Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
flemmingpovlsen
Jeugdspeler

Smeets14 wrote: 30 Aug 2024, 17:41 Dus ze hebben eerder deze week 15 miljoen van Lyon afgewezen om hem vervolgens te verhuren met optie tot koop van 13,5 miljoen.

Kroes business!
denk dat het bod er nooit is geweest. Goedkoop trucje van Kroes, wat nu toch een beetje backfired.
RalfEdstrom
Veelbelovend talent
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Ralf Edstrom

ruuddevil wrote: 30 Aug 2024, 17:48 Haha wat een afgang. Eerst stoer doen dat je een bod van 15 mln hebt, en dan vervolgens verhuren met een optie voor 13,5. Ik lag me rot als die gast er 18 inschiet en hij opeens 70 mln waard is.
Ik denk dat Forbs zelf er geen trek in had en lekker terug naar zijn thuisland wilde. Dan kan Kroes hoog of laag springen, maar die 15 miljoen kan ie mooi vergeten. Hij mag nu hopen op 13 miljoen, maar die hardloper gaat never nooit slagen in Engeland.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Toch knap dat ze het nog slechter weten te doen dan Feyenoord en PSV, die ook niet bepaald geweldige transferwindows achter de rug hebben. Zijn ze toch nog ergens de beste in.

Ik vraag me serieus af wat er intern bij Ajax gaat gebeuren als Earnie morgen 15 miljoen op Hato biedt. Er moeten wel mensen zijn die dat idee niet afwijzen.
  • These users thanked the author Ykhim for the post:
    De Realist
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

DonyellMalen wrote: 30 Aug 2024, 17:52
    Smeets14 wrote: 30 Aug 2024, 17:41 Dus ze hebben eerder deze week 15 miljoen van Lyon afgewezen om hem vervolgens te verhuren met optie tot koop van 13,5 miljoen.

Kroes business!
    Vrij vreemd ja. Laat die Kroes maar op Kroes Control die hele club de vernieling in helpen.
    Ik verdenk hem er van dat hij de aandelen naar 1 euro wil krijgen zodat hij goedkoop een kwart van de club in handen kan krijgen. En dan... Dan gaat hij knallen.
  • These users thanked the author Harminator for the post (total 2):
    TijnBobbi21
    Harminator
    Geselecteerd voor Oranje

RalfEdstrom wrote: 30 Aug 2024, 18:11
    ruuddevil wrote: 30 Aug 2024, 17:48 Haha wat een afgang. Eerst stoer doen dat je een bod van 15 mln hebt, en dan vervolgens verhuren met een optie voor 13,5. Ik lag me rot als die gast er 18 inschiet en hij opeens 70 mln waard is.
    Ik denk dat Forbs zelf er geen trek in had en lekker terug naar zijn thuisland wilde. Dan kan Kroes hoog of laag springen, maar die 15 miljoen kan ie mooi vergeten. Hij mag nu hopen op 13 miljoen, maar die hardloper gaat never nooit slagen in Engeland.
    Hij is Portugees.
  • These users thanked the author Harminator for the post (total 2):
    NotoriousBIG046RalfEdstrom
    DonyellMalen
    Legende

Ykhim wrote: 30 Aug 2024, 18:16Ik vraag me serieus af wat er intern bij Ajax gaat gebeuren als Earnie morgen 15 miljoen op Hato biedt. Er moeten wel mensen zijn die dat idee niet afwijzen.
    Heb het al een paar keer eerder gekscherend gezegd hier, maar dat moet je toch gewoon doen? Ze schijten in hun broek daar.

Die jongen is precies het profiel wat men zoekt. Een CB die eveneens op de linksback kan. Ideaal.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
    YkhimDeefPeef
    Psv_fan
    Lid 2e elftal

Ik lach nog harder als ie er niks van bakt en volgend seizoen weer op de stoep staat.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

DonyellMalen wrote: 30 Aug 2024, 18:21Heb het al een paar keer eerder gekscherend gezegd hier, maar dat moet je toch gewoon doen? Ze schijten in hun broek daar.

Die jongen is precies het profiel wat men zoekt. Een CB die eveneens op de linksback kan. Ideaal.
    Maar oprecht: ik denk dat het intern echt een issue zou kunnen worden, omdat Ajax het geld gewoon nodig heeft en nu helemaal niks aan het verdienen is. Volgend jaar komen al die dure klanten weer terug omdat ze slechts verhuurd zijn en dan begint het gezeik opnieuw, zeker als ze geen CL hebben gehaald. Ik weet niet of die in een positie zijn om 15 miljoen af te wijzen, al is het voor hun voornaamste cashcow.
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Maar wil Hato wel naar PSV?
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Ik vind Hato echt heel goed. Als je aandelen in spelers kon kopen dan deed ik het bij hem.

Maar als Ajax nu roept dat Hato voor 50 miljoen op te pikken is dan is ie over een uur weg.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Mick Jagger wrote: 30 Aug 2024, 18:27 Maar wil Hato wel naar PSV?
    Even met Bosz laten bellen en hij is om. Of hij wordt met vriendelijkheid langzaam naar buiten gepusht omdat Ajax het geld nodig heeft :mrgreen:

Het gaat niet gebeuren, maar je kan het op z'n minst eens proberen, zoals zij dat ook graag bij hun concurrenten doen.
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Als Earnie dit doet, gewoon half voor de gein, dan is ie echt met sambal aan het koken. :dunno:
    trouwepsvfan
    Vedette

Ik heb hato vooral heel veel blunders zien maken lately
  • These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
    HeissenberrugBoemBoemTheo
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Ronaldio
    Meervoudig international

Hato is 1 van de weinige daar die transferwaarde vertegenwoordigd.

Berghuis, Henderson, Weghorst, Pasveer, Traoré, krijgen ze niks meer voor i.v.m. hun leeftijd.

Dan hebben ze een hele reeks aan middelmaat. Tahirovic, Rijkhoff, Akpom, vd Boomen, Rensch, Taylor, Gaaei, Avila, Mannsverk, Sutalo, Wijndal
    waarvoor clubs niet in de rij staan.

Blijven Hato, Godts, Baas, en Bergwijn over.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

En Brobbey.
    RalfEdstrom
    Veelbelovend talent
    Favoriete speler: Ralf Edstrom

Harminator wrote: 30 Aug 2024, 18:19
    RalfEdstrom wrote: 30 Aug 2024, 18:11

Hij is Portugees.
    Krijg nou wat, dacht verdomd dat ie Engels was 🙈😂😂
    Ronaldio
    Meervoudig international

29.04.2007 wrote: 30 Aug 2024, 18:43En Brobbey.
    Ja klopt.Maar Weghorst gaat ervoor zorgen dat zijn transferwaarde gaat dalen.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Dus een huurdeal waarbij Wolves hem natuurlijk niet definitief gaat overnemen. Dit ziet er toch ook niet uit als een goede deal. Beter verkoop je hem voor 8 miljoen zodat je er echt vanaf bent.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Heerlijk, ze zien ook eindelijk door deze charlatan heen. Hij ging het wel even doen. Zelf Mislintat een oplichter noemen omdat hij 3/4 linksbacks had en nu gewoon 4 spitsen hebben.
    Jwoeloe
    Moderator

11 Tinus wrote: 30 Aug 2024, 19:07 Dus een huurdeal waarbij Wolves hem natuurlijk niet definitief gaat overnemen. Dit ziet er toch ook niet uit als een goede deal. Beter verkoop je hem voor 8 miljoen zodat je er echt vanaf bent.
    Bij 10 wedstrijden wordt de optie automatisch gelicht. Lijkt vrij zeker dus, tenzij hij minstens 60 minuten moet spelen of iets dergelijks. Dan kan het zomaar nog eens spannend worden.
    Bram
    Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 30 Aug 2024, 19:18
    11 Tinus wrote: 30 Aug 2024, 19:07 Dus een huurdeal waarbij Wolves hem natuurlijk niet definitief gaat overnemen. Dit ziet er toch ook niet uit als een goede deal. Beter verkoop je hem voor 8 miljoen zodat je er echt vanaf bent.
    Bij 10 wedstrijden wordt de optie automatisch gelicht. Lijkt vrij zeker dus, tenzij hij minstens 60 minuten moet spelen of iets dergelijks. Dan kan het zomaar nog eens spannend worden.
    Ze zullen er snel genoeg achter komen dat het een amateur is
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Als hij minder dan 10 wedstrijden speelt, moeten ze hem kopen. Slimme opzet wel.

Edit: artikel op VI verkeerd geïnterpreteerd.
    Last edited by Op weg naar nr 26 on 30 Aug 2024, 19:21, edited 1 time in total.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 30 Aug 2024, 19:18
    Zo een clausules als minimaal x aantal wedstrijden of minuten worden meestal gewoon vakkundig door de hurende club omzeild. Even uitproberen voor 8/9 wedstrijden en dan op de bank zetten als die niet bevalt.
    Massimo
    Legende

Zal wel 1,5 miljoen huur zijn en de rest een jaar later ivm FFP. Helemaal als het al na 10 wedstrijden blijkt te zijn. Porto had met Sanchez vorig jaar nog wel wat speelruimte om hem op een gegeven moment niet meer te laten spelen.

Ondanks dat Forbs slechts een hardloper is, is het wederom geen deal van het je dat.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Is het al rond dan?
    Ex unitate vires
    Post Reply