Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Marc Hiddink
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV

Gewacht, gegokt en verloren. Maar het is nog geen 3 september.
LeandroBonfim
Geselecteerd voor Oranje

Heb Wout Weghorst geappt of hij nog een centrale verdediger en linksback voor ons kan manifesteren. Het gaat goed komen 💪
De Realist
Internationale topspeler

Leon77M wrote: 29 Aug 2024, 21:45 Deksel op de neus.

Die spelers worden wel allemaal steeds goedkoper tegen het einde van de window he?
Goeiemorgen als deze logica allemaal zo op zn kop staat nu dan wordt t feest in de winter, het hele lastige window 😅
  • These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
    11 TinusJuancho
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Peeesjeevee
    Ballenjongen

Tjongejonge wat een window zeg…
    DezoonvanAad
    Talent

Cindy, wa hedde gij eigenlijk mooie ogen?!
  • These users thanked the author DezoonvanAad for the post:
    Mithras
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

TomPSV wrote: 29 Aug 2024, 21:49
    Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 21:47

Zal hem doorgeven dat de grote boze TomPSV vind dat ie z'n spullen moet gaan pakken bij geen linksback. Ben ervan overtuigd dat ie hier naar luistert en nu gaat kijken of er nog ergens een linksback rondloopt.
    Ik zal doorgeven dat je straks met een harde paal voor z’n neus staat omdat Earnie zo lekker gekookt heeft met Karsdorp en nog een centrale verdediger die hij ergens uit de ballenbak op de vloeibare markt vandaan moet toveren
    Het is zo ongekend. TomPSV heeft in deze gewoon honderd procent gelijk, maar Stewart(d) blijft maar krediet krijgen. Zelfs al trekt hij nu nog wat konijnen uit de hoge hoed heeft hij op alle plekken qua verdediging gewoon letterlijk gefaald. Ff serieus: Karsdorp. Alle opties op cv komen niet en dan Nagalo, die er bij de scouting schijnbaar goed opstaat, niet halen. Bizar.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Zuc0 wrote: 29 Aug 2024, 21:56
    11 Tinus wrote: 29 Aug 2024, 21:48

Z'n info klopte wel. De vervanger was er alleen niet. Maarja he laatste dag, vloeibaar, je kent t wel.
    Hij had het volgens mij over 15 mln + bonussen en dat zou rond zijn (bekendmaking pas nadat er een vervanger zou zijn). Rik's bericht doet voorkomen dat het dus niet rond was want die heeft het over 20 mln.
    Overigens ter info. Er wordt hier aan de lopende band onzin verkocht dus niemand hoeft zich imo terug te trekken. Zand erover en door.
    Nee wellicht heeft BMG een bonus in gedachte omdat ze geen vervanger kunnen halen.
    StratumZuid
    Vedette

Hannamontana wrote: 29 Aug 2024, 21:52 PSV wat je met me doet. Trots ben ik in voor en tegenspoed. Wooohoohooo....
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hoeveel kostte Zeno Debast? 15+5 geloof ik. Dat was aan het begin van de window. Dan is de markt voor CVs echt geëxplodeerd. Had die graag gezien voor dat geld.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Morgen wordt wel echt een rollercoaster. Stoelriemen vast en gaan met die banaan!
    Hatseflats
    Vedette

Als jullie nou deze wijze woorden van een respectabele man ook eens volgen, dan kunnen we maandag helemaal los gaan.

Edit: dan bedoel ik natuurlijk niet die nitwit van een Schoenenmaker
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 2):
    10. NilisSKERLA
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 22:00 Als jullie nou deze wijze woorden van een respectabele man ook eens volgen, dan kunnen we maandag helemaal los gaan.

Edit: dan bedoel ik natuurlijk niet die nitwit van een Schoenenmaker
    Ook Rik verantwoordelijk houden hiervoor🤣 hoe dan…
    Wat een gek die Mike
    Juancho
    Mister PSV

Stel dat de Jong nu nog TD was... Hoe erg zou het hier dan zijn... 🤔 😲
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Garnaal
    Basisspeler

Mocht de transfer van Ko toch klappen om welke reden dan ook, liggen er mooie kansen om een 2e of zelfs 3e keus te huren bij een grootmacht. Tuurlijk was het fijner om een speler te kopen voor de lange termijn, die ambitie heeft Earnie ongetwijfeld gehad. 3 September weten we het, tot die tijd nog even wachten met oordelen. Ik heb wel het gevoel dat de verdediging bij sommige hier zo'n obsessie is geworden dat ze de rest van ons elftal even vergeten. We hebben gewoon een schitterend elftal, met op dit moment een incomplete verdediging waar ongetwijfeld nog alles aan gedaan wordt de komende dagen.
  • These users thanked the author Garnaal for the post:
    René1978
    CDune
    Jeugdspeler

Gegokt en verloren. Na de vorige window waarin alles perfect viel misschien te overmoedig geworden. Situatie Van den Berg verkeerd ingeschat, daarna teveel willen betalen voor de derde of vierde keus en omdat je te laat bent nu hopen dat er ergens nog een afvaller te vinden is, die niet goed gescout is en waarvan je maar moet hopen dat het wat gaat worden. Met de aflopende contracten van Boscagli, Teze, Mauro en Benitez vind ik dat PSV in een heel gevaarlijke situatie de transferperiode in is gegaan. Teze wil weg en de club komt dan uit bij de blessuregevoelige Karsdorp, vlak voor het einde van de transferwindow. Ik vind het echt ongelooflijk. Ook omdat je weet dat dit geen speler is waar de supporters blij van worden.

Alles valt of staat nu bij een buitenkansje. Ben benieuwd hoe Stewart deze window gaat uitleggen. We hadden ZO een goede uitgangspositie na afgelopen seizoen! We hadden het team kunnen versterken en met echt een bizar goed team de CL in kunnen gaan. Nu moeten we bidden dat Karsdorp z'n knie en Mauro z'n hamstrings het houden, anders staan me met Oppegard en Ledezma in de CL.....pffff.
  • These users thanked the author CDune for the post (total 2):
    TomPSVHipster4Life
    DeBruyne
    Meervoudig international

Lens uitgeschakeld voor de Conference League. Toch nog een keer een alles of niets bod doen op Danso of Medina...
  • These users thanked the author DeBruyne for the post (total 2):
    Psvamsterdam1913abStratumZuid
    Captain(C)
    Vaste waarde in elftal

De Realist wrote: 29 Aug 2024, 21:57
    Leon77M wrote: 29 Aug 2024, 21:45 Deksel op de neus.

Die spelers worden wel allemaal steeds goedkoper tegen het einde van de window he?
    Dat welbekende riedeltje, dat narratief kan vanaf nu wel de prullenbak in.
    Koekoek!
    Makaveli
    Meervoudig international

Ik ben best benieuwd naar het verhaal van Earnie achteraf. Dit begint zich precies te ontvouwen als waar veel mensen al enige tijd bang voor waren. Oprecht benieuwd naar de gedachtegang van PSV en overwegingen. Het komt van buitenaf in ieder geval over alsof er over veel dingen echt te makkelijk is gedacht:

- het ongekend hoge aantal contracten dat afliep of binnen 1 jaar afliep achterin.
    - niet reageren op het vertrek van je back up rechtsback Sambo waardoor alleen Teze overbleef die ook nog maar 1 jaar had.
    - ontzettend lang ingezet op vd Berg als eerste optie die uiteindelijk 2x zo duur bleek zonder echt een concreet alternatief klaar te hebben staan.
    - Teze laten vertrekken zonder concreet alternatief en geen back up.

En ja, de markt is nog niet dicht etc. Maar het dreigt echt een trainwreck te worden nu waarbij de ene verkeerde inschatting op de andere is gevolgd.

Als ik zie welke namen er nu nog genoemd worden denk ik dat de beste optie nog is om te gaan huren en niet te investeren in spelers die lager op de lijst staan. Dan kan je beter het geld in de zak houden en het in volgende transferperiodes opnieuw proberen.
  • These users thanked the author Makaveli for the post (total 9):
    ArmadaEindhovenvoetbalBarryBanaanTomPSVPSV_HaarlemMassimoruuddevilFonzerilliJuancho
    snibbo
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Onze Joey

DeBruyne wrote: 29 Aug 2024, 22:03 Lens uitgeschakeld voor de Conference League. Toch nog een keer een alles of niets bod doen op Danso of Medina...
    Danso ging vgm naar Roma toe. Maar die Medina zou idd misschien wel een goede zijn. Wel een verschrikkelijke rotzak hier toen in die thuiswedstrijd
  • These users thanked the author snibbo for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Stefan1913
    Jeugdspeler

Nou en of we hebben gezien dat de markt laat op gang is gekomen, en hoe "vloeibaar" alles is geworden! Dit loopt uit op een deceptie, met Rick Karsdorp straks als enige aanwinst. Patrick van Aanholt zal er wel weer bijgehaald worden indien hij nog wil, en dat lijkt het te gaan worden deze transferwindow.

Er is ons geen uitleg verschuldigd, maar ben toch benieuwd hoe zo'n situatie kan ontstaan na zo'n geweldig seizoen, ook de aflopende contracten bijvoorbeeld.

Te lang gewacht op Sepp en een markt waar niets vloeibaar is geworden.
    Last edited by Stefan1913 on 29 Aug 2024, 22:07, edited 1 time in total.
    De Realist
    Internationale topspeler

Er gaat hoe dan ook een centrale verdediger komen lijkt me, anders ga je weer de helft van de tijd met Schouten achterin spelen, en dan wil die in de winter geheid weg, want die heeft daar geen zin meer in.
    Hup earnie, ticktock
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Joenepsv
    Legende

Nu Karsdorp komt betekend dat volgens mij ook dat er meer budget is voor andere posities. RCV, LB, rechtsbuiten. Ik kan me neerleggen bij Karsdorp maar als er niks gekocht wordt en wel gehuurd kom ik daar niet meer overheen zonder een alcoholverslaving.
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

Juancho wrote: 29 Aug 2024, 22:02 Stel dat de Jong nu nog TD was... Hoe erg zou het hier dan zijn... 🤔 😲
    Want? stewart is zo veel beter in deze periode?
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 22:07
    Juancho wrote: 29 Aug 2024, 22:02 Stel dat de Jong nu nog TD was... Hoe erg zou het hier dan zijn... 🤔 😲
    Stewart heeft meer krediet dan de Jong. Of dat terecht is laat ik even in het midden. Maar na die ene mislukte transferperiode hebben sommigen hier een persoonlijke haat ontwikkeld jegens Johnny. Iets zegt me dat dat nu iets minder zou zijn wanneer Earnie het verprutst.
    Ardbeg
    Mister PSV

ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 22:07
    Goed dat je een vraag stelt, want stellen dat hij het niet beter doet is alsof je weet wat hij daadwerkelijk doet. Wat natuurlijk niet zo is.
    Post Reply