Transferwindow 2024/25
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Er gaat dus geen linksback meer komen. Heel slecht
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Legende
Ik snap dat men het liefst de hele verdediging van Real Madrid of Bayern zou willen overnemen. Maar als je los van de totstandkoming ervan kijkt naar een verdediging PvA-Boscagli-Nagalo-Karsdorp dan heb je het gewoon over drie super ervaren jongens en Nagalo/Flamingo op de groei. Volstaat m.i. ruimschoots voor een kampioenschap.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- ParkJiSung • Boszball1913
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
knappe conclusie als de markt tot maandag open is
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat zegt Rik dus niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- trouwepsvfan
- Vedette
Voor het kampioenschap ja. Bosz had het net over een Champions League waardige verdediging. Het is echt afwachten of zo iemand als Nagalo zich staande gaat houden daar. Ik ben benieuwd.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 14:55Ik snap dat men het liefst de hele verdediging van Real Madrid of Bayern zou willen overnemen. Maar als je los van de totstandkoming ervan kijkt naar een verdediging PvA-Boscagli-Nagalo-Karsdorp dan heb je het gewoon over drie super ervaren jongens en Nagalo/Flamingo op de groei. Volstaat m.i. ruimschoots voor een kampioenschap.
-
- Lid 2e elftal
Je hebt het dan wel over PvA maar die gaat zelfs niet aangetrokken worden. Zo goed vinden ze Mauro en Oppegard…Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 14:55Ik snap dat men het liefst de hele verdediging van Real Madrid of Bayern zou willen overnemen. Maar als je los van de totstandkoming ervan kijkt naar een verdediging PvA-Boscagli-Nagalo-Karsdorp dan heb je het gewoon over drie super ervaren jongens en Nagalo/Flamingo op de groei. Volstaat m.i. ruimschoots voor een kampioenschap.
-
- Legende
Ik vraag me wel eens af he. Stel je neemt zo'n vrouw een keer op een dolle avond mee naar huis en ze bezwijkt dan tijdens een gezellig samenzijn aan een hartstilstand. Ben je dan aansprakelijk?
-
- Lid van verdienste
Bij de Herdgang weinig te zien.
- These users thanked the author Wilysimba for the post (total 9):
- Kingfisher • Tutti Frutti • Leon77M • ComeOnPSV • Robson de Souza • FieseFriedrich • Kokkie • Noosa • DaveB
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
-
- Vaste waarde in elftal
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Bakayoko
PSV roept toch zelf al jaren dat ze structureel bij de 32 beste teams van europa willen horen? Dan moet je op het hoogste podium niet aanzetten met Karsdorp, Oppegard en Mauro/PvA als je backsJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 14:55Ik snap dat men het liefst de hele verdediging van Real Madrid of Bayern zou willen overnemen. Maar als je los van de totstandkoming ervan kijkt naar een verdediging PvA-Boscagli-Nagalo-Karsdorp dan heb je het gewoon over drie super ervaren jongens en Nagalo/Flamingo op de groei. Volstaat m.i. ruimschoots voor een kampioenschap.
-
- Lid 2e elftal
4de naam die hij hier bedoeld is de Australische aanvallerJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 14:55Ik snap dat men het liefst de hele verdediging van Real Madrid of Bayern zou willen overnemen. Maar als je los van de totstandkoming ervan kijkt naar een verdediging PvA-Boscagli-Nagalo-Karsdorp dan heb je het gewoon over drie super ervaren jongens en Nagalo/Flamingo op de groei. Volstaat m.i. ruimschoots voor een kampioenschap.
-
- Legende
Ik denk dat je een CL waardige verdediging helemaal niet kunt kopen met het geld dat Earnie beschikbaar had (zonder grote uitgaande transfer).trouwepsvfan wrote: ↑30 Aug 2024, 14:57Voor het kampioenschap ja. Bosz had het net over een Champions League waardige verdediging. Het is echt afwachten of zo iemand als Nagalo zich staande gaat houden daar. Ik ben benieuwd.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 14:55
Ik snap dat men het liefst de hele verdediging van Real Madrid of Bayern zou willen overnemen. Maar als je los van de totstandkoming ervan kijkt naar een verdediging PvA-Boscagli-Nagalo-Karsdorp dan heb je het gewoon over drie super ervaren jongens en Nagalo/Flamingo op de groei. Volstaat m.i. ruimschoots voor een kampioenschap.
Persoonlijk, noem me ambitieloos, zie ik CL als extraatje.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- Boszball1913 • Rickskeg
- DonyellMalen
- Legende
Van dit rijtje zijn twee spelers zijn in eerste instantie meer voor Jong PSV. Grote talenten, absoluut top dat die binnen worden gehengeld, maar ik blijf het zeggen: er moét een linksback bij. Hoeft echt geen niveau Dest te zijn, maar iemand die fysiek betrouwbaar is en beter is dan Oppegård.
-
- Basisspeler
Dit zei ik al op 17 augustusLarsKempie wrote: ↑30 Aug 2024, 14:45 Wie was het ook alweer die hier dagen geleden zei dat we met Oppegard & Mauro als LB de competitie ingaan? PSV medium toch? Had hij toch gelijk
Eenhoopjob wrote: ↑17 Aug 2024, 15:54 Hot take: PSV gaat geen linksback halen omdat Mauro op de weg terug is.
- These users thanked the author Eenhoopjob for the post:
- NielsPersoon
-
- Vedette
Hoe kun je dat nu concluderen. Het lijkt wel of je zoiets graag wil concluderen in plaats van dat het werkelijk zo is.
Rik meldt dat er 4 versterkingen aan komen. Rik meldt louter feiten. Als Stewart ergens mee bezig is hoeft Rik daar toch niet vanaf te weten.
Zie ook bij Karsdorp bijvoorbeeld of Ndala.
Kun je mij uitleggen waarom je het zo fijn vindt om direct een negatieve conclusie te trekken zonder dat daar reden voor is? Ik vind dat echt vreemd.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post (total 2):
- Ardbeg • ForestForest
-
- Legende
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik sloot aan bij het bericht van PSV medium hierover. Bovendien heeft Rik geen enkel signaal meer afgegeven dat PSV op dit moment bezig is met een linksback.Robson de Souza wrote: ↑30 Aug 2024, 15:04Hoe kun je dat nu concluderen. Het lijkt wel of je zoiets graag wil concluderen in plaats van dat het werkelijk zo is.
Rik meldt dat er 4 versterkingen aan komen. Rik meldt louter feiten. Als Stewart ergens mee bezig is hoeft Rik daar toch niet vanaf te weten.
Zie ook bij Karsdorp bijvoorbeeld of Ndala.
Kun je mij uitleggen waarom je het zo fijn vindt om direct een negatieve conclusie te trekken zonder dat daar reden voor is? Ik vind dat echt vreemd.
Het enige wat je dan nog moet hopen is iemand transfervrij oppikken. Maar dat zal dan wellicht Patje worden.
Last edited by trouwepsvfan on 30 Aug 2024, 15:06, edited 1 time in total.
-
- Vaste waarde in elftal
Komende halve dag kijken of we nog ergens iets beters kunnen vindenJosef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 15:05 Waarom Karsdorp morgen pas keuren? Dan heb je echt heel weinig tijd als daar iets vervelende uit komt..
Last edited by Leon77M on 30 Aug 2024, 15:07, edited 1 time in total.
-
- Jeugdinternational
Flamingo en Nagalo kunnen ook rechtsback. Ik vind het allemaal niet zo'n heel grote gok. Het is een ander type dan Teze, maar met Flamingo kan je juist weer een vergelijkbaar type als Teze neerzetten. Enige vervelende van Nagalo vind ik die Afrika Cup.