Standbeeld wrote: ↑30 Aug 2024, 12:30
Nee jij snapt het niet. Ajax heeft een bepaalde mindset nodig. Ziyech is international, in de top gespeeld, CL-ervaring, top level player. Dat is wat ajax nodig heeft, aldus die gladde verkoper daar.
En ze hebben dan weer een direct lijntje met Quincy!
Scheelt ook wel weer dat Quincy direct een lijntje in de aanbieding heeft
#DealMaker
Fanatic-U-s wrote: ↑30 Aug 2024, 11:21
Het gaat hier de laatste dagen nogal los over onze Earnie, maar hoe doet Alex het in Amsterdam?
Wat the fuck maakt dat in godsnaam uit?
Earnie doet het gewoon ontzettend slecht en het gestuntel van Ajax maakt dat niet ineens goed.
Als (met de nadruk op) we Benitez Schouten, Boscgali, Veerman en Bakayoko behouden, Teze voor een mooi bedrag hebben verkocht, Saibari en Lang hebben verlengd en Dest, Tillman, Flamingo, Driouech, Karsdorp, Nagalo en Ndala halen is "ontzettend slecht" niet de kwalificatie die ik zou gebruiken.
Zou mooi zijn als Ajax met Ziyech aan komt zetten. Weer een speler van bijna 32. En al 4 jaar niks gepresteerd.
Doet me denken aan Feyenoord toen Bosz daar TD was. En alleen maar 30'ers met naam (terug) haalde. Dat heeft ze bijna het faillissement gekost en jaren om daar van te genezen. Ze vielen als een baksteen naar beneden.
Ik zou het een rare transfer vinden gebaseerd op nostalgie. Ziyech is niet meer de speler van weleer en fysiek wordt het steeds lastiger voor hem. Kan wel even prima periodes hebben zoals eind vorig seizoen bij Galatasaray als ik zijn stats zo bekijk.
Jeronimo wrote: ↑30 Aug 2024, 13:02
Even een serieuze vraag, heb jij ooit een keer een positieve of vrolijke post geplaatst of ben jij als kind in een pot augurken gevallen?
Je moet haar 'es meemaken wanneer je 'Guus Til is een goede speler' in haar oren fluistert.
Mooi loting. Lekker reizen voor op donderdag dus punten droppen in de Eredivisie. Pittige ploegen die er graag inkleunen, maar ze kunnen punten sprokkelen zodat wij lekker CL blijven ballen.
Fanatic-U-s wrote: ↑30 Aug 2024, 11:21
Het gaat hier de laatste dagen nogal los over onze Earnie, maar hoe doet Alex het in Amsterdam?
Wat the fuck maakt dat in godsnaam uit?
Earnie doet het gewoon ontzettend slecht en het gestuntel van Ajax maakt dat niet ineens goed.
Het gaat hier toch over Ajax, niet over Earnie? En Earnies cijfer schat ik voor nu gewoon op een 7. Behouden van spelers (Schouten, Veerman, Bakayoko, Boscagli, Benitez) was belangrijker dan het aantrekken van een of twee verdedigers.
Voor Ajax wel een voordeel dat het de zwaardere teams vooral thuis heeft en de zwakke broers meer uit. Dan moet je wat punten kunnen sprokkelen. Denk dat je uiteindelijk niet top 4 haalt maar dat zijn zo.
VeresRivne wrote: ↑30 Aug 2024, 14:27
Voor Ajax wel een voordeel dat het de zwaardere teams vooral thuis heeft en de zwakke broers meer uit. Dan moet je wat punten kunnen sprokkelen. Denk dat je uiteindelijk niet top 4 haalt maar dat zijn zo.
Ajax hoort bij die zwakkere broeders he, dat weet je toch?