Wat een onzin. Ach, dat wordt weer de dure ‘truc’ toepassen
PSV in Europa 2024/25
-
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
Wat is hier mis mee?
-
- Lid van verdienste
Zojuist Marcel Brands weg zien rijden bij de Herdgang. Philips Stadion lijkt uitgestorven.
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 4):
- Tjompie • Sensation • LeandroBonfim • DonyellMalen
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Is toch normaal? Iedereen heeft op deze manier een kans om te gaan.
Last edited by GeraldSibon on 29 Aug 2024, 19:34, edited 1 time in total.
- These users thanked the author GeraldSibon for the post:
- 10. Nilis
-
- Ballenjongen
Het stadion van Brest is te klein, dus ze spelen in Guingamp. Scheelt bijna anderhalf uur.
- These users thanked the author Martijn1992 for the post:
- iam
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- Heissenberrug • MC Hammer
-
- Regelmatige invaller
Ik zag toevallig de loting van PSG.. Ik had niet willen ruilen.
City, Atletico, PSV en Girona thuis en Bayern, Arsenal, RB Salzburg en Stuttgart uit.
Toch een raar systeem, ook die grote enkele poule.
City, Atletico, PSV en Girona thuis en Bayern, Arsenal, RB Salzburg en Stuttgart uit.
Toch een raar systeem, ook die grote enkele poule.
- These users thanked the author NilisInOranje for the post (total 2):
- Sensation • Grasmat
- DonyellMalen
- Legende
-
- Legende
Mijn eerste blik op de tegenstanders:
Liverpool: Ondanks de thuiswedstrijd denk ik een nederlaag. Heel misschien als het net even op een goed moment en in een drukke periode van Liverpool is een gelijkspelletje, maar anders denk ik 0 punten.
PSG: Uit daar lijkt me een kansloos verhaal
Shakhtar: Thuis en een hele fijne loting. Moeten simpelweg 3 punten worden.
Juventus: Uit ga je er denk ik op met Motta die ze van Bologna hebben gehaald en ze zijn ook weer aan het opkrabbelen.
Sporting Lissabon: Schat ik ongeveer gelijk aan PSV. Hier kan het thuis spelen wel eens het verschil maken. In Portugal zou je verliezen en nu thuis kan je winnen. (En een gelijkspel kan natuurlijk ook altijd)
Rode Ster Belgrado: Moet je gewoon winnen. Gelijk kan uit gebeuren, maar zou wel enigszins teleurstellend zijn.
Girona: Zijn hun beste spelers kwijt geraakt en zijn uit de flow van vorig seizoen. Tevens eerste jaar CL en daar moeten clubs ook vaak aan wennen. Behoren 3 punten te worden.
Brest: Hoort ook een overwinning te worden. Een one season wonder en staan na 2 competitiewedstrijden onderaan. Ook een aantal sterkhouders verloren en spelen niet eens in hun eigen stadion.
Liverpool: Ondanks de thuiswedstrijd denk ik een nederlaag. Heel misschien als het net even op een goed moment en in een drukke periode van Liverpool is een gelijkspelletje, maar anders denk ik 0 punten.
Juventus: Uit ga je er denk ik op met Motta die ze van Bologna hebben gehaald en ze zijn ook weer aan het opkrabbelen.
Sporting Lissabon: Schat ik ongeveer gelijk aan PSV. Hier kan het thuis spelen wel eens het verschil maken. In Portugal zou je verliezen en nu thuis kan je winnen. (En een gelijkspel kan natuurlijk ook altijd)
Rode Ster Belgrado: Moet je gewoon winnen. Gelijk kan uit gebeuren, maar zou wel enigszins teleurstellend zijn.
Girona: Zijn hun beste spelers kwijt geraakt en zijn uit de flow van vorig seizoen. Tevens eerste jaar CL en daar moeten clubs ook vaak aan wennen. Behoren 3 punten te worden.
Brest: Hoort ook een overwinning te worden. Een one season wonder en staan na 2 competitiewedstrijden onderaan. Ook een aantal sterkhouders verloren en spelen niet eens in hun eigen stadion.
Last edited by Massimo on 29 Aug 2024, 20:40, edited 1 time in total.
-
- Bankzitter
ja 13 punten halen moet voldoende zijn, ik denk zelfs dat je met 10 of 11 al door kuntMassimo wrote: ↑29 Aug 2024, 20:31 Mijn eerste blik op de tegenstanders:
-
- Legende
9/10 punten is voldoende op basis van 10.000 simulatiesFritske12 wrote: ↑29 Aug 2024, 20:45ja 13 punten halen moet voldoende zijn, ik denk zelfs dat je met 10 of 11 al door kuntMassimo wrote: ↑29 Aug 2024, 20:31 Mijn eerste blik op de tegenstanders:
- Koenjo
- Meervoudig international
Ff paar correctiesMassimo wrote: ↑29 Aug 2024, 20:31 Mijn eerste blik op de tegenstanders:
Liverpool: geen enkel probleem!
PSG: Pakken we ook, volgevreten kutclub
Shakhtar: Appeltje eitje
Juventus: vergane glorie
Sporting Lissabon: Kut Portugezen, maar ook die pakken we.
Rode Ster Belgrado: Lekkere pot om het doelsaldo op te krikken
Girona: Wie?
Brest: Small club
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
Klopt niet, in 2004/2005 wonnen we thuis van Rode Ster, en in 2019/2020 wonnen we thuis van Sporting. Verder waren 5 van de 7 nederlagen tegen Liverpool; tegen 5 van de 8 tegenstanders hebben we nog nooit gespeeld. Een compleet nietszeggende statistiek dus.
- These users thanked the author loginnaam for the post (total 3):
- Grasmat • SKERLA • Rikkert1234
-
- Vedette
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het is even wennen, dat zal het wel zijn. Maar het is in ieder geval weer iets verfrissends.
Trust me: het had echt een heel stuk erger kunnen zijn.
-
- Vedette
- Rode Ster was een voorronde, die zal dus niet mee tellen.
- Sporting was in de EL, dus ook die zal niet worden meegerekend.
Overigens wel eens met je conclusie
-
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
En hoeveel uit de poule gaan dan door naar de volgende ronde?
Over de loting, leuk dat Cody weer terugkomt en die kale twat.
Thuis pakken we 7 punten denk ik. Verliezen tegen Liverpool en gelijk tegen Sporting.
Uit pakken we 4 punten, verlies tegen Juve en PSG, winst bij Rode Ster en gelijk bij Brest.
11 Punten in totaal, is dat genoeg?
Over de loting, leuk dat Cody weer terugkomt en die kale twat.
Thuis pakken we 7 punten denk ik. Verliezen tegen Liverpool en gelijk tegen Sporting.
Uit pakken we 4 punten, verlies tegen Juve en PSG, winst bij Rode Ster en gelijk bij Brest.
11 Punten in totaal, is dat genoeg?
-
- Ballenjongen
1 t/m 8 gaat direct naar de achtste finales. 9 t/m 24 gaat naar een tussenronde. 25 en lager is meteen klaar, er stromen geen afvallers meer door naar de Europa League.
11 punten zal normaal gesproken zeker voldoende moeten zijn. Van de week een artikel gelezen dat volgens datamodellen de grens normaal gesproken op 9 punten ligt om tot de tussenronde te komen.
11 punten zal normaal gesproken zeker voldoende moeten zijn. Van de week een artikel gelezen dat volgens datamodellen de grens normaal gesproken op 9 punten ligt om tot de tussenronde te komen.
- These users thanked the author Ricardo Izecson Santos for the post (total 2):
- RIO • Lente
- Lente
- Meervoudig international
Weet jij toevallig ook of er voor de tussenronde geloot wordt of gaat dat op basis van klassering? Bijvoorbeeld nummer 9 tegen 24 - 10 tegen 23 - 11 tegen 22 enz.?Ricardo Izecson Santos wrote: ↑30 Aug 2024, 03:53 1 t/m 8 gaat direct naar de achtste finales. 9 t/m 24 gaat naar een tussenronde. 25 en lager is meteen klaar, er stromen geen afvallers meer door naar de Europa League.
Oh PSV wat je met me doet…