Inderdaad kumbaya allemaal lief zijn. Je kan ook net zoals ik de afgelopen 3 uur bij de Arena zijn geweest met je schoonfamilie om het tranentrekkende Farioli bal live te aanschouwen. Dan had je pas een kut avond.
De woede graag niet naar elkaar maar naar de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze shitshow. Earnie en de gang, zij hebben de markt totaal verkeerd ingeschat.
Transferwindow 2024/25
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
YoutubePeterPSV wrote: ↑29 Aug 2024, 23:11Het is wat de gek er voor vraagt, net als BMG voor onze Japanse vriend. Niet betalen = blijvende lekkageJosef Dettelbacher wrote: ↑29 Aug 2024, 23:09
Ja da's allemaal mooi dat respect en waardering, maar dat hoeft geen 80 euro per uur te kosten.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- ParkJiSung
- Basisspeler
Update plsStandbeeld wrote: ↑29 Aug 2024, 20:33Hoe staat het hiermee Paulus?Paulus1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 16:39 Hummels naar PSV krijg ik door. Bron gaat niet genoemd worden, wel betrouwbaar.
- Juancho
- Mister PSV
Je vergeet ffkes wat belangrijke puntjes. Op de zak geld zitten en volgende zomer weer proberen gaat niet lukken. Behalve het achterstallig onderhoud van nu zit je komende zomer met nieuwe probleemgevallen, aflopende contracten en topspelers die gaan.FritskePhilips wrote: ↑29 Aug 2024, 22:45
Is in principe nog altijd niet verkeerd, ongeacht wat er nog als RCV zal gaan komen.
Met Karsdorp en van Aanholt zou je de NL'se kern behouden in een leeftijds-/ervaringscategorie die dun is in de selectie.
Je houdt geld op zak, terwijl je selectie breed genoeg is om hoge ogen te gooien in de Eredivisie en daarnaast punten te sprokkelen in de CL.
Als je de topprioriteiten deze periode niet binnen weet te hengelen, dan op de centen gaan zitten en opnieuw oriënteren zodat je volgend seizoen alsnog de stap kunt naken die je nu graag had gezet.
Kan je nu al meegeven, dat is to much voor 1 zomer window.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Jij moet toch heel veel van je vrouw houden om dat te doen. Hulde! Al zou je me betalen ging ik niet naar die grafbak.Teletubby wrote: ↑29 Aug 2024, 23:11 Inderdaad kumbaya allemaal lief zijn. Je kan ook net zoals ik de afgelopen 3 uur bij de Arena zijn geweest met je schoonfamilie om het tranentrekkende Farioli bal live te aanschouwen. Dan had je pas een kut avond.
De woede graag niet naar elkaar maar naar de mensen die verantwoordelijk zijn voor deze shitshow. Earnie en de gang, zij hebben de markt totaal verkeerd ingeschat.
- Juancho
- Mister PSV
Rik moet echt kappen met tijd te verspillen aan Twitter tokkies en denken dat hij overal op in moet gaan. Een lieve gedachte hoor en dat typeert hem, maar hij maakt het er zelf ondertussen ook aardig na. Ken je publiek Rik. Twitter = afvoerputje. Zet lekker die reacties uit en je hebt meer tijd en energie voor goede stukken.
-
- Vedette
Op weg naar nr 26 wrote: ↑07 Aug 2024, 22:10 We gaan het doen met deze selectie, buitenkansjes niet uitgesloten. Bosz heeft vertrouwen dat deze jongens het gaan doen.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Rik is oud en wijs genoeg om zelf goed te weten wat hij wel of niet doet.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 5):
- mateja • TylerDurdn • Standbeeld • Dai Ragazzi • 29.04.2007
-
- Regelmatige invaller
Kunnen er wel vanuit gaan dat er in ieder geval één PSV supporter deze dag afsluit met een happy ending.Kingfisher wrote: ↑29 Aug 2024, 23:15Jij moet toch heel veel van je vrouw houden om dat te doen. Hulde! Al zou je me betalen ging ik niet naar die grafbak.Teletubby wrote: ↑29 Aug 2024, 23:11 Inderdaad kumbaya allemaal lief zijn. Je kan ook net zoals ik de afgelopen 3 uur bij de Arena zijn geweest met je schoonfamilie om het tranentrekkende Farioli bal live te aanschouwen. Dan had je pas een kut avond.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Rik mag zelf weten wat hij doet met zijn account, gaat bij lange na niet overal op in, zelfs nog niet eens op 5% van de reacties die hij krijgt en hij heeft vandaag (en mss ook al wel eerder) meermaals bij bepaalde berichten bewust gekozen om reacties uit te zetten. Daarnaast denk ik dat hij uitstekend kan filteren welke reacties wel normaal zijn en dat voor hem een prima middel is om ‘de temperatuur te meten’, te kijken wat de mening van de supporters is, zonder met een notitieblokje langs het trainingsveld bij 5 oude sigarenboeren te moeten vragen wat zij vinden en daarmee reacties krijgt in de categorie ‘Willy en René van de Kerkhof’Juancho wrote: ↑29 Aug 2024, 23:15Rik moet echt kappen met tijd te verspillen aan Twitter tokkies en denken dat hij overal op in moet gaan. Een lieve gedachte hoor en dat typeert hem, maar hij maakt het er zelf ondertussen ook aardig na. Ken je publiek Rik. Twitter = afvoerputje. Zet lekker die reacties uit en je hebt meer tijd en energie voor goede stukken.
Last edited by Sensation on 29 Aug 2024, 23:20, edited 2 times in total.
- Tomm
- Vedette
Rik had zijn drukste week ooit verwacht met de ene na de andere transfer. Aangezien er niets gebeurd begint hij zich natuurlijk ook te vervelen dus dan ga je maar lekker converseren met je volgers.Juancho wrote: ↑29 Aug 2024, 23:15Rik moet echt kappen met tijd te verspillen aan Twitter tokkies en denken dat hij overal op in moet gaan. Een lieve gedachte hoor en dat typeert hem, maar hij maakt het er zelf ondertussen ook aardig na. Ken je publiek Rik. Twitter = afvoerputje. Zet lekker die reacties uit en je hebt meer tijd en energie voor goede stukken.
-
- Vedette
Vrij reëel dat dit het lijstje is voor volgende zomer:Juancho wrote: ↑29 Aug 2024, 23:14Je vergeet ffkes wat belangrijke puntjes. Op de zak geld zitten en volgende zomer weer proberen gaat niet lukken. Behalve het achterstallig onderhoud van nu zit je komende zomer met nieuwe probleemgevallen, aflopende contracten en topspelers die gaan.FritskePhilips wrote: ↑29 Aug 2024, 22:45
Is in principe nog altijd niet verkeerd, ongeacht wat er nog als RCV zal gaan komen.
Met Karsdorp en van Aanholt zou je de NL'se kern behouden in een leeftijds-/ervaringscategorie die dun is in de selectie.
Je houdt geld op zak, terwijl je selectie breed genoeg is om hoge ogen te gooien in de Eredivisie en daarnaast punten te sprokkelen in de CL.
Als je de topprioriteiten deze periode niet binnen weet te hengelen, dan op de centen gaan zitten en opnieuw oriënteren zodat je volgend seizoen alsnog de stap kunt naken die je nu graag had gezet.
Kan je nu al meegeven, dat is to much voor 1 zomer window.
- Opvolger Benitez
- Nieuwe rechtsback
- Nieuwe RCV?
- Opvolger Boscagli
- Opvolger Schouten
- Opvolger Veerman
- Opvolger Bakayoko
- Opvolger Lang
Groot risico om degene die verantwoordelijk is voor deze zomer daarmee op pad te sturen..
- DC_PSV
- Vedette
Al met al blijkt maar weer dat we een kleine speler zijn op het niveau waarop wij willen acteren. We willen de beste spelers en vissen daarom in een vijver van het hogere segment. Alleen blijkt dat clubs hoge prijzen vragen of dat spelers geen interesse hebben in de Eredivisie.
Waar ik me vooral zorgen over maak is de scouting. Op Tillman en Pepi na zijn er geen spelers bijgekomen de afgelopen jaren die voortkomen uit de scouting. Het zijn of gearriveerde en bekende namen, of spelers die hier al een tijd spelen. Een best zorgelijke ontwikkeling.
Waar ik me vooral zorgen over maak is de scouting. Op Tillman en Pepi na zijn er geen spelers bijgekomen de afgelopen jaren die voortkomen uit de scouting. Het zijn of gearriveerde en bekende namen, of spelers die hier al een tijd spelen. Een best zorgelijke ontwikkeling.
#simplythebest
-
- Jeugdspeler
- TylerDurdn
- Internationale topspeler
Wanneer is de laatste keer dat we een CL waardige verdediging hadden? Sinds het vertrek van Moreno is het toch altijd maar een beetje pappen en nathouden geweest (al waren Maikel & ik de enige die fan van Oli waren vanaf het 1e uur).
Ben wel benieuwd naar de reden, dat sinds het vertrek van Hiddink?!, wij/PSV beginnen met het bouwen van een prachtig dak, ipv een solide fundering.
Ben wel benieuwd naar de reden, dat sinds het vertrek van Hiddink?!, wij/PSV beginnen met het bouwen van een prachtig dak, ipv een solide fundering.
Last edited by TylerDurdn on 29 Aug 2024, 23:23, edited 1 time in total.
- These users thanked the author TylerDurdn for the post:
- Maikel
- StratumZuid
- Vedette
Onze maatschappij is wel echt naar de kut man ziege maar ook zagge, ow shit politiek....
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Niet helemaal juist. Ik was óók een early adopter.TylerDurdn wrote: ↑29 Aug 2024, 23:21 (al waren @Maikel & ik de enige die fan van Oli waren vanaf het 1e uur).
- De Realist
-
- Regelmatige invaller
Heb het gecheckt bij Rik, die zal vast nog reageren. Mijn bron was nogal stellig in dat het rond zou komen. Dus we gaan zien of die bron op 3 september nog normaal met mes en vork kan eten of met een rietje
- StratumZuid
- Vedette
Grasmat wrote: ↑29 Aug 2024, 23:22Niet helemaal juist. Ik was óók een early adopter.TylerDurdn wrote: ↑29 Aug 2024, 23:21 (al waren @Maikel & ik de enige die fan van Oli waren vanaf het 1e uur).
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- Juancho
- Mister PSV
Zeker, als hij elke dag achter Twitter tokkies aan wil gaan lekker doen. Vind het alleen zonde van zijn tijd en moeite.
- De Realist
We hebben nog gewacht op buitenkansjes maar die zijn niet meer voorbij gekomen. Dit is de groep waar we vertrouwen in hebben, en hier gaan we het mee doen.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt