Jij wappert ook graag met middelvingertjes heb ik gezien. En je praat nu zelfs schelden en het betrekken van mensen met een beperking in de discussie goed. Ik begrijp wel dat het onmacht en frustratie is, maar als je het allemaal niet aankan, maak een ommetje of reageer niet. Termen als door deze poster gebruikt kunnen echt niet en zijn beneden peil - ook naar leden die wellicht een familielid met dit syndroom hebben.Fanatic-U-s wrote: ↑30 Aug 2024, 08:51Feiten mogen benoemd worden toch? Die troll loopt hier al dagen de sfeer te verzieken met allerlei negatieve beoordelingen en uitingen tegen forumleden. Mocht er op 4 september een 'Troll of the Window' verkiezing komen, dan zet ik m'n geld erop dat hij met minstens 65% van de stemmen bovenaan staat.
Transferwindow 2024/25
-
- Vaste waarde in elftal
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Verdedigen is overrated, zelfs in de CL.trouwepsvfan wrote: ↑30 Aug 2024, 08:26 Dus we hebben straks allemaal verdedigers die goed kunnen voetballen. Kunnen ze ook verdedigen?
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Nu ineens de goedzak over het meest gebruikte en minst schadelijke scheldwoord uit gaan hangen terwijl je onze Technisch Directeur, spelers en forumleden aan alle kanten loopt af te zeiken? Trok je hier maar wat conclusies uit...BadShaker wrote: ↑30 Aug 2024, 09:18Jij wappert ook graag met middelvingertjes heb ik gezien. En je praat nu zelfs schelden en het betrekken van mensen met een beperking in de discussie goed. Ik begrijp wel dat het onmacht en frustratie is, maar als je het allemaal niet aankan, maak een ommetje of reageer niet. Termen als door deze poster gebruikt kunnen echt niet en zijn beneden peil - ook naar leden die wellicht een familielid met dit syndroom hebben.Fanatic-U-s wrote: ↑30 Aug 2024, 08:51
Feiten mogen benoemd worden toch? Die troll loopt hier al dagen de sfeer te verzieken met allerlei negatieve beoordelingen en uitingen tegen forumleden. Mocht er op 4 september een 'Troll of the Window' verkiezing komen, dan zet ik m'n geld erop dat hij met minstens 65% van de stemmen bovenaan staat.
Last edited by Fanatic-U-s on 30 Aug 2024, 09:36, edited 5 times in total.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- D.Millpants
Ex unitate vires
-
- Vaste waarde in elftal
Daar zou ik niet op rekenen. Wat hierboven al staat is volgens mij al eens vaker aan de orde gekomen: PSV wil niet 'stapelen' in de selectie, zodat iedereen voldoende kans op speeltijd heeft. Men heeft eerst ingezet op een echte knaller, die het basisniveau direct op zou kunnen krikken. Dat is om uiteenlopende redenen niet gelukt. Hou er persoonlijk rekening mee dat een speler als Nagalo wel wat tijd nodig heeft om een volwaardige concurrent van het basisteam of basisspeler te worden. Ik kan me ook zo voorstellen dat PSV wat geld in de zakken wil houden, gezien de contractsituatie van een aantal spelers. Volgend seizoen zullen een hoop huidige basisspelers vertrekken.DeBruyne wrote: ↑30 Aug 2024, 09:12Stel we halen Nagalo op voor zo'n 9 miljoen, zou er dan ruimte zijn om Oosterwolde toch nog te halen?PSVerDenBosch wrote: ↑30 Aug 2024, 08:59 Zou onze Earnie nog een groot konijn uit de hoge hoed toveren?
- DeBruyne
- Meervoudig international
Vorig jaar werd PSV gelinkt aan Andrei Borza, een zeer talentvolle linkervleugelverdediger uit Roemenië.
https://www.transfermarkt.nl/andrei-bor ... ler/723826
Ook Valentin Gomez werd vaak aan PSV gelinkt
https://www.transfermarkt.nl/valentin-g ... ler/985383
Ik ben benieuwd of deze spelers nog steeds in de picture staan
https://www.transfermarkt.nl/andrei-bor ... ler/723826
Ook Valentin Gomez werd vaak aan PSV gelinkt
https://www.transfermarkt.nl/valentin-g ... ler/985383
Ik ben benieuwd of deze spelers nog steeds in de picture staan
- Hatseflats
- Vedette
Stel dat Oosterwolde zou komen, dan is dat toch geen stapelen? Iedereen vindt Oppegard terecht niet goed genoeg, die kan dan met jong PSV meedoen. Oosterwolde op links. Karsdorp op rechts voor een jaar. Dest is tegen het einde van het seizoen een keer fit en kan dan na een jaar Karsdorp weer opvolgen. Oosterwolde linksback. Dest rechtsback. Dit zou ik dan niet stapelen noemen maar anticiperen op het komende seizoen. En natuurlijk dit seizoen versterken.PeeJ wrote: ↑30 Aug 2024, 09:26Daar zou ik niet op rekenen. Wat hierboven al staat is volgens mij al eens vaker aan de orde gekomen: PSV wil niet 'stapelen' in de selectie, zodat iedereen voldoende kans op speeltijd heeft. Men heeft eerst ingezet op een echte knaller, die het basisniveau direct op zou kunnen krikken. Dat is om uiteenlopende redenen niet gelukt. Hou er persoonlijk rekening mee dat een speler als Nagalo wel wat tijd nodig heeft om een volwaardige concurrent van het basisteam of basisspeler te worden. Ik kan me ook zo voorstellen dat PSV wat geld in de zakken wil houden, gezien de contractsituatie van een aantal spelers. Volgend seizoen zullen een hoop huidige basisspelers vertrekken.
Maargoed, dit is een 'stel dat', maar ik zou het zeker logisch vinden.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Ja. De regenbui van vannacht heeft niemand aan zien komen. Zo zie je maar weer dat er niets zo veranderlijk is als het weer. Lijkt wel de transfermarkt.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- Wouter331
Ex unitate vires
-
- Vedette
- Mightymike
- Ballenjongen
Hadden net zo goed voor Bakker kunnen gaan op links. Wordt nu verhuurd aan Lille. Heeft toch z'n nodige potjes gespeeld in Italië en Frankrijk. Wellicht nog weg te kapen....
:PSV:
- trouwepsvfan
- Vedette
Oosterwolde is 3 klasse beter dan Oppegard iig
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Hatseflats
- Vedette
- Hatseflats
- Vedette
-
- Vedette
-
- Vaste waarde in elftal
Iedereen op dit forum vindt Oppegard terecht niet goed genoeg. Ik heb de indruk dat ze daar bij PSV toch nog wat anders over denken. In principe is hij ook niet de eerste man op die plek (de derde zelfs). Ik kan overigens een heel eind meegaan in jouw betoog, heb alleen het idee dat PSV er wat anders in zit.Hatseflats wrote: ↑30 Aug 2024, 09:39Stel dat Oosterwolde zou komen, dan is dat toch geen stapelen? Iedereen vindt Oppegard terecht niet goed genoeg, die kan dan met jong PSV meedoen. Oosterwolde op links. Karsdorp op rechts voor een jaar. Dest is tegen het einde van het seizoen een keer fit en kan dan na een jaar Karsdorp weer opvolgen. Oosterwolde linksback. Dest rechtsback. Dit zou ik dan niet stapelen noemen maar anticiperen op het komende seizoen. En natuurlijk dit seizoen versterken.PeeJ wrote: ↑30 Aug 2024, 09:26
Daar zou ik niet op rekenen. Wat hierboven al staat is volgens mij al eens vaker aan de orde gekomen: PSV wil niet 'stapelen' in de selectie, zodat iedereen voldoende kans op speeltijd heeft. Men heeft eerst ingezet op een echte knaller, die het basisniveau direct op zou kunnen krikken. Dat is om uiteenlopende redenen niet gelukt. Hou er persoonlijk rekening mee dat een speler als Nagalo wel wat tijd nodig heeft om een volwaardige concurrent van het basisteam of basisspeler te worden. Ik kan me ook zo voorstellen dat PSV wat geld in de zakken wil houden, gezien de contractsituatie van een aantal spelers. Volgend seizoen zullen een hoop huidige basisspelers vertrekken.
Maargoed, dit is een 'stel dat', maar ik zou het zeker logisch vinden.
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Waar lees je dit?Hatseflats wrote: ↑30 Aug 2024, 09:54 Ndala misschien voor jong PSV dus. Kan opvolger Lozano worden.
Edit: zie t al haha.
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Vaste waarde in elftal
De nieuwe Noni, ik juich het toe. Halen!
- These users thanked the author PSVTOPOss for the post (total 2):
- Cristiano • Psvamsterdam1913ab
-
- Meervoudig international
Bij Marco Timmer zag ik het net.NotoriousBIG046 wrote: ↑30 Aug 2024, 09:56Waar lees je dit?Hatseflats wrote: ↑30 Aug 2024, 09:54 Ndala misschien voor jong PSV dus. Kan opvolger Lozano worden.
Ik zou iig als 'insider' je naam niet ten grabbel gooien door stellig te zijn in dingen die vooral NIET gaan gebeuren. Dan ken je de dynamiek van transferdeadlineday te weinig en die volgt zelfs nog in een √ versie maandag.
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
Goede zaak. Samen met Younis, die ook komt. Groot talent.Hatseflats wrote: ↑30 Aug 2024, 09:54 Ndala misschien voor jong PSV dus. Kan opvolger Lozano worden.
Met Ndala halen we een pure dribbelaar in huis in ieder geval.
-
- Vedette
Maikel ik ben ook wel benieuwd waar de grens ligt, want het lijkt alsof die voor niet iedereen hetzelfde is. Ondanks dat ‘mongooltje’ helaas een redelijk genormaliseerd scheldwoord is, hoort zoiets hier niet thuis in mijn ogen. Uiteindelijk zijn we (bijna) allemaal PSV-supporters, zelfs BadShaker
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Oftewel, half jaartje Jong en daarna meteen naar 1. Dikke prima
-
- Regelmatige invaller
United heeft net Ugarte gehaald, lijkt me niet dat ze dan ook nog Schouten zouden willen.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑30 Aug 2024, 09:16Jawel hoor. Ik gok Wijndal of zelfs een aankoop. Na Nagalo en de spotgoedkope Karsdorp is de spaarpot namelijk nog 'gewoon' halfvol.
Gaat volgens mij nog genoeg gebeuren vandaag. Ik kijk er ook niet van op als Ten Hag nog ruim de vraagprijs gaat lappen voor Schouten. En zou er alsnog een club kunnen komen voor Baka?