Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
GijsM
Ballenjongen

Madueke wrote: 30 Aug 2024, 08:08 Het is doodstil over een nieuwe linksback na het misgrijpen bij Lodi. PSVMedium die al meldde dat er geen meer komt, dus die linksback gaat gewoon niet komen. Wellicht stoffen ze PvA weer af als Oppegard zondag wordt zoek gespeeld door Bobby Adekanye.
Ik heb in een transferwindow nog nooit zoveel het woordje ‘lijkt’ gelezen overal. Alles is dus nog mogelijk vandaag… zo lijkt het. 😉
DezoonvanAad
Talent
Clubvoorkeur: PSV

Minder plug&play, minder ervaren en veel spannender! Ik vind de filmpjes van Nagalo veelbelovend en het is mooi dat er veel aandacht is voor zijn passes - dat zegt dat in elk geval dat het in zijn spel zit. Er zullen vast hachelijke momenten volgen komend jaar, maar ik heb er wel vertrouwen in!
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

GijsM wrote: 30 Aug 2024, 08:13
Madueke wrote: 30 Aug 2024, 08:08 Het is doodstil over een nieuwe linksback na het misgrijpen bij Lodi. PSVMedium die al meldde dat er geen meer komt, dus die linksback gaat gewoon niet komen. Wellicht stoffen ze PvA weer af als Oppegard zondag wordt zoek gespeeld door Bobby Adekanye.
Ik heb in een transferwindow nog nooit zoveel het woordje ‘lijkt’ gelezen overal. Alles is dus nog mogelijk vandaag… zo lijkt het. 😉
Lodi kan nog tot en met maandag komen
DadOfFour
Internationale topspeler

Armada wrote: 30 Aug 2024, 08:08
DadOfFour wrote: 30 Aug 2024, 08:06

Okay, dan wacht ik daar op, en gooi ik het nog een keer door ChatGPT
Wat doet ChatGPT voor je?
Levenslessen samenvatten, zodat ik meer tijd overhoud om onzin te spuien op dit forum.
(en het vertaald de menukaart van Pendejo voor me)
La vida és massa curta per no fer broma
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal

Gerrie wrote: 30 Aug 2024, 07:46
PSVTOPOss wrote: 30 Aug 2024, 07:45 Een jaar Karsdorp is wel opvallend
Ligt aan de gedachte erachter en wie er als linksback komt, als die nog komt. Wellicht willen ze een optie voor langere termijn op links halen en zien ze Dest als rechtsback, dan is Karsdorp een prima alternatief voor een jaar lijkt me
Volgens mij komt er überhaupt geen linksback meer
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

DoelbewustProvoceren wrote: 30 Aug 2024, 08:09
Fanatic-U-s wrote: 30 Aug 2024, 07:56 Jongens. Adamo Nagalo. Wie haalt de oude filmpjes van hem van stal? Ik wil beelden!

Image
Er gaan vast nog wel wat beelden rond van deze “21 jarige” gozer, gemaakt in periode 2000 waar hij als 16 jarige speler uitblinkt.
Image
Ex unitate vires
Fanatic-U-s
Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 30 Aug 2024, 08:15
GijsM wrote: 30 Aug 2024, 08:13

Ik denk niet dat die gaat komen. Past ook niet echt in het straatje. Wat hebben wij nou met Brazilianen?
Ex unitate vires
Hannamontana
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák

Standbeeld wrote: 30 Aug 2024, 07:57
Hannamontana wrote: 30 Aug 2024, 07:53
Volgens mij heb ik Brands vorig jaar(?) horen zeggen dat hij geen fan is van spelers uit Scandinavië sinds die normaliter een langere aanpassingstijd nodig hebben.
Wellicht daarom nummer laatst op de lijst zo onderhand
trouwepsvfan
Vedette

Dus we hebben straks allemaal verdedigers die goed kunnen voetballen. Kunnen ze ook verdedigen?
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
ParkJiSung
Basisspeler

Fanatic-U-s wrote: 30 Aug 2024, 08:23
Vanthaman18 wrote: 30 Aug 2024, 08:15

Ik denk niet dat die gaat komen. Past ook niet echt in het straatje. Wat hebben wij nou met Brazilianen?
Het derde shirt van dit jaar is allemaal vooropgezet werk om hem over te halen!
ruuddevil
Legende

Nou ja, we hebben ook Oppegard. Die kan niet verdedigen en ook niet voetballen.
Fanatic-U-s
Internationale topspeler

ParkJiSung wrote: 30 Aug 2024, 08:27
Fanatic-U-s wrote: 30 Aug 2024, 08:23

Het derde shirt van dit jaar is allemaal vooropgezet werk om hem over te halen!
Image
ruuddevil wrote: 30 Aug 2024, 08:28 Nou ja, we hebben ook Oppegard. Die kan niet verdedigen en ook niet voetballen.
Die jongen is voor de leeuwen gegooid en aanvallend bracht hij wel degelijk wat. Ik vind het persoonlijk niet fair om hem nu al permanent en volledig af te fakkelen. Laten we onze PSV'ers wel een beetje blijven steunen, ondanks zijn (dikke) onvoldoendes tijdens de wedstrijd.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post (total 6):
    JandeVakantiemanEllermanJmatejaNotoriousBIG046TomV23Psvamsterdam1913ab
    Ex unitate vires
    AlexDeTank4
    Bankzitter

Man wat hoop ik dat Earnie vandaag of morgen nog een ijzersterke verrassing op linksback uit de hoge hoed tovert. Ik weet niet of m'n hart het een half jaar gaat volhouden met Oppegard (er van uitgaande dat Mauro toch wel blessures oppikt).
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

AlexDeTank4 wrote: 30 Aug 2024, 08:37 Man wat hoop ik dat Earnie vandaag of morgen nog een ijzersterke verrassing op linksback uit de hoge hoed tovert. Ik weet niet of m'n hart het een half jaar gaat volhouden met Oppegard (er van uitgaande dat Mauro toch wel blessures oppikt).
    Reken maar op langer dan een half jaar in dat geval, want Dest gaat echt niet na de winterstop alweer fit zijn
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 23:07 Wat een mongooltje
    Maikel Je sprak me aan op op de man spelen. Prima, dat is je rol. Graag dan ook even dezelfde boodschap aan dit lid die hier nogal uit de bocht vliegt. En ook voor de twee leden die dit soort teksten goedkeuren. Dank.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Ik gok dat Dest pas ergens in maart weer kan spelen, niet eens hele wedstrijden. Zei zelf al dat hij liever iets langer revalideert zodat hij echt weet dat hij fit is.
    AlexDeTank4
    Bankzitter

PSVTOPOss wrote: 30 Aug 2024, 08:41
    AlexDeTank4 wrote: 30 Aug 2024, 08:37 Man wat hoop ik dat Earnie vandaag of morgen nog een ijzersterke verrassing op linksback uit de hoge hoed tovert. Ik weet niet of m'n hart het een half jaar gaat volhouden met Oppegard (er van uitgaande dat Mauro toch wel blessures oppikt).
    Reken maar op langer dan een half jaar in dat geval, want Dest gaat echt niet na de winterstop alweer fit zijn
    Over een half jaar is het ook al bijna maart :)
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler

StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 23:07 Wat een mongooltje
    Grasmat wrote: 29 Aug 2024, 23:08 Beetje onnodig allemaal he. Lief zijn.
    Feiten mogen benoemd worden toch? Die troll loopt hier al dagen de sfeer te verzieken met allerlei negatieve beoordelingen en uitingen tegen forumleden. Mocht er op 4 september een 'Troll of the Window' verkiezing komen, dan zet ik m'n geld erop dat hij met minstens 65% van de stemmen bovenaan staat.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    D.Millpants
    Ex unitate vires
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

DadOfFour wrote: 30 Aug 2024, 08:19
    Armada wrote: 30 Aug 2024, 08:08

Wat doet ChatGPT voor je?
    Levenslessen samenvatten, zodat ik meer tijd overhoud om onzin te spuien op dit forum.
    Image
    PSVEAST
    Jeugdspeler

Wat ik wel sterk vind is dat we niet stapelen met spelers in de selectie. Voor iedereen zijn er kansen en dat is goed voor de groep. Enkel op rechtsback vind ik het wel krap met alleen Karsdorp.
    Noosa
    Meervoudig international

Ik lees dat Nagalo op alle posities in de verdediging kan spelen. Kan het niet zo zijn dat hij inderdaad "op de groei" wordt gekocht. In eerste instantie de LB positie invullen en als Dest terug is back up voor CV, zodat hij volgend jaar Olli op kan volgen? Wellicht dat er dan alsnog een meer ervaren CV bij kan komen (misschien een huurdeal met een club als Chelsea ofzo).
    PSVerDenBosch
    Basisspeler

Zou onze Earnie nog een groot konijn uit de hoge hoed toveren?
    DadOfFour
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 30 Aug 2024, 08:51
    DadOfFour wrote: 30 Aug 2024, 08:19

Image
    Autocorrect...
    Er staat geen D verkeerd, maar er mist een E
    La vida és massa curta per no fer broma
    DeBruyne
    Meervoudig international

PSVerDenBosch wrote: 30 Aug 2024, 08:59 Zou onze Earnie nog een groot konijn uit de hoge hoed toveren?
    Stel we halen Nagalo op voor zo'n 9 miljoen, zou er dan ruimte zijn om Oosterwolde toch nog te halen?
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler

PSVTOPOss wrote: 30 Aug 2024, 08:22
    Gerrie wrote: 30 Aug 2024, 07:46

Ligt aan de gedachte erachter en wie er als linksback komt, als die nog komt. Wellicht willen ze een optie voor langere termijn op links halen en zien ze Dest als rechtsback, dan is Karsdorp een prima alternatief voor een jaar lijkt me
    Volgens mij komt er überhaupt geen linksback meer
    Jawel hoor. Ik gok Wijndal of zelfs een aankoop. Na Nagalo en de spotgoedkope Karsdorp is de spaarpot namelijk nog 'gewoon' halfvol.

Gaat volgens mij nog genoeg gebeuren vandaag. Ik kijk er ook niet van op als Ten Hag nog ruim de vraagprijs gaat lappen voor Schouten. En zou er alsnog een club kunnen komen voor Baka?
  • These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post:
    DeefPeef
    Post Reply