Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
BadShaker
Vaste waarde in elftal

Fanatic-U-s wrote: 30 Aug 2024, 08:51
StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 23:07 Wat een mongooltje
Grasmat wrote: 29 Aug 2024, 23:08 Beetje onnodig allemaal he. Lief zijn.
Feiten mogen benoemd worden toch? Die troll loopt hier al dagen de sfeer te verzieken met allerlei negatieve beoordelingen en uitingen tegen forumleden. Mocht er op 4 september een 'Troll of the Window' verkiezing komen, dan zet ik m'n geld erop dat hij met minstens 65% van de stemmen bovenaan staat.
Jij wappert ook graag met middelvingertjes heb ik gezien. En je praat nu zelfs schelden en het betrekken van mensen met een beperking in de discussie goed. Ik begrijp wel dat het onmacht en frustratie is, maar als je het allemaal niet aankan, maak een ommetje of reageer niet. Termen als door deze poster gebruikt kunnen echt niet en zijn beneden peil - ook naar leden die wellicht een familielid met dit syndroom hebben.
  • These users thanked the author BadShaker for the post:
    Kolkmania
    Lorenzo von Matterhorn
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

trouwepsvfan wrote: 30 Aug 2024, 08:26 Dus we hebben straks allemaal verdedigers die goed kunnen voetballen. Kunnen ze ook verdedigen?
    Verdedigen is overrated, zelfs in de CL.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

BadShaker wrote: 30 Aug 2024, 09:18
    Fanatic-U-s wrote: 30 Aug 2024, 08:51

Feiten mogen benoemd worden toch? Die troll loopt hier al dagen de sfeer te verzieken met allerlei negatieve beoordelingen en uitingen tegen forumleden. Mocht er op 4 september een 'Troll of the Window' verkiezing komen, dan zet ik m'n geld erop dat hij met minstens 65% van de stemmen bovenaan staat.
    Jij wappert ook graag met middelvingertjes heb ik gezien. En je praat nu zelfs schelden en het betrekken van mensen met een beperking in de discussie goed. Ik begrijp wel dat het onmacht en frustratie is, maar als je het allemaal niet aankan, maak een ommetje of reageer niet. Termen als door deze poster gebruikt kunnen echt niet en zijn beneden peil - ook naar leden die wellicht een familielid met dit syndroom hebben.
    Nu ineens de goedzak over het meest gebruikte en minst schadelijke scheldwoord uit gaan hangen terwijl je onze Technisch Directeur, spelers en forumleden aan alle kanten loopt af te zeiken? Trok je hier maar wat conclusies uit...

Image
    Last edited by Fanatic-U-s on 30 Aug 2024, 09:36, edited 5 times in total.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    D.Millpants
    Ex unitate vires
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

DeBruyne wrote: 30 Aug 2024, 09:12
    PSVerDenBosch wrote: 30 Aug 2024, 08:59 Zou onze Earnie nog een groot konijn uit de hoge hoed toveren?
    Stel we halen Nagalo op voor zo'n 9 miljoen, zou er dan ruimte zijn om Oosterwolde toch nog te halen?
    Daar zou ik niet op rekenen. Wat hierboven al staat is volgens mij al eens vaker aan de orde gekomen: PSV wil niet 'stapelen' in de selectie, zodat iedereen voldoende kans op speeltijd heeft. Men heeft eerst ingezet op een echte knaller, die het basisniveau direct op zou kunnen krikken. Dat is om uiteenlopende redenen niet gelukt. Hou er persoonlijk rekening mee dat een speler als Nagalo wel wat tijd nodig heeft om een volwaardige concurrent van het basisteam of basisspeler te worden. Ik kan me ook zo voorstellen dat PSV wat geld in de zakken wil houden, gezien de contractsituatie van een aantal spelers. Volgend seizoen zullen een hoop huidige basisspelers vertrekken.
  • These users thanked the author PeeJ for the post:
    DeBruyne
    Carnelito
    Lid 2e elftal

Ik heb ongeveer 115 pagina’s gemist, is er nog nieuws?
    DeBruyne
    Meervoudig international

Vorig jaar werd PSV gelinkt aan Andrei Borza, een zeer talentvolle linkervleugelverdediger uit Roemenië.

https://www.transfermarkt.nl/andrei-bor ... ler/723826

Ook Valentin Gomez werd vaak aan PSV gelinkt

https://www.transfermarkt.nl/valentin-g ... ler/985383

Ik ben benieuwd of deze spelers nog steeds in de picture staan
    Hatseflats
    Vedette

PeeJ wrote: 30 Aug 2024, 09:26
    DeBruyne wrote: 30 Aug 2024, 09:12

Stel we halen Nagalo op voor zo'n 9 miljoen, zou er dan ruimte zijn om Oosterwolde toch nog te halen?
    Daar zou ik niet op rekenen. Wat hierboven al staat is volgens mij al eens vaker aan de orde gekomen: PSV wil niet 'stapelen' in de selectie, zodat iedereen voldoende kans op speeltijd heeft. Men heeft eerst ingezet op een echte knaller, die het basisniveau direct op zou kunnen krikken. Dat is om uiteenlopende redenen niet gelukt. Hou er persoonlijk rekening mee dat een speler als Nagalo wel wat tijd nodig heeft om een volwaardige concurrent van het basisteam of basisspeler te worden. Ik kan me ook zo voorstellen dat PSV wat geld in de zakken wil houden, gezien de contractsituatie van een aantal spelers. Volgend seizoen zullen een hoop huidige basisspelers vertrekken.
    Stel dat Oosterwolde zou komen, dan is dat toch geen stapelen? Iedereen vindt Oppegard terecht niet goed genoeg, die kan dan met jong PSV meedoen. Oosterwolde op links. Karsdorp op rechts voor een jaar. Dest is tegen het einde van het seizoen een keer fit en kan dan na een jaar Karsdorp weer opvolgen. Oosterwolde linksback. Dest rechtsback. Dit zou ik dan niet stapelen noemen maar anticiperen op het komende seizoen. En natuurlijk dit seizoen versterken.
    Maargoed, dit is een 'stel dat', maar ik zou het zeker logisch vinden.
    Pierre
    Lid 2e elftal

Waar komt de naam Oosterwolde opeens vandaan? Deze was toch lang en breed gepasseerd station?
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Carnelito wrote: 30 Aug 2024, 09:29 Ik heb ongeveer 115 pagina’s gemist, is er nog nieuws?
    Ja. De regenbui van vannacht heeft niemand aan zien komen. Zo zie je maar weer dat er niets zo veranderlijk is als het weer. Lijkt wel de transfermarkt.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    Wouter331
    Ex unitate vires
    Robson de Souza
    Vedette

Zou het vandaag gekkenhuis worden bij het Philips Stadion?
    Mightymike
    Ballenjongen

Hadden net zo goed voor Bakker kunnen gaan op links. Wordt nu verhuurd aan Lille. Heeft toch z'n nodige potjes gespeeld in Italië en Frankrijk. Wellicht nog weg te kapen....
    :confused: :PSV:
    trouwepsvfan
    Vedette

Oosterwolde is 3 klasse beter dan Oppegard iig
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Hatseflats
    Vedette

Pierre wrote: 30 Aug 2024, 09:45 Waar komt de naam Oosterwolde opeens vandaan? Deze was toch lang en breed gepasseerd station?
    Olai
    Hatseflats
    Vedette

Ndala misschien voor jong PSV dus. Kan opvolger Lozano worden.
    Robson de Souza
    Vedette

• These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Sjaakbanaan1913
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Hatseflats wrote: 30 Aug 2024, 09:39
    PeeJ wrote: 30 Aug 2024, 09:26

Stel dat Oosterwolde zou komen, dan is dat toch geen stapelen? Iedereen vindt Oppegard terecht niet goed genoeg, die kan dan met jong PSV meedoen. Oosterwolde op links. Karsdorp op rechts voor een jaar. Dest is tegen het einde van het seizoen een keer fit en kan dan na een jaar Karsdorp weer opvolgen. Oosterwolde linksback. Dest rechtsback. Dit zou ik dan niet stapelen noemen maar anticiperen op het komende seizoen. En natuurlijk dit seizoen versterken.
    Maargoed, dit is een 'stel dat', maar ik zou het zeker logisch vinden.
    Iedereen op dit forum vindt Oppegard terecht niet goed genoeg. Ik heb de indruk dat ze daar bij PSV toch nog wat anders over denken. In principe is hij ook niet de eerste man op die plek (de derde zelfs). Ik kan overigens een heel eind meegaan in jouw betoog, heb alleen het idee dat PSV er wat anders in zit.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Wat nou als er nu ongeveer 8 a 10 miljoen extra overblijft en we 2 spelers die bij topclubs afvallen kunnen huren, is het dan wel goed hier?
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Hatseflats wrote: 30 Aug 2024, 09:54 Ndala misschien voor jong PSV dus. Kan opvolger Lozano worden.
    Waar lees je dit?

Edit: zie t al haha.
    We can't change the world until we change ourselves.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Robson de Souza wrote: 30 Aug 2024, 09:55
    De nieuwe Noni, ik juich het toe. Halen!
  • These users thanked the author PSVTOPOss for the post (total 2):
    CristianoPsvamsterdam1913ab
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

NotoriousBIG046 wrote: 30 Aug 2024, 09:56
    Hatseflats wrote: 30 Aug 2024, 09:54 Ndala misschien voor jong PSV dus. Kan opvolger Lozano worden.
    Waar lees je dit?
    Bij Marco Timmer zag ik het net.

Ik zou iig als 'insider' je naam niet ten grabbel gooien door stellig te zijn in dingen die vooral NIET gaan gebeuren. Dan ken je de dynamiek van transferdeadlineday te weinig en die volgt zelfs nog in een √ versie maandag.
    Op weg naar nr 26
    Vedette

CZ_Code wrote: 30 Aug 2024, 09:56 Wat nou als er nu ongeveer 8 a 10 miljoen extra overblijft en we 2 spelers die bij topclubs afvallen kunnen huren, is het dan wel goed hier?
    Nee, dan hebben we geen waarde gecreerd, ergo; er valt altijd wat te zeiken.
    DonyellMalen
    Legende

Goede zaak. Samen met Younis, die ook komt. Groot talent.

Met Ndala halen we een pure dribbelaar in huis in ieder geval.

Chucky
    Vedette

BadShaker wrote: 30 Aug 2024, 08:43
    StratumZuid wrote: 29 Aug 2024, 23:07 Wat een mongooltje
    @Maikel Je sprak me aan op op de man spelen. Prima, dat is je rol. Graag dan ook even dezelfde boodschap aan dit lid die hier nogal uit de bocht vliegt. En ook voor de twee leden die dit soort teksten goedkeuren. Dank.
    Maikel ik ben ook wel benieuwd waar de grens ligt, want het lijkt alsof die voor niet iedereen hetzelfde is. Ondanks dat ‘mongooltje’ helaas een redelijk genormaliseerd scheldwoord is, hoort zoiets hier niet thuis in mijn ogen. Uiteindelijk zijn we (bijna) allemaal PSV-supporters, zelfs BadShaker ;)
  • These users thanked the author Chucky for the post:
    BadShaker
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Robson de Souza wrote: 30 Aug 2024, 09:55
    Oftewel, half jaartje Jong en daarna meteen naar 1. Dikke prima
    ArdaMattaveld
    Regelmatige invaller

Lorenzo von Matterhorn wrote: 30 Aug 2024, 09:16
    PSVTOPOss wrote: 30 Aug 2024, 08:22

Volgens mij komt er überhaupt geen linksback meer
    Jawel hoor. Ik gok Wijndal of zelfs een aankoop. Na Nagalo en de spotgoedkope Karsdorp is de spaarpot namelijk nog 'gewoon' halfvol.

Gaat volgens mij nog genoeg gebeuren vandaag. Ik kijk er ook niet van op als Ten Hag nog ruim de vraagprijs gaat lappen voor Schouten. En zou er alsnog een club kunnen komen voor Baka?
    United heeft net Ugarte gehaald, lijkt me niet dat ze dan ook nog Schouten zouden willen.
    Post Reply