Geen Patje
Transferwindow 2024/25
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
- Tomm
- Vedette
Is toch een Feyenoorder hé dus ik begrijp je enigszins verontrustende toon.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 15:05 Waarom Karsdorp morgen pas keuren? Dan heb je echt heel weinig tijd als daar iets vervelende uit komt..
Edit: Rik nog iets getweet over PvA toevallig?
Last edited by Tomm on 30 Aug 2024, 15:08, edited 1 time in total.
- Joenepsv
- Legende
Die jongen is nooit geblesseerd. Geen reden tot paniek. Komt met vlag en wimpel door de keuring.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 15:05 Waarom Karsdorp morgen pas keuren? Dan heb je echt heel weinig tijd als daar iets vervelende uit komt..
-
- Vedette
Rik zegt dat er nog 4 man komt, en noemt vervolgens deze 4 namen in een andere tweet.Robson de Souza wrote: ↑30 Aug 2024, 15:04Hoe kun je dat nu concluderen. Het lijkt wel of je zoiets graag wil concluderen in plaats van dat het werkelijk zo is.
Rik meldt dat er 4 versterkingen aan komen. Rik meldt louter feiten. Als Stewart ergens mee bezig is hoeft Rik daar toch niet vanaf te weten.
Zie ook bij Karsdorp bijvoorbeeld of Ndala.
Kun je mij uitleggen waarom je het zo fijn vindt om direct een negatieve conclusie te trekken zonder dat daar reden voor is? Ik vind dat echt vreemd.
Dus of er komt hier bovenop nog 2 man (als je Ndala en Younis voor Jong mee telt), of er komt niemand meer, en dus ook geen linksback. Ik denk dat het tweede meer reëel is.
- Asterix
- Meervoudig international
Zou PvA nog een optie zijn denken jullie?
Ich liebe gegenpressung
- trouwepsvfan
- Vedette
Nou, dan hoop ik maar dat in het stuk van Rik zometeen staat dat we een kanon op linksback gaan huren ofzo
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
-
- Vaste waarde in elftal
Ondanks dat de selectie PvA graag zag terugkomen (en dat was vast niet alleen voor de gezelligheid in de kleedkamer).
Kan niet anders dan dat we nog iemand (iets beters dan PvA) gaan halen als LB toch? TOCH ??!
Kan niet anders dan dat we nog iemand (iets beters dan PvA) gaan halen als LB toch? TOCH ??!
Last edited by Leon77M on 30 Aug 2024, 15:09, edited 1 time in total.
-
- Vedette
Maar PSV mag nog kopen en huren t/m dinsdag. Er is gewoon kans dat ze nog ergens mee bezig zijn óf dat er nog iets bijzonders vrij komt.trouwepsvfan wrote: ↑30 Aug 2024, 15:06Ik sloot aan bij het bericht van PSV medium hierover. Bovendien heeft Rik geen enkel signaal meer afgegeven dat PSV op dit moment bezig is met een linksback.Robson de Souza wrote: ↑30 Aug 2024, 15:04
Hoe kun je dat nu concluderen. Het lijkt wel of je zoiets graag wil concluderen in plaats van dat het werkelijk zo is.
Rik meldt dat er 4 versterkingen aan komen. Rik meldt louter feiten. Als Stewart ergens mee bezig is hoeft Rik daar toch niet vanaf te weten.
Kun je mij uitleggen waarom je het zo fijn vindt om direct een negatieve conclusie te trekken zonder dat daar reden voor is? Ik vind dat echt vreemd.
Het enige wat je dan nog moet hopen is iemand transfervrij oppikken. Maar dat zal dan wellicht Patje worden.
Dat weten we niet, maar die conclusie kunnen we echt pas trekken na de transferperiode.
En als er dan geen linksback bij is gekomen, dan ben ik het helemaal eens met je.
- Joenepsv
- Legende
Er komt wel een linksback. Het feit dat ze Patje afdoen betekend dat ze iets beters hebben.
- These users thanked the author Joenepsv for the post (total 2):
- Heissenberrug • Ontbijtkoek
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Het is het tweede wat hij bedoelt, ongetwijfeld. Dit is wat hij nu weet/ziet aankomen. De markt is open tot en met 2 september, hij heeft niet gezegd dat PSV dan klaar is (en zelfs dan weet je het maar nooit! ).Chucky wrote: ↑30 Aug 2024, 15:08Rik zegt dat er nog 4 man komt, en noemt vervolgens deze 4 namen in een andere tweet.Robson de Souza wrote: ↑30 Aug 2024, 15:04
Hoe kun je dat nu concluderen. Het lijkt wel of je zoiets graag wil concluderen in plaats van dat het werkelijk zo is.
Dus of er komt hier bovenop nog 2 man (als je Ndala en Younis voor Jong mee telt), of er komt niemand meer, en dus ook geen linksback. Ik denk dat het tweede meer reëel is.
-
- Ballenjongen
-
- Legende
Als Mauro geen speelminuten krijgt ligt dat meer aan Mauro zelf dan aan PSV.
- These users thanked the author Madueke for the post (total 4):
- Eindhovenvoetbal • Robson de Souza • O Goleiro Grande • Boszball1913
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Of het betekent juist dat ze geen linksback meer willen, daarom zeggen ze vAanholt nu al af (in plaats van na de window, als ze weten of het gelukt is om een andere linksback te halen).
-
- Vedette
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
-
- Ballenjongen
- ForestForest
- Bankzitter
- Favoriete speler: Jerdynho
Huur maar een linksback, dan hebben we er iig 1 tot dat Dest terug is. Mauro als reserve en dan kun je volgende zomer weer lekker verder puzzelen, misschien in juni/juli al wat doen hmmmm?
- Joenepsv
- Legende
Zou ook kunnen. Maar volgens mij is Oppegard niet in een week een Roberto Carlos geworden dus is er nog ruimte voor een kwalitatieve verbetering. Of een huur (in dit geval geen problemen mee) of een Zalewski achtige speler.