Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Qua verdedigende stats scoort Karsdorp net een tikkie beter zelfs dan Teze dus het is geen typische wingback ofzo
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    StratumZuid
    Vedette

mateja wrote: 29 Aug 2024, 20:22
    Chucky wrote: 29 Aug 2024, 20:20

Het is geen hele gekke opmerking. Of vind jij Karsdorp en Flamingo beter dan Teze en Ramalho?

Driouech en Vertessen zijn redelijk gelijkwaardig vind ik, en verder zijn we in de breedte ook aardig verzwakt met het vertrek van Sambo, PvA, ABK, Waterman en Van Duiven.

Je kunt in ieder geval niet stellen dat we een stap voorwaarts hebben gezet.
    Van jouw breedterijtje speelde letterlijk alleen PvA wel eens.
    Dit, de basis is nagenoeg compleet, is nog nooit gebeurd
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    mateja
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Chucky
    Vedette

Het is geen hele gekke opmerking. Of vind jij Karsdorp en Flamingo beter dan Teze en Ramalho?

Driouech en Vertessen zijn redelijk gelijkwaardig vind ik, en verder zijn we in de breedte ook aardig verzwakt met het vertrek van Sambo, PvA, ABK, Waterman en Van Duiven.

Ja eens, maar de selectie is dus wel een heel stuk smaller geworden. We hebben nog niet bijna een fatsoenlijke dubbele bezetting in de achterhoede bijvoorbeeld.
  • These users thanked the author Chucky for the post (total 2):
    Eindhovenvoetbalmateja
    Maax
    Meervoudig international

Is er sinds Rick K. nog ander nieuws hierin gekomen? Niet heel veel zin 20 pagina's hierover terug te lezen.
    Josef Dettelbacher
    Legende
    Clubvoorkeur: PSV

Chucky wrote: 29 Aug 2024, 20:24

Ja eens, maar de selectie is dus wel een heel stuk smaller geworden. We hebben nog niet bijna een fatsoenlijke dubbele bezetting in de achterhoede bijvoorbeeld.
    Ik denk dat je echt niet verbaasd moet zijn als er dit weekend nog 2 huurspelers bij komen.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Jur1913
    Internationale topspeler

https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/454 ... n-verdacht

Vandaar dat Earnie niet meer echt aan het koken is gekomen. Ze zijn 'm op het spoor
    mateja
    Internationale topspeler

Chucky wrote: 29 Aug 2024, 20:24

Ja, mee eens.
    Josef Dettelbacher
    Legende

Maax wrote: 29 Aug 2024, 20:25 Is er sinds Rick K. nog ander nieuws hierin gekomen? Niet heel veel zin 20 pagina's hierover terug te lezen.
    Ah,geen zin om te lezen, maar een ander mag wel een samenvatting typen? :sleep:
    Maax
    Meervoudig international

Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2024, 20:27
    Maax wrote: 29 Aug 2024, 20:25 Is er sinds Rick K. nog ander nieuws hierin gekomen? Niet heel veel zin 20 pagina's hierover terug te lezen.
    99% kans dat het antwoord; "nee" is, net als de rest van de afgelopen window. Dat is een stuk minder moeite dan 15 pagina's aan meningen over Karsdorp te lezen.

Maargoed, sorry dat ik het vroeg Josef.
  • These users thanked the author Maax for the post:
    STRAEHV
    Josef Dettelbacher
    Legende

Jur1913 wrote: 29 Aug 2024, 20:26 https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/454 ... n-verdacht

Vandaar dat Earnie niet meer echt aan het koken is gekomen. Ze zijn 'm op het spoor
    Ja mooi. Heeft ie al die jaren een TD geacteerd, blijkt ie gewoon miljoenen te hebben witgewassen.

Image Image
    Josef Dettelbacher
    Legende

Maax wrote: 29 Aug 2024, 20:28

99% kans dat het antwoord; "nee" is, net als de rest van de afgelopen window. Dat is een stuk minder moeite dan 15 pagina's aan meningen over Karsdorp te lezen.

Vragen mag altijd hoor, maar ik zou gewoon die 20 pagina's aan hoogstaand transfermateriaal doorakkeren. Werkt ontspannend!
    Last edited by Josef Dettelbacher on 29 Aug 2024, 20:32, edited 1 time in total.
    Juancho
    Mister PSV

Teze wordt aanvallend dan ook aardig onderschat door sommigen. Die leverde meer rendement dan Dest op links en was in de passing vooruit gruwelijk belangrijk. Het idee dat hij puur de 3de CV is klopt ook van geen kant.
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Zuc0
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Standbeeld
    Mister PSV

Paulus1913 wrote: 29 Aug 2024, 16:39 Hummels naar PSV krijg ik door. Bron gaat niet genoemd worden, wel betrouwbaar.
    Hoe staat het hiermee Paulus?
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    Tutti FruttiHatseflats
    fritske
    Bankzitter

Gerucht gaat dat Rick Karsdorp, pickle rick, medisch gekeurd wordt door PSV. Daar is 2/3e van het forum niet blij mee en 1/3e ziet kansen. Van de 2/3e is 1/5e doorverwezen naar 113.
  • These users thanked the author fritske for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    :logoo:
    Maax
    Meervoudig international

Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2024, 20:31
    Maax wrote: 29 Aug 2024, 20:28

Vragen mag altijd hoor, maar ik zou gewoon die 20 pagina's aan hoogstaand transfermateriaal doorakkeren. Werkt ontspannend!
    Als het net z'n ongelooflijk hoog niveau is als het gesprek van jou en Jur zojuist zal het absoluut de moeite waard zijn! ;)
    Jur1913
    Internationale topspeler

Maax wrote: 29 Aug 2024, 20:33
    Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2024, 20:31

Als het net z'n ongelooflijk hoog niveau is als het gesprek van jou en Jur zojuist zal het absoluut de moeite waard zijn! ;)
    Van mij moet je sowieso geen hoogstaand gesprek verwachten, dat weet je toch
    Maax
    Meervoudig international

Jur1913 wrote: 29 Aug 2024, 20:33
    Maax wrote: 29 Aug 2024, 20:33

Jij bent meer van de genuanceerde politieke standpunten, toch?
    Cas
    Meervoudig international

Nog steeds geen witte rook?
    Hipster4Life
    Talent

Boktor wrote: 29 Aug 2024, 19:05
    Hipster4Life wrote: 29 Aug 2024, 18:26 Maar even in alle ernst, mogen we inmiddels de conclusie trekken dat er (blijkbaar) geen enkel plan was voor de vervanging van Teze én dat Stewart en/of PSV zijn lijstjes bij lange na niet op orde heeft daar waar het verdedigers betreft?

Het Is toch onbestaanbaar dat we, nu de klok op vijf voor twaalf staat, namen als Karsdorp en Hilgers langs zien komen?
    Ik denk serieus dat die lijstjes echt wel vol stonden met kwaliteitsspelers. En die kunnen nog steeds binnengeharkt worden, want de tijd is toch niet voorbij. Maar als ik een nieuwe auto wil kopen en bovenaan m'n verlanglijstje een Ferrari of een Porsche staat, is het toch het meest waarschijnlijk dat ik met een Skoda thuis kom.
    Maar dan is dat toch geen goed lijstje? Als er enkel onhaalbare targets op staan?
    Jur1913
    Internationale topspeler

Maax wrote: 29 Aug 2024, 20:36
    Jur1913 wrote: 29 Aug 2024, 20:33

Jij bent meer van de genuanceerde politieke standpunten, toch?
    Daar mag ik van Maikel geen antwoord op geven
  • These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
    MaikelFieseFriedrich
    Boktor
    Vaste waarde in elftal

Hipster4Life wrote: 29 Aug 2024, 20:44
    Boktor wrote: 29 Aug 2024, 19:05

Ik denk serieus dat die lijstjes echt wel vol stonden met kwaliteitsspelers. En die kunnen nog steeds binnengeharkt worden, want de tijd is toch niet voorbij. Maar als ik een nieuwe auto wil kopen en bovenaan m'n verlanglijstje een Ferrari of een Porsche staat, is het toch het meest waarschijnlijk dat ik met een Skoda thuis kom.
    Maar dan is dat toch geen goed lijstje? Als er enkel onhaalbare targets op staan?
    Tja, het ligt er maar aan hoe je er naar kijkt. Als het opeens wel lukt (kijk naar Schouten vorig jaar) om een geniale speler binnen te halen staat iedereen op de banken. Als het niet lukt, ja, dan krijg je een beetje de huidige taferelen.
  • These users thanked the author Boktor for the post (total 2):
    Hipster4LifeTribune
    29.04.2007
    Nationale topspeler

StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 20:10

Bedtijd

Maar dan neem je niet mee dat de meeste spelers van PSV nog lang niet aan het afbouwen zijn en normaliter ook weer een stapje verder zijn in hun ontwikkeling + meer ervaring hebben. De Bakayoko van dit seizoen zou in principe weer wat beter moeten zijn dan die van vorig seizoen, enz. De enige bij wie je dat misschien niet hebt is Luuk de Jong. Maar daar staat een prima 2e spits achter te wachten op meer minuten.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ik heb begrepen dat Stewart en Brands na het zien van de CL loting hebben geconcludeerd dat de volgende ronde halen ook wel zonder centrale verdedigers kan, dus ze die pas in de winter willen kopen…
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2024, 20:23
    CZ_Code wrote: 29 Aug 2024, 20:14
    Image Karsdorp

Image Teze

Ik vind nou niet dat Karsdorp veel meer op de helft van de tegenstander te vinden is dan Teze hoor. En mijn punt was vooral het spel van Roma onder Mourinho, dat is gewoon prima verdedigen, kijk hoe weinig goals die tegen kregen.
    Is dit Eredivisie vs Serie A of Eredivisie vs Eredivisie?
    Eredivisie vs Serie A
    StratumZuid
    Vedette

+ het is een teamsport, hoe langer je samen speelt, hoe beter het loopt
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Post Reply