Ik heb in een transferwindow nog nooit zoveel het woordje ‘lijkt’ gelezen overal. Alles is dus nog mogelijk vandaag… zo lijkt het.
Transferwindow 2024/25
- DezoonvanAad
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
Minder plug&play, minder ervaren en veel spannender! Ik vind de filmpjes van Nagalo veelbelovend en het is mooi dat er veel aandacht is voor zijn passes - dat zegt dat in elk geval dat het in zijn spel zit. Er zullen vast hachelijke momenten volgen komend jaar, maar ik heb er wel vertrouwen in!
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
- DadOfFour
Levenslessen samenvatten, zodat ik meer tijd overhoud om onzin te spuien op dit forum.
(en het vertaald de menukaart van Pendejo voor me)
La vida és massa curta per no fer broma
-
- Vaste waarde in elftal
Volgens mij komt er überhaupt geen linksback meer
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
DoelbewustProvoceren wrote: ↑30 Aug 2024, 08:09Er gaan vast nog wel wat beelden rond van deze “21 jarige” gozer, gemaakt in periode 2000 waar hij als 16 jarige speler uitblinkt.Fanatic-U-s wrote: ↑30 Aug 2024, 07:56 Jongens. Adamo Nagalo. Wie haalt de oude filmpjes van hem van stal? Ik wil beelden!
Ex unitate vires
- Fanatic-U-s
Ik denk niet dat die gaat komen. Past ook niet echt in het straatje. Wat hebben wij nou met Brazilianen?
Ex unitate vires
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Wellicht daarom nummer laatst op de lijst zo onderhandStandbeeld wrote: ↑30 Aug 2024, 07:57Volgens mij heb ik Brands vorig jaar(?) horen zeggen dat hij geen fan is van spelers uit Scandinavië sinds die normaliter een langere aanpassingstijd nodig hebben.
- trouwepsvfan
- Vedette
Dus we hebben straks allemaal verdedigers die goed kunnen voetballen. Kunnen ze ook verdedigen?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- ParkJiSung
- Basisspeler
Het derde shirt van dit jaar is allemaal vooropgezet werk om hem over te halen!Fanatic-U-s wrote: ↑30 Aug 2024, 08:23Ik denk niet dat die gaat komen. Past ook niet echt in het straatje. Wat hebben wij nou met Brazilianen?
- ruuddevil
- Legende
Nou ja, we hebben ook Oppegard. Die kan niet verdedigen en ook niet voetballen.
- Fanatic-U-s
ParkJiSung wrote: ↑30 Aug 2024, 08:27Het derde shirt van dit jaar is allemaal vooropgezet werk om hem over te halen!Fanatic-U-s wrote: ↑30 Aug 2024, 08:23
Ik denk niet dat die gaat komen. Past ook niet echt in het straatje. Wat hebben wij nou met Brazilianen?
Die jongen is voor de leeuwen gegooid en aanvallend bracht hij wel degelijk wat. Ik vind het persoonlijk niet fair om hem nu al permanent en volledig af te fakkelen. Laten we onze PSV'ers wel een beetje blijven steunen, ondanks zijn (dikke) onvoldoendes tijdens de wedstrijd.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 6):
- JandeVakantieman • EllermanJ • mateja • NotoriousBIG046 • TomV23 • Psvamsterdam1913ab
Ex unitate vires
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Man wat hoop ik dat Earnie vandaag of morgen nog een ijzersterke verrassing op linksback uit de hoge hoed tovert. Ik weet niet of m'n hart het een half jaar gaat volhouden met Oppegard (er van uitgaande dat Mauro toch wel blessures oppikt).
-
- Vaste waarde in elftal
Reken maar op langer dan een half jaar in dat geval, want Dest gaat echt niet na de winterstop alweer fit zijnAlexDeTank4 wrote: ↑30 Aug 2024, 08:37 Man wat hoop ik dat Earnie vandaag of morgen nog een ijzersterke verrassing op linksback uit de hoge hoed tovert. Ik weet niet of m'n hart het een half jaar gaat volhouden met Oppegard (er van uitgaande dat Mauro toch wel blessures oppikt).
-
- Vaste waarde in elftal
Maikel Je sprak me aan op op de man spelen. Prima, dat is je rol. Graag dan ook even dezelfde boodschap aan dit lid die hier nogal uit de bocht vliegt. En ook voor de twee leden die dit soort teksten goedkeuren. Dank.
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Over een half jaar is het ook al bijna maartPSVTOPOss wrote: ↑30 Aug 2024, 08:41Reken maar op langer dan een half jaar in dat geval, want Dest gaat echt niet na de winterstop alweer fit zijnAlexDeTank4 wrote: ↑30 Aug 2024, 08:37 Man wat hoop ik dat Earnie vandaag of morgen nog een ijzersterke verrassing op linksback uit de hoge hoed tovert. Ik weet niet of m'n hart het een half jaar gaat volhouden met Oppegard (er van uitgaande dat Mauro toch wel blessures oppikt).
- Fanatic-U-s
Feiten mogen benoemd worden toch? Die troll loopt hier al dagen de sfeer te verzieken met allerlei negatieve beoordelingen en uitingen tegen forumleden. Mocht er op 4 september een 'Troll of the Window' verkiezing komen, dan zet ik m'n geld erop dat hij met minstens 65% van de stemmen bovenaan staat.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- D.Millpants
Ex unitate vires
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Meervoudig international
Ik lees dat Nagalo op alle posities in de verdediging kan spelen. Kan het niet zo zijn dat hij inderdaad "op de groei" wordt gekocht. In eerste instantie de LB positie invullen en als Dest terug is back up voor CV, zodat hij volgend jaar Olli op kan volgen? Wellicht dat er dan alsnog een meer ervaren CV bij kan komen (misschien een huurdeal met een club als Chelsea ofzo).
- PSVerDenBosch
- Basisspeler
- DadOfFour
Autocorrect...
Er staat geen D verkeerd, maar er mist een E
La vida és massa curta per no fer broma
- DeBruyne
- Meervoudig international
Stel we halen Nagalo op voor zo'n 9 miljoen, zou er dan ruimte zijn om Oosterwolde toch nog te halen?PSVerDenBosch wrote: ↑30 Aug 2024, 08:59 Zou onze Earnie nog een groot konijn uit de hoge hoed toveren?
- Lorenzo von Matterhorn
Jawel hoor. Ik gok Wijndal of zelfs een aankoop. Na Nagalo en de spotgoedkope Karsdorp is de spaarpot namelijk nog 'gewoon' halfvol.
Gaat volgens mij nog genoeg gebeuren vandaag. Ik kijk er ook niet van op als Ten Hag nog ruim de vraagprijs gaat lappen voor Schouten. En zou er alsnog een club kunnen komen voor Baka?
- These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
- DeefPeef