Ajax - deel III
-
- Nationale topspeler
Het wachten is op Ittot die ons gaat uitleggen dat dit een topdeal is.
- These users thanked the author René1978 for the post (total 3):
- Heissenberrug • Captain(C) • LucieNilis
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Of eerst een wedstrijd of 5 laten spelen, en dan opnieuw over de vraagprijs willen onderhandelen met dreiging niet meer op te stellen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Wij kregen geen 13 miljoen voor Bruma. En die was beter. Zou jij 13 miljoen voor Forbs betalen? Zou jij blij zijn als Stewart 13 miljoen voor Forbs betaald?
Maar goed, het is weer een huur. En dat is dan wel weer kut voor ze. Bedrag van 13m voor zo’n speler is natuurlijk veel te veel. Wij halen Drioek die niet minder is voor 4. Sahraoui is beter en gaat ook voor minder etc.
-
- Nationale topspeler
Vooralsnog krijgen ze niks en als ze iets krijgen is het minder dan ze ervoor hebben betaald. Zelfs de meeste supporters daar vinden het een kutdeal.Ittot wrote: ↑30 Aug 2024, 20:07Wij kregen geen 13 miljoen voor Bruma. En die was beter. Zou jij 13 miljoen voor Forbs betalen? Zou jij blij zijn als Stewart 13 miljoen voor Forbs betaald?
Maar goed, het is weer een huur. En dat is dan wel weer kut voor ze. Bedrag van 13m voor zo’n speler is natuurlijk veel te veel. Wij halen Drioek die niet minder is voor 4. Sahraoui is beter en gaat ook voor minder etc.
- These users thanked the author René1978 for the post:
- Heissenberrug
-
- Meervoudig international
Haha ja hij staat er slecht op momenteel. Ook genieten als je Ajax Showtime leest.
Ze noemen hem daar nu ook praatjesmaker. Iets wat iedereen hier al gezien had.
Ik verheug me al om de strijd tussen Weghorst en Brobbey. Die laatste was al gepikeerd dat hij bij Oranje niet aan bod kwam.
Of Weghorst zorgt dat de transferwaarde van Brobbey verdampt. Of Brobbey zorgt dat Weghorst vervelend gaat worden omdat hij op de bank moet zitten.
- These users thanked the author Ronaldio for the post (total 4):
- Robson de Souza • Heissenberrug • Ykhim • De Realist
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
13 miljoen nu is niet hetzelfde als een aantal jaar geleden. Verder is het een rare vergelijking om te vragen of je blij zou zijn als Stewart 13 miljoen voor hem zou betalen. Ik zou namelijk ook niet willen dat Stewart 40 of 45 miljoen voor een Bakayoko zou betalen.Ittot wrote: ↑30 Aug 2024, 20:07Wij kregen geen 13 miljoen voor Bruma. En die was beter. Zou jij 13 miljoen voor Forbs betalen? Zou jij blij zijn als Stewart 13 miljoen voor Forbs betaald?
Verder is er voor Sahraoui en Driouech niet eerder al rond de 15 miljoen betaald.
Last edited by 29.04.2007 on 30 Aug 2024, 20:36, edited 1 time in total.
- These users thanked the author 29.04.2007 for the post:
- Heissenberrug
- ShovingNE2
- Site Admin
Een transfer van jaren geleden vergelijken met nu.
Portugees.
Je bent zo enorm lachwekkend als je de kabouters per se wil verdedigen. Hahaha.
Nee Massimo hij probeert angstvallig iets te redden van zijn geloofwaardigheid.
Voor hoeveel tientallen miljoenen zouden Taylor en Brobbel wel niet verkocht worden.
Nog geen spoor van interesse. Verder is het gewoon Boels.
Het is fucking drama en alleen de meest verstokte Ajacieden verdedigen dit nog.
Ittot is de zoon van Alex Kroes. Moet wel.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 5):
- Eindhovenvoetbal • Sensation • Ykhim • Garnaal • LucieNilis
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
2,5 miljoen huursom en zijn salaris overgenomen.
Als hij 10x in de basis begint moeten ze hem kopen voor 13 miljoen, ofwel als hij het goed doet kost hij 15,5 miljoen.
Speelt hij daar net zo slecht als hier dan krijgen ze hem weer terug en kunnen ze naar die 13 miljoen ook fluiten.
Als hij 10x in de basis begint moeten ze hem kopen voor 13 miljoen, ofwel als hij het goed doet kost hij 15,5 miljoen.
Speelt hij daar net zo slecht als hier dan krijgen ze hem weer terug en kunnen ze naar die 13 miljoen ook fluiten.
-
Als ik de zoon van Kroes ben ben jij de zoon van Hitler.ShovingNE2 wrote: ↑30 Aug 2024, 20:38Een transfer van jaren geleden vergelijken met nu.
Portugees.
Nee @Massimo hij probeert angstvallig iets te redden van zijn geloofwaardigheid.
Voor hoeveel tientallen miljoenen zouden Taylor en Brobbel wel niet verkocht worden.
De huur is kut. Dat zei ik al. Moet je lezen. Het bedrag van de optie vind ik veel te hoog voor zijn kwaliteiten. Er zijn betere spelers te vinden voor minder geld. Klaar.
- ShovingNE2
- Site Admin
Vind je dit een normale opmerking naar iemand anders op het forum ja?
Jij vindt dat vergelijkbaar?
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Noosa • LucieNilis
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Hier ga je een beetje te ver, vind je zelf niet?Ittot wrote: ↑30 Aug 2024, 20:57Als ik de zoon van Kroes ben ben jij de zoon van Hitler.ShovingNE2 wrote: ↑30 Aug 2024, 20:38
Portugees.
Nee @Massimo hij probeert angstvallig iets te redden van zijn geloofwaardigheid.
.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Eindhovenvoetbal
- Standbeeld
- Mister PSV
Het vuurwerk zit niet in het einde van de window, maar is zo te zien hier te vinden.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
Bro wtf?Ittot wrote: ↑30 Aug 2024, 20:57Als ik de zoon van Kroes ben ben jij de zoon van Hitler.ShovingNE2 wrote: ↑30 Aug 2024, 20:38
Portugees.
De huur is kut. Dat zei ik al. Moet je lezen. Het bedrag van de optie vind ik veel te hoog voor zijn kwaliteiten. Er zijn betere spelers te vinden voor minder geld. Klaar.
-
Ik ben een beetje klaar met die persoonlijke aanvallen.
En als je continu uitdeelt moet je ook een keer kunnen incasseren.
Kroes is een vieze engnek en een halve crimineel. Alsnje mij daar mee vergelijkt ben je voor mij klaar.
En als je continu uitdeelt moet je ook een keer kunnen incasseren.
Kroes is een vieze engnek en een halve crimineel. Alsnje mij daar mee vergelijkt ben je voor mij klaar.
- GillesdelaCroquette
Ittot wrote: ↑30 Aug 2024, 20:57Als ik de zoon van Kroes ben ben jij de zoon van Hitler.ShovingNE2 wrote: ↑30 Aug 2024, 20:38
Portugees.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
-
Nee. Ik vind het ook niet normaal om de zoon van die debiel genoemd te worden. Jij wel?ShovingNE2 wrote: ↑30 Aug 2024, 21:00Vind je dit een normale opmerking naar iemand anders op het forum ja?
- mr.top
Dit is een ideaal moment om uit te loggen en even een biertje open te trekken.Ittot wrote: ↑30 Aug 2024, 21:08Nee. Ik vind het ook niet normaal om de zoon van die debiel genoemd te worden. Jij wel?ShovingNE2 wrote: ↑30 Aug 2024, 21:00
Vind je dit een normale opmerking naar iemand anders op het forum ja?
- ShovingNE2
- Site Admin
Pfff. Niet verwacht dat je dat zo heftig zou vinden man.
Sorry.
Sorry.
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Mauro Jr
Is het niet gewoon boekhoudkundig? Hij mag niet onder de boekwaarde worden verkocht, maar volgend jaar is er weer 20% extra afgeschreven en kan 13.5 gespind worden als een mooie verkoopwinst.DonyellMalen wrote: ↑30 Aug 2024, 17:52Vrij vreemd ja. Laat die Kroes maar op Kroes Control die hele club de vernieling in helpen.
-
- Legende
Kom kom, je opmerking sloeg nergens op en is totaal niet te vergelijken met de opmerking van Shoving. Gewoon even excuses aanbieden.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 2):
- Ykhim • LucieNilis
-
- Vedette