Ik denk dat een type speler als Hummels/Ramos/Pepe (pensioen) altijd een meer dan welkome versterking is voor vrijwel iedere club.
Gewoon pure en klasse verdedigers
Transferwindow 2024/25
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik vind het afbreukrisico van die man echt te groot op z'n 35. Vooral tegenover het financiële plaats wat daar waarschijnlijk tegenover staat. Natuurlijk verliest hij z'n slimmigheidjes niet maar ik zou dat echt een onverantwoord risico vinden. Daarnaast hebben we gezien wat gebrek aan snelheid in onze verdediging kan betekenen. Een slimme steekpass of lange bal en heel het blok scheurt open. De combinati Boscagli/Nagalo - Itakura had ik een mooie gevonden maar dat is helaas niet gelukt.
Droommodus aan:
-Vandaag is er doorbraak met een speler voor de RCV positie. Voetballend vermogen maar wel echt een verdediger. Tactisch betrouwbaar, kopsterk type Danso. Leeftijd 25/27. Dat zou ik graag willen zien.
Droommodus uit: Dat zal wel niet.
- alu.w
- Regelmatige invaller
Dat laatste waarschijnlijk. Het was rustig de afgelopen dagen, Rik ging daarom vanmorgen op het terras zitten en uitgerekend toen regende het transfernieuws. Dat bedoelde hij.
-
- Basisspeler
Dat verhaal van Danso is wel echt bizar met Roma. Nooit wat geweest. Komt al jaren de medicals door in pre season en nu blijkt er iets te zijn.Ardbeg wrote: ↑30 Aug 2024, 13:50Ik vind het afbreukrisico van die man echt te groot op z'n 35. Vooral tegenover het financiële plaats wat daar waarschijnlijk tegenover staat. Natuurlijk verliest hij z'n slimmigheidjes niet maar ik zou dat echt een onverantwoord risico vinden. Daarnaast hebben we gezien wat gebrek aan snelheid in onze verdediging kan betekenen. Een slimme steekpass of lange bal en heel het blok scheurt open. De combinati Boscagli/Nagalo - Itakura had ik een mooie gevonden maar dat is helaas niet gelukt.
Droommodus aan:
-Vandaag is er doorbraak met een speler voor de RCV positie. Voetballend vermogen maar wel echt een verdediger. Tactisch betrouwbaar, kopsterk type Danso. Leeftijd 25/27. Dat zou ik graag willen zien.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
Zou Joel Matip dan niet een betere optie zijn?Ardbeg wrote: ↑30 Aug 2024, 13:50Ik vind het afbreukrisico van die man echt te groot op z'n 35. Vooral tegenover het financiële plaats wat daar waarschijnlijk tegenover staat. Natuurlijk verliest hij z'n slimmigheidjes niet maar ik zou dat echt een onverantwoord risico vinden. Daarnaast hebben we gezien wat gebrek aan snelheid in onze verdediging kan betekenen. Een slimme steekpass of lange bal en heel het blok scheurt open. De combinati Boscagli/Nagalo - Itakura had ik een mooie gevonden maar dat is helaas niet gelukt.
Droommodus aan:
We can't change the world until we change ourselves.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ja verwacht nog een RCV, naast Flamingo en Nagalo? Daar ga ik eerlijk gezegd niet vanuit en ik weet ook niet of het wenselijk is. Ik verwacht nog een linksback, al dan niet huur, en that's it.Ardbeg wrote: ↑30 Aug 2024, 13:50
Ik vind het afbreukrisico van die man echt te groot op z'n 35. Vooral tegenover het financiële plaats wat daar waarschijnlijk tegenover staat. Natuurlijk verliest hij z'n slimmigheidjes niet maar ik zou dat echt een onverantwoord risico vinden. Daarnaast hebben we gezien wat gebrek aan snelheid in onze verdediging kan betekenen. Een slimme steekpass of lange bal en heel het blok scheurt open. De combinati Boscagli/Nagalo - Itakura had ik een mooie gevonden maar dat is helaas niet gelukt.
Droommodus aan:
#FreeGeneratie4
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Regelmatige invaller
Jij noemt mij een insider. Ik geef gewoon door wat ik doorkrijg van iemand die ik erg betrouwbaar acht. Noem me wat je wil noemen, maar jij zit hier voor geruchten en ik geef je een sappig gerucht. Ik heb er niks aan om te kloten want het enige wat ik wil is info over concrete belangstelling tegenstelling tot al dat gespeculeer. Ciao
- These users thanked the author Paulus1913 for the post (total 3):
- De Realist • LucNilisLegend • DonyellMalen
-
- Basisspeler
Nagalo is misschien nog wel meer ervaren op de linkscentraal dus heel gek is de gedachte niet. Er is nog genoeg mogelijk door die extra 2 dagen.Paco Casal wrote: ↑30 Aug 2024, 13:55Ja verwacht nog een RCV, naast Flamingo en Nagalo? Daar ga ik eerlijk gezegd niet vanuit en ik weet ook niet of het wenselijk is. Ik verwacht nog een linksback, al dan niet huur, en that's it.Ardbeg wrote: ↑30 Aug 2024, 13:50
Droommodus aan:
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- DonyellMalen
- Legende
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, ik zeg niet dat ik een RCV verwacht. Ik zeg: "Droommodus": *verhaal* Droommodus uit: "Dat zal wel niet"Paco Casal wrote: ↑30 Aug 2024, 13:55Ja verwacht nog een RCV, naast Flamingo en Nagalo? Daar ga ik eerlijk gezegd niet vanuit en ik weet ook niet of het wenselijk is. Ik verwacht nog een linksback, al dan niet huur, en that's it.Ardbeg wrote: ↑30 Aug 2024, 13:50
Droommodus aan:
Een man mag naïef hopen!
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Paco Casal • LucNilisLegend
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Er is nog wel wat mogelijk, maar het lijkt me ook geen heel verstandig beleid om met Boscagli, Obispo, Flamingo, Nagalo en nog een topper (zeker qua salaris) als Mats Hummels voor 2 posities het seizoen in te gaan. Zeker als je ook nog iets van perspectief wilt blijven bieden voor je jonge jongens, daarachter. Van de Blaak, Dams, Monamay bijvoorbeeld.
Nee ik verwacht eerlijk gezegd dat het voor de CV positie klaar is. Uiteindelijk zijn zowel Mauro, Obispo als Dest ook weer terug.. stapelen hebben we ook niets aan.
Ardbeg Helder!
Last edited by Paco Casal on 30 Aug 2024, 14:03, edited 1 time in total.
#FreeGeneratie4
-
- Geselecteerd voor Oranje
Paulus1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 13:56
Jij noemt mij een insider. Ik geef gewoon door wat ik doorkrijg van iemand die ik erg betrouwbaar acht. Noem me wat je wil noemen, maar jij zit hier voor geruchten en ik geef je een sappig gerucht. Ik heb er niks aan om te kloten want het enige wat ik wil is info over concrete belangstelling tegenstelling tot al dat gespeculeer. Ciao
Je weet zelf ook dat het een broodje aap verhaal is, dus die sappige gerucht van je kan de prullenbak in
Last edited by Danny03 on 30 Aug 2024, 14:03, edited 1 time in total.