Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PeterPSV
Ballenjongen
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Schouten

Er lijkt dus nog wel wat mogelijk. Iedereen (de hoge heren bij PSV ook) weet dat Mauro en Karsdorp net zo breekbaar kunnen zijn als een kristallen vaas in een peuterspeelzaal. Misschien valt er op rechts nog wat te schuiven met de centrale verdedigers, maar links blijft een risico. Bij een blessure van Mauro komt er wel heel veel druk te liggen op Oppegard, en die lijkt soms nog wat moeite te hebben met de verwachtingen (skills, ervaring).

Het is misschien niet de beste strategie om de Champions League als leerschool voor Oppegard te gebruiken. Dat voelt een beetje alsof je een kristallen vaas in de handen van een kleuter legt en hoopt dat het goed gaat. Laten we dus hopen op een aangename verrassing—misschien een speler die bij een topclub niet aan bod komt maar bij ons kan schitteren, en die ook nog eens zonder bubbeltjesplastic naar het veld durft te lopen!
Last edited by PeterPSV on 30 Aug 2024, 15:35, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author PeterPSV for the post:
    marijnv
    Asterix
    Meervoudig international

Heeft iemand nog dat opgenomen telefoongesprek van die lalmul? Wil ff lachen.
    Ich liebe gegenpressung
    AddoCultheld
    Internationale topspeler

TomV23 wrote: 30 Aug 2024, 15:27

Denk dat het niets is maar deel het toch even
    Hmm die had vorige keer toch die scoop van Gőtze?
    SlothtinPowers
    Jeugdspeler

Dest, Tillman, Behouden Boscagli, Behouden Benitez, Flamingo, Driouech, Karsdorp, Nagalo, 2 grote talenten voor Jong PSV.
    Noem mij maar een Stewart fanboy, maar (zolang dit allemaal doorgaat) is dit toch een prachtige transferwindow aan het worden
  • These users thanked the author SlothtinPowers for the post (total 4):
    Tutti FruttiKokkieComeOnPSVAraavos
    EesEes
    Lid 2e elftal

AddoCultheld wrote: 30 Aug 2024, 15:35

En sindsdien vindt hij zichzelf wel heel erg interessant. Als hij echt wat had gezien zou hij dat wel direct laten weten.
    Pierre
    Lid 2e elftal

Asterix wrote: 30 Aug 2024, 15:34 Heeft iemand nog dat opgenomen telefoongesprek van die lalmul? Wil ff lachen.
    viewtopic.php?p=125320#p125320

Komedisch goud.
  • These users thanked the author Pierre for the post (total 3):
    GrasmatAsterix10. Nilis
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

Waar blijft dat verhoogde bod van Brighton? Duurt lang!
    Robson de Souza
    Vedette

Leon77M wrote: 30 Aug 2024, 15:37 Waar blijft dat verhoogde bod van Brighton? Duurt lang!
    Dat is zo hoog dat het de deur niet uit kan.
    Boszball1913
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Luuk de Jong

ja daar teert hij nogsteeds op
    Breur
    Internationale topspeler

JChovanec wrote: 30 Aug 2024, 15:30 We hebben nog al wat aan ervaring ingeleverd , Patje, Teze en Ramalho. En daar krijgen we, op Karsdorp na, onervaren spelers voor terug.
    En ik geloof niet dat er voor de lb positie nog iemand komt., als je poppetjes telt kom je op een aantal verdedigers uit die je door de multi - inzetbaarheid waarmee je het zou moeten kunnen doen. Over de kwaliteit en ervaring heb ik wel mijn twijfels, de tijd die we hebben om ingespeeld te raken nog daargelaten.
    Onze selectie is ook alweer een jaar verder he. Met jongens zoals Benni, Veerman, Til, Schouten, Boscagli en bovenal Luuk (en dan noem ik er nog een paar niet) genoeg jongens die ondertussen wel weten hoe voetbal werkt.
  • These users thanked the author Breur for the post:
    JChovanec
    Garnaal
    Basisspeler

De voorgerechtjes zijn geserveerd, nu is het afwachten dat het hoofdgerecht gepresenteerd gaat worden. Er is geld voor een klasse CV, je maakt mij niet wijs dat die niet komt. Zou mij ook niks verbazen als er vanavond rond 19:00 ineens een spelers wordt gepresenteerd die nergens in de media voorbij is gekomen met absolute meerwaarde voor de verdediging.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

EesEes wrote: 30 Aug 2024, 15:36

En sindsdien vindt hij zichzelf wel heel erg interessant. Als hij echt wat had gezien zou hij dat wel direct laten weten.
    Of hij moet het voor zich houden... ;)
    EesEes
    Lid 2e elftal

29.04.2007 wrote: 30 Aug 2024, 15:41
    EesEes wrote: 30 Aug 2024, 15:36

Of hij moet het voor zich houden... ;)
    Dat ze Hummels in de snackbar presenteren? Daar zou ik voor tekenen en gun hem dan zijn fame.
  • These users thanked the author EesEes for the post:
    29.04.2007
    StratumZuid
    Vedette

Met een frikandel speciaal
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    Siralexvoorgezon
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    De Realist
    Internationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 30 Aug 2024, 15:33
    Teletubby wrote: 30 Aug 2024, 15:26 In principe moet er nog wat geld op de plank liggen toch? Bod op Itakura was 15+ miljoen en dat hadden we ook al over voor Sepp dus dat heeft niks te maken met verkoop van Teze (+12 miljoen). Je haalt nu Karsdorp (transfervrij), Ndala (Huur met optie dus nog niet veel geld kwijt), Die Australiër (kleingeld) en Nagalo voor 6/7 miljoen.

Nog minimaal 8 miljoen plus nog het geld van Teze wat nog gestoken zou kunnen worden in een topper voor LB/LCV. Een Oosterwolde bijvoorbeeld.
    https://voetbalflitsen.nl/nieuws/gbhb0w ... fenerbahce

Die heeft wel een sterk linkerbeen, maar of hij het hele seizoen beschikbaar blijft...
    ajax dna
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 30 Aug 2024, 14:58
    DadOfFour wrote: 30 Aug 2024, 14:53 Tweetje van Rik op vrijdag, nog voor 15u en de helft van de mensen hier alweer over de zeik...
    De window is niet meteen dichtgegaan na het bericht van Rik, er komen er zeker 4, maar wie weet nog meer...

Ik heb nog steeds niemand horen zingen..

Image
    Ik vraag me wel eens af he. Stel je neemt zo'n vrouw een keer op een dolle avond mee naar huis en ze bezwijkt dan tijdens een gezellig samenzijn aan een hartstilstand. Ben je dan aansprakelijk?
    Bij deze niet, die doet blijkbaar aan sport, dus eigen schuld...
    La vida és massa curta per no fer broma
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Boszball1913 wrote: 30 Aug 2024, 15:38

Image

:mrgreen: :mrgreen:
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post (total 12):
    DanosiBramArdbegPeeJLucieNilisHeissenberrug10. Nilisdanko-lazovicNumber 8 On TourAlex Rodrigo Dias da CostaFieseFriedrichDoperwt11
    We can't change the world until we change ourselves.
    D_98
    Jeugdspeler

Neem aan dat de directie ook wel ziet dat het zonder Dest op de backposities nog pover is. Mauro en Karsdorp zijn blessuregevoelig en wat daarachter zit kun je (buiten tegen de laagvliegers in de eredivisie) ook niet mee aankomen. Ik vertrouw de directie er wel op dat hier "gewoon" nog een multifunctionele speler voor komt die of LCV/LB kan spelen of LB/RB kan spelen zodat er (ook zonder Dest) een CL-waardige ploeg staat.
    Boszball1913
    Lid 2e elftal
    Favoriete speler: Luuk de Jong

NotoriousBIG046 wrote: 30 Aug 2024, 15:44
    Boszball1913 wrote: 30 Aug 2024, 15:38

Image

:mrgreen: :mrgreen:
    dit is echt schitterend :lol:
    Teletubby
    Nationale topspeler

Het erge is nog dat die frietbakker het ook nog eens goed gaat hebben met zijn Jomanda achtige voorspellingen de hele tijd. Dan is hij al helemaal niet meer te pruimen.
    Jur1913
    Internationale topspeler

Teletubby wrote: 30 Aug 2024, 15:47 Het erge is nog dat die frietbakker het ook nog eens goed gaat hebben met zijn Jomanda achtige voorspellingen de hele tijd. Dan is hij al helemaal niet meer te pruimen.
    Ach.. Stilstaande klok enzo
    EDG
    Jeugdinternational

Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??Image
  • These users thanked the author EDG for the post (total 6):
    De RealistLeon77MD.MillpantsStratumZuidSKERLAFieseFriedrich
    D.Millpants
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Van Nistelrooij

EDG wrote: 30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??Image
    Maak dan een foto van die Britse SUV ook :)
    PeterPSV
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Schouten

D_98 wrote: 30 Aug 2024, 15:45 Neem aan dat de directie ook wel ziet dat het zonder Dest op de backposities nog pover is. Mauro en Karsdorp zijn blessuregevoelig en wat daarachter zit kun je (buiten tegen de laagvliegers in de eredivisie) ook niet mee aankomen. Ik vertrouw de directie er wel op dat hier "gewoon" nog een multifunctionele speler voor komt die of LCV/LB kan spelen of LB/RB kan spelen zodat er (ook zonder Dest) een CL-waardige ploeg staat.
    Eens. En dan graag 1 die geen beschermende kleding nodig heeft omdat hij anders geblesseerd raakt.
    Pierre
    Lid 2e elftal

EDG wrote: 30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??Image
    De autosponsor van Nordsjaelland is Volvo, dus ik denk het niet. Tenzij het uiteraard de zaakwaarnemer of familie zou zijn.
  • These users thanked the author Pierre for the post:
    EDG
    Post Reply