Transferwindow 2024/25
-
- Internationale topspeler
Ik rijd zometeen naar de stad, ik ga wel even langs De Willem
- These users thanked the author AddoCultheld for the post (total 3):
- SKERLA • we zullen zien • Tutti Frutti
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
De frietboer is irritant maar dit mag je vooral de media (zoals Omroep Brabant) aanrekenen. Die bieden hem steeds een platform patatform.Bram wrote: ↑30 Aug 2024, 18:58Ja die kerel is zo vervelendtrouwepsvfan wrote: ↑30 Aug 2024, 18:56 Het is elke jaar op deadline day het herkauwen van dat Götze verhaal.
How can I make this about me.
Last edited by Zuc0 on 30 Aug 2024, 19:02, edited 1 time in total.
- These users thanked the author Zuc0 for the post (total 2):
- Jur1913 • johan derksen
- Garnaal
- Basisspeler
Lekker man, al 3 hele dagen lid van het forum en in de 7 berichten nog niks zinnigs gezegd.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Djorditje10 wrote: ↑30 Aug 2024, 18:16 Wellicht heeft iemand het al gedeeld, maar ivm werk even niks kunnen teruglezen: Peter Bosz geeft in het interview (vanmiddag opgenomen) aan dat PSV dun bezet is op RCV en beide vleugels en daar er graag wat bij willen hebben. Ik hoor hier (of wil horen ) dat de jacht naar linksback dus nog bezig is.
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- ObeyTheTzaR • johan derksen
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Niet te doen. Ga zondag ook eens vervelend doen daar.Bram wrote: ↑30 Aug 2024, 18:58Ja die kerel is zo vervelendtrouwepsvfan wrote: ↑30 Aug 2024, 18:56 Het is elke jaar op deadline day het herkauwen van dat Götze verhaal.
How can I make this about me.
- SKERLA
- Legende
Ruiten ingooien?
-
- Jeugdinternational
Doe ff normaal joh. Irritante man maar om te gaan dreigen met geweld. Serieus waar slaan dit soort berichten op zeg…. Echt geen niveau
- These users thanked the author LarsKempie for the post (total 3):
- Eindhovenvoetbal • Søren • we zullen zien
- SKERLA
- Legende
Kalm mensjes (LarsKempie en Eindhovenvoetbal), ik refereerde hieraan:
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 4):
- 10. Nilis • NotoriousBIG046 • Canelo • Standbeeld
-
- Jeugdinternational
Dan rectificeer ik hierbij mijn bericht naar jou. Maar blijft staan wat ik zei maar dan voor @Eindjehoger
- These users thanked the author LarsKempie for the post:
- SKERLA
-
- Legende
Wat ik op dit moment van Earnie eerlijk gezegd wél teleurstellend vind, is het aantal Amerikaanse jeugdspelers dat we voor jeugdelftallen hebben aangetrokken. Vanuit zijn vorige functie inclusief bijbehorend netwerk zou je toch zeggen dat hij die markt door en door kent en wel wat meer van deze jongens had weten aan te trekken.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post (total 2):
- koetje • Zuc0
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vaste waarde in elftal
Of het niveau daar is toch nog een stuk lager dan dat wij denken. Als je ook ziet dat de types Ledezma daar grote toptalenten zijn...Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 19:12 Wat ik op dit moment van Earnie eerlijk gezegd wél teleurstellend vind, is het aantal Amerikaanse jeugdspelers dat we voor jeugdelftallen hebben aangetrokken. Vanuit zijn vorige functie inclusief bijbehorend netwerk zou je toch zeggen dat hij die markt door en door kent en wel wat meer van deze jongens had weten aan te trekken.
-
- Internationale topspeler
Waardeloos inderdaad dat je na vele zware blessures probleemloos overeind blijft bij de kampioen van Nederland op een positie waar je nog nooit in je leven hebt gespeeld.PSVTOPOss wrote: ↑30 Aug 2024, 19:13Of het niveau daar is toch nog een stuk lager dan dat wij denken. Als je ook ziet dat de types Ledezma daar grote toptalenten zijn...Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 19:12 Wat ik op dit moment van Earnie eerlijk gezegd wél teleurstellend vind, is het aantal Amerikaanse jeugdspelers dat we voor jeugdelftallen hebben aangetrokken. Vanuit zijn vorige functie inclusief bijbehorend netwerk zou je toch zeggen dat hij die markt door en door kent en wel wat meer van deze jongens had weten aan te trekken.
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post:
- JandeVakantieman
-
- Jeugdspeler
Dat gezeur over die frietboer... Laat die mens lekker z'n momentje pakken, je hoeft er toch niet naar te kijken of luisteren? Gun iemand eens iets
- These users thanked the author Maria-Franciscus for the post (total 6):
- EDG • fritske • Paco Casal • Eindhovenvoetbal • Psvamsterdam1913ab • Jordi
-
- Regelmatige invaller
- Old name: kritischepsver
Wel heel saai op Karsdorp en Nagalo geen geruchten laatste 24 uur. Of moet iets over het hoofd hebben gezien, ben erg benieuwd of er vanavond nog andere opties komen en of PSV daar überhaupt nog voor open staat. Hoop me later te kunnen quoten dat er toch nog een grote verrassing plaats vind.
-
- Vedette
Aangezien Karsdorp pas morgen medisch gekeurd zijn en ik niet zie gebeuren dat we vandaag nog tot een akkoord komen en Nagalo gaan keuren verwacht ik morgen pas eventueel op zijn vroegst een presentatie.
- fritske
- Bankzitter
Behalve dat figuren hun eigen frustraties willen botvieren op een cafetariahouder (Chris, goed mens overigens) niet bijster veel.
- These users thanked the author fritske for the post (total 4):
- Piotrmatys • SKERLA • Maria-Franciscus • Psvamsterdam1913ab
-
- Meervoudig international
- Klapstoel
- Basisspeler
Haha, ik bedoelde eigenlijk of er nog een gerucht ging komen. Een naam of iets dergelijks