Redelijk onwerkelijk, eerlijk gezegd. Mauro is nooit fit en Oppegard kan nog niet eens Eredivisieniveau aan. Zeker nu Itakura niet komt (je houdt veel geld over) moet je gewoon een linksback halen.psvmedium wrote: ↑29 Aug 2024, 21:36Zou ik ook doenmilansandro wrote: ↑29 Aug 2024, 21:31Volgens PSV medium lijkt het erop dat er geen linksback meer komt..
ik ben geneigd hem te geloven..
Transferwindow 2024/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Last edited by DonyellMalen on 29 Aug 2024, 21:40, edited 1 time in total.
- trouwepsvfan
- Vedette
Oppegard tegenover Salah
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Internationale topspeler
Mauro tegenover Salah :lover:
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Als er geen linksback meer wordt gehaald, dan is dat echt een hele dikke onvoldoende voor Stewart. Dan kan ie nog zo’n goede periode hebben gehad vorig jaar. Maar ik geloof er niks van.
-
- Legende
Geen linksback? Sorry hoor, maar dan mag Earnie z’n spullen gaan inpakken. Gewoon PVA transfervrij oppikken als hij weer overal naast grijpt. Die Oppegard kan er geen kut van en Mauro is chronisch geblesseerd.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 4):
- Eindhovenvoetbal • LucieNilis • ArdaMattaveld • BarryBanaan
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Oppegard is tot dusver gewoon ondergestimuleerd. In dit soort wedstrijden zie je pas zijn ware niveau…
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Regelmatige invaller
- Mightymike
- Ballenjongen
PvA en Nagalo binnenhalen, en geld in de pocket houden om in de winterstop een vervanger voor Bosc en Lozano aan te trekken. Niet ideaal voor CL maar voor de ED goed genoeg.
- These users thanked the author Mightymike for the post (total 2):
- Psvamsterdam1913ab • LucieNilis
:PSV:
- Hatseflats
- Vedette
Zal hem doorgeven dat de grote boze TomPSV vind dat ie z'n spullen moet gaan pakken bij geen linksback. Ben ervan overtuigd dat ie hier naar luistert en nu gaat kijken of er nog ergens een linksback rondloopt.
- trouwepsvfan
- Vedette
Was er niet iemand die van het forum geband ging worden als zijn info niet klopte?
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- LucieNilis
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Z'n info klopte wel. De vervanger was er alleen niet. Maarja he laatste dag, vloeibaar, je kent t wel.trouwepsvfan wrote: ↑29 Aug 2024, 21:48 Was er niet iemand die van het forum geband ging worden als zijn info niet klopte?
-
- Regelmatige invaller
Eens. Als er geen nieuwe rcv komt of linksback is het over. Flamingo is geen basismateriaal en je moet een backup hebben. Over Oppegard niet te beginnen.
-
- Legende
Ik zal doorgeven dat je straks met een harde paal voor z’n neus staat omdat Earnie zo lekker gekookt heeft met Karsdorp en nog een centrale verdediger die hij ergens uit de ballenbak op de vloeibare markt vandaan moet toverenHatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 21:47Zal hem doorgeven dat de grote boze TomPSV vind dat ie z'n spullen moet gaan pakken bij geen linksback. Ben ervan overtuigd dat ie hier naar luistert en nu gaat kijken of er nog ergens een linksback rondloopt.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 6):
- trouwepsvfan • Søren • Eindhovenvoetbal • LucieNilis • ArdaMattaveld • ElChucky2
- Hatseflats
- Vedette
Nah, dat kan niet. Er komt geen linksback meer.
- Hatseflats
- Vedette
Zie je wel dat je boos bent. Hier een kusje. Je bent er wel aan toe merk ik.TomPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 21:49Ik zal doorgeven dat je straks met een harde paal voor z’n neus staat omdat Earnie zo lekker gekookt heeft met Karsdorp en nog een centrale verdediger die hij ergens uit de ballenbak op de vloeibare markt vandaan moet toverenHatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 21:47
Zal hem doorgeven dat de grote boze TomPSV vind dat ie z'n spullen moet gaan pakken bij geen linksback. Ben ervan overtuigd dat ie hier naar luistert en nu gaat kijken of er nog ergens een linksback rondloopt.
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- robert_94
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
PSV wat je met me doet. Trots ben ik in voor en tegenspoed. Wooohoohooo....
- These users thanked the author Hannamontana for the post:
- StratumZuid
-
- Legende
Misschien heeft Earnie wel meer dan een kusje voor je overHatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 21:52Zie je wel dat je boos bent. Hier een kusje. Je bent er wel aan toe merk ik.
- Hatseflats
- Vedette
Ik hoop het. Rrrrraaaawwwrrr. Wil je meedoen? Je lijkt best gewillig.TomPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 21:53Misschien heeft Earnie wel meer dan een kusje voor je overHatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 21:52
Zie je wel dat je boos bent. Hier een kusje. Je bent er wel aan toe merk ik.
- billyboy
- Bankzitter
Het is een f** schade. Ruim een jaar de tijd gehad om voorbereidingen te treffen, te scouten, lijsten te maken, informatie in te winnen bij zaakwaarnemers en je zaakjes in orde te hebben voor de transferwindow. Een dag voor de sluiting van de window is dit de stand van zaken. Onbegrijpelijk en onacceptabel. De positiviteitgoeroes mogen absoluut weer zeggen, beoordeel de beste man op 3 september etc. Ik durf nu wel de beoordeling te maken dat onze TD in deze window totaal niet in controle is geweest. Vanaf nu overgeleverd aan afdankertjes en huurlingen van grote clubs. We zullen vast nog iets huren, maar het is een treurige situatie. Bij PSV mogen ze intern toch een hele goeie evaluatie gaan doen, hoe het mogelijk is dat je met deze bak ervaring in deze situatie bent terecht gekomen.
-
- Nationale topspeler
Hij had het volgens mij over 15 mln + bonussen en dat zou rond zijn (bekendmaking pas nadat er een vervanger zou zijn). Rik's bericht doet voorkomen dat het dus niet rond was want die heeft het over 20 mln.11 Tinus wrote: ↑29 Aug 2024, 21:48Z'n info klopte wel. De vervanger was er alleen niet. Maarja he laatste dag, vloeibaar, je kent t wel.trouwepsvfan wrote: ↑29 Aug 2024, 21:48 Was er niet iemand die van het forum geband ging worden als zijn info niet klopte?
Overigens ter info. Er wordt hier aan de lopende band onzin verkocht dus niemand hoeft zich imo terug te trekken. Zand erover en door.
- These users thanked the author Zuc0 for the post:
- Standbeeld