Transferwindow 2024/25
- DeBruyne
- Meervoudig international
Misschien de moeder van onze nieuwe Engelse vleugelflitser...
- These users thanked the author DeBruyne for the post:
- DoubleUCoolman
- ruuddevil
- Legende
Onverantwoord dat er geen linksback meer wordt gehaald.
- These users thanked the author ruuddevil for the post (total 5):
- NotoriousBIG046 • BarryBanaan • GakpoEINDHOVENAAR • Rikkert1234 • milansandro
- Ardbeg
- Mister PSV
Dat is geen spelersvrouw. Dat is gewoon onderdeel van een gezin die naar de rondleiding gingen. Bron: Ik. Ik heb diezelfde mensen toenstraks gezien.EDG wrote: ↑30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??
-
En van fc Kopenhagen?Pierre wrote: ↑30 Aug 2024, 15:57De autosponsor van Nordsjaelland is Volvo, dus ik denk het niet. Tenzij het uiteraard de zaakwaarnemer of familie zou zijn.EDG wrote: ↑30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??
Marcel for president!
- NotoriousBIG046
- Nationale topspeler
- De Realist
- Internationale topspeler
- These users thanked the author De Realist for the post:
- Duiven1973
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Mightymike
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Kan me toch niet voorstellen dat we de optie PvA laten schieten terwijl we nog niet zeker zijn van een betere optie. Ik verwacht nog een RCV of LCV/LV konijn uit de koksmuts.
:PSV:
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Schouten
Dat was nou ook eerst mijn gevoel. Ik heb liever de spreekwoordelijke 'in kannen en kruiken'. Het gevoel heb ik vervolgens met mijn ratio benaderd en waarschijnlijk heeft e.e.a. even tijd nodig (en die hebben we mogelijk nog, transfermarkt in Denemarken sluit ook pas over een paar dagen / alternatief is dan mogelijk niet meer voor handen). Komt vast allemaal goed
-
Dat eerste denk ik ook, maar Mauro is nooit fit. Patje wel vaak. Armoedige oplossing, maar tot de terugkeer van Dest had ik het toch gedaan. Als het alternatief niks is, al helemaal.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- De Realist
-
- Ballenjongen
geen linkback of een multifunctionele alleskunner van top niveau
- De Realist
Ja leuk, maar op Mauro kun je niet rekenen. Zou het echt zwaar onverantwoord vinden als je PvA laat schieten en er niets anders voor haalt.
- Stefan1913
- Jeugdspeler
Denk dat de kans dan groot is dat Karsdorp en Nagalo de enige versterkingen voor PSV 1 zijn. Hopen dat Mauro en Obispo fit blijven, al lijkt dat behoorlijk lastig te worden als je terugkijkt naar de laatste paar maanden/seizoenen. Een fitte Mauro op LB zou ik zeer content mee zijn, dromen mag hè.
Younis en Ndala erbij voor Jong PSV, dat zijn dan in totaal de 4 man waar Rik het denk ik over heeft.
Zou een behoorlijke tegenvaller zijn als de medische keuring van Karsdorp nog mis gaat.
Younis en Ndala erbij voor Jong PSV, dat zijn dan in totaal de 4 man waar Rik het denk ik over heeft.
Zou een behoorlijke tegenvaller zijn als de medische keuring van Karsdorp nog mis gaat.
Last edited by Stefan1913 on 30 Aug 2024, 16:16, edited 2 times in total.
-
- Vedette
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Kan niet anders dan dat er nog iets komt. De directie is niet blind toch?De Realist wrote: ↑30 Aug 2024, 16:12Ja leuk, maar op Mauro kun je niet rekenen. Zou het echt zwaar onverantwoord vinden als je PvA laat schieten en er niets anders voor haalt.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Doperwt11
-
- Legende
Wat is de naam van die auto dealer? Viabila? Kan het net niet goed lezenEDG wrote: ↑30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- De Realist
We hebben het over de verdediging he. Zou het niet uitsluitenVanthaman18 wrote: ↑30 Aug 2024, 16:14Kan niet anders dan dat er nog iets komt. De directie is niet blind toch?De Realist wrote: ↑30 Aug 2024, 16:12
Ja leuk, maar op Mauro kun je niet rekenen. Zou het echt zwaar onverantwoord vinden als je PvA laat schieten en er niets anders voor haalt.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Rik had het over 25/30 te besteden. Dan zou er nog iets in het vat moeten zitten zou je zeggen.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- Vanthaman18
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Zou echt wanbeleid zijn.De Realist wrote: ↑30 Aug 2024, 16:18We hebben het over de verdediging he. Zou het niet uitsluitenVanthaman18 wrote: ↑30 Aug 2024, 16:14
Kan niet anders dan dat er nog iets komt. De directie is niet blind toch?
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- 11 Tinus
-
- Ballenjongen
Dat weten we a.s. maandagVanthaman18 wrote: ↑30 Aug 2024, 16:14Kan niet anders dan dat er nog iets komt. De directie is niet blind toch?De Realist wrote: ↑30 Aug 2024, 16:12
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
Ik wilde eerst reageren met wat netjes dat je het kenteken blurred. Maar waarom doe je die van die auto er achter dan niet?EDG wrote: ↑30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??
- TomPSV023
- Favoriete speler: Messi
Last edited by TomPSV023 on 30 Aug 2024, 16:27, edited 1 time in total.
- These users thanked the author TomPSV023 for the post:
- Eenhoopjob
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Wel leuk voor de transferwindowliefhebbers dat het nog ergens in het midden ligt of er wel of niet iemand bij komt. Als het nu al uitgesloten was dan was het ook niet leuk natuurlijk.
Je kunt je alleen niet voorstellen dat je Pepi, Driouech, Lozano, Til en Saibari van de bank kunt brengen en qua 'verdedigers' Flamingo, Mauro, Obispo, Oppegard, Dams, Bressers en Ledezma.
Je kunt je alleen niet voorstellen dat je Pepi, Driouech, Lozano, Til en Saibari van de bank kunt brengen en qua 'verdedigers' Flamingo, Mauro, Obispo, Oppegard, Dams, Bressers en Ledezma.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Kun je de dealer naam zichtbaar maken onderaan t kenteken?EDG wrote: ↑30 Aug 2024, 15:53 Okay, een Britse patser-SUV op de parkeerplaats, alleen zat daar een zwarte vrouw in. Kán spelersvrouw zijn (al leek ze wat ‘ervaren’ daarvoor), maar leek me geen zaakwaarnemer. Verder wel deze niet al te dure auto, maar mogelijk heeft onze Deense aanwinst wel een bescheiden zaakwaarnemer??
Sanga are u dead ???? NO MAN!