Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Hatseflats
Vedette

Zuc0 wrote: 29 Aug 2024, 22:17
Hatseflats wrote: 29 Aug 2024, 22:00 Als jullie nou deze wijze woorden van een respectabele man ook eens volgen, dan kunnen we maandag helemaal los gaan.
Doe jij dan ook mee?
Zie je mij ergens oordelen over het functioneren van Stewart dan?
ArdaMattaveld
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

LucNilis87 wrote: 29 Aug 2024, 22:16 Tuurlijk is het tot op heden uitblijven van een top RCV teleurstellend. En die echt grote stap voorwaarts is zo nog niet gemaakt.
Anders bekeken: we houden onze topselectie van vorig jaar nagenoeg intact en swipen Ramalho voor Flamingo (van wie ik ondanks zijn magere start toch grote verwachtingen heb). Lang niet gek toch? Bij Ajax en Feyenoord kijken ze met jaloezie naar ons.
Enigszins snap ik wat je zegt, maar Teze is vorig jaar gewoon een belangrijke kracht gebleken; die hebben we niet vervangen. Ramalho en BK hebben we een speler voor terug gekregen die echt nog in de rol moet groeien. We hebben een selectie waarvan onze backs Oppegard en Mauro (een van nature CAM) zijn.

Al met al: je verliest je RB, je RCV is niet verbeterd. Op twee vrij belangrijke posities ga je er op achteruit.

Dan heb je ook nog Boscgali en Benitez die niet heel blij zullen zijn met de huidige situatie.
JanvanBeveren
Ballenjongen
Favoriete speler: Sangaré

Diks speelde vanavond nog voor Kopenhagen, kan dus morgen pas naar Mönchengladbach. Wordt vervolgd…
DonyellMalen
Legende

JanvanBeveren wrote: 29 Aug 2024, 22:21 Diks speelde vanavond nog voor Kopenhagen, kan dus morgen pas naar Mönchengladbach. Wordt vervolgd…
Dat lijkt niet eens meer relevant te zijn. 20 miljoen gaat PSV niet betalen voor Itakura.
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Ontbijtkoek wrote: 29 Aug 2024, 22:10 Schijnbaar zou dit Rik's drukste week uit z'n PSV-watcher carrière worden, nu komt het aan op een dag
Ik snap de grap, en vind 'm zelfs best grappig. Maar toch komt 't ook een beetje dom over.

Alsof Rik alleen twee artikeltjes meer typt en hij verder niet overal aan 't vissen is, contacten aan 't onderhouden is etc.
  • These users thanked the author Hannamontana for the post (total 2):
    ArdbegYoghurt
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 22:19
    ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 22:16

Jouw conclusie: je mag alleen positief oordelen, niet negatief?
    Nee, al snap ik wel dat je dit zegt, want schijnbaar is het de laatste dagen de trend om woorden totaal anders te interpreteren. Da's het ding he. Reactie op een weerwoord: Je mag niet negatief zijn. Bizar.

Je weet gewoon niet wat hij wel of niet doet en wat de redenen zijn. That's it.
    Absoluut eens, maar ben jij dan niet van mening dat Stewart al veel had moeten handelen?

We staan nu met de rug tegen onze muur en komen uit bij types als Karsdorp?
    Sheepies
    Bankzitter

Drie uurtjes voor het einde transferwindow staat een dure auto met Duits kenteken voor het stadion, geruchten ten overvloede bevestigd Rik enkele uren later het nieuws:

Ja, Mario Götze is de nieuwe centrale verdediger.
    Haha
    DC_PSV
    Vedette

Announce Hilgers!
    #simplythebest
    JakeWest
    Ballenjongen

In EARNIE we trust, maar hij maakt het wel spannend. Ik hoop zo dat Hummels komt en dan nog een goede linksback (Oosterwolde?). Dan kan je i.p.v. de linksback (Dest) doorschuiven zoals vorig jaar en het nu precies andersom doen en dan Karsdorp doorschuiven als rechtsback.
    Karsdorp - Hummels - Boscagli - Oosterwolde --> Is het nog realistisch? Nee misschien niet. --> Is het nog haalbaar? In theorie wel, maar laat Earnie hier alsjeblieft de praktijk van maken. Als je CL wilt stunten moet je echt een keer gaan investeren in je verdediging.
    Zeg nu eerlijk wie wilt onderstaande team nu niet zien volgend jaar:

Benitez
    Karsdorp - Hummels - Boscagli - Oosterwolde
    Schouten
    Tillman Veerman
    Bakayoko De Jong Lang
  • These users thanked the author JakeWest for the post (total 2):
    SørenDoubleUCoolman
    CDune
    Jeugdspeler

Sheepies wrote: 29 Aug 2024, 22:24 Drie uurtjes voor het einde transferwindow staat een dure auto met Duits kenteken voor het stadion, geruchten ten overvloede bevestigd Rik enkele uren later het nieuws:

Ja, Mario Götze is de nieuwe centrale verdediger.
    Helaas, het bleek om Timo te gaan. Timo ist wieder da!
    Joenepsv
    Legende

Makaveli wrote: 29 Aug 2024, 22:15
    Joenepsv wrote: 29 Aug 2024, 22:07 Nu Karsdorp komt betekend dat volgens mij ook dat er meer budget is voor andere posities. RCV, LB, rechtsbuiten. Ik kan me neerleggen bij Karsdorp maar als er niks gekocht wordt en wel gehuurd kom ik daar niet meer overheen zonder een alcoholverslaving.
    Het is nu alleen geen kwestie van budget meer. Je kunt wel geld hebben maar als de goede opties niet meer beschikbaar zijn dan is het zonde om dat geld in middelmaat te steken. Want ons budget is ook weer niet zo groot dat we clubs een monsteraanbieding kunnen doen.

Ik zie dan liever een huurspeler voor een jaar en in de winter of zomer een nieuwe poging voor de beste op je lijst. Dat is pijnlijk want je erkent eigenlijk dat je transferperiode niet goed is gegaan maar veel geld steken in middelmaat is wat Ajax en Feyenoord ook vaak hebben gedaan en dat is een glijbaan naar beneden.
    Het is ook deels niet goed gegaan. Als je Earnie dat op de man af vraagt weet ik zeker dat hij dat zelf ook toegeeft want hoe het loopt tot nu toe is niemand blij mee. En toch moet je proberen om nog één of twee spelers voor de lange termijn te halen anders heb je volgend jaar hetzelfde of een nog groter probleem. Regeren is vooruit zien en daar mogen ze wel mee beginnen. Ik denk nog steeds dat een Nagalo een prima speler is voor ons en van die categorie lopen er wel meer. Komend seizoen gaan we minimaal 8 CL wedstrijden spelen en die ervaring kun je beter in een eigen speler steken dan in een huurling.
  • These users thanked the author Joenepsv for the post:
    11 Tinus
    Ardbeg
    Mister PSV

ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 22:24
    Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 22:19

Nee, al snap ik wel dat je dit zegt, want schijnbaar is het de laatste dagen de trend om woorden totaal anders te interpreteren. Da's het ding he. Reactie op een weerwoord: Je mag niet negatief zijn. Bizar.

Je weet gewoon niet wat hij wel of niet doet en wat de redenen zijn. That's it.
    Absoluut eens, maar ben jij dan niet van mening dat Stewart al veel had moeten handelen?

Ik ben van mening dat ik spelers had willen zien. Ik ga niet inhoudelijk oordelen op Stewart als ik niet weet waarom dingen zijn zoals ze zijn. Er mag goed geëvalueerd worden als dit mis gaat maar wat er mis gaat ligt nog niet bloot. Ook niet omdat er hier wat geroepen wordt.
    Last edited by Ardbeg on 29 Aug 2024, 22:28, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 6):
    JandeVakantiemanGrasmat10. NilisSensationSKERLAD.Millpants
    PeterPSV
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Schouten

DonyellMalen wrote: 29 Aug 2024, 22:22
    JanvanBeveren wrote: 29 Aug 2024, 22:21 Diks speelde vanavond nog voor Kopenhagen, kan dus morgen pas naar Mönchengladbach. Wordt vervolgd…
    Dat lijkt niet eens meer relevant te zijn. 20 miljoen gaat PSV niet betalen voor Itakura.
    En dat lijkt mij volledig terecht. Maar wat dan wel? :think:
    StratumZuid
    Vedette

PeterPSV wrote: 29 Aug 2024, 22:28
    DonyellMalen wrote: 29 Aug 2024, 22:22

Götze.
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    NilisInOranje
    Regelmatige invaller

Lang geleden was er hier zoveel eensgezindheid, toen Joppie op Schiphol stond. En nu?
    Ik snap de frustratie, maar laten we even afwachten:

Eendracht maakt macht; komen er tijden van veel tegenslag, dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag; eenieder vecht mee.

Laten we het onderling oké houden!
  • These users thanked the author NilisInOranje for the post:
    Hipster4Life
    DeBruyne
    Meervoudig international

Flamingo/Nagalo Boscagli/Valentin Gomez

Kom op Earnest, het kan nog!
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 22:27

Ik ben van mening dat ik spelers had willen zien. Ik ga niet inhoudelijk oordelen op Stewart als ik niet weet waarom dingen zijn zoals ze zijn. Er mag goed geëvalueerd worden als dit mis gaat maar wat er mis gaat ligt nog niet bloot. Ook niet omdat er hier wat geroepen wordt.
    Akkoord, maar feit blijft toch dat Stewart dat de clausule van Itakura totaal verkeerd heeft ingeschat door te wachten op Sepp. We kunnen blijven roepen dat Liverpool maf deed omtrent hem (wat ook zo is), maar we hebben weken gewacht om ruim 10 miljoen achter het net te vissen.

RB zeiden we allemaal dat we hadden verwacht/gehoopt dat stewart een vervanger had klaar, al dan niet zo goed als. Enkele dagen voor de deadline komt ie met Karsdorp op de proppen omdat de deadline voor inschrijving CL/tranfermarkt nadert.
  • These users thanked the author ArdaMattaveld for the post:
    Hipster4Life
    CDune
    Jeugdspeler

NilisInOranje wrote: 29 Aug 2024, 22:31 Lang geleden was er hier zoveel eensgezindheid, toen Joppie op Schiphol stond. En nu?
    Ik snap de frustratie, maar laten we even afwachten:

Eendracht maakt macht; komen er tijden van veel tegenslag, dan zullen wij tonen wat vriendschap vermag; eenieder vecht mee.

Laten we het onderling oké houden!
    Ik denk dat iedereen gewoon teleurgesteld is omdat we een sterk PSV willen zien en we dachten dat Stewart een meesterplan in petto had. Die droom valt wel een beetje in duigen. Tuurlijk, alles kan nog goedkomen. Maar Karsdorp en zoveel mislukte transfers is hoe dan ook geen droomtransferperiode.
  • These users thanked the author CDune for the post (total 2):
    EindhovenvoetbalHipster4Life
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 22:33 Akkoord, maar feit blijft toch dat Stewart dat de clausule van Itakura totaal verkeerd heeft ingeschat door te wachten op Sepp. We kunnen blijven roepen dat Liverpool maf deed omtrent hem (wat ook zo is), maar we hebben weken gewacht om ruim 10 miljoen achter het net te vissen.
    Achteraf is het heel makkelijk praten. En hierrin zal Stewart je zelfs misschien wel gelijk gevenook. Maar de voetbalwereld is zo onvoorspelbaar en hangt van factoren aan elkaar waar je niet altijd invloed op hebt, waardoor het op het moment zelf niet altijd zo helder en inzichtelijk is als een paar weken of zelfs dagen later.
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Je zou ook simpelweg kunnen zeggen dat de transferperiode, tot nu toe, niet brengt wat je ervan had gehoopt. En dat dus Stewart, tot nu toe, gefaald heeft. Los van de reden, los van de bedoelingen of de inzet. Dat is niet zo moeilijk. En dat is ook alles wat de mensen met kritische geluiden zeggen. En daarin hebben ze gewoon gelijk. Hoe de vlag er over 4 dagen bijhangt is niet relevant. We spelen een dramatische pot over 90 minuten. Ook al schiet je er straks in de 96e minuut een onterechte pingel in.
  • These users thanked the author BadShaker for the post (total 3):
    ArdaMattaveldHipster4LifeFonzerilli
    Ardbeg
    Mister PSV

ArdaMattaveld wrote: 29 Aug 2024, 22:33

Akkoord, maar feit blijft toch dat Stewart dat de clausule van Itakura totaal verkeerd heeft ingeschat door te wachten op Sepp. We kunnen blijven roepen dat Liverpool maf deed omtrent hem (wat ook zo is), maar we hebben weken gewacht om ruim 10 miljoen achter het net te vissen.

RB zeiden we allemaal dat we hadden verwacht/gehoopt dat stewart een vervanger had klaar, al dan niet zo goed als. Enkele dagen voor de deadline komt ie met Karsdorp op de proppen omdat de deadline voor inschrijving CL/tranfermarkt nadert.
    Niks feit, want dat weet je niet. Je weet niet wat hij heeft ingeschat. Je weet heel het scenario niet. Heel je betoog is op basis van je aannamens. Tenzij je me exact gaat vertellen wat en hoe en wanneer hij wat gedaan heeft. Wat natuurlijk niet gebeurt.
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    Den BondskootsSensation
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ontbijtkoek wrote: 29 Aug 2024, 22:10 Schijnbaar zou dit Rik's drukste week uit z'n PSV-watcher carrière worden, nu komt het aan op een dag
    4 dagen.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

BadShaker wrote: 29 Aug 2024, 22:35 Je zou ook simpelweg kunnen zeggen dat de transferperiode, tot nu toe, niet brengt wat je ervan had gehoopt. En dat dus Stewart, tot nu toe, gefaald heeft. Los van de reden, los van de bedoelingen of de inzet. Dat is niet zo moeilijk.
    Waarom wil je dat zo graag horen dan? Geeft je dat een fijner gevoel?

BadShaker wrote: 29 Aug 2024, 22:35 En daarin hebben ze gewoon gelijk. Hoe de vlag er over 4 dagen bijhangt is niet relevant. We spelen een dramatische pot over 90 minuten. Ook al schiet je er straks in de 96e minuut een onterechte pingel in.
    Dat je iets heel stellig neertypt wil niet zeggen dat het ook klopt hè.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 3):
    SensationArdbegD.Millpants
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ardbeg wrote: 29 Aug 2024, 22:17 Iemand zin om te tellen hoe vaak "gegokt en verloren" is gezegd?
    Ik wil wel gokken.
    PeterPSV
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Schouten

StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 22:29
    PeterPSV wrote: 29 Aug 2024, 22:28

Götze.
    Goed idee. Kunnen we van achteruit goed opbouwen. Zit ook aan Ivan Nielsen te denken. Is clubloos momenteel en actief als loodgieter :wonder:
    Post Reply