het inderdaad niet, voor die eerste groep wel.
Grow a pair? Ik heb rechtstreekse bronnen bij PSV die ik met jullie deel en krijg altijd de volle laag, maar als het dan vervolgens wordt opgepakt door de media dan is iedereen dat ineens vergeten. Ik doe dit voor jullie he, niet voor mezelf. Ik vind het respectloos en ik ga het ook niet meer doen.
Misschien omdat je altijd aan het janken bent over hoe mensen jou benaderen terwijl je er zelf ook regelmatig met gestrekt been ingaat
Karsdorp sta ik niet bepaald om te springen, maar hopelijk gaat dit ook budget vrijhouden voor de CV en LB. PvA zou echt een zwaktebod zijn, het is echt te hopen dat er op LB ook nog een klassespeler wordt aangetrokken.
Misschien omdat je altijd aan het janken bent over hoe mensen jou benaderen terwijl je er zelf ook regelmatig met gestrekt been ingaat
Spijker op de kop.
Maar het leukste van alles, jullie doen precies wat hij wilt. Hem aandacht geven.
Dus we gaan stoppen met de Kezmania show, en door over het transferwindow.
Grow a pair ja. Ik heb het al eerder gezegd: Er zijn veel leden die het (zeer) waarderen als je iets deelt, waaronder ik.
Maar als je er niet tegen kan dat anderen er om lachen, kan je inderdaad beter stoppen. Maar voor hun doe je het inderdaad niet, voor die eerste groep wel.
Ik kan me ergens niet voorstellen dat dit helemaal ongepland was. En als dat wel zo is, denk ik dat dit voor Stewart een buitenkansje was en dat hij nog een rechtsback erbij haalt. We hebben er nu 0 in de selectie namelijk.
Zoals Ten Hag Ajax vorige keer zomaar 100 miljoen heeft geschonken, mogen ze nu denk ik dieper in de buidel tasten als ze zouden willen. En dat is als PSV uberhaupt Ten Hag wilt helpen met wat dan ook. Ik zie het niet gebeuren.