Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

psvmedium wrote: 29 Aug 2024, 21:36
milansandro wrote: 29 Aug 2024, 21:31Volgens PSV medium lijkt het erop dat er geen linksback meer komt..
ik ben geneigd hem te geloven..
Zou ik ook doen 👊
Redelijk onwerkelijk, eerlijk gezegd. Mauro is nooit fit en Oppegard kan nog niet eens Eredivisieniveau aan. Zeker nu Itakura niet komt (je houdt veel geld over) moet je gewoon een linksback halen.
Last edited by DonyellMalen on 29 Aug 2024, 21:40, edited 1 time in total.
trouwepsvfan
Vedette

Oppegard tegenover Salah 🥰
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Jur1913
Internationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2024, 21:40 Oppegard tegenover Salah 🥰
Mauro tegenover Salah :lover:
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Als er geen linksback meer wordt gehaald, dan is dat echt een hele dikke onvoldoende voor Stewart. Dan kan ie nog zo’n goede periode hebben gehad vorig jaar. Maar ik geloof er niks van.
TomPSV
Legende

Geen linksback? Sorry hoor, maar dan mag Earnie z’n spullen gaan inpakken. Gewoon PVA transfervrij oppikken als hij weer overal naast grijpt. Die Oppegard kan er geen kut van en Mauro is chronisch geblesseerd.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 4):
    EindhovenvoetbalLucieNilisArdaMattaveldBarryBanaan
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2024, 21:40 Oppegard tegenover Salah 🥰
    Oppegard is tot dusver gewoon ondergestimuleerd. In dit soort wedstrijden zie je pas zijn ware niveau…
    snibbo
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Onze Joey

1 dagje het nieuws niet kunnen volgen. 1 dagje.
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

Deksel op de neus.

• These users thanked the author Leon77M for the post:
    Hipster4Life
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Super nice, not
    James Rodriguez
    Regelmatige invaller

Wat heeft Oppegard met Earnies dochter gedaan🤔
    Mightymike
    Ballenjongen

PvA en Nagalo binnenhalen, en geld in de pocket houden om in de winterstop een vervanger voor Bosc en Lozano aan te trekken. Niet ideaal voor CL maar voor de ED goed genoeg.
  • These users thanked the author Mightymike for the post (total 2):
    Psvamsterdam1913abLucieNilis
    :confused: :PSV:
    Samwise
    Jeugdinternational

Pff, dit ziet er niet goed uit.
    Hatseflats
    Vedette

TomPSV wrote: 29 Aug 2024, 21:41 Geen linksback? Sorry hoor, maar dan mag Earnie z’n spullen gaan inpakken. Gewoon PVA transfervrij oppikken als hij weer overal naast grijpt. Die Oppegard kan er geen kut van en Mauro is chronisch geblesseerd.
    Zal hem doorgeven dat de grote boze TomPSV vind dat ie z'n spullen moet gaan pakken bij geen linksback. Ben ervan overtuigd dat ie hier naar luistert en nu gaat kijken of er nog ergens een linksback rondloopt.
    trouwepsvfan
    Vedette

Was er niet iemand die van het forum geband ging worden als zijn info niet klopte?
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
    LucieNilis
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    JakeWest
    Ballenjongen

:logo1913:
    Last edited by JakeWest on 29 Aug 2024, 21:50, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author JakeWest for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2024, 21:48 Was er niet iemand die van het forum geband ging worden als zijn info niet klopte?
    Z'n info klopte wel. De vervanger was er alleen niet. Maarja he laatste dag, vloeibaar, je kent t wel.
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

TomPSV wrote: 29 Aug 2024, 21:41 Geen linksback? Sorry hoor, maar dan mag Earnie z’n spullen gaan inpakken. Gewoon PVA transfervrij oppikken als hij weer overal naast grijpt. Die Oppegard kan er geen kut van en Mauro is chronisch geblesseerd.
    Eens. Als er geen nieuwe rcv komt of linksback is het over. Flamingo is geen basismateriaal en je moet een backup hebben. Over Oppegard niet te beginnen.
    TomPSV
    Legende

Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 21:47
    Zal hem doorgeven dat de grote boze TomPSV vind dat ie z'n spullen moet gaan pakken bij geen linksback. Ben ervan overtuigd dat ie hier naar luistert en nu gaat kijken of er nog ergens een linksback rondloopt.
    Ik zal doorgeven dat je straks met een harde paal voor z’n neus staat omdat Earnie zo lekker gekookt heeft met Karsdorp en nog een centrale verdediger die hij ergens uit de ballenbak op de vloeibare markt vandaan moet toveren
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 6):
    trouwepsvfanSørenEindhovenvoetbalLucieNilisArdaMattaveldElChucky2
    Hatseflats
    Vedette

JakeWest wrote: 29 Aug 2024, 21:48 PSV schijnt nog steeds interesse te hebben met Oosterwolde en met zijn zaakwaarnemer in contact staat.
    Dit verhaal gaat rond in Zwolle en omstreken aangezien de speler zelf ook dusdanig gevleid is door de interesse dat hij dit tegen zijn vrienden zegt.
    Nah, dat kan niet. Er komt geen linksback meer.
    Hatseflats
    Vedette

TomPSV wrote: 29 Aug 2024, 21:49
    Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 21:47

Ik zal doorgeven dat je straks met een harde paal voor z’n neus staat omdat Earnie zo lekker gekookt heeft met Karsdorp en nog een centrale verdediger die hij ergens uit de ballenbak op de vloeibare markt vandaan moet toveren
    Zie je wel dat je boos bent. Hier een kusje. Je bent er wel aan toe merk ik. :*
  • These users thanked the author Hatseflats for the post:
    robert_94
    Hannamontana
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

PSV wat je met me doet. Trots ben ik in voor en tegenspoed. Wooohoohooo....
  • These users thanked the author Hannamontana for the post:
    StratumZuid
    TomPSV
    Legende

Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 21:52
    TomPSV wrote: 29 Aug 2024, 21:49

Misschien heeft Earnie wel meer dan een kusje voor je over
    Hatseflats
    Vedette

TomPSV wrote: 29 Aug 2024, 21:53
    Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 21:52

Misschien heeft Earnie wel meer dan een kusje voor je over
    Ik hoop het. Rrrrraaaawwwrrr. Wil je meedoen? Je lijkt best gewillig.
    billyboy
    Bankzitter

Het is een f** schade. Ruim een jaar de tijd gehad om voorbereidingen te treffen, te scouten, lijsten te maken, informatie in te winnen bij zaakwaarnemers en je zaakjes in orde te hebben voor de transferwindow. Een dag voor de sluiting van de window is dit de stand van zaken. Onbegrijpelijk en onacceptabel. De positiviteitgoeroes mogen absoluut weer zeggen, beoordeel de beste man op 3 september etc. Ik durf nu wel de beoordeling te maken dat onze TD in deze window totaal niet in controle is geweest. Vanaf nu overgeleverd aan afdankertjes en huurlingen van grote clubs. We zullen vast nog iets huren, maar het is een treurige situatie. Bij PSV mogen ze intern toch een hele goeie evaluatie gaan doen, hoe het mogelijk is dat je met deze bak ervaring in deze situatie bent terecht gekomen.
  • These users thanked the author billyboy for the post (total 2):
    RolarstarBram
    Zuc0
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 29 Aug 2024, 21:48
    trouwepsvfan wrote: 29 Aug 2024, 21:48 Was er niet iemand die van het forum geband ging worden als zijn info niet klopte?
    Z'n info klopte wel. De vervanger was er alleen niet. Maarja he laatste dag, vloeibaar, je kent t wel.
    Hij had het volgens mij over 15 mln + bonussen en dat zou rond zijn (bekendmaking pas nadat er een vervanger zou zijn). Rik's bericht doet voorkomen dat het dus niet rond was want die heeft het over 20 mln.
    Overigens ter info. Er wordt hier aan de lopende band onzin verkocht dus niemand hoeft zich imo terug te trekken. Zand erover en door.
  • These users thanked the author Zuc0 for the post:
    Standbeeld
    Post Reply