Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Vanthaman18 wrote: 30 Aug 2024, 11:16
DonyellMalen wrote: 30 Aug 2024, 11:16

:mrgreen:

@Paulus1913 , was je hier serieus of aan het kutten?
Paulus1913 wrote: 29 Aug 2024, 23:22 Heb het gecheckt bij Rik, die zal vast nog reageren. Mijn bron was nogal stellig in dat het rond zou komen. Dus we gaan zien of die bron op 3 september nog normaal met mes en vork kan eten of met een rietje 😌
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    VanAnkeren
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Vanthaman18 wrote: 30 Aug 2024, 11:16
    DonyellMalen wrote: 30 Aug 2024, 11:16

:mrgreen:

@Paulus1913 , was je hier serieus of aan het kutten?
    Kutten waarschijnlijk zoveelste insider al
    billyboy
    Bankzitter

wij verdienen hier Matss Hummels, wel graag icm een belletje en een friettent
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

• These users thanked the author Benitez040 for the post:
    Vanthaman18
    Handball
    Regelmatige invaller

Gerard Karnemelk wrote: 30 Aug 2024, 11:04
    Harminator wrote: 30 Aug 2024, 10:44

De nieuwe Forbs?
    Ik ben ook nog niet zo enthousiast. Lijkt een beetje op Madueke, maar dan zonder schitterende aannames en zonder uitstekend schot. Goed dat ze kijken naar talenten van topclubs, maar vraag me af of pakweg een Thomas uit de O19 niet evengoed is als deze speler.
    Groetjes van een YouTube scout
    Is qua ervaring wel al een paar stappen verder dan Thomas. Met flink wat potten in de Uefa Youth League en Premier League 2 en ook afgelopen zomer ook met Man City mee op trainingskamp geweest.
    Gok dat PSV hem dit seizoen bij Jong PSV wil laten door willen ontwikkelen en hem gedurende het seizoen kansen te geven bij PSV 1. Mocht die deze kansen kan Thomas het gat bij Jong PSV op vullen.

Je merkt dat bij Jong PSV momenteel toch nog wel iets van een gebrek van kwaliteit voorin, wat een Thomas momenteel ook (nog) niet kan vullen.
    Met een Ndala en Younis lijkt dit een stuk beter voor elkaar. Dat icm o.a. Land en Monamay krijg je wel een kwalitatief sterk Jong PSV, wat ook weer gunstig is voor de overige talenten.
  • These users thanked the author Handball for the post:
    Gerard Karnemelk
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Het zegt al meer dan genoeg dat in de selectie overviews hier Oppegard en Ledezma uberhaupt genoemd worden. Als je Ledezma echt wil ontwikkelen als rechtsback dan moet je hem eerst eens 3 wedstrijden bij Jong PSV op die positie moeten laten spelen. Niet dat het nu al kan want Karsdorp heeft minimaal nog weken nodig (als het al geen maand is) en Nagalo (als die komt) waarschijnlijk ook flink wat tijd nodig heeft.

Als je mij vraagt wat we nog mogen verwachten vandaag voor het eerste is het vooral een linksback voor de langere termijn. Met de komst van Karsdorp kan wat mij betreft Dest gewoon naar rechts als hij fit is en ligt die positie op links voor de komende jaren gewoon open. Gosens zou met de juiste voorwaarden ineens ook interessant kunnen zijn en als de transfersom te hoog is dan aub gewoon een speler in de range 3 tot 6 miljoen die door te spelen beter wordt. Voorheen was er nog een argument dat Teze de rechtsback positie anders zou invullen dan Dest maar met Karsdorp is dat argument ook weg.

Met andere woorden, die linksback moet ook gewoon komen. Er is financieel/sportief ruimte en we moeten ook alvast bouwen aan een team 25/26 met alle zorgelijke contractsituaties. En als ze geen fatsoenlijke speler kunnen vinden vind ik zelf Wijndal een interessant project. Als je ziet hoeveel ruimte Oppegard krijgt aanvallend dan zie ik dat Wijndal daar sowieso een upgrade is. Maar aub liever gewoon een speler die we kunnen ontwikkelen als linksback voor de toekomst.
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Homegrown, die slijt je altijd wel weer
    Maikel
    Site Admin

Benitez040 wrote: 30 Aug 2024, 11:20
    Image
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Garnaal
    Jur1913
    Internationale topspeler

Dit is best een goede bron toch?
    Maikel
    Site Admin

Jur1913 wrote: 30 Aug 2024, 11:23 Dit is best een goede bron toch?
    Jup
  • These users thanked the author Maikel for the post:
    Jur1913
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Dit is gewoon Forbs, alleen dan niet voor 15 miljoen of wat koste die dibbes..
    DonyellMalen
    Legende

Ja, betrouwbaar. En ze raten hun eigen berichten ook met die kleuren aan het eind van de caption. Groen is gewoon zeer betrouwbaar voor dit platform.
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Wat is de transfersom van Ndala?
    Remontada
    Veelbelovend talent

De oven bereikt langzaam maar zeker de gewenste temperatuur van 200 graden! :party:
    Hatseflats
    Vedette

Jep.
    De vergelijking met Forbs gaat natuurlijk niet op als het gaat om het aankoopbedrag.
    Hier lijk je uiteindelijk altijd dikke winst op te maken. Als ie niet transfervrij weer gaat ;)
    DonyellMalen
    Legende

BarryBanaan wrote: 30 Aug 2024, 11:24 Dit is gewoon Forbs, alleen dan niet voor 15 miljoen of wat koste die dibbes..
    Of het is een Oscar Bobb. Je hebt ‘m nooit zien spelen, dan zijn dit soort uitspraken totaal onzinnig. Een homegrown Engels talent, daar ga je nooit een buil aan vallen. Prima actie. Kan een half jaar wennen en als hij goed genoeg wordt geacht Lozano opvolgen. Prima.
    Ontbijtkoek wrote: 30 Aug 2024, 11:24 Wat is de transfersom van Ndala?
    Als het goed is €0.
    Last edited by DonyellMalen on 30 Aug 2024, 11:27, edited 2 times in total.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    NotoriousBIG046Mithras
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 30 Aug 2024, 11:14
    Harminator wrote: 30 Aug 2024, 10:44

De nieuwe Forbs?
    Of de nieuwe Madueke? Ben van deze video nog niet heel erg onder de indruk. Zie vooral iemand die twee man voorbij probeert te komen om zich vast te lopen op de derde en als dat soort acties de reclamehoogtepunten moeten zijn... En qua fijnbesnaarde techniek ook Marcus Younis me veelbelovender.

Maar goed, zeg het maar. Je kunt het lastig voorspellen. Toen beelden van Tai Abed vlak voor zijn komst naar PSV opdoken, zag je een technisch hoogbegaafde showpony iedereen voorbij tikken. Maar eenmaal bij Jong PSV had die jongen nogal wat te leren in de teamdiscipline. Hij schijnt stappen te maken, maar of het genoeg is om de overstap naar PSV 1 te maken blijft natuurlijk de vraag. Net zoals dat voor Ndala en Younis zal zijn als zij hier daadwerkelijk komen te spelen. In ieder geval goed van PSV en ihb VOH dat men ook het niveau van Jong PSV aan het opkrikken is met dit soort transfers.
    Ik vind het meer een ''Madueke'' dan die kleine Portugees van Ajax, contant dreiging.
    Ik word hier wel blij van moet ik zeggen.
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post:
    O Goleiro Grande
    We can't change the world until we change ourselves.
    Boszball1913
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Last edited by Boszball1913 on 30 Aug 2024, 12:49, edited 1 time in total.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Ndala staat toch wel hoog aangeschreven hoor, ben hier behoorlijk blij mee. Dit lijkt me een uitstekende aankoop met het oog op de toekomst, iemand die achter Bakayoko dit seizoen de rol van Lozano kan overnemen. Half jaartje wennen en daarna de vaste invaller op rechts. Uitstekend gedaan door Stewart, dat mag ook gezegd worden. Echt een type Madueke. Speelt bij City wel vooral vanaf links volgens mij.
    Last edited by Eindhovenvoetbal on 30 Aug 2024, 11:30, edited 1 time in total.
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

DonyellMalen wrote: 30 Aug 2024, 11:26
    BarryBanaan wrote: 30 Aug 2024, 11:24 Dit is gewoon Forbs, alleen dan niet voor 15 miljoen of wat koste die dibbes..
    Of het is een Oscar Bobb. Je hebt ‘m nooit zien spelen, dan zijn dit soort uitspraken totaal onzinnig. Een homegrown Engels talent, daar ga je nooit een buil aan vallen. Prima actie. Kan een half jaar wennen en als hij goed genoeg wordt geacht Lozano opvolgen. Prima.
    Ontbijtkoek wrote: 30 Aug 2024, 11:24 Wat is de transfersom van Ndala?
    Als het goed is €0.
    Toevallig volg ik City meer dan bovengemiddeld dus heb hem deze hele voorbereiding nog zien spelen. Niks bijzonders. Maar voor jong kan het prima erbij voor weinig geld, het kan altijd positief uitpakken nog.
  • These users thanked the author BarryBanaan for the post:
    Fenomeno
    YPLee
    Jeugdinternational

Wie kan wat mij meer vertellen over Ndala en Younis? Ndala heeft meegedaan in de voorbereiding van City, zie ik.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Eindhovenvoetbal wrote: 30 Aug 2024, 11:29 Ndala staat toch wel hoog aangeschreven hoor, ben hier behoorlijk blij mee. Dit lijkt me een uitstekende aankoop met het oog op de toekomst, iemand die achter Bakayoko dit seizoen de rol van Lozano kan overnemen. Half jaartje wennen en daarna de vaste invaller op rechts. Uitstekend gedaan door Stewart, dat mag ook gezegd worden.
    Gerard Karnemelk
    Veelbelovend talent

Weinig verwachtingen dan kan het alleen maar Meevallen 😀 Die younis kan me op YouTube wel bekoren. Denk dat ze in Australië blij zijn dat hij weg is. Die loopt iedereen voorbij alsof ze er niet staan. Niet goed voor je zelfvertrouwen als verdediger. Beetje een show mannetje, maar goede acties en harde werker. Groeibriljantje denk ik. Kijken of hij kan aanhaken als het niveau omhoog gaat.

Leuke ontwikkelingen!
  • These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
    BarryBanaan
    Bram
    Nationale topspeler

Kan hij linksback?
    Hatseflats
    Vedette

Wat is dit dan weer voor een uitspraak? Meteen weer alles afkraken zonder hem ooit te hebben zien voetballen.

Edit: sorry, zie dat je blijkbaar wel volgt.
    Last edited by Hatseflats on 30 Aug 2024, 11:35, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Hatseflats for the post (total 3):
    Robson de SouzaBoszball1913NotoriousBIG046
    Post Reply