Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DoelbewustProvoceren
Regelmatige invaller

Zouden we dit seizoen in gaan met Karsdorp als rechtsback en geen back-up (of wellicht Mauro)? Dit kan toch niet gezien de blessuregeschiedenis van Karsdorp?
DeefPeef
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV

DoelbewustProvoceren wrote: 29 Aug 2024, 19:57 Zouden we dit seizoen in gaan met Karsdorp als rechtsback en geen back-up (of wellicht Mauro)? Dit kan toch niet gezien de blessuregeschiedenis van Karsdorp?
Ledezma wordt de backup
  • These users thanked the author DeefPeef for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Klapstoel
    Basisspeler

DeefPeef wrote: 29 Aug 2024, 19:58
    DoelbewustProvoceren wrote: 29 Aug 2024, 19:57 Zouden we dit seizoen in gaan met Karsdorp als rechtsback en geen back-up (of wellicht Mauro)? Dit kan toch niet gezien de blessuregeschiedenis van Karsdorp?
    Ledezma wordt de backup
    Daarnaast hebben ze recent ook Monamay aangetrokken van Leverkusen. Die zou ook op rechts kunnen
  • These users thanked the author Klapstoel for the post (total 2):
    DeefPeefPsvamsterdam1913ab
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Ik kan ergens het idee Karsdorp nú wel begrijpen, alleen vanwege zijn transfervrije status. Is meer een type Teze dan Dest dus voor zijn kant is dat goed, in Italië leer je normaliter prima verdedigen en onder Mourinho kan dat alleen maar een veelvoud zijn want die weigert aanvallend en mooi voetbal te spelen.

Als er dan geld overblijft voor een andere speler is dat een extra plus, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post (total 3):
    DeefPeefBBiertjePsvamsterdam1913ab
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

CZ_Code wrote: 29 Aug 2024, 20:04 Ik kan ergens het idee Karsdorp nú wel begrijpen, alleen vanwege zijn transfervrije status. Is meer een type Teze dan Dest dus voor zijn kant is dat goed, in Italië leer je normaliter prima verdedigen en onder Mourinho kan dat alleen maar een veelvoud zijn want die weigert aanvallend en mooi voetbal te spelen.

Als er dan geld overblijft voor een andere speler is dat een extra plus, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.
    Karsdorp is veel meer een type Dest dan een type Teze. Wingback.
  • These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
    StratumZuidVTheMan
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Aug 2024, 20:05
    CZ_Code wrote: 29 Aug 2024, 20:04 Ik kan ergens het idee Karsdorp nú wel begrijpen, alleen vanwege zijn transfervrije status. Is meer een type Teze dan Dest dus voor zijn kant is dat goed, in Italië leer je normaliter prima verdedigen en onder Mourinho kan dat alleen maar een veelvoud zijn want die weigert aanvallend en mooi voetbal te spelen.

Karsdorp is veel meer een type Dest dan een type Teze. Wingback.
    Vind ik dus zelf alleen op papier, qua spel vind ik hem veel defensiever (of sterker defensief) dan offensief.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Maria-Franciscus
    DezoonvanAad
    Talent

Eh, ik zit in kamp ‘oordelen na 2 september’ en ik ben niet vies van oud-Feyenoorders of -Ajacieden, maar fucking Rick Karsdorp met een tatoeage van Feyenoord i.p.v. ons eigen Jordan. Karsdorp plaats ik eerder in het rijtje Van de Meijde dan het rijtje Lang. Maar goed, uiteindelijk altijd, hup PSV.
    Frank
    Lid 2e elftal

Benieuwd of er morgen ineens nog een bod op Schouten, Bakayoko of Veerman komt.
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

We zijn slechter dan vorig jaar geworden helaas
    YPLee
    Jeugdinternational

Hij speelde daar meer als een rechtshalf. Ik vind het een opmerkelijke move.
    StratumZuid
    Vedette

XaviS7mons wrote: 29 Aug 2024, 20:10 We zijn slechter dan vorig jaar geworden helaas
    Bedtijd
  • These users thanked the author StratumZuid for the post (total 13):
    ArdbegSKERLARobson de SouzaSmeets1410. NilisPsvamsterdam1913abGarnaalLucieNilisDonyellMalenTutti FruttiTrixmPsveindhoven199329.04.2007
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Klapstoel
    Basisspeler

Frank wrote: 29 Aug 2024, 20:09 Benieuwd of er morgen ineens nog een bod op Schouten, Bakayoko of Veerman komt.
    Die kans is best groot, maar de kans is even groot of groter dan PSV het niet accepteert. Een vervanger fixen is namelijk bijna onmogelijk voor de deadline
    CZ_Code
    Nationale topspeler

YPLee wrote: 29 Aug 2024, 20:10

Image Karsdorp

Image Teze

Ik vind nou niet dat Karsdorp veel meer op de helft van de tegenstander te vinden is dan Teze hoor. En mijn punt was vooral het spel van Roma onder Mourinho, dat is gewoon prima verdedigen, kijk hoe weinig goals die tegen kregen.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post (total 2):
    DoubleUCoolmanTutti Frutti
    Psvamsterdam1913ab
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Veerman

Blijf het bijzonder. Iedereen hier was enthousiast over die Zalewski en iedereen vind Karsdorp bagger. Maar als je kijkt naar de statistieken bij Roma dan is het raar om te concluderen dat Zalewski veel beter zal zijn dan Karsdorp. Speelde zelfs qua minuten nog minder volgens mij.

Daarnaast krijg je Karsdorp als hij komt gratis terwijl je voor Zalewski 10 miljoen zou betalen.
  • These users thanked the author Psvamsterdam1913ab for the post (total 7):
    10. NilisRobson de SouzaDeefPeefbarthezBreurTomV23DaveB
    Garnaal
    Basisspeler

XaviS7mons wrote: 29 Aug 2024, 20:10 We zijn slechter dan vorig jaar geworden helaas
    Volgens mij zijn we met 15 doelpunten voor aardig begonnen ouwe zuurpruim
  • These users thanked the author Garnaal for the post (total 6):
    Psvamsterdam1913abDeefPeefMaria-FranciscusPsveindhoven1993De RealistHeissenberrug
    XaviS7mons
    Vaste waarde in elftal

Garnaal wrote: 29 Aug 2024, 20:15
    Tegen de lamme en de schele. En daar kregen we zelf tegengoals
    Alex Rodrigo Dias da Costa
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Boscagli

XaviS7mons wrote: 29 Aug 2024, 20:16
    Garnaal wrote: 29 Aug 2024, 20:15

Tegen de lamme en de schele. En daar kregen we zelf tegengoals
    Sommige clubs speelden gelijk of verloren zelfs van de lammen en de schelen
  • These users thanked the author Alex Rodrigo Dias da Costa for the post (total 5):
    Psvamsterdam1913abGarnaalPsveindhoven199310. NilisDe Realist
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 20:10
    Bedtijd
    Heeft geen ongelijk toch? Vorig jaar hadden wij een fitte Dest, Teze, Sambo, André Ramalho, Patrick, Mauro, ABK & The Boss achterin.
    Nu hebben we voor Sambo, Teze, Patrick & ABK tot op heden alleen Flamingo (groot talent) terug en misschien een back met een blessure geschiedenis vergelijkbaar met die van Mauro (ik overdrijf nu een beetje maar hij heeft geen uiterst betrouwbaar fysiek). Overigens ben ik zeer content met het vastleggen van een geblesseerde Dest, Tequila & hebben we na een half seizoen die rooie flits eindelijk goed vervangen door de super trotse driehoek. Monamay start in Jong PSV dus die heb ik nog niet meegenomen in de telling mbt de verdedigers.

Ernie heeft nog enkele dagen om een betere selectie dan vorig jaar neer te zetten, fingers crossed.
    Last edited by TylerDurdn on 29 Aug 2024, 20:21, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author TylerDurdn for the post:
    Zuc0
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Wel veel meer krijt aan de schoenen dan Teze. Misschien wil Peet dat? Meer dan Teze heeft Karsdorp een paar longen van heb ik jou daar. Dus met Baka die dan nog meer naar binnen kan trekken... We gaan het zien (al zal ik vooralsnog een blinddoek omdoen, vooralsnog dan :lol: . Uiteindelijk zal ook mijn oude geest zich wenden en juichen voor Karsdorp in een PSV-shirt, vuile opportunist die ik ben)
    Chucky
    Vedette

Bedtijd
    Het is geen hele gekke opmerking. Of vind jij Karsdorp en Flamingo beter dan Teze en Ramalho?

Driouech en Vertessen zijn redelijk gelijkwaardig vind ik, en verder zijn we in de breedte ook aardig verzwakt met het vertrek van Sambo, PvA, ABK, Waterman en Van Duiven.

Je kunt in ieder geval niet stellen dat we een stap voorwaarts hebben gezet.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 4):
    RWeindhoven16Zuc0LucieNilisAsterix
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Nu al zoveel zin in uitwedstrijd in de Kuip.
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
    Psveindhoven1993
    We can't change the world until we change ourselves.
    mateja
    Internationale topspeler

Chucky wrote: 29 Aug 2024, 20:20

Bedtijd
    Het is geen hele gekke opmerking. Of vind jij Karsdorp en Flamingo beter dan Teze en Ramalho?

Driouech en Vertessen zijn redelijk gelijkwaardig vind ik, en verder zijn we in de breedte ook aardig verzwakt met het vertrek van Sambo, PvA, ABK, Waterman en Van Duiven.

Van jouw breedterijtje speelde letterlijk alleen PvA wel eens.
  • These users thanked the author mateja for the post (total 2):
    Psvamsterdam1913abHeissenberrug
    Trixm
    Vedette

Mocht Itakura komen heb je ook ruimte om onze paradijsvogel op rb te gebruiken. Nog een cv is nog wel een minimum. Dan neem je alsnog een gok met mauro als basis linksback en oppergod als achtervang.
    Saibari is underrated.
    RWeindhoven16
    Lid 2e elftal

Chucky wrote: 29 Aug 2024, 20:20

Bedtijd

En dan gaat Lozano ook nog in de winter. En zogenaamd is de winter moeilijk om te kopen. Zie vorig jaar.
    Josef Dettelbacher
    Legende

CZ_Code wrote: 29 Aug 2024, 20:14
    YPLee wrote: 29 Aug 2024, 20:10

Image Karsdorp

Image Teze

Ik vind nou niet dat Karsdorp veel meer op de helft van de tegenstander te vinden is dan Teze hoor. En mijn punt was vooral het spel van Roma onder Mourinho, dat is gewoon prima verdedigen, kijk hoe weinig goals die tegen kregen.
    Is dit Eredivisie vs Serie A of Eredivisie vs Eredivisie?
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Post Reply