Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Noni1913 wrote: 30 Aug 2024, 19:52 Als die tussenpersonen het maximale eruit willen trekken en PSV principieel gaat doen omdat ze zich niet willen laten piepelen dan kan dit nog best klappen. Vanmiddag leek het allemaal heel snel te gaan met Rik z'n tweet van het terras... maar goed misschien optimistisch blijven 🤣
Ik heb begrepen dat het gaat om 180 euro

Image
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Den Bondskoots
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Josef Dettelbacher
    Legende

Van mijn part proberen ze voor linksback nog Wijndal te halen
  • These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
    Eindhovenvoetbal
    Thoresen
    Nationale topspeler

Ik verwacht toch echt nog minimaal een LB.
    Noni1913
    Ballenjongen

Standbeeld wrote: 30 Aug 2024, 19:54
    Noni1913 wrote: 30 Aug 2024, 19:50Hier de link naar het item van Rik
    Overigens interessant dat Rik hieraan meewerkt, aangezien hij volgens mij toch wel vaak kritiek heeft op de knip- en plaksites (waar VP onderdeel van is).
    Ja vond ik ook, gister nog volgens mij haha. Vanavond komt die ook nog bij Fc afkicken. Dus hopelijk met een mooie afsluiting van de avond
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Nou, kinderen naar bed, vrouw naar bed, beentjes omhoog, biertje erbij. Nog 4 uurtjes, geef ons op zijn minst nog de lol en spanning van een transferjosti. Please.
  • These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
    StandbeeldFieseFriedrich
    Standbeeld
    Mister PSV

Paulus1913 wrote: 30 Aug 2024, 19:54 Vandaag staat puur in het teken van spelers behouden, vanaf morgen versterken,
    Zoiets loopt gewoon synchroon.
    Zuc0
    Nationale topspeler

Josef Dettelbacher wrote: 30 Aug 2024, 19:57 Van mijn part proberen ze voor linksback nog Wijndal te halen
    Dat gaan ze ook (nog een keer) doen, voel ik aan mijn wijwater.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Vind de deadline day in de andere competities ook vrij rustig verlopen. Chelsea heeft bijv nog steeds 100 spelers en wil ook nog Sancho halen, maar ook in Duitsland en Spanje gebeurt er weinig
    Massimo
    Legende

Elfrink is één van de weinige journalisten die wel wat meer van PSV weet en doorgaans ook de feitenkennis op orde heeft. Daarnaast hoor je van vrijwel overal waar hij komt dat hij zeer toegankelijk en benaderbaar is en mede daardoor zeer gewaardeerd. Hij heeft door de jaren heen zich ook echt wel ontwikkeld. En voor ons als PSV supporters hebben we al jaren dat de ene na de andere zelfbenoemde journalist/analyticus iets over PSV vindt en nog niet eens de helft aan kennis hierover heeft doordat diegene zich niet heeft ingelezen. Dus RikElfrink deze veren kan je in je zak steken., want aan een compliment in je reet heb je niet zoveel. ;)
    Last edited by Massimo on 30 Aug 2024, 21:09, edited 3 times in total.
  • These users thanked the author Massimo for the post (total 29):
    ShovingNE2Rikkert1234Bossche bolIttotkoetjeSjaakbanaan1913BalinhoPeeJMick JaggerMithrasKokkiebeast66Den BondskootsloginnaamTacticalReliableDaveBTomV23FieseFriedrichAraavosTutti Frutti10. NilisMR02De RealistIl YouriNoosaMichelRikElfrinkDai RagazziAlex Rodrigo Dias da Costa
    Josef Dettelbacher
    Legende

PSVTOPOss wrote: 30 Aug 2024, 20:00 Vind de deadline day in de andere competities ook vrij rustig verlopen. Chelsea heeft bijv nog steeds 100 spelers en wil ook nog Sancho halen, maar ook in Duitsland en Spanje gebeurt er weinig
    Daarin moeten we inderdaad wel erkennen dat deze markt totaal anders is verlopen dan verwacht. Laten we eerlijk zijn, normaliter hadden nooit Schouten, Veerman, én Bakayoko kunnen behouden. Als er niet zo'n nieuwe club in de USA was ontstaan, was Lozano misschien ook niet eens verkocht.
    Bram
    Nationale topspeler

Nachtkaars
    Rigo
    Bankzitter

Mario Hermoso of Mats Hummels en deze transferperiode is geslaagd .
  • These users thanked the author Rigo for the post:
    JanvanBeveren
    Noni1913
    Ballenjongen

Rigo wrote: 30 Aug 2024, 20:07 Mario Hermoso of Mats Hummels en deze transferperiode is geslaagd .
    Hermoso is al naar Galatasaray. Ik hoop op Chalobah of Disasi als buitenkans
  • These users thanked the author Noni1913 for the post:
    Psvamsterdam1913ab
    Chewbacca
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Bakayoko

Rigo wrote: 30 Aug 2024, 20:07 Mario Hermoso of Mats Hummels en deze transferperiode is geslaagd .
    Hermoso heeft voor 3 jaar bij Galatasaray getekend
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Standbeeld wrote: 30 Aug 2024, 19:56
    11 Tinus wrote: 30 Aug 2024, 18:58 Montiel is nog steeds beschikbaar. Speelt niet bij Sevilla dus die zal niet perse vervangen moeten worden en hij kan volgens mij rechts en links.
    Is onderdeel van een onderzoek in een verkrachtigszaak. PSV gaat hem niet halen. En andere clubs ook niet.
    Buiten het feit dat je gelijk hebt heb ik het gevoel dat PSV wel degelijk geïnteresseerd was gezien de berichtgeving. Maar goed zulke spelers willen we niet ondanks dat het nog geen veroordeling is.
    Sjaakbanaan1913
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: Wa denkte?
    Favoriete speler: Jan Heintze

Massimo wrote: 30 Aug 2024, 20:02 Elfrink is één van de weinige journalisten die wel wat meer van PSV weet en doorgaans ook de feitenkennis op orde heeft. Daarnaast hoor je van vrijwel overal waar hij komt dat hij zeer toegankelijk en benaderbaar is en mede daardoor zeer gewaardeerd. Hij heeft door de jaren heen zich ook echt wel ontwikkeld. En voor ons als PSV supporters hebben we al jaren dat de ene na de andere zelfbenoemde journalist/analyticus iets over PSV vindt en nog niet eens de helft aan kennis hierover heeft doordat diegene zich niet heeft ingelezen. Dus @RikElfrink deze veren kan je in je zak steken., want aan een compliment in je reet heb je niet zoveel aan. ;)
    Of een veer in z’n zak heeft ie ook niks aan!

Hermoso is al naar Turkije! Hummels dan maar?
    Ontbijtkoek
    International
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Noni1913 wrote: 30 Aug 2024, 20:10
    Hermoso is al naar Galatasaray. Ik hoop op Chalobah of Disasi als buitenkans
    Chalobah is wel een kei
    ComeOnPSV
    Vedette

Mensen die het een teleurstellende slotdag vinden....
    Ik vind het fantastisch. We houden onze beste spelers.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 4):
    PeeJStratumZuid10. NilisDoperwt11
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hermoso halen wellicht? Die heeft nog geen club volgens mij!
  • These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
    Sjaakbanaan1913DezoonvanAad
    Klapstoel
    Basisspeler

Ik blijf het jammer vinden dat niet alle markten tegelijk sluiten. Nu wordt de climax verdeeld en das halve vreugde, verdriet en spectaculaire transfers
    Bram
    Nationale topspeler

Rikkert bij de FC Afkicken show

edit: Rikkert had geen geluid
    Last edited by Bram on 30 Aug 2024, 20:16, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author Bram for the post:
    Il Youri
    fritske
    Bankzitter

Massimo wrote: 30 Aug 2024, 20:02 Elfrink is één van de weinige journalisten die wel wat meer van PSV weet en doorgaans ook de feitenkennis op orde heeft. Daarnaast hoor je van vrijwel overal waar hij komt dat hij zeer toegankelijk en benaderbaar is en mede daardoor zeer gewaardeerd. Hij heeft door de jaren heen zich ook echt wel ontwikkeld. En voor ons als PSV supporters hebben we al jaren dat de ene na de andere zelfbenoemde journalist/analyticus iets over PSV vindt en nog niet eens de helft aan kennis hierover heeft doordat diegene zich niet heeft ingelezen. Dus @RikElfrink deze veren kan je in je zak steken., want aan een compliment in je reet heb je niet zoveel aan. ;)
    Heb je wel eens een veer in je zak gestoken?
    :logoo:
    Balinho
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 30 Aug 2024, 20:11 Hermoso halen wellicht? Die heeft nog geen club volgens mij!

:dunno:
    Ik heb ook ergens opgevangen dat er nog 4 spelers gaan komen! :party:
    johan derksen
    Meervoudig international

Bram wrote: 30 Aug 2024, 20:14 Rikkert bij de FC Afkicken show

edit: Rikkert had geen geluid
    Gaat lekker daar. "IK ZIT IN EEN VOETBALSTADIONNNN!!!!!!!"

:grin:
    Chewbacca
    Jeugdspeler
    Favoriete speler: Bakayoko

In de live chat van Afkicken wordt er continu gesproken over Hummels naar PSV, op twitter kan ik niks vinden?
    Post Reply