Er lijkt dus nog wel wat mogelijk. Iedereen (de hoge heren bij PSV ook) weet dat Mauro en Karsdorp net zo breekbaar kunnen zijn als een kristallen vaas in een peuterspeelzaal. Misschien valt er op rechts nog wat te schuiven met de centrale verdedigers, maar links blijft een risico. Bij een blessure van Mauro komt er wel heel veel druk te liggen op Oppegard, en die lijkt soms nog wat moeite te hebben met de verwachtingen (skills, ervaring).
Het is misschien niet de beste strategie om de Champions League als leerschool voor Oppegard te gebruiken. Dat voelt een beetje alsof je een kristallen vaas in de handen van een kleuter legt en hoopt dat het goed gaat. Laten we dus hopen op een aangename verrassing—misschien een speler die bij een topclub niet aan bod komt maar bij ons kan schitteren, en die ook nog eens zonder bubbeltjesplastic naar het veld durft te lopen!
Transferwindow 2024/25
- Asterix
- Meervoudig international
Heeft iemand nog dat opgenomen telefoongesprek van die lalmul? Wil ff lachen.
Ich liebe gegenpressung
-
- Internationale topspeler
-
- Jeugdspeler
Dest, Tillman, Behouden Boscagli, Behouden Benitez, Flamingo, Driouech, Karsdorp, Nagalo, 2 grote talenten voor Jong PSV.
Noem mij maar een Stewart fanboy, maar (zolang dit allemaal doorgaat) is dit toch een prachtige transferwindow aan het worden
Noem mij maar een Stewart fanboy, maar (zolang dit allemaal doorgaat) is dit toch een prachtige transferwindow aan het worden
- These users thanked the author SlothtinPowers for the post (total 4):
- Tutti Frutti • Kokkie • ComeOnPSV • Araavos
-
- Lid 2e elftal
En sindsdien vindt hij zichzelf wel heel erg interessant. Als hij echt wat had gezien zou hij dat wel direct laten weten.
- Pierre
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
ja daar teert hij nogsteeds op
-
Onze selectie is ook alweer een jaar verder he. Met jongens zoals Benni, Veerman, Til, Schouten, Boscagli en bovenal Luuk (en dan noem ik er nog een paar niet) genoeg jongens die ondertussen wel weten hoe voetbal werkt.JChovanec wrote: ↑30 Aug 2024, 15:30 We hebben nog al wat aan ervaring ingeleverd , Patje, Teze en Ramalho. En daar krijgen we, op Karsdorp na, onervaren spelers voor terug.
En ik geloof niet dat er voor de lb positie nog iemand komt., als je poppetjes telt kom je op een aantal verdedigers uit die je door de multi - inzetbaarheid waarmee je het zou moeten kunnen doen. Over de kwaliteit en ervaring heb ik wel mijn twijfels, de tijd die we hebben om ingespeeld te raken nog daargelaten.
- Garnaal
- Basisspeler
De voorgerechtjes zijn geserveerd, nu is het afwachten dat het hoofdgerecht gepresenteerd gaat worden. Er is geld voor een klasse CV, je maakt mij niet wijs dat die niet komt. Zou mij ook niks verbazen als er vanavond rond 19:00 ineens een spelers wordt gepresenteerd die nergens in de media voorbij is gekomen met absolute meerwaarde voor de verdediging.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
-
- Lid 2e elftal
Dat ze Hummels in de snackbar presenteren? Daar zou ik voor tekenen en gun hem dan zijn fame.
- These users thanked the author EesEes for the post:
- 29.04.2007
- StratumZuid
- Vedette
Met een frikandel speciaal
- These users thanked the author StratumZuid for the post:
- Siralexvoorgezon
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
- De Realist
ajax dnaO Goleiro Grande wrote: ↑30 Aug 2024, 15:33https://voetbalflitsen.nl/nieuws/gbhb0w ... fenerbahceTeletubby wrote: ↑30 Aug 2024, 15:26 In principe moet er nog wat geld op de plank liggen toch? Bod op Itakura was 15+ miljoen en dat hadden we ook al over voor Sepp dus dat heeft niks te maken met verkoop van Teze (+12 miljoen). Je haalt nu Karsdorp (transfervrij), Ndala (Huur met optie dus nog niet veel geld kwijt), Die Australiër (kleingeld) en Nagalo voor 6/7 miljoen.
Nog minimaal 8 miljoen plus nog het geld van Teze wat nog gestoken zou kunnen worden in een topper voor LB/LCV. Een Oosterwolde bijvoorbeeld.
Die heeft wel een sterk linkerbeen, maar of hij het hele seizoen beschikbaar blijft...
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- DadOfFour
Bij deze niet, die doet blijkbaar aan sport, dus eigen schuld...Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 14:58Ik vraag me wel eens af he. Stel je neemt zo'n vrouw een keer op een dolle avond mee naar huis en ze bezwijkt dan tijdens een gezellig samenzijn aan een hartstilstand. Ben je dan aansprakelijk?
La vida és massa curta per no fer broma
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post (total 12):
- Danosi • Bram • Ardbeg • PeeJ • LucieNilis • Heissenberrug • 10. Nilis • danko-lazovic • Number 8 On Tour • Alex Rodrigo Dias da Costa • FieseFriedrich • Doperwt11
We can't change the world until we change ourselves.
-
- Jeugdspeler
Neem aan dat de directie ook wel ziet dat het zonder Dest op de backposities nog pover is. Mauro en Karsdorp zijn blessuregevoelig en wat daarachter zit kun je (buiten tegen de laagvliegers in de eredivisie) ook niet mee aankomen. Ik vertrouw de directie er wel op dat hier "gewoon" nog een multifunctionele speler voor komt die of LCV/LB kan spelen of LB/RB kan spelen zodat er (ook zonder Dest) een CL-waardige ploeg staat.
-
- Lid 2e elftal
- Favoriete speler: Luuk de Jong
dit is echt schitterend
-
- Nationale topspeler
Het erge is nog dat die frietbakker het ook nog eens goed gaat hebben met zijn Jomanda achtige voorspellingen de hele tijd. Dan is hij al helemaal niet meer te pruimen.
-
-
- Jeugdinternational
Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??
- These users thanked the author EDG for the post (total 6):
- De Realist • Leon77M • D.Millpants • StratumZuid • SKERLA • FieseFriedrich
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
Maak dan een foto van die Britse SUV ookEDG wrote: ↑30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Schouten
Eens. En dan graag 1 die geen beschermende kleding nodig heeft omdat hij anders geblesseerd raakt.D_98 wrote: ↑30 Aug 2024, 15:45 Neem aan dat de directie ook wel ziet dat het zonder Dest op de backposities nog pover is. Mauro en Karsdorp zijn blessuregevoelig en wat daarachter zit kun je (buiten tegen de laagvliegers in de eredivisie) ook niet mee aankomen. Ik vertrouw de directie er wel op dat hier "gewoon" nog een multifunctionele speler voor komt die of LCV/LB kan spelen of LB/RB kan spelen zodat er (ook zonder Dest) een CL-waardige ploeg staat.
- Pierre
- Lid 2e elftal
De autosponsor van Nordsjaelland is Volvo, dus ik denk het niet. Tenzij het uiteraard de zaakwaarnemer of familie zou zijn.EDG wrote: ↑30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??