Ik heb begrepen dat het gaat om 180 euroNoni1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 19:52 Als die tussenpersonen het maximale eruit willen trekken en PSV principieel gaat doen omdat ze zich niet willen laten piepelen dan kan dit nog best klappen. Vanmiddag leek het allemaal heel snel te gaan met Rik z'n tweet van het terras... maar goed misschien optimistisch blijven
Transferwindow 2024/25
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Den Bondskoots
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Van mijn part proberen ze voor linksback nog Wijndal te halen
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- Eindhovenvoetbal
-
- Ballenjongen
Ja vond ik ook, gister nog volgens mij haha. Vanavond komt die ook nog bij Fc afkicken. Dus hopelijk met een mooie afsluiting van de avondStandbeeld wrote: ↑30 Aug 2024, 19:54Overigens interessant dat Rik hieraan meewerkt, aangezien hij volgens mij toch wel vaak kritiek heeft op de knip- en plaksites (waar VP onderdeel van is).
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Nou, kinderen naar bed, vrouw naar bed, beentjes omhoog, biertje erbij. Nog 4 uurtjes, geef ons op zijn minst nog de lol en spanning van een transferjosti. Please.
- These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
- Standbeeld • FieseFriedrich
- Standbeeld
- Mister PSV
Zoiets loopt gewoon synchroon.Paulus1913 wrote: ↑30 Aug 2024, 19:54 Vandaag staat puur in het teken van spelers behouden, vanaf morgen versterken,
-
- Nationale topspeler
Dat gaan ze ook (nog een keer) doen, voel ik aan mijn wijwater.Josef Dettelbacher wrote: ↑30 Aug 2024, 19:57 Van mijn part proberen ze voor linksback nog Wijndal te halen
-
- Legende
Elfrink is één van de weinige journalisten die wel wat meer van PSV weet en doorgaans ook de feitenkennis op orde heeft. Daarnaast hoor je van vrijwel overal waar hij komt dat hij zeer toegankelijk en benaderbaar is en mede daardoor zeer gewaardeerd. Hij heeft door de jaren heen zich ook echt wel ontwikkeld. En voor ons als PSV supporters hebben we al jaren dat de ene na de andere zelfbenoemde journalist/analyticus iets over PSV vindt en nog niet eens de helft aan kennis hierover heeft doordat diegene zich niet heeft ingelezen. Dus RikElfrink deze veren kan je in je zak steken., want aan een compliment in je reet heb je niet zoveel.
Last edited by Massimo on 30 Aug 2024, 21:09, edited 3 times in total.
- These users thanked the author Massimo for the post (total 29):
- ShovingNE2 • Rikkert1234 • Bossche bol • Ittot • koetje • Sjaakbanaan1913 • Balinho • PeeJ • Mick Jagger • Mithras • Kokkie • beast66 • Den Bondskoots • loginnaam • TacticalReliable • DaveB • TomV23 • FieseFriedrich • Araavos • Tutti Frutti • 10. Nilis • MR02 • De Realist • Il Youri • Noosa • Michel • RikElfrink • Dai Ragazzi • Alex Rodrigo Dias da Costa
-
- Legende
Daarin moeten we inderdaad wel erkennen dat deze markt totaal anders is verlopen dan verwacht. Laten we eerlijk zijn, normaliter hadden nooit Schouten, Veerman, én Bakayoko kunnen behouden. Als er niet zo'n nieuwe club in de USA was ontstaan, was Lozano misschien ook niet eens verkocht.
-
- Bankzitter
Mario Hermoso of Mats Hummels en deze transferperiode is geslaagd .
- These users thanked the author Rigo for the post:
- JanvanBeveren
-
- Ballenjongen
Hermoso is al naar Galatasaray. Ik hoop op Chalobah of Disasi als buitenkans
- These users thanked the author Noni1913 for the post:
- Psvamsterdam1913ab
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Buiten het feit dat je gelijk hebt heb ik het gevoel dat PSV wel degelijk geïnteresseerd was gezien de berichtgeving. Maar goed zulke spelers willen we niet ondanks dat het nog geen veroordeling is.Standbeeld wrote: ↑30 Aug 2024, 19:56Is onderdeel van een onderzoek in een verkrachtigszaak. PSV gaat hem niet halen. En andere clubs ook niet.
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: Wa denkte?
- Favoriete speler: Jan Heintze
Of een veer in z’n zak heeft ie ook niks aan!Massimo wrote: ↑30 Aug 2024, 20:02 Elfrink is één van de weinige journalisten die wel wat meer van PSV weet en doorgaans ook de feitenkennis op orde heeft. Daarnaast hoor je van vrijwel overal waar hij komt dat hij zeer toegankelijk en benaderbaar is en mede daardoor zeer gewaardeerd. Hij heeft door de jaren heen zich ook echt wel ontwikkeld. En voor ons als PSV supporters hebben we al jaren dat de ene na de andere zelfbenoemde journalist/analyticus iets over PSV vindt en nog niet eens de helft aan kennis hierover heeft doordat diegene zich niet heeft ingelezen. Dus @RikElfrink deze veren kan je in je zak steken., want aan een compliment in je reet heb je niet zoveel aan.
Hermoso is al naar Turkije! Hummels dan maar?
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- ComeOnPSV
- Vedette
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Hermoso halen wellicht? Die heeft nog geen club volgens mij!
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Sjaakbanaan1913 • DezoonvanAad
- fritske
- Bankzitter
Heb je wel eens een veer in je zak gestoken?Massimo wrote: ↑30 Aug 2024, 20:02 Elfrink is één van de weinige journalisten die wel wat meer van PSV weet en doorgaans ook de feitenkennis op orde heeft. Daarnaast hoor je van vrijwel overal waar hij komt dat hij zeer toegankelijk en benaderbaar is en mede daardoor zeer gewaardeerd. Hij heeft door de jaren heen zich ook echt wel ontwikkeld. En voor ons als PSV supporters hebben we al jaren dat de ene na de andere zelfbenoemde journalist/analyticus iets over PSV vindt en nog niet eens de helft aan kennis hierover heeft doordat diegene zich niet heeft ingelezen. Dus @RikElfrink deze veren kan je in je zak steken., want aan een compliment in je reet heb je niet zoveel aan.
-
- Meervoudig international