PSV Jeugdopleiding Algemeen

Alles over de jeugd van PSV.
Post Reply
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

JasperPSV wrote: 14 Aug 2024, 18:08
koetje wrote: 14 Aug 2024, 17:05 We hebben vier grote opleidingen in NL. De afgelopen vijf jaar heeft Ajax daar het meeste geld uitgehaald maar PSV is een goede tweede. Op dit moment staat PSV wat betreft marktwaarde in de selectie toch echt op nummer een.

Ja, er kan en moeten dingen beter in de opleiding. Maar we zijn ook niet bepaald geleid door amateurs de afgelopen jaren. Die indruk krijg je hier soms.
Vergeet AZ niet. Denk eerlijk gezegd dat die qua opleiding nog net wat hoger 'scoren'.
Is AZ niet die vierde? Zo niet derde, omdat zij wèl een jong Elftal in de KKD hebben en Feye niet :wonder:
These users thanked the author psvgouda for the post:
koetje
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
FOOTB_REM_S: No

Ome Dumfries genereert in zijn eentje en onbetaald meer interessante content dat de hele media afdeling van PSV, met hun schijtlollige tekstjes. Laat die man met rust zeg, hij publiceert niets dat niet al lang publiek toegankelijk is.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 16):
TomPSVkoetjeJoenepsvTjompieHeruoneJasperPSVDonyellMalenEindhovenvoetbalGrasmatSKERLAfritskeHet KanonVincent VegaJuanchoRen HöekForestForest
User avatar
Tjompie
Internationale topspeler
Posts: 3060
Joined: 28 Aug 2021, 18:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Pas maar op Rini

Image
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 14 Aug 2024, 18:14
JasperPSV wrote: 14 Aug 2024, 18:08

Vergeet AZ niet. Denk eerlijk gezegd dat die qua opleiding nog net wat hoger 'scoren'.
Is AZ niet die vierde? Zo niet derde, omdat zij wèl een jong Elftal in de KKD hebben en Feye niet :wonder:
Ik doelde meer op AZ als tweede. Wellicht zelfs nog boven Ajax?

Weet niet of dit een nieuwe functie van Transfermarkt is, maar ik ben het in ieder geval nog niet tegengekomen:

[*]https://www.transfermarkt.be/PSV-eindho ... verein/383

[*]https://www.transfermarkt.be/az-alkmaar ... erein/1090
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 14 Aug 2024, 18:09 Wat een amateuristisch gedoe zeg. Laat die man gewoon doen wat hij al jaren doet, hij doet geen vlieg kwaad. Had dat gewoon namens PSV met ome Dumfries zelf opgelost i.p.v. dat Denzel er nu ook bij betrokken wordt :grin:
Het is inderdaad beschamend. En waar gaat het om? Oom Dumfries doet niemand kwaad en springt in het gat wat PSV zelf heeft gemaakt. Ik vind de informatievoorziening qua jeugd bijzonder matig. Ik volg Oom Dumfries omdat hij altijd alle opstellingen en uitslagen deelt. Geen idee in hoeverre PSV dat zelf doet maar ik zie het nooit. Viel me vandaag ook op dat de jeugd elftallen nog helemaal niet op de site staan.

Wel grappig dat Oompie zijn neefje even belt en dat die het regelt :strong:
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Juancho
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het geeft ook aan dat Denzel nog goed binnen PSV ligt. Dat zal hij zelf ook wel kunnen waarderen.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Het is wel een eenzijdig verhaal tot nu toe, kan mij goed voorstellen dat het wat genuanceerder ligt.
Saibari is underrated.
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Denzel vs. Rini: Zou je willen stoppen tegen mijn oom, anders moet ik maatregelen nemen
:logoo:
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Trixm wrote: 14 Aug 2024, 19:02 Het is wel een eenzijdig verhaal tot nu toe, kan mij goed voorstellen dat het wat genuanceerder ligt.
Inderdaad. Heel raar verhaal, wat verder ook totaal niet past bij PSV.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 14 Aug 2024, 18:56 Het geeft ook aan dat Denzel nog goed binnen PSV ligt. Dat zal hij zelf ook wel kunnen waarderen.
Nou waar wacht Earnie op dan? Haal onze nieuwe RB gewoon binnen joh! :wall:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
julienn05
Ballenjongen
Posts: 4
Joined: 11 Jun 2024, 00:57
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Komt er nog een melding welke jeugdspelers allemaal vertrokken zijn en welke spelers er bij zijn gekomen dit seizoen 2024/2025
binnen de PSV Academy van de jongste afdeling tot en met Jong PSV?
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

:applaus:

These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 5):
TijnJeronimoComeOnPSVRen HöekForestForest
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Er komt een shitload aan talent aan. Niet normaal. En dit zijn alleen nog maar de Nederlanders.
These users thanked the author Joenepsv for the post (total 5):
Robson de SouzaYkhimLucieNilisRen Höekpsvgouda
Jeronimo
Vaste waarde in elftal
Posts: 604
Joined: 28 Aug 2023, 12:41
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 30 Aug 2024, 17:29 Er komt een shitload aan talent aan. Niet normaal. En dit zijn alleen nog maar de Nederlanders.
Als ik dit zo lees inderdaad zeg. Ik volg de jeugd slechts op afstand maar de berichten waren toch juist dat er niet veel aankwam? Of geldt dat meer voor de zeer nabije toekomst?
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Zou dit de reden zijn dat er zo weinig aan Jong PSV wordt gedaan? Dat het gewoon wachten is op de volgende lichtingen.
These users thanked the author Mick Jagger for the post (total 7):
EindhovenvoetbalYkhimLucieNilisJoenepsvRobson de SouzaYouneedtogotheretocomebackpsvgouda
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 30 Aug 2024, 17:29 Er komt een shitload aan talent aan. Niet normaal. En dit zijn alleen nog maar de Nederlanders.
Echt super inderdaad. In Oranje O18 kan je bijna een elftal aan PSV’ers opstellen. Klasse.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 30 Aug 2024, 17:57 Zou dit de reden zijn dat er zo weinig aan Jong PSV wordt gedaan? Dat het gewoon wachten is op de volgende lichtingen.
Zonder aankopen en met behoud van de huidige lichting O19 (en jongere spelers die daar al spelen), gaat Jong PSV er binnen twee jaar veel beter uitzien.
These users thanked the author SKERLA for the post:
Eindhovenvoetbal
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 30 Aug 2024, 17:57 Zou dit de reden zijn dat er zo weinig aan Jong PSV wordt gedaan? Dat het gewoon wachten is op de volgende lichtingen.
Daar zat ik vanochtend bij de koffie ook over na te denken, inderdaad. Dat zou een logische verklaring zijn voor het uitblijven van versterkingen.
koetje
Legende
Posts: 11072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 30 Aug 2024, 18:12
Mick Jagger wrote: 30 Aug 2024, 17:57 Zou dit de reden zijn dat er zo weinig aan Jong PSV wordt gedaan? Dat het gewoon wachten is op de volgende lichtingen.
Daar zat ik vanochtend bij de koffie ook over na te denken, inderdaad. Dat zou een logische verklaring zijn voor het uitblijven van versterkingen.
Denk eerder dat het een moeilijke markt is waarbij de prijzen hoog liggen. PSV heeft afgelopen jaren best wat moeite en geld gestoken hierin en overgrote deel is mislukt. Behalve de buitencategorie talenten maar daar is veel concurrentie.
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Het verschil tussen een O19 en Jong is alleen wel erg groot.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

ElTigre wrote: 30 Aug 2024, 18:22 Het verschil tussen een O19 en Jong is alleen wel erg groot.
Een?

Het verschil gaat kleiner worden, omdat het niet meer O18 is. Daar gaat een jaar overheen.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Niet alleen bij NL O19 veel PSV’ers, ook bij België O19.

These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 4):
SKERLADutch CowboyForestForestpsvgouda
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Een overzicht.

These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 4):
FTSSKERLAForestForestRen Höek
User avatar
ForestForest
Bankzitter
Posts: 286
Joined: 04 Jul 2023, 12:39
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Jerdynho
FOOTB_REM_S: No

Jeronimo wrote: 30 Aug 2024, 17:56
Joenepsv wrote: 30 Aug 2024, 17:29 Er komt een shitload aan talent aan. Niet normaal. En dit zijn alleen nog maar de Nederlanders.
Als ik dit zo lees inderdaad zeg. Ik volg de jeugd slechts op afstand maar de berichten waren toch juist dat er niet veel aankwam? Of geldt dat meer voor de zeer nabije toekomst?
Korte termijn naar Jong niet nee, maar zoals je ziet wel wat daaronder zit! Maar elke generatie heeft zijn verrassingen natuurlijk, dat ook.
These users thanked the author ForestForest for the post (total 2):
JeronimoHeruone
:kwijl:
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Leuk, zo'n PSVer als bondscoach in plaats de gebruikelijke ajacied:

https://www.ed.nl/PSV/dit-presteerden-d ... haring_web
Post Reply