Zelf vind ik het prima dat PvA niet meer komt.
Leuk hoor dat zo'n gozer goed in de groep ligt, maar ik vond het al niet meer het gewenste niveau.
Transferwindow 2024/25
- ComeOnPSV
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 5):
- SKERLA • Nummer 6 • Robson de Souza • O Goleiro Grande • 10. Nilis
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Als we ons voor de CL plaatsenFieseFriedrich wrote: ↑30 Aug 2024, 15:2221 of 22 januari spelen we de een na laatste CL groepswedstrijdin de nieuwe opzet. Als Nagalo ver komt op de Africa Cup, ben je hem voor een heel belangrijke wedstrijd alweer kwijt.
- ComeOnPSV
- Vedette
Speelt bij Burkina Faso.FieseFriedrich wrote: ↑30 Aug 2024, 15:2221 of 22 januari spelen we de een na laatste CL groepswedstrijdin de nieuwe opzet. Als Nagalo ver komt op de Africa Cup, ben je hem voor een heel belangrijke wedstrijd alweer kwijt.
- These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
- Dutch Cowboy
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Wat het artikel het meest verrassend maakt is de Tweet waarmee Rik het aankondigde. Die besloot-ie met 'zo meer.' Het tegendeel blijkt echter, want zegt nu precies nietsTjompie wrote: ↑30 Aug 2024, 15:15https://www.ad.nl/eindhoven/PSV-laat-va ... ~aa2d8c5e/PSV beraad zich nog op de linksback-positie. Een specifieke linksback lijkt de club niet meer te zoeken. Mogelijk komt er naast de vier al geplande versterkingen (waaronder twee beloften) nog een multifunctionele versterking. Maar zeker is dat nog niet.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Max
-
- Internationale topspeler
2 kliks voor de prijs van 1. Kassa!O Goleiro Grande wrote: ↑30 Aug 2024, 15:24Wat het artikel het meest verrassend maakt is de Tweet waarmee Rik het aankondigde. Die besloot-ie met 'zo meer.' Het tegendeel blijkt echter, want zegt nu precies niets
-
- Nationale topspeler
In principe moet er nog wat geld op de plank liggen toch? Bod op Itakura was 15+ miljoen en dat hadden we ook al over voor Sepp dus dat heeft niks te maken met verkoop van Teze (+12 miljoen). Je haalt nu Karsdorp (transfervrij), Ndala (Huur met optie dus nog niet veel geld kwijt), Die Australiër (kleingeld) en Nagalo voor 6/7 miljoen.
Nog minimaal 8 miljoen plus nog het geld van Teze wat nog gestoken zou kunnen worden in een topper voor LB/LCV. Een Oosterwolde bijvoorbeeld.
Nog minimaal 8 miljoen plus nog het geld van Teze wat nog gestoken zou kunnen worden in een topper voor LB/LCV. Een Oosterwolde bijvoorbeeld.
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Tja, dat zelfde (laatste deel van de zin) geldt ook voor Oppegard natuurlijk. En Mauro na z'n 23ste blessure kun je eigenlijk ook niet op rekenen. Lijkt me dat je Patje alleen kunt laten schieten als je iets beters hebt gevonden.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Dat Rik zegt dat er niemand meer voor linksback komt wil niet zeggen dat er ook echt niemand meer voor linksback komt hè. PSV maakt die journalisten echt niet wijzer dan nodig. Die knakker van City kwam voor Rik ook volledig uit de lucht vallen. Dus voor een eventuele linksback (waarvan ik zelf ook zeker vind dat die er nog moet komen) kan dat ook gelden.
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
ohnee niet weer die frietbakker
- These users thanked the author Boszball1913 for the post:
- TomPSV023
- Boktor
- Vaste waarde in elftal
Chrisje heeft net een mexicano in de frituur geflikkerd en straks gooit ie er nog wat in. Dat bedoelt ie met to be continued denk ik. Wanne waus.
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Dit keer staat Hummels met zijn G-Wagon voor de deur
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
of hij is gehackt door rapper Sjors
-
- Meervoudig international
We hebben nog al wat aan ervaring ingeleverd , Patje, Teze en Ramalho. En daar krijgen we, op Karsdorp na, onervaren spelers voor terug.
En ik geloof niet dat er voor de lb positie nog iemand komt., als je poppetjes telt kom je op een aantal verdedigers uit die je door de multi - inzetbaarheid waarmee je het zou moeten kunnen doen. Over de kwaliteit en ervaring heb ik wel mijn twijfels, de tijd die we hebben om ingespeeld te raken nog daargelaten.
En ik geloof niet dat er voor de lb positie nog iemand komt., als je poppetjes telt kom je op een aantal verdedigers uit die je door de multi - inzetbaarheid waarmee je het zou moeten kunnen doen. Over de kwaliteit en ervaring heb ik wel mijn twijfels, de tijd die we hebben om ingespeeld te raken nog daargelaten.
- DonyellMalen
- Legende
Vandaar dus hoogstwaarschijnlijk de keuze voor Zalewski:
Mogelijk komt er naast de vier al geplande versterkingen (waaronder twee beloften) nog een multifunctionele versterking. Maar zeker is dat nog niet.
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
dan gooit ie er dadelijk lekker een snickers in
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik ben het met je eens als Rik niet had gezegd dat er een multi functionele verdediger erbij zou kunnen komen. Maar dat zei hij wel dus ik denk dat hij wel degelijk weet dat er nog een mogelijkheid is. En dat kan gewoon de waarheid zijn. Geen gegarandeerde extra verdediger maar als het allemaal goed valt komt er nog één bij die (mijn aanname) minimaal op linksback kan.Grasmat wrote: ↑30 Aug 2024, 15:28 Dat Rik zegt dat er niemand meer voor linksback komt wil niet zeggen dat er ook echt niemand meer voor linksback komt hè. PSV maakt die journalisten echt niet wijzer dan nodig. Die knakker van City kwam voor Rik ook volledig uit de lucht vallen. Dus voor een eventuele linksback (waarvan ik zelf ook zeker vind dat die er nog moet komen) kan dat ook gelden.
Die Zalewski was interessant geweest.
- Dumfel Demfries
- Jeugdinternational
- Ardbeg
- Mister PSV
Als die blije lamlul zich gewoon eens bezig houdt met friet bakken ipv zo interessant te doen.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- TylerDurdn
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
https://voetbalflitsen.nl/nieuws/gbhb0w ... fenerbahceTeletubby wrote: ↑30 Aug 2024, 15:26 In principe moet er nog wat geld op de plank liggen toch? Bod op Itakura was 15+ miljoen en dat hadden we ook al over voor Sepp dus dat heeft niks te maken met verkoop van Teze (+12 miljoen). Je haalt nu Karsdorp (transfervrij), Ndala (Huur met optie dus nog niet veel geld kwijt), Die Australiër (kleingeld) en Nagalo voor 6/7 miljoen.
Die heeft wel een sterk linkerbeen, maar of hij het hele seizoen beschikbaar blijft...