Als we de miljoenen op zak houden door aantrekken van Karsdorp, de uitgestelde betaling van Ndala en ergens tussen de 6 en 9 voor Nagalo zou er ruimte moeten zijn. Echter zie ik PSV helaas geen 20+ neerleggen voor Danso.Ardbeg wrote: ↑30 Aug 2024, 13:50Ik vind het afbreukrisico van die man echt te groot op z'n 35. Vooral tegenover het financiële plaats wat daar waarschijnlijk tegenover staat. Natuurlijk verliest hij z'n slimmigheidjes niet maar ik zou dat echt een onverantwoord risico vinden. Daarnaast hebben we gezien wat gebrek aan snelheid in onze verdediging kan betekenen. Een slimme steekpass of lange bal en heel het blok scheurt open. De combinati Boscagli/Nagalo - Itakura had ik een mooie gevonden maar dat is helaas niet gelukt.
Droommodus aan:
-Vandaag is er doorbraak met een speler voor de RCV positie. Voetballend vermogen maar wel echt een verdediger. Tactisch betrouwbaar, kopsterk type Danso. Leeftijd 25/27. Dat zou ik graag willen zien.
Droommodus uit: Dat zal wel niet.
Transferwindow 2024/25
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- DonyellMalen
- Legende
-
- Talent
-
- Vedette
-
- Vedette
Laat nou eens iemand gewoon in zijn waarde. Volgens mij heeft Paulus1913 nooit iets geroepen en nu wel een keer. Wacht het gewoon even af en als het niet waar is, dan is het jammer. Het is juist leuk als mensen vertellen wat ze horen in de wandelgangen. Daar leeft het forum toch op?Danny03 wrote: ↑30 Aug 2024, 14:03Paulus1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 13:56
Jij noemt mij een insider. Ik geef gewoon door wat ik doorkrijg van iemand die ik erg betrouwbaar acht. Noem me wat je wil noemen, maar jij zit hier voor geruchten en ik geef je een sappig gerucht. Ik heb er niks aan om te kloten want het enige wat ik wil is info over concrete belangstelling tegenstelling tot al dat gespeculeer. Ciao
Je weet zelf ook dat het een broodje aap verhaal is, dus die sappige gerucht van je kan de prullenbak in
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 17):
- Paulus1913 • Den Bondskoots • Maria-Franciscus • ArdaMattaveld • YayaTouré • Kingfisher • Paco Casal • Tutti Frutti • Wolf • De Realist • JandeVakantieman • LucNilisLegend • fritske • DadOfFour • Noosa • Doperwt11 • DaveB
-
- Regelmatige invaller
Danny03 wrote: ↑30 Aug 2024, 14:03Paulus1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 13:56
Jij noemt mij een insider. Ik geef gewoon door wat ik doorkrijg van iemand die ik erg betrouwbaar acht. Noem me wat je wil noemen, maar jij zit hier voor geruchten en ik geef je een sappig gerucht. Ik heb er niks aan om te kloten want het enige wat ik wil is info over concrete belangstelling tegenstelling tot al dat gespeculeer. Ciao
Je weet zelf ook dat het een broodje aap verhaal is, dus die sappige gerucht van je kan de prullenbak in
Prima, ik wist vorig jaar ook als enige dat de directie van PSV in london zat om de deal omtrent xavi te bespreken voor een move naar Arsenal. Werd hier voor clown uitgemaakt, stuurde een screenshot met een gesprek met Rik als bevestiging en toen werd ik geloofd. Achteraf bleek hij bij PSG te blijven en te tekenen bij Leipzig.
Dat kan nu ook gebeuren.
Het maakt mij niet uit, het gaat hier toch om geruchten? Dit komt vanuit dezelfde bron dus ik acht het betrouwbaar
- These users thanked the author Paulus1913 for the post (total 16):
- Gerard Karnemelk • YayaTouré • Maria-Franciscus • ArdaMattaveld • Kingfisher • SKERLA • Paco Casal • Tutti Frutti • Frisian1913 • De Realist • AmigoGuardado • JandeVakantieman • fritske • billyboy • Noosa • DaveB
-
- Meervoudig international
Is hummels (nog steeds) een optie voor PSV op dit moment?Paulus1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 14:07
Prima, ik wist vorig jaar ook als enige dat de directie van PSV in london zat om de deal omtrent xavi te bespreken voor een move naar Arsenal. Werd hier voor clown uitgemaakt, stuurde een screenshot met een gesprek met Rik als bevestiging en toen werd ik geloofd. Achteraf bleek hij bij PSG te blijven en te tekenen bij Leipzig.
Dat kan nu ook gebeuren.
Het maakt mij niet uit, het gaat hier toch om geruchten? Dit komt vanuit dezelfde bron dus ik acht het betrouwbaar
-
- Regelmatige invaller
Lijkt me wel, kreeg het gisteren door, hij is transfervrij natuurlijk dus de deadline van vanavond geldt niet.Cas wrote: ↑30 Aug 2024, 14:09Is hummels (nog steeds) een optie voor PSV op dit moment?Paulus1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 14:07
Dat kan nu ook gebeuren.
- These users thanked the author Paulus1913 for the post:
- DaveB
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Maar die voor de CL dan weer wel…Paulus1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 14:12Lijkt me wel, kreeg het gisteren door, hij is transfervrij natuurlijk dus de deadline van vanavond geldt niet.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Regelmatige invaller
Die deadline staat op 3 september toch?psvgouda wrote: ↑30 Aug 2024, 14:16Maar die voor de CL dan weer wel…Paulus1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 14:12
Lijkt me wel, kreeg het gisteren door, hij is transfervrij natuurlijk dus de deadline van vanavond geldt niet.
-
- Regelmatige invaller
We halen ‘m pas morgen. Kan Schouten naar CV zonder dat hij nog een vertrek kan bewerkstelligen.
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
- Pierre
- Lid 2e elftal
"Schouten eist een vertrek naar Sint Truiden." Krijg je dan zoiets.ArdaMattaveld wrote: ↑30 Aug 2024, 14:21We halen ‘m pas morgen. Kan Schouten naar CV zonder dat hij nog een vertrek kan bewerkstelligen.
-
- Nationale topspeler
De kliko is opgehaald door de gemeente met Rik er nog in!!!!!
- PCGC
- Vedette
Als het klopt dat Hummels die clubs in die tweet allemaal heeft afgewezen betekent dat ie niet geïnteresseerd is in geld of de beste competitie, dan zou je dus een kans moeten hebben als je met een goed verhaal komt.
Götze hebben we ook weten te overtuigen door een trainer, hoe was Bosz’s relatie met hem, weet iemand dat?
Götze hebben we ook weten te overtuigen door een trainer, hoe was Bosz’s relatie met hem, weet iemand dat?
- These users thanked the author PCGC for the post (total 2):
- Boszball1913 • Paulus1913
#FreeGeneratie4
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: Psjeevee
- Favoriete speler: Mien balletjes jeuken
-
- Bankzitter
Volgens mij speelde Hummels bij Bayern toen Bosz bij Dortmund zat.PCGC wrote: ↑30 Aug 2024, 14:30 Als het klopt dat Hummels die clubs in die tweet allemaal heeft afgewezen betekent dat ie niet geïnteresseerd is in geld of de beste competitie, dan zou je dus een kans moeten hebben als je met een goed verhaal komt.
-
- Ballenjongen
- Hatseflats
- Vedette
4 man!
Nagalo, Karsdorp, Ndala en .........?
Nagalo, Karsdorp, Ndala en .........?
- These users thanked the author Hatseflats for the post (total 5):
- Leon77M • billyboy • De Realist • AmigoGuardado • Tutti Frutti
-
- Vaste waarde in elftal