denk dat het bod er nooit is geweest. Goedkoop trucje van Kroes, wat nu toch een beetje backfired.
Ajax - deel III
-
- Jeugdspeler
- RalfEdstrom
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Ralf Edstrom
Ik denk dat Forbs zelf er geen trek in had en lekker terug naar zijn thuisland wilde. Dan kan Kroes hoog of laag springen, maar die 15 miljoen kan ie mooi vergeten. Hij mag nu hopen op 13 miljoen, maar die hardloper gaat never nooit slagen in Engeland.
-
- Lid scoutingsteam
Toch knap dat ze het nog slechter weten te doen dan Feyenoord en PSV, die ook niet bepaald geweldige transferwindows achter de rug hebben. Zijn ze toch nog ergens de beste in.
Ik vraag me serieus af wat er intern bij Ajax gaat gebeuren als Earnie morgen 15 miljoen op Hato biedt. Er moeten wel mensen zijn die dat idee niet afwijzen.
Ik vraag me serieus af wat er intern bij Ajax gaat gebeuren als Earnie morgen 15 miljoen op Hato biedt. Er moeten wel mensen zijn die dat idee niet afwijzen.
- These users thanked the author Ykhim for the post:
- De Realist
-
- Geselecteerd voor Oranje
Ik verdenk hem er van dat hij de aandelen naar 1 euro wil krijgen zodat hij goedkoop een kwart van de club in handen kan krijgen. En dan... Dan gaat hij knallen.DonyellMalen wrote: ↑30 Aug 2024, 17:52Vrij vreemd ja. Laat die Kroes maar op Kroes Control die hele club de vernieling in helpen.
- These users thanked the author Harminator for the post (total 2):
- Tijn • Bobbi21
-
- Geselecteerd voor Oranje
Hij is Portugees.RalfEdstrom wrote: ↑30 Aug 2024, 18:11Ik denk dat Forbs zelf er geen trek in had en lekker terug naar zijn thuisland wilde. Dan kan Kroes hoog of laag springen, maar die 15 miljoen kan ie mooi vergeten. Hij mag nu hopen op 13 miljoen, maar die hardloper gaat never nooit slagen in Engeland.
- These users thanked the author Harminator for the post (total 2):
- NotoriousBIG046 • RalfEdstrom
- DonyellMalen
- Legende
Heb het al een paar keer eerder gekscherend gezegd hier, maar dat moet je toch gewoon doen? Ze schijten in hun broek daar.
Die jongen is precies het profiel wat men zoekt. Een CB die eveneens op de linksback kan. Ideaal.
- These users thanked the author DonyellMalen for the post (total 2):
- Ykhim • DeefPeef
-
- Lid 2e elftal
Ik lach nog harder als ie er niks van bakt en volgend seizoen weer op de stoep staat.
-
- Lid scoutingsteam
Maar oprecht: ik denk dat het intern echt een issue zou kunnen worden, omdat Ajax het geld gewoon nodig heeft en nu helemaal niks aan het verdienen is. Volgend jaar komen al die dure klanten weer terug omdat ze slechts verhuurd zijn en dan begint het gezeik opnieuw, zeker als ze geen CL hebben gehaald. Ik weet niet of die in een positie zijn om 15 miljoen af te wijzen, al is het voor hun voornaamste cashcow.DonyellMalen wrote: ↑30 Aug 2024, 18:21Heb het al een paar keer eerder gekscherend gezegd hier, maar dat moet je toch gewoon doen? Ze schijten in hun broek daar.
Die jongen is precies het profiel wat men zoekt. Een CB die eveneens op de linksback kan. Ideaal.
-
- Lid van verdienste
-
- Lid scoutingsteam
Even met Bosz laten bellen en hij is om. Of hij wordt met vriendelijkheid langzaam naar buiten gepusht omdat Ajax het geld nodig heeft
Het gaat niet gebeuren, maar je kan het op z'n minst eens proberen, zoals zij dat ook graag bij hun concurrenten doen.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik heb hato vooral heel veel blunders zien maken lately
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
- Heissenberrug • BoemBoemTheo
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Meervoudig international
Hato is 1 van de weinige daar die transferwaarde vertegenwoordigd.
Berghuis, Henderson, Weghorst, Pasveer, Traoré, krijgen ze niks meer voor i.v.m. hun leeftijd.
Dan hebben ze een hele reeks aan middelmaat. Tahirovic, Rijkhoff, Akpom, vd Boomen, Rensch, Taylor, Gaaei, Avila, Mannsverk, Sutalo, Wijndal
waarvoor clubs niet in de rij staan.
Blijven Hato, Godts, Baas, en Bergwijn over.
Berghuis, Henderson, Weghorst, Pasveer, Traoré, krijgen ze niks meer voor i.v.m. hun leeftijd.
Dan hebben ze een hele reeks aan middelmaat. Tahirovic, Rijkhoff, Akpom, vd Boomen, Rensch, Taylor, Gaaei, Avila, Mannsverk, Sutalo, Wijndal
waarvoor clubs niet in de rij staan.
Blijven Hato, Godts, Baas, en Bergwijn over.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
- RalfEdstrom
- Veelbelovend talent
- Favoriete speler: Ralf Edstrom
Krijg nou wat, dacht verdomd dat ie Engels wasHarminator wrote: ↑30 Aug 2024, 18:19Hij is Portugees.RalfEdstrom wrote: ↑30 Aug 2024, 18:11
Ik denk dat Forbs zelf er geen trek in had en lekker terug naar zijn thuisland wilde. Dan kan Kroes hoog of laag springen, maar die 15 miljoen kan ie mooi vergeten. Hij mag nu hopen op 13 miljoen, maar die hardloper gaat never nooit slagen in Engeland.
-
- Meervoudig international
Ja klopt.Maar Weghorst gaat ervoor zorgen dat zijn transferwaarde gaat dalen.
-
- Moderator
Bij 10 wedstrijden wordt de optie automatisch gelicht. Lijkt vrij zeker dus, tenzij hij minstens 60 minuten moet spelen of iets dergelijks. Dan kan het zomaar nog eens spannend worden.
-
- Nationale topspeler
-
- Vedette
Als hij minder dan 10 wedstrijden speelt, moeten ze hem kopen. Slimme opzet wel.
Edit: artikel op VI verkeerd geïnterpreteerd.
Last edited by Op weg naar nr 26 on 30 Aug 2024, 19:21, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Zo een clausules als minimaal x aantal wedstrijden of minuten worden meestal gewoon vakkundig door de hurende club omzeild. Even uitproberen voor 8/9 wedstrijden en dan op de bank zetten als die niet bevalt.
-
- Legende
Zal wel 1,5 miljoen huur zijn en de rest een jaar later ivm FFP. Helemaal als het al na 10 wedstrijden blijkt te zijn. Porto had met Sanchez vorig jaar nog wel wat speelruimte om hem op een gegeven moment niet meer te laten spelen.
Ondanks dat Forbs slechts een hardloper is, is het wederom geen deal van het je dat.
Ondanks dat Forbs slechts een hardloper is, is het wederom geen deal van het je dat.
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård