Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Hipster4Life
Talent
Clubvoorkeur: PSV

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 21:07
Hipster4Life wrote: 29 Aug 2024, 21:06

Meen je dit? De namen die we de laatste dagen zien langskomen, dat is toch creatieve armoede? De invulling van onze defensieve vacatures is geen haastklus hè? In principe weten we al ruim een half jaar dat er spelers gezocht en gecontracteerd moeten worden.

Lees anders gewoon goed. Of je snapt niet wat scouting doet maar dat is al 80 keer uitgelegd.
Dit is zo'n dooddoener. Dat zou betekenen dat alle aangereikte spelers óf als niet geschikt beoordeeld zijn, óf niet haalbaar bleken te zijn? Zelfs een vervanger voor Sambo?
  • These users thanked the author Hipster4Life for the post (total 3):
    ramonheeschFonzerilliDe Realist
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Joe joe, toestemming tot paniek staat nog steeds vast op morgenavond 23:59:59 hè. Dan mag iedereen full throttle uit zijn bol gaan. Nu is het nog ruim een volle dag vertrouwen houden. Ook al wordt dat met de minuut moeilijker.

Keep your shit together bitches. :*
    Eendracht maakt macht.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 5):
    EDGYPLeeYoghurtDezoonvanAadDe Realist
    trouwepsvfan
    Vedette

Wat een transfernachtmerrie tot nu toe. Earnie heeft nog 24 uur om iets te verzinnen.
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    Vanthaman18
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2024, 21:16 Wat een transfernachtmerrie tot nu toe. Earnie heeft nog 24 uur om iets te verzinnen.
    En dan nog 48 uur om het uit te voeren…
  • These users thanked the author Thijs for the post (total 3):
    ArdbegPsvamsterdam1913abStratumZuid
    Ardbeg
    Mister PSV

Hipster4Life wrote: 29 Aug 2024, 21:14

Lees anders gewoon goed. Of je snapt niet wat scouting doet maar dat is al 80 keer uitgelegd.
    Dit is zo'n dooddoener. Dat zou betekenen dat alle aangereikte spelers óf als niet geschikt beoordeeld zijn, óf niet haalbaar bleken te zijn? Zelfs een vervanger voor Sambo?

Als feiten dooddoeners zijn: So be it. Nog steeds (nog steeds ja), is de scouting één schakel in de keten. De rest heb je vaak genoeg gezien. Ik ga Night Of The Creeps kijken met Dorito's en dip.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    Hipster4Life
    Søren
    Meervoudig international

Hipster4Life wrote:

Insert standaard riedeltje dat de scouting er niet alleen is om bekende spelers aan te dragen.

Meen je dit? De namen die we de laatste dagen zien langskomen, dat is toch creatieve armoede? De invulling van onze defensieve vacatures is geen haastklus hè? In principe weten we al ruim een half jaar dat er spelers gezocht en gecontracteerd moeten worden.

En maar weer mensen beledigen…
    Tornado!
    trouwepsvfan
    Vedette

Dat wordt Doekhi
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    11 Tinus
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Ardbeg
    Mister PSV

Thijs wrote: 29 Aug 2024, 21:17
    trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2024, 21:16 Wat een transfernachtmerrie tot nu toe. Earnie heeft nog 24 uur om iets te verzinnen.
    En dan nog 48 uur om het uit te voeren…
    Het wordt gewoon verzonnen he?!
    Hipster4Life
    Talent

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 21:19
    Hipster4Life wrote: 29 Aug 2024, 21:14

Als feiten dooddoeners zijn: So be it. Nog steeds (nog steeds ja), is de scouting één schakel in de keten. De rest heb je vaak genoeg gezien. Ik ga Night Of The Creeps kijken met Dorito's en dip.
    Veel plezier!
  • These users thanked the author Hipster4Life for the post:
    Ardbeg
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Søren wrote: 29 Aug 2024, 21:19

Tornado!
    Een belediging van jewelste zeg! Potverdikkies, dat moet je niet lezen vlak voor het slapen gaan, dan doe je geen oog meer dicht.

On topic: Morgen wordt een aparte dag
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Ardbeg
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Apart op een positieve of negatieve manier?
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Eens met Grasmat dat conclusies morgen/maandag getrokken moeten worden. Ik ben wel van mening dat het teleurstellend is dat we het als club blijkbaar niet voor elkaar kunnen krijgen dat er continuïteit in wordt gebracht. Vooruit regeren voor het maken van die volgende stap, deze transferperiode was juist zó belangrijk in het licht van onze traditionele concurrenten. We hadden zo’n mooie slag kunnen maken, voor Jong is ook niets gehaald.
    Of we hebben geen geld door uitblijven uitgaande transfers..
    ze zijn ons niets verschuldigd maar ik ben toch wel benieuwd naar hoe dit beleid/gang van zaken tot stand is gekomen deze zomer.
    Qwazi a Dodo
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Lozano

Maar stel er worden 2 top spelers gehuurd na de verlopen deadline in de andere landen maar we kopen niks en hebben deze ter overbrugging.. zijn we dan wel tevreden als het goede spelers zijn?

Want nu voelt het als kopen om het kopen en dat loopt meestal niet goed af…
  • These users thanked the author Qwazi a Dodo for the post:
    Noosa
    Jwoeloe
    Moderator

De transfermarkt in Denemarken (Nagalo) is overigens even lang open als in Nederland. Kans dat Nordsjaelland wilt meewerken is dus wel een stuk groter dan clubs in andere competities.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 4):
    HatseflatsLeon77MPsvamsterdam1913abLucieNilis
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Qwazi a Dodo wrote: 29 Aug 2024, 21:21 Maar stel er worden 2 top spelers gehuurd na de verlopen deadline in de andere landen maar we kopen niks en hebben deze ter overbrugging.. zijn we dan wel tevreden als het goede spelers zijn?

Ja heel tevreden zodat we volgend jaar weer 5 verdedigers nodig hebben. Whats not to like?
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Eens met Grasmat dat conclusies morgen/maandag getrokken moeten worden. Ik ben wel van mening dat het teleurstellend is dat we het als club blijkbaar niet voor elkaar kunnen krijgen dat er continuïteit in wordt gebracht. Vooruit regeren voor het maken van die volgende stap, deze transferperiode was juist zó belangrijk in het licht van onze traditionele concurrenten. We hadden zo’n mooie slag kunnen maken, voor Jong is ook niets gehaald.
    ze zijn ons niets verschuldigd maar ik ben toch wel benieuwd naar hoe dit beleid/gang van zaken tot stand is gekomen deze zomer.
  • These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post:
    YPLee
    Ardbeg
    Mister PSV

Sensation wrote: 29 Aug 2024, 21:20
    Søren wrote: 29 Aug 2024, 21:19

Tornado!
    Een belediging van jewelste zeg! Potverdikkies, dat moet je niet lezen vlak voor het slapen gaan, dan doe je geen oog meer dicht.

On topic: Morgen wordt een aparte dag
    Sorry voor mijn vulgaire taal :(
    YPLee
    Jeugdinternational

Grasmat wrote: 29 Aug 2024, 21:15 Joe joe, toestemming tot paniek staat nog steeds vast op morgenavond 23:59:59 hè. Dan mag iedereen full throttle uit zijn bol gaan. Nu is het nog ruim een volle dag vertrouwen houden. Ook al wordt dat met de minuut moeilijker.

Keep your shit together bitches. :*
    Eendracht maakt macht.
    Heb jij ook een valide punt mee, maar het wordt ons niet makkelijk gemaakt om te paniekeren. Ik had goede hoop dat wij juist deze transferzomer konden weglopen bij de concurrentie, zeker gezien de spelers die je hebt behouden. Het is immers vrij aannemelijk dat Boscagli, Schouten, Veerman, Bakayoko en wellicht Luuk? volgend jaar niet meer bij ons spelen. Ik had hier meer van verwacht.
    YPLee
    Jeugdinternational

Op weg naar nr 26 wrote: 29 Aug 2024, 21:22 Eens met @Grasmat dat conclusies morgen/maandag getrokken moeten worden. Ik ben wel van mening dat het teleurstellend is dat we het als club blijkbaar niet voor elkaar kunnen krijgen dat er continuïteit in wordt gebracht. Vooruit regeren voor het maken van die volgende stap, deze transferperiode was juist zó belangrijk in het licht van onze traditionele concurrenten. We hadden zo’n mooie slag kunnen maken, voor Jong is ook niets gehaald.
    Daar haal jij een goed punt aan. Ook voor Jong is er op 1 verdediger na geen enkele kwaliteitsimpuls gehaald. Had op dat vlak ook een stuk meer verwacht.
    Qwazi a Dodo
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Lozano

11 Tinus wrote: 29 Aug 2024, 21:22
    Qwazi a Dodo wrote: 29 Aug 2024, 21:21 Maar stel er worden 2 top spelers gehuurd na de verlopen deadline in de andere landen maar we kopen niks en hebben deze ter overbrugging.. zijn we dan wel tevreden als het goede spelers zijn?

Ja heel tevreden zodat we volgend jaar weer 5 verdedigers nodig hebben. Whats not to like?
    Ik vind dat beter dan aankomen met je 4de keus verdediger..
  • These users thanked the author Qwazi a Dodo for the post:
    Fonzerilli
    Ardbeg
    Mister PSV

Image
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Nee, het loopt allesbehalve op rolletjes. Maar ik weiger te geloven dat ze er niet alles aan doen om fatsoenlijke spelers binnen te halen. Ook een maand geleden al.
    Ze zijn niemand enige uitleg verschuldigd natuurlijk, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar het verhaal hierachter, zoals Op weg naar nr 26 ook al schrijft. Jammer dat Earnie ongetwijfeld niet alles kan en mag zeggen in het interview na de sluiting.

Ik heb het al vaker gezegd maar ik zou zo ontzettend graag een fly on the wall in het kantoor van Stewart en co. zijn in deze maand. Dat zou óf dingen allemaal wat begrijpelijker en inzichtelijker maken, óf wat boosheid en teleurstelling oproepen wanneer het echt aan incompetentie van Stewart ligt. Maar dit is allesbehalve zijn eerste window als TD dus ik kan gewoon niet geloven dat dat laatste het geval is.
    Last edited by Grasmat on 29 Aug 2024, 21:28, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 4):
    OntbijtkoekTimheu97Ardbeg10. Nilis
    Lente
    Meervoudig international

Dest en Tillman waren in eerste instantie ook gehuurd. Ligt eraan welke kwaliteit onder welke voorwaarde maar niet per direct ontevreden over hoor.

Edit: als reactie op Qwazi a Dodo
  • These users thanked the author Lente for the post (total 2):
    Psvamsterdam1913abStratumZuid
    Oh PSV wat je met me doet…
    PSVEAST
    Jeugdspeler

Wat zouden buitenkansjes van topclubs kunnen zijn?
    Ze zullen wel gokken op de laatste dag.
    Eenhoopjob
    Basisspeler

SWillykuiltje wrote: 29 Aug 2024, 21:13 Transfervrije spelers:
    • Klaassen
    Na Karsdorp ook nog Klaassen oppikken 😂😂
    Post Reply