Transferwindow 2024/25
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Schijnbaar zou dit Rik's drukste week uit z'n PSV-watcher carrière worden, nu komt het aan op een dag
- These users thanked the author Ontbijtkoek for the post:
- LeandroBonfim
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey Veerman
Afgelopen jaar vielen veel puzzelstukjes precies op zn plek voor Earnie, maar in de winter en zeker ook nu valt het erg vies tegen. Oordeel zullen we nog ff wachten, maar ben bang dat het ook doorwerkt op de selectie als er nog andere contracten verlengd moeten gaan worden.
- DeBruyne
- Meervoudig international
Lijkt tot nu toe meer op een nachtkaars..Ontbijtkoek wrote: ↑29 Aug 2024, 22:10 Schijnbaar zou dit Rik's drukste week uit z'n PSV-watcher carrière worden, nu komt het aan op een dag
- Joenepsv
- Legende
Nu huren betekend dat we volgend jaar weer zo'n window krijgen want het wordt er niet makkelijker en niet goedkoper op. Dit jaar had je de achterhoede toekomstbestendig moeten maken. Huurlingen vertrekken weer, Obispo. Mauro, Oppegard en Boscagli hun contracten lopen af. Zelfs die van Dams loopt af, het enige talent die ik zie aanhaken. Hou je Dest. Flamingo en half kreupele Karsdorp over.
- These users thanked the author Joenepsv for the post:
- danko-lazovic
-
- Regelmatige invaller
Dat is toch meer bepaald door de meningen van mensen dan door de TD?Grasmat wrote: ↑29 Aug 2024, 22:09Stewart heeft meer krediet dan de Jong. Of dat terecht is laat ik even in het midden. Maar na die ene mislukte transferperiode hebben sommigen hier een persoonlijke haat ontwikkeld jegens Johnny. Iets zegt me dat dat nu iets minder zou zijn wanneer Earnie het verprutst.
We halen Karsdorp als vervanging van Teze, waarvan we al bijna vier weken weten dat hij weg wilde(!).
Gegokt en verloren op CV, nu op meerdere namen.
LB een zwaar geblesseerde speler gehaald met Dest, waar ik overigens erg tevreden mee ben, maar verder geen pure LB van PSV-niveau.
Dit is echt een dramatische window.
-
- Vedette
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- BadShaker
- StratumZuid
- Vedette
We gooien m er gewoon in want ik heb toch al weekend, beste keeper sinds Gomes!
- These users thanked the author StratumZuid for the post (total 4):
- Robson de Souza • Ontbijtkoek • Joenepsv • 10. Nilis
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
De verdediging is geen obsessie, die is gewoon super belangrijk. Met een goede verdediging word je kampioen. Kijk naar vorig jaar. Er stond een redelijk sterke verdediging met Dest die top was, Boscagli als leider en opbouwer, Ramalho die zich op trok aan de rest en Teze die top rendeerde in zijn nieuwe rol. Schouten vulde het ook goed in wanneer hij er stond. Was het perfect? Nee, maar wel de beste verdediging in jaren. En toen werden we kampioen, mede omdat we nu niet zo belachelijk vaak stomme goals tegen kregen en je niet regelmatig op achterstand kwam, waardoor de tegenstander kon gaan frustreren.Garnaal wrote: ↑29 Aug 2024, 22:02 Mocht de transfer van Ko toch klappen om welke reden dan ook, liggen er mooie kansen om een 2e of zelfs 3e keus te huren bij een grootmacht. Tuurlijk was het fijner om een speler te kopen voor de lange termijn, die ambitie heeft Earnie ongetwijfeld gehad. 3 September weten we het, tot die tijd nog even wachten met oordelen. Ik heb wel het gevoel dat de verdediging bij sommige hier zo'n obsessie is geworden dat ze de rest van ons elftal even vergeten. We hebben gewoon een schitterend elftal, met op dit moment een incomplete verdediging waar ongetwijfeld nog alles aan gedaan wordt de komende dagen.
In 2022/23 koste onze verdediging ons de titel. Feyenoord had geen wonderselectie, maar wel een relatief stabiele verdediging en dat zorgde ervoor dat ze veel van hun matige wedstrijden nog steeds konden winnen.
We hebben se afgelopen jaren hier wat fantastische spelers gehad, zoals Gakpo, Xavi, Madueke, Malen, Sangare en Gotze. Die wonnen allemaal geen titel als basisspeler (Gakpo heeft er technisch gezien wel 1, maar dat was vooral als jeugdspeler op de bank), omdat hun bijdrages deels verpest werden door de lekkende verdediging.
Last edited by Buitenspelgoal on 29 Aug 2024, 22:17, edited 2 times in total.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Stefan1913
-
- Nationale topspeler
Het is sowieso een drukke week, of dingen lukken of niet.Ontbijtkoek wrote: ↑29 Aug 2024, 22:10 Schijnbaar zou dit Rik's drukste week uit z'n PSV-watcher carrière worden, nu komt het aan op een dag
-
- Ballenjongen
Even los van het feit dat Stewart hier de plank lijkt mis te slaan, ik denk dat PSV (en eigenlijk Ajax en Feyenoord ook) zich ook hebben misrekend bij het op gang komen van de transfermarkt. Zoek maar eens de grootste transfers tot nu toe op voor dit jaar, en vergelijk dat met vorig jaar. Vorig jaar 28 50MEUR+ transfers, dit jaar 14. Het lijkt er toch op dat het niet echt op gang komt dit jaar, PSV lijkt zich daar op verkeken te hebben. Maar dat geldt net zo zeer voor Ajax dat zijn spelers niet kwijtraakt en Feyenoord, hoewel die nu Geertruida nog kwijtraken
-
- Meervoudig international
Het is nu alleen geen kwestie van budget meer. Je kunt wel geld hebben maar als de goede opties niet meer beschikbaar zijn dan is het zonde om dat geld in middelmaat te steken. Want ons budget is ook weer niet zo groot dat we clubs een monsteraanbieding kunnen doen.
Ik zie dan liever een huurspeler voor een jaar en in de winter of zomer een nieuwe poging voor de beste op je lijst. Dat is pijnlijk want je erkent eigenlijk dat je transferperiode niet goed is gegaan maar veel geld steken in middelmaat is wat Ajax en Feyenoord ook vaak hebben gedaan en dat is een glijbaan naar beneden.
Last edited by Makaveli on 29 Aug 2024, 22:17, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Makaveli for the post:
- De Realist
-
- Internationale topspeler
Dus alleen Ramalho en Teze moeten vervangen worden. Voor Teze komt Karsdorp. Aanholt kan gewoon terug komen en zijn rol vervullen. 4 dagen voor een RCV.
Die gaat er komen.
Die gaat er komen.
- These users thanked the author Revolinho for the post (total 2):
- Klapstoel • Psvamsterdam1913ab
-
- Regelmatige invaller
Tuurlijk is het tot op heden uitblijven van een top RCV teleurstellend. En die echt grote stap voorwaarts is zo nog niet gemaakt.
Anders bekeken: we houden onze topselectie van vorig jaar nagenoeg intact en swipen Ramalho voor Flamingo (van wie ik ondanks zijn magere start toch grote verwachtingen heb). Lang niet gek toch? Bij Ajax en Feyenoord kijken ze met jaloezie naar ons.
Anders bekeken: we houden onze topselectie van vorig jaar nagenoeg intact en swipen Ramalho voor Flamingo (van wie ik ondanks zijn magere start toch grote verwachtingen heb). Lang niet gek toch? Bij Ajax en Feyenoord kijken ze met jaloezie naar ons.
- These users thanked the author LucNilis87 for the post:
- DeefPeef
-
- Regelmatige invaller
Jouw conclusie: je mag alleen positief oordelen, niet negatief?
- These users thanked the author ArdaMattaveld for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • Søren
- Ardbeg
- Mister PSV
Iemand zin om te tellen hoe vaak "gegokt en verloren" is gezegd?
-
- Nationale topspeler
Doe jij dan ook mee?Hatseflats wrote: ↑29 Aug 2024, 22:00 Als jullie nou deze wijze woorden van een respectabele man ook eens volgen, dan kunnen we maandag helemaal los gaan.
-
- Jeugdspeler
En Karsdorp voor Teze, dat is toch een enorme aderlating? Plus dat PvA weg is, en als je die weer terughaalt hij ook weer een jaar ouder is. Bovendien is Flamingo gewoon nog niet klaar voor de CL, dan krijg je Schouten weer als CV. We MOETEN een kanon halen centraal achterin, anders wordt het echt moeilijk,LucNilis87 wrote: ↑29 Aug 2024, 22:16 Tuurlijk is het tot op heden uitblijven van een top RCV teleurstellend. En die echt grote stap voorwaarts is zo nog niet gemaakt.
- These users thanked the author CDune for the post:
- Eindhovenvoetbal
- trouwepsvfan
- Vedette
Je vergeet even dat Dest vorig seizoen speelde ipv PvA.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
- Armada • Zuc0 • LucieNilis
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- DonyellMalen
- Legende
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey
- ParkJiSung
- Basisspeler
Blijft mooi dat we al honderden pagina's stelligheden lezen als 'Die gaat er komen'. Elke week wordt er weer in een nieuw narratief geloofd . Jammer dat er tot nog toe verdedigend gezien weinig gelukt is op de transfermarkt, Dest telt imo pas in de volgende transferwindow.
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, al snap ik wel dat je dit zegt, want schijnbaar is het de laatste dagen de trend om woorden totaal anders te interpreteren. Da's het ding he. Reactie op een weerwoord: Je mag niet negatief zijn. Bizar.ArdaMattaveld wrote: ↑29 Aug 2024, 22:16Jouw conclusie: je mag alleen positief oordelen, niet negatief?
Je weet gewoon niet wat hij wel of niet doet en wat de redenen zijn. That's it.
Last edited by Ardbeg on 29 Aug 2024, 22:20, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Als je aan het begin van deze window had gezegd dat Boscagli (hopelijk), Schouten, Veerman, Benitez en Bakayoko zouden blijven en Tillman en Dest zouden worden gehaald, had iedereen getekend voor deze window. Heb verder alle vertrouwen in Flamingo en Driouech en Karsdorp nu al afserveren lijkt me ook onzin. Saibari en Land verlengd is ook prima en Teze is in principe voor een mooi bedrag verkocht. Ja, er moet nog steeds wat bij in de verdediging, maar dit is nu ook de beste selectie van Nederland. Wat mij betreft vooralsnog zeker geen dramatische window en het definitieve oordeel vel ik pas als de markt op slot is.ArdaMattaveld wrote: ↑29 Aug 2024, 22:12Dat is toch meer bepaald door de meningen van mensen dan door de TD?Grasmat wrote: ↑29 Aug 2024, 22:09
Stewart heeft meer krediet dan de Jong. Of dat terecht is laat ik even in het midden. Maar na die ene mislukte transferperiode hebben sommigen hier een persoonlijke haat ontwikkeld jegens Johnny. Iets zegt me dat dat nu iets minder zou zijn wanneer Earnie het verprutst.
We halen Karsdorp als vervanging van Teze, waarvan we al bijna vier weken weten dat hij weg wilde(!).
Gegokt en verloren op CV, nu op meerdere namen.
LB een zwaar geblesseerde speler gehaald met Dest, waar ik overigens erg tevreden mee ben, maar verder geen pure LB van PSV-niveau.
Dit is echt een dramatische window.
- These users thanked the author René1978 for the post (total 3):
- Grasmat • 29.04.2007 • Nummer 6
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik weet dat ik verrekes optimistisch ben, maar zo positief zie ik het niet eens.
Ik vind dat er wel meer versterking moet komen dan alleen dat.