Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Het Kanon
Internationale topspeler
Posts: 3,077
Joined: 22 Apr 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Drommel en Ramalho hebben toevallig beiden een contract voor één jaar. Is dit nieuw beleid?
Last edited by Het Kanon on 17 May 2021, 23:25, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het Kanon wrote: 17 May 2021, 23:20 Drommel en Ramalho hebben toevallig beiden één contract voor een jaar. Is dit nieuw beleid?
En Gigot ook 😅😅
User avatar
mateja
Internationale topspeler
Posts: 3,390
Joined: 01 Mar 2021, 09:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik wil niet vervelend doen, maar Bazoer is in Eindhoven...
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
FOOTB_REM_S: No

Ik zou Bazoer een prima aankoop vinden. Zet er een psycholoog op om zijn fratsen te beheersen en je hebt een potentiële topper in huis.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hij schijnt (nog) in Eindhoven te wonen
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Realistisch gezien is Bazoer ook gewoon een goede optie. De vraag is of supporters de actie van een destijds 17-jarige Bazoer kunnen vergeven. Persoonlijk kan ik dat wel, en hij zal inmiddels ook een stuk volwassener zijn.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 18 May 2021, 12:33 Realistisch gezien is Bazoer ook gewoon een goede optie. De vraag is of supporters de actie van een destijds 17-jarige Bazoer kunnen vergeven. Persoonlijk kan ik dat wel, en hij zal inmiddels ook een stuk volwassener zijn.
Dat is hij helaas niet.

https://www.ad.nl/dossier-eredivisie/re ... ~a46985d7/

Ik hoef die mafklapper nooit meer bij PSV te zien. Dat gaat NOOIT goed met Schmidt. Hij staat haaks op wat PSV nu mentaal kan gebruiken.


Anyway, nu in het juiste topic, ik begon dus over Delaney. Dat zou een geweldige aanwinst zijn.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Maar… heeft meneer zich definitief geschikt in zijn positie in de verdediging? Dat was toch wel een dingetje als ik mij goed herinner… Weet niet of eenpsycholoog hier nog zin heeft, hoop voor hem van wel. Voetballend: graag! De gedragscomponent: la maar
User avatar
VeresRivne
Vedette
Posts: 5,962
Joined: 07 Feb 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Galactico wrote: 18 May 2021, 12:28 Ik zou Bazoer een prima aankoop vinden. Zet er een psycholoog op om zijn fratsen te beheersen en je hebt een potentiële topper in huis.
Ik denk niet dat het zo makkelijk is bij hem.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
guus
Internationale topspeler
Posts: 4,669
Joined: 02 Nov 2019, 18:00
FOOTB_REM_S: No

VeresRivne wrote: 18 May 2021, 12:40
Galactico wrote: 18 May 2021, 12:28 Ik zou Bazoer een prima aankoop vinden. Zet er een psycholoog op om zijn fratsen te beheersen en je hebt een potentiële topper in huis.
Ik denk niet dat het zo makkelijk is bij hem.
Haha, ja alsof een psycholoog even dat psychopathische gedrag van Bazoer kan veranderen.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
FOOTB_REM_S: No

Ik gooi er zomaar eentje in.




Edit: jullie wisten het al blijkbaar
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Woont tegenover de snackbar waar Götze werd ontdekt.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dan zal hij regelmatig zicht op Mo hebben als die weer een kipcorn wegwerkt.
Galactico
Meervoudig international
Posts: 1,158
Joined: 30 Aug 2018, 13:26
FOOTB_REM_S: No

guus wrote: 18 May 2021, 12:46
VeresRivne wrote: 18 May 2021, 12:40

Ik denk niet dat het zo makkelijk is bij hem.
Haha, ja alsof een psycholoog even dat psychopathische gedrag van Bazoer kan veranderen.
Toe maar psychopaat zelfs .... Met goede begeleiding is een hoop mogelijk. Mits hij daar voor openstaat natuurlijk.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
FOOTB_REM_S: No

Galactico wrote: 18 May 2021, 17:24
guus wrote: 18 May 2021, 12:46

Haha, ja alsof een psycholoog even dat psychopathische gedrag van Bazoer kan veranderen.
Toe maar psychopaat zelfs .... Met goede begeleiding is een hoop mogelijk. Mits hij daar voor openstaat natuurlijk.
In de jeugd van PSV was al heel duidelijk dat Bazoer niet gezegend is met alle 5 op een rijtje.
Bovendien loopt hij compleet aan de leiband van zijn oudere broer die alle beslissingen voor hem neemt.

Naar mijn idee is Bazoer in het gareel krijgen een "mission impossible".
Moet je als PSV ook niet meer willen. Die gast gaat onevenredig veel tijd kosten in vergelijk met anderen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Helemaal mee eens. Bazoer in het gareel krijgen is trekken aan een dood paard. Je schiet er niks mee op. Hij zal het best een leuke serie wedstrijden volhouden maar uiteindelijk valt hij altijd weer terug in zijn irritante nare gedrag. Een eersteklas recalcitrant. Best bijzonder overigens dat hij speler van het jaar is geworden bij VI. Zo goed vond ik hem ook alweer niet.
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

De sentimenten van het vertrek destijds leeft enkel nog bij de supporters. De technische leiding zal het bout zijn. Maar stoorzender Mo weg en stoorzender Bazoer terug lijkt me niet het plaatje wat Schmidt voor ogen heeft voor de groepsdynamiek.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Bazoer een uitstekende speler, maar ben wel even klaar met Mo-achtige drama's. Mag lekker weg blijven dus.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Schmidt heeft aangegeven dat de teamcultuur beter kan bij PSV en aangezien Roger een groot aandeel heeft in het transferbeleid acht ik de kans vrijwel 0 dat hij komt. Gaat me geeneens om het sentiment maar deze man is ook al vaak genoeg doorgeslagen bij Vitesse dit seizoen.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

PSV zou zich hebben gemeld bij Aston Villa voor Wesley, ex-spits van club Brugge met een blessure probleem waardoor hij niet meer in de plannen voor komt. Zou gaan om huur. Bron is een beetje de Engelse variant van “Feyenoord Transfermarkt” Football insider heet het
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Revolinho wrote: 18 May 2021, 16:38 Ik gooi er zomaar eentje in.




Edit: jullie wisten het al blijkbaar
Is dit de echte Brenet? En de hashtag FreeNoni gezien?
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Bazoer heeft een verstandelijke beperking, nooit aan beginnen
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Bazoer, Tannane. Prachtige producten uit de jeugdopleiding.

Maken alleen een keer of 3 per jaar totale kortsluiting in hun bovenkamer. En dat is in een geweldig jaar waarin alles meezit. Als de heren geen basisspeler zijn en links en rechts kritiek krijgen dan gaat het in de bovenkamer helemaal mis. Bazoer die een keertje bij Jong Ajax moest spelen en vervolgens direct rood pakt en totaal los gaat op de trainers. Gast is nog geen steek veranderd.

Typische Feyenoord aankoop: weten ze wel raad met spelers die kortsluiting maken zo nu en dan.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

OnsPSV wrote: 18 May 2021, 18:12 PSV zou zich hebben gemeld bij Aston Villa voor Wesley, ex-spits van club Brugge met een blessure probleem waardoor hij niet meer in de plannen voor komt. Zou gaan om huur. Bron is een beetje de Engelse variant van “Feyenoord Transfermarkt” Football insider heet het


16 (!) maanden geen wedstrijd gespeeld. Wel een imposante verschijning.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Wij worden toch geen opvangtehuis voor langdurig geblesseerden/ niet spelenden of wat?
Locked