Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Hipster4Life
Talent
Clubvoorkeur: PSV

Boktor wrote: 29 Aug 2024, 20:46
Hipster4Life wrote: 29 Aug 2024, 20:44

Maar dan is dat toch geen goed lijstje? Als er enkel onhaalbare targets op staan?
Tja, het ligt er maar aan hoe je er naar kijkt. Als het opeens wel lukt (kijk naar Schouten vorig jaar) om een geniale speler binnen te halen staat iedereen op de banken. Als het niet lukt, ja, dan krijg je een beetje de huidige taferelen.
Natuurlijk lukt niet alles. Maar er zit een zee van ruimte tussen je toptarget en de namen die we nu langs zien komen. Neem even de RCV positie als voorbeeld. Je gaat niet naadloos over van een Van den Berg naar Hilgers.
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Tja Karsdorp.

Wat ik niet begrijp is dat men al maanden wist dat Ramalho, Bella-kotchap, Dest en Sambo vertrokken of blessures hadden, dat Teze en Boscagli nog een contract voor 1 jaar hadden en dan weken lang achter vd Bergh aan zitten en uiteindelijk voor het dubbele verkocht gaat worden aan een ander.

Alle namen die voorbij gekomen zijn bekende namen, ik vraag mij oprecht af wat doet onze scouting ???

Karsdorp, Itakura, vd Bergh, Lodi, Zalewski, Doekhi en Hilgers allemaal spelers die iedereen kent.
Komt de scouting met niks ?
Komen ze wel met namen waarom gaat men daar niet op in ?

De laatste dagen willen clubs hun spelers niet meer kwijt of voor een giga bedrag
  • These users thanked the author PsvBmg for the post:
    Hipster4Life
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Ardbeg
    Mister PSV

PsvBmg wrote: 29 Aug 2024, 20:52 Tja Karsdorp.

Wat ik niet begrijp is dat men al maanden wist dat Ramalho, Bella-kotchap, Dest en Sambo vertrokken of blessures hadden, dat Teze en Boscagli nog een contract voor 1 jaar hadden en dan weken lang achter vd Bergh aan zitten en uiteindelijk voor het dubbele verkocht gaat worden aan een ander.

Alle namen die voorbij gekomen zijn bekende namen, ik vraag mij oprecht af wat doet onze scouting ???

Karsdorp, Itakura, vd Bergh, Lodi, Zalewski, Doekhi en Hilgers allemaal spelers die iedereen kent.

De laatste dagen willen clubs hun spelers niet meer kwijt of voor een giga bedrag
    Insert standaard riedeltje dat de scouting er niet alleen is om bekende spelers aan te dragen.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Bijvoorbeeld Patrick van Aanholt zou op die manier nog naar de club kunnen komen, als PSV dat alsnog zou overwegen. Voor het centrum van de verdediging kan PSV nog naar tal van opties grijpen, terwijl er uitgaand weinig meer lijkt te gebeuren.

Alleen bij een transferoverval vanuit Engeland of Frankrijk kan bijvoorbeeld Johan Bakayoko of Jerdy Schouten nog weg. PSV moet dan nog wel een vervanger op kunnen pikken en vraagt daarom absolute hoofdprijzen.
  • These users thanked the author Tjompie for the post:
    Tymo_verhees
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 20:54
    PsvBmg wrote: 29 Aug 2024, 20:52 Tja Karsdorp.

Insert standaard riedeltje dat de scouting er niet alleen is om bekende spelers aan te dragen.

Iedereen kan dus scout worden bij PSV, lekker BL, ED en PL kijken
  • These users thanked the author PsvBmg for the post:
    Hipster4Life
    Ontbijtkoek
    International

Nagalo dus!
    Hatseflats
    Vedette

PsvBmg wrote: 29 Aug 2024, 20:52Alle namen die voorbij gekomen zijn bekende namen, ik vraag mij oprecht af wat doet onze scouting ???
    Niks
    PsvBmg wrote: 29 Aug 2024, 20:52Karsdorp, Itakura, vd Bergh, Lodi, Zalewski, Doekhi en Hilgers allemaal spelers die iedereen kent.
    Jep
    PsvBmg wrote: 29 Aug 2024, 20:52Komen ze wel met namen waarom gaat men daar niet op in ?
    Eigenwijze tinus die Stewart.
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

Een deal met de Japanner Ko Itakura lijkt er definitief niet te komen. Borussia Mönchengladbach heeft donderdag opnieuw aan PSV laten weten dat de club geen zaken meer wil doen met de Eindhovenaren. Het is voor de Duitse club onmogelijk om nog een vervanger op te pikken, omdat de transfermarkt in het land vrijdag al vroeg in de avond sluit. Het is dezelfde situatie als waarin Olivier Boscagli bivakkeert: hij mag niet weg van PSV.

Man man man die gast had je weken geleden makkelijk kunnen oppikken. Zo onnodig en zo zonde dit. Je had deze transferperiode moeten gebruiken om PSV zo grandioos sterk te maken dat je ook in de CL echt mee kan doen. Een dag voor het sluiten van de markt, zit je nog steeds kwalitatief en kwantiteit minder dan vorig seizoen. Hoe dan..
    Last edited by AddoCultheld on 29 Aug 2024, 20:59, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author AddoCultheld for the post:
    milansandro
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Lodi gaat ook niet door dus van Aanholt gaat komen

Karsdorp- flamingo,- boscagli/obispo- van Aanholt dadelijk.

Ik verwacht dat Brighton Boscagli nog gaat halen
    Jwoeloe
    Moderator

Ontbijtkoek wrote: 29 Aug 2024, 20:56 Nagalo dus!
    Of Doekhi. Maar daar hebben ze ook nog maar 24 uur om een inkomende transfer af te handelen als vervanger. Met het aanblijven van Boscagli en een ervaren kracht als Karsdorp op rechts, zou ik een jongere CV prima kunnen begrijpen. Alleen de vraag of Nagalo dan de juiste man is.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Oef, geen Itakura. Dat stelt me erg teleur. Eén topverdediger is echt nodig.
    Standbeeld
    Mister PSV

Het valt mij op dat psvmedium genoemd wordt door Rik. Eerste keer in het ED? ;)
  • These users thanked the author Standbeeld for the post:
    StratumZuid
    Ontbijtkoek
    International

Jwoeloe wrote: 29 Aug 2024, 20:57
    Ontbijtkoek wrote: 29 Aug 2024, 20:56 Nagalo dus!
    Of Doekhi. Maar daar hebben ze ook nog maar 24 uur om een inkomende transfer af te handelen als vervanger.
    Nagalo kost waarschijnlijk de helft van Doekske en staat/stond er goed op bij dn scouting
    RSPSV
    Lid 2e elftal

Noa Lang en Karsdorp bij PSV.. ik zie ze allebei wel graag voetballen, maar zet ze alsjeblieft niet achter een camera.
  • These users thanked the author RSPSV for the post:
    Kritischepsver
    Cas
    Meervoudig international

Wie dan wel? Nu is het wel echt tijd voor paniek

Image
    StratumZuid
    Vedette

PsvBmg wrote: 29 Aug 2024, 20:57 Lodi gaat ook niet door dus van Aanholt gaat komen

Ik verwacht dat Ollie in de komende weken gaat verlengen
  • These users thanked the author StratumZuid for the post (total 2):
    Psvamsterdam1913abJandeVakantieman
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

AddoCultheld wrote: 29 Aug 2024, 20:56 Een deal met de Japanner Ko Itakura lijkt er definitief niet te komen. Borussia Mönchengladbach heeft donderdag opnieuw aan PSV laten weten dat de club geen zaken meer wil doen met de Eindhovenaren. Het is voor de Duitse club onmogelijk om nog een vervanger op te pikken, omdat de transfermarkt in het land vrijdag al vroeg in de avond sluit. Het is dezelfde situatie als waarin Olivier Boscagli bivakkeert: hij mag niet weg van PSV.

Man man man die gast had je weken geleden makkelijk kunnen oppikken.
    Ik las het net op het BMG forum, verschillende fans opperde Doekhi als vervanger voor Itakura maar volgens enkele forumleden wil BMG hem niet meer laten gaan
    milansandro
    Legende

Kom alsjeblieft nu niet aan met een Mees Hilgers of zo..
    Deze transferperiode kenmerkt zich, tot nu toe, tot een prutswerk van grote proporties..
    Wat een faal weer..
    De markt volkomen slecht ingeschat..
  • These users thanked the author milansandro for the post:
    AddoCultheld
    Activism is a way for useless people to feel important
    — Thomas Sowell
    TomPSV
    Legende

Van Aanholt en Karsdorp als backs en ergens een huurspeler van een grote club als centrale verdediger wordt steeds realistischer..
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 20:58
    PsvBmg wrote: 29 Aug 2024, 20:57 Lodi gaat ook niet door dus van Aanholt gaat komen

En ik hoorde dat Olli boos is op PSV en perse wil vertrekken, voor hetzelfde geld gaat hij de kont in de krib gooien, die gaat never verlengen
    TomPSV
    Legende

Lijkt die Mounir Boualin toch weer gelijk te krijgen
    StratumZuid
    Vedette

PsvBmg wrote: 29 Aug 2024, 21:00
    StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 20:58

En ik hoorde dat Olli boos is op PSV en perse wil vertrekken, voor hetzelfde geld gaat hij de kont in de krib gooien, die gaat never verlengen
    We gaan het zien 🍺
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Frank
    Lid 2e elftal

Trust the pro.... Earnest maakt het ons niet makkelijk om vertrouwen te houden.
    EesEes
    Lid 2e elftal

Ik hoop toch dat ze nu vol inzetten op Hummels. Lijkt me ook de enige op dit moment die de verdediging op de rit kan krijgen. Als ze nu bij een Doekhi of Hilgers uitkomen neem je toch wel erg veel risico achterin.
    Post Reply