Dit is een prima weergave van een krankzinnige markt en wereld.
Transferwindow 2024/25
-
- Lid scoutingsteam
Toch mooi, dat ook deze speler uit de Academy zo meer waarde gaat vertolken en hopelijk uiteindelijk ook opleveren voor PSVLarsKempie wrote: ↑30 Aug 2024, 16:37Wie had ooit gedacht dat we kwa nummers Ledezma als RB zouden meetellen
Mocht Ndala komen dan zou ik dat erg leuk vinden btw
Last edited by Voormalig KG on 30 Aug 2024, 16:50, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 3):
- Robson de Souza • JandeVakantieman • LucieNilis
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Wel opmerkelijk dat Marco en Rik het beiden hebben over een LB die ook LCV kan. Lijkt mij dat ze dit ingefluisterd hebben gekregen van PSV dat dit het profiel gaat zijn wat ze zoeken. Benieuwd of ze daar binnenkort ook een naam bij gaan noemen.
- These users thanked the author Teletubby for the post (total 2):
- SlothtinPowers • Remontada
-
- Jeugdspeler
Vind het wel veelzeggend dat zowel Rik als Marco het opeens heel specifiek hebben over een optie voor zowel LB als LCV. Zou toch bijna moeten dat ze tenminste iemand specifiek op het oog hebben. Kijken of het ook daadwerkelijk wat gaat worden
- These users thanked the author SlothtinPowers for the post:
- Jipkes01
-
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Balázs Dzsudzsák
-
- Jeugdspeler
Echt net praktisch hetzelfde getyped. Great minds think alike!
- These users thanked the author SlothtinPowers for the post:
- Teletubby
-
- Regelmatige invaller
Hebben we al spelers voor ogen? Overigens wel lastig hoor, ik vind onze backs nou niet echt geschikt als centrale verdediger. Alleen Teze kon dit in mijn ogen.
-
- Jeugdspeler
Hoeft niet zo te zijn. Een terugkoop garantie zoals nu met TIllman van goed veel geld is naar mijn idee prima
- These users thanked the author SlothtinPowers for the post (total 5):
- Tyyne • Grasmat • Joenepsv • TomV23 • LucieNilis
-
- Vaste waarde in elftal
Jammer dat Obispo geblesseerd is , spelers van het niveau Obispo en Oppegard had je dan afscheid van kunnen nemen.
Ook Mauro is een goed ventje maar totaal geen CL niveau, wil je stappen maken moet je ook doorselecteren.
Middenveld,keeper en aanval prima, verdediging subtop niveau
Ook Mauro is een goed ventje maar totaal geen CL niveau, wil je stappen maken moet je ook doorselecteren.
-
- Vedette
Zie hieronder, Tom:
De kans is best aanwezig dat er nog een linksback bij komt.
- R.Manco
- Regelmatige invaller
City wilt grip hebben op alles. Een paar gedrochten van sateliet clubs, spelers niet laten gaan zonder terugkoopoptie. Het lijkt allemaal geen enkel probleem voor de FIFA. Sterker nog, die gaan lekker wk's organiseren in Qatar en alles er aan doen dat het snel daarna weer in Saudi-Arabië kan.
Maar goed. Ben blij dat Stewart pragmatisch is en gewoon binnen die markt doet wat het beste voor PSV is.
- These users thanked the author R.Manco for the post:
- De Realist
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Niet iedere speler in je selectie kan CL niveau zijn. Mauro heeft gewoon een helemaal prima PSV niveau, mits fit.PsvBmg wrote: ↑30 Aug 2024, 16:53 Jammer dat Obispo geblesseerd is , spelers van het niveau Obispo en Oppegard had je dan afscheid van kunnen nemen.
Wel eens wbt Obispi en Oppegard die beiden niet dat niveau hebben. Daar moet je op doorselecteren.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
de staf
- These users thanked the author BarryBanaan for the post (total 2):
- ShovingNE2 • StratumZuid
-
- Vaste waarde in elftal
Ga je nou serieus en plein public de kennis hier op het 1913 forum in twijfel trekken?
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Daar ben ik het niet mee eens. Het is echt het moment om nu voor die linksback een duurzame oplossing te halen. Dest kan weer naar rechts en dan heb je als je Dest mee durft te rekenen al de basis verdediging voor volgend jaar al vast liggen. Zeker nu Nagalo links en rechts kan en Obispo 2e back-up wordt denk ik dat het wel moet lukken qua CV's.
- Joenepsv
- Legende
Zit er standaard bij in als je met de Shity group zaken doet. Die engnekken zijn zo vreselijk bang dat ze een spelertje mislopen. Maar zoals elders benoemd hoeft het niet slecht te zijn. PSV moet zorgen dat de voorwaarden kloppen voor zichzelf zoals nu met Tillman. Zoals destijds Angelino was minder onderhandeld.
- ShovingNE2
- Site Admin
Gaat een appje rond dat er rond half 7 iets is met een transfer van PSV bij de snackbar. Niet eentje van de genoemde namen.
Ik geloof er nog weinig van. Maar wilde het ook niet niet benoemen.
Ik geloof er nog weinig van. Maar wilde het ook niet niet benoemen.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 8):
- Joenepsv • ComeOnPSV • Araavos • FieseFriedrich • dannyPSV • Tutti Frutti • TylerDurdn • J O H N
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Schrijf hem maar op voor de winter en/of zomer 2025. Transfervrij super interessant voor PSV. Je kunt niet voor elke verdediger 10 miljoen neer klappen.
- Dumfel Demfries
- Jeugdinternational
Ik wil ook geen insidertje spelen, zeg alleen dat ik hoor dat PSV bezig is met Matip
- These users thanked the author Dumfel Demfries for the post:
- Tutti Frutti
- Joenepsv
- Legende
Denk juist dat doordat de contracten van de hele linkerflank defensie aflopen behalve Dest het handig is om iemand te zoeken die beide posities kan bekleden. En dan een lange termijn oplossing. Obispo en Oppegard zijn niet goed genoeg en Boscagli wil weg. Regeren is vooruit zien.11 Tinus wrote: ↑30 Aug 2024, 17:00Daar ben ik het niet mee eens. Het is echt het moment om nu voor die linksback een duurzame oplossing te halen. Dest kan weer naar rechts en dan heb je als je Dest mee durft te rekenen al de basis verdediging voor volgend jaar al vast liggen. Zeker nu Nagalo links en rechts kan en Obispo 2e back-up wordt denk ik dat het wel moet lukken qua CV's.